Ook niet volgens de nieuwe setup? En helpt t niet met zn koppen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:16 schreef twisteddlogic het volgende:
Scoren heeft geen zin voor een mid, ook niet aanvallend
die heeft er wel vertrouwen in..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:03 schreef -J-D- het volgende:
Bboys speelt in een onbegrijpelijke 2-8-0-opstelling.
De tegenstander van Jonks in de halve finale van de landelijke beker!
Ik weet wel zeker dat een NL mid er niet in zit .Je moet dan toch aan minimaal 1.8 mil denken zonder koppen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:44 schreef twi het volgende:
Wat ik moet doen in de komende weken:
1. Vleugeltrainee: 17/18 jaar matig+ vleugelspel redelijk+ scoren, matig+ passen en [ Koppen ] kopen. ~350k
2. Middenvelder: wereldklasse positiespel, matig+ passen, SP-hoer & evt. [ Koppen ] kopen, ~1.5M
Bonus zou zijn als ze Nederlands waren, maar dat zit er denk ik niet in. De eisen zijn al redelijk hoog.
Ik heb als het goed is zo'n 2M te besteden straks, en wil eigenlijk ook een aantal trainees zonder passen vervangen door mindere trainees met passen. Maar eerst deze twee zaken regelen.
Daarom, maar het is ook afhankelijk van 1. natuurlijk. Wellicht geef ik daar slechts 250k aan uit, hou ik 1.7M over. Met 2 ton erbij die je rood mag staan is 't 1.9M. Moet ik alleen even uitvogelen of ik dat wekelijks bij elkaar kan boksen. Salaris moet niet zo'n probleem zijn denk ik, ik hou niet rekening met veel meer dan 20k. 10k daarvan komt uit m'n huidige jeugdopleiding-besparing, en die andere 10k kan ik ook wel lijden gezien ik bij uitwedstrijden nu 7k verliies.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:51 schreef foetre het volgende:
Ik weet wel zeker dat een NL mid er niet in zit .Je moet dan toch aan minimaal 1.8 mil denken zonder koppen.
Wat kost je die reusachtig aan salaris? Nu net moet die kloterige Hattrick server er weer uit liggen zodat ik niet kan kijken wat een reusachtig kost. Salaris schrok me wat af, maar als dat binnen de perken blijft kan ik wellicht beter een bovennatuurlijk/reusachtig kopen. Maar vergeet niet dat ik ook een Kopper + SP hoer wil hebben voor die positie, zal je ook extra voor moeten betalen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:58 schreef Lennox het volgende:
1.8 betaal je veel te veel. Een Reusachtige met matig passen kostte me 1.145 miljoen. Specialiteit [Snel]
Komende tijd ga ik als enige een winger verkopen. Bovennatuurlijk vleugelspel en Uitstekend passen. Zal over een week of 2 stijgen en dan kan ik een Middenvelder erbij kopen.
Ligt natuurlijk ook aan de leeftijd.Ik koop nu rond 23 in vanwege de conditie .26 jaar zijn ze al een stuk goedkoper.En een sp hoer betaal je echt wel wat meer hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:58 schreef Lennox het volgende:
1.8 betaal je veel te veel. Een Reusachtige met matig passen kostte me 1.145 miljoen. Specialiteit [Snel]
Komende tijd ga ik als enige een winger verkopen. Bovennatuurlijk vleugelspel en Uitstekend passen. Zal over een week of 2 stijgen en dan kan ik een Middenvelder erbij kopen.
He kijk je uit met jezelf rijk te rekenen je moet het tussen seizoen overleven (geen vol stadion en minder sponsorgeld)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:02 schreef twi het volgende:
[..]
Daarom, maar het is ook afhankelijk van 1. natuurlijk. Wellicht geef ik daar slechts 250k aan uit, hou ik 1.7M over. Met 2 ton erbij die je rood mag staan is 't 1.9M. Moet ik alleen even uitvogelen of ik dat wekelijks bij elkaar kan boksen. Salaris moet niet zo'n probleem zijn denk ik, ik hou niet rekening met veel meer dan 20k. 10k daarvan komt uit m'n huidige jeugdopleiding-besparing, en die andere 10k kan ik ook wel lijden gezien ik bij uitwedstrijden nu 7k verliies.
Oh, en ik krijg ook nog de bonussen voor 't kampioenschap + promotie + evt. topscorer + seizoenskaarten erbij. Da's ook weer 150kAlles bij elkaar opgeteld zou ik dus zo'n 2.1 a 2.2M hebben na verkoop van de twee spelers die op de TL staan (als ze bij elkaar 800k opleveren).
Ach als je het aan kan qua salaris moet je het doen.Goede speler.Ik hou het voorlopig ff op wereldklasse.Vragen mij al genoeg salarisquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:10 schreef Lennox het volgende:
Je betaalt geen salaris de laatste week van het seizoen. I.c.m die bonussen voor positie/promotie/seizoenkaarten is er dus voor de meeste clubs weinig/niets aan de hand.
Voorbeeldje voor TWI
Bryan Steman (66116788)
Ik weet het.Als het meezit hou ik na m'n teamtransformatie 1 miljoen euro over dat gebruik ik voor het uitbreiden van m'n stadion .Dan heb ik weer wat salarisruimtequote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:27 schreef Lennox het volgende:
Aan stadioninkomsten pak ik bijna het dubbele van jou he. Scheelt al een hoop op je winst en verlies balansje in hattrick
Je kan ook een spits met sp kopen. = leuk voor de topscorers lijst.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:29 schreef twi het volgende:
Inderdaad, het tussenseizoen maak ik me niet zo druk over. Ik zal de speler bookmarken, maar heb met al m'n Koppen-gasten natuurlijk een SP-hoer nodig. Misschien wel leuk om een keeper te zoeken met SP?M'n huidige SP gaat de deur uit, omdat het eigenlijk een overbodige verdediger is. Zoiets wil ik juist voorkomen door een goede PM + SP te kopen. Natuurlijk kan ik altijd een andere middenvelder ook vervangen en daarvoor in de plaats een gelijkwaardige zetten met SP.
Revanche op:quote:24-10-2007 (Vriendschappelijk):
Grumpelix - F.K. Partizan Puttershoek [Voeg deze wedstrijd toe aan je bookmarks]
quote:Vorige wedstrijden
Grumpelix: 1 overwinningen, 0 gelijk
F.K. Partizan Puttershoek: 0 overwinningen, 0 gelijk
Doelsaldo: 1 - 0
Meeste toeschouwers: 32500 (11-04-2007)
11-04-2007 (Beker)
F.K. Partizan Puttershoek - Grumpelix 0 - 1
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:38 schreef Lennox het volgende:
Nee. Grump post toch boven mij?
WO is wel training hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:28 schreef Lennox het volgende:
WO = geen training idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |