quote:
Op zondag 14 oktober 2007 18:42 schreef TheVulture het volgende:[..]
Ik zal voor je duimen Outpost
![]()
Ik heb vanavond maar één doel. Mijn kansen op de titel gaaf houden... Ik denk dat er een nieuw hatstatsrecord inzit met een beetje mazzel... mijn keeper is veel beter in vorm dus da's een leuke boost voor mijn defenceratings...
Helaas de nr 2 heeft gewonnen met 0-4.
![]()
Dan volgende week maar kampioen worden.
![]()
Dan moet ik winnen van de nr 1 na laatst. (Terwijl hij vorig seizoen 2e was
![]()
)
Nog 7daagjes wachten en dan is t misschien FEESTAll1 zijn mn beste 2 mids gebleseerd geraakt de ene was er nog niet in voor de andere of hij moest er alweer uit en is voor +5 weken gebleseert!!
![]()
De 1e gelukkig maar +1
quote:
Ik kan me nog een
ban herinneren niet zo lang geleden!
quote:
Feli!!!!!
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 19:51 schreef maniack28 het volgende:[..]
Jawel, hij was uitgetrained in scoren, want de trainer zij dat spelhervatting een goeie training voor hem was. Zodra je een speler dus in zijn hoofdskill heel hoog hebt en de trainer zegt dat hij beter iets anders kan trainen dan is hij voor die specifieke skill die daarvoor getrained is dus klaar om gepromoveerd te worden en zal die skill niet droppen bij het promoveren (tenzij de speler een slechte mentaliteit heeft). Dit is ook meteen de reden waarom spelers vaak rampzalig hebben in alle andere stats, omdat ze daar te maken krijgen met een skilldrop omdat ze nog niet uitgetrained zijn.
Ok thx dan kan ik deze dus promoveren??
quote:
10-10-2007 21:45
Wedstrijd Watze van Huijksloot: Naar mijn mening bereikt hij niet zijn volle potentieel als voetballer wanneer hij niet ook getraind wordt op Positiespel.
Ben benieuwd hoe ver hij is qua verdedigen. Ff terug zat ie op 5 1/2 ster.
![]()
Nu door zn vorm terug naar 4
![]()
Maar als die spits van jou er 7 had en uitstekend is met scoren dan zal die van mij toch wel minimaal redelijk moeten hebben qua verdedigen?
Edit:
Niet dus!
![]()
Nou ja ik had toch nog een tranie nodig. Ik train m nog wel ff door tot redelijk en verkoop m dan. Kan ie wel aan qua leeftijd. :
quote:
Watze van Huijksloot [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 40, 17 jaar en 9 dagen, zwak in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
edit 2 :
T wat een lange post
![]()
Volgens mij kunne ze bij hattrick ipv de auto beter een taxi nemen en mij ff bellen!!
![]()
WTF van Den Haag naar Zuid Holland
![]()
1 uur????
[ Bericht 12% gewijzigd door Outpost76 op 15-10-2007 04:09:48 ]
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef
charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_