Boeit niet zo, mijn verdediger-de-SP-hoer is ook topscorer van m'n competitie. Of het nu de keeper is of een aanvaller, volgens mij heeft scoren geen invloed op hoe de SP worden genomen. Bovendien scoren spitsen die ik koop voor de goals bij mij vrijwel nooitquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan ook een spits met sp kopen. = leuk voor de topscorers lijst.
Zijn tegenstander van Zondag speelt een friendly. Stelt niet genoeg spelers op en veroorzaakt een WO. Dat team krijgt geen training. Grumpey vindt dat fijn, omdat vormtechnisch gezien Butskluts United er niet op vooruit kan gaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:52 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
WO is wel training hoor.
Anders zou je training missen (en daarmee genaaid), omdat je tegenstander niemand heeft opgesteld.
Das een manko. Scoren je spitsen wel en ze zijn sp hoer dan staan ze hellemaal boven aan in de topscorers lijst. Je krijgt er wel niks voor maar ik vind t wel leuk. Mijn vorige sp hoer staat trouwens ook boven aan in de topscorers lijst. Mn vorige spitsen scorde ook nooit. Mn nieuwe maakte de winnende afgelopen wedstrijd. Nou maar hopen dat ie dat zondag ook doet!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:52 schreef twi het volgende:
[..]
Boeit niet zo, mijn verdediger-de-SP-hoer is ook topscorer van m'n competitie. Of het nu de keeper is of een aanvaller, volgens mij heeft scoren geen invloed op hoe de SP worden genomen. Bovendien scoren spitsen die ik koop voor de goals bij mij vrijwel nooit
Ok had ik het verkeerd begrepen, als jij zelf een WO veroorzaakt, krijg je idd geen training..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:56 schreef Lennox het volgende:
[..]
Zijn tegenstander van Zondag speelt een friendly. Stelt niet genoeg spelers op en veroorzaakt een WO. Dat team krijgt geen training. Grumpey vindt dat fijn, omdat vormtechnisch gezien Butskluts United er niet op vooruit kan gaan.
![]()
Ja, dat was een legendarische wedstrijd.... mooi manquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:38 schreef Lennox het volgende:
Nee. Grump post toch boven mij?
[..]
Revanche op:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:42 schreef Grumpey het volgende:
Ja dat ga ik hier lekker op een openbaar forum aan iedereens neus hangen![]()
Feit is wel dat er nog een PD achteraan komt voor ons beide wie er ook wint. Dus we kunnen eigenlijk beide niet motsen, omdat we dan weer volgend jaar met elkaar opgescheept zitten. En vooral dat laatste moeten we allebei vooral zien te mijdden want daar schiet niemand wat mee op.
Hmmmmm... Dat heb ik nog nooit geprobeerd... Hoeveel moet je je TI verlagen om een bepaald effect te krijgen??quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt een p/d duel nog wel ontlopen, maar zelfs al zou je motsen en toch nog een p/d duel moeten spelen is er niets aan de hand....éénmalig je TI verlagen en je krijgt je TS zonder problemen weer op POE voor die wedstrijd, dus ik zou zeker alles op alles zetten om zondag te winnen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:01 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hmmmmm... Dat heb ik nog nooit geprobeerd... Hoeveel moet je je TI verlagen om een bepaald effect te krijgen??
Thnx, ik heb een P/D'tje, dus misschien ga ik het wel testen (hangt natuurlijk van de tegenstander af), misschien is een investering doen genoegquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:41 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Thnx, ik heb een P/D'tje, dus misschien ga ik het wel testen (hangt natuurlijk van de tegenstander af), misschien is een investering doen genoeg
Nog 2 wingers en 2 ftw's en ik ben klaarquote:Lars Robinsson (144882227) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
19 jaar en 56 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 13-12-2007
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 2 260
Loon: 612 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
kheb nog wel een 18 jarige formi wing op de TL staan voor je.. Helaas heeft ie alleen slecht passen..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:17 schreef maniack28 het volgende:
En de 2e winger is ook binnen:
[..]
Nog 2 wingers en 2 ftw's en ik ben klaariig nog 1 winger met pos... en dan nog een jonkie
Ik wi lalleen maar multiskilledquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:27 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
kheb nog wel een 18 jarige formi wing op de TL staan voor je.. Helaas heeft ie alleen slecht passen..![]()
quote:Moses Sauren (26975708) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
28 jaar en 67 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is uitmuntend en zijn leiderschap goed.
Volgende verjaardag: 02-12-2007
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 9 260
Loon: 3 750 ¤/week
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Getting there....quote:Kapitaal: 887 195 ¤ (1 221 332) ¤
Gaan we zo beginnenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:48 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Getting there....
Zondag nog een thuiswedstrijdje...en dan weer geld uitgeven. Weet alleen nog niet precies waaraan, want ik heb momenteel nog geen idee wat ik ga trainen..
quote:Kapitaal: 2 486 052 ¤ (3 436 685) ¤
Totale inkomsten 4 434 686 Totale uitgaven 3 484 053
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |