Damn.. Heb ik net deze in de garage staan!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:33 schreef DeHovenier het volgende:
Feli Nicomart met je driewielerrijbewijs!![]()
Check deze low-wheeler!
[ afbeelding ]
in beide gevallen ben je toch wel eens toe aan een nieuwe coach lijkt me, of in ieder geval is het allang tijd om een future coach aan te schaffen, dan kan je op het moment gelijk overstappen indien de coachvaardigheid blijkt te dalen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:58 schreef Daemon19 het volgende:
Vraagje tussendoor, daalt je trainer eerst in leiderschap naar niet-bestaand of naar rampzalig, voor dat hij daalt in coachvaardigheid?
Dat is ook een mooiequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
Damn.. Heb ik net deze in de garage staan!!
[ afbeelding ]
Als je dat nou eerder had gepost!
5 van de 10 berichten zijn hier standaard offtopic. Ik denk ik hou het in die stijlquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
jemig wat een offtopic bedoeling die TT
feli hoor
TU was weer aardig voor me...
vormdaling in mn a-team, inmiddels gemiddelde vorm in mijn 1e elftal 5,2
nee hoor.. dat houdt wel een keer opquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:24 schreef Yankee_One het volgende:
Ben ik nu heel noob als ik nog heel blij ben met mn auto?
Kun je voor 11 miljoen 11 spelers krijgen op wereldklasse-niveau?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:16 schreef foetre het volgende:
Vandaag weer ff wat spelers voor m'n a team kopen(tvp).
nope...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:04 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Kun je voor 11 miljoen 11 spelers krijgen op wereldklasse-niveau?
Zo'n vermoeden had ik al ja...ik baal momenteel van de prijsstijgingen. Ik moet mijn team nodig verjongen, maar dat zal ten koste moeten gaan van het aantal spelers in mijn selectie. En ik heb er momenteel nog maar 17, excl. coach.quote:
Voor 11 miljoen haal je wel 6 wereldklasse spelers.Ik heb natuurlijk 5 trainies in de basis en die zijn niet wereldklasse(nog niet)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:15 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al ja...ik baal momenteel van de prijsstijgingen. Ik moet mijn team nodig verjongen, maar dat zal ten koste moeten gaan van het aantal spelers in mijn selectie. En ik heb er momenteel nog maar 17, excl. coach.
En ik heb nog maar 6 def-trainees, waarvan 4 waardevolle.
Ik twijfel ernstig of ik nog wel def ga blijven trainen, maar weet niet exact hoe ik een eventuele overstap aan zal moeten pakken.
Ik heb al een tijdje een FC (goed/goed), alleen als mn coach nog kan zakken in leiderschap, kan ik eerst nog mn team versterken en dan volgend seizoen pas mn FC promoveren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:17 schreef Grumpey het volgende:
[..]
in beide gevallen ben je toch wel eens toe aan een nieuwe coach lijkt me, of in ieder geval is het allang tijd om een future coach aan te schaffen, dan kan je op het moment gelijk overstappen indien de coachvaardigheid blijkt te dalen.
Ik dacht al dat ze maar tot rampzalig gingen, maar een vriend van me zei dat ze tot niet-bestaand daalden.quote:Als een coach uiteindelijk rampzalig leiderschap heeft (en dat zou ongeveer 10 seizoenen kunnen duren voor een coach met goed leiderschap), zal het verval zijn trainingsvaardigheid aantasten in plaats van zijn uitgeholde leiderschap. Laat ons onderstrepen dat het verval heel langzaam gaat, al zal het enigszins sneller gaan voor coaches met een hoge leiderschapsvaardigheid, zodat een goed leider naar redelijk zou kunnen zakken na 1-2 seizoenen (hoogstwaarschijnlijk pas na twee of meer seizoenen).
Deze dicht ik ook nog wel kansen toequote:Howard Hubbard
TSI = 11 150, 18 jaar en 77 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Goed puntquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
5 van de 10 berichten zijn hier standaard offtopic. Ik denk ik hou het in die stijl
Sterke openingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:41 schreef Bonobo11 het volgende:
jaja Hattrick
Mn eerste trainee voor vleugelspel is binnenquote:Viktor Blok (91677642)
22 years and 62 days, weak form, healthy
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 80 290
Wage: 56 910 ¤/week
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: solid
Winger: inadequate Defending: mythical
Scoring: weak Set Pieces: weak
1 op de 2 had ook gekundquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
In het licht van 5 op de 10 (oftewel, de helft, voor de slimme rekenaars onder U) offtopic berichten, wil ik na aanleiding van mijn vorige, volleeedige offtopic berichtje, nu iets relevants posten.
[..]
Mn eerste trainee voor vleugelspel is binnen![]()
Dit wordt dus een speler die gewoon elke week back staat, defensive hoogstwaarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |