167 HatStats vandaag volgens buddy in een uitwedstrijdquote:Krayn's eleven
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: uitstekend (laag)
Centrale verdediging: uitmuntend (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (zeer hoog)
Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
en 47 sterren wat een recordverbetering van 3 betekentquote:Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: uitmuntend (hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (zeer hoog)
Rechteraanval: goed (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
HatStats 171
Verdediging 92
Middenveld 30
Aanval 49
Ah, toch nog iemand die het ook door heeft!quote:Op zondag 12 november 2006 23:06 schreef Grumpey het volgende:
overigens, dit is deel 191 hoor...
zo dusquote:Op zondag 12 november 2006 23:19 schreef twi het volgende:
alsnog training als hij voor de training weer +1 is
ik de op 4 na sterkstequote:Op zondag 12 november 2006 23:02 schreef roelofjan het volgende:
4-1 verloren.
En dan heb ik nog wel ge-MOTS't.
Ik had gewoon lekker moeten counteren, maar goed.
Tegenstander had 55 en 53 % balbezit, heb maar 1 normale kans gekregen.
[afbeelding]
Kan nog steeds 4e worden, heb wel het gunstigste programma.
TS is alleen wel moorddadig.
Hm ik zie nu pas dat dit volgens Alltid Hattrick de op 11 na de zwaarste competitie is in de 7e divisie..
http://alltid.org/country/netherlands/level,7/topleagues/
tering 167 hatstats in de VIII....quote:Op zondag 12 november 2006 22:30 schreef Lennox het volgende:
1-2 gewonnen met dik 70% bb
Met de volgende stats nog een jaar VIII (spits was er nog afgetrapt ook)
[..]
167 HatStats vandaag volgens buddy in een uitwedstrijd![]()
Ik heb het over de eenmalige bonus, die elk team krijgt, ongeacht de plaats waar ze zijn geeindigd.quote:Op maandag 13 november 2006 00:26 schreef roelofjan het volgende:
Onder Economie in de regels...
Nope, om 02:00 op 13-11. Heb je een opstelling gemaakt voor je friendly of gaat dat niet meer lukken?quote:Op maandag 13 november 2006 02:16 schreef twi het volgende:
De downtime zou toch pas morgenochtend/morgenmiddag beginnen?
9e divisie?quote:Op maandag 13 november 2006 00:54 schreef Tazmaniac het volgende:
2-3 gewonnen en daarmee promotie naar de 8e veilig gesteld. de koploper speelde vandaag gelijk tegen een degradatiekanidaatdus er is nog een héééééééle kleine kans dat ik alsnog kampioen wordt!
[afbeelding]
Was het maar waar.quote:Op maandag 13 november 2006 09:14 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
9e divisie?
Daar kun je toch alleen maar kampioen worden als actieve speler, het is daar toch maar bots?
Dat is alleen in de 10e.quote:Op maandag 13 november 2006 09:14 schreef het volgende:
[..]
9e divisie?
Daar kun je toch alleen maar kampioen worden als actieve speler, het is daar toch maar bots?
moet tegen de no 3. als hij wint promoveert hij ipv het WO team, wel gunstig natuurlijk, maar laat ik nog niet veilig zijn...quote:Op zondag 12 november 2006 23:44 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Je hebt nog een leuk programma volgende week, of niet?
Helaasch niet nee, ik heb mijn team net 1week te laat gekregen, anders was ik absoluut kampioen geworden.. nu ben ik afhankelijk van de uitslag tussen #1 en #3.. ik win wel zondag, dus nu maar hopen dat de #1 niet wint.quote:Op maandag 13 november 2006 09:14 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
9e divisie?
dan zul je niet via Frankfurt vliegen normaal gesproken.quote:Op maandag 13 november 2006 13:01 schreef twi het volgende:
Boven Frankfurt
Waar gaan ze eigenlijk naartoe? Munchen?
Ik gok op Spanjequote:Op maandag 13 november 2006 13:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
dan zul je niet via Frankfurt vliegen normaal gesproken.
Wiequote:Op maandag 13 november 2006 13:01 schreef twi het volgende:
Boven Frankfurt
Waar gaan ze eigenlijk naartoe? Munchen?
de hattrick serverquote:
Datzelfde geldt voor mijquote:Op maandag 13 november 2006 13:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ga naar de 7de, ben bang dat ik het niet ga redden daar met mn ratings.
Ik zal even vragen of het vliegtuig een tussenstop wil maken, zodat ik je hatstats kan bekijkenquote:Op maandag 13 november 2006 13:28 schreef Tazmaniac het volgende:
oh trouwens.. zou iemand mijn hatstats kunnen checken??? aub dank je wel
dat ging toch via firefox oid??quote:Op maandag 13 november 2006 13:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal even vragen of het vliegtuig een tussenstop wil maken, zodat ik je hatstats kan bekijken
Inloggen ja.quote:Op maandag 13 november 2006 13:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
dat ging toch via firefox oid??
-edit-
maar daar moet je natuurlijk voor inloggen oid?
hehe I should have knownquote:Op maandag 13 november 2006 13:31 schreef twi het volgende:
Maar dan moeten de servers niet op 11km hangen, want dan wordt het wat lastigJe moet er inderdaad voor inloggen.
Ik ga naar de 6e, en ik ga het daar ook niet redden met mn ratings, dus hopelijk kunnen we wat leuks aankopen in het tussenseizoen.. Ik moet ook nog mn FC coach maken en mn stadion uitbreiden, samen goed voor zo'n 1,2 miljoen..quote:Op maandag 13 november 2006 13:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ga naar de 7de, ben bang dat ik het niet ga redden daar met mn ratings.
Is inderdaad op de grens van Duitsland en Zwitserlandquote:Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Frederikshaven?
Daar kan ik nu uiteraard even niet bij, die houdt je nog te goed. Ik train middenveld, dus die is vanzelfsprekend het sterkst, in thuiswedstrijden toch wel zwak(hoog) minimaal.quote:Op maandag 13 november 2006 13:23 schreef Yankee_One het volgende:
Wat zijn je ratings als ik vragen mag?
Mag ik vragen wat de ratings in jouw league waren van de teams die net de degradatie ontsprongen?quote:Op maandag 13 november 2006 13:46 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik ga naar de 6e, en ik ga het daar ook niet redden met mn ratings, dus hopelijk kunnen we wat leuks aankopen in het tussenseizoen.. Ik moet ook nog mn FC coach maken en mn stadion uitbreiden, samen goed voor zo'n 1,2 miljoen..
ik sta 6e in VII en haalde gisteren 171 hatstats. Teams die 7e en 8e staan halen tussen de 150 en 160 hatstats. Nu moet ik zeggen dat mijn divisie super sterk is vergeleken met de rest..quote:Op maandag 13 november 2006 13:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat de ratings in jouw league waren van de teams die net de degradatie ontsprongen?
Conditie wel, is bovendien 2 weken.quote:Op maandag 13 november 2006 14:11 schreef Tazmaniac het volgende:
heej ff een vraagje.. als de competitie voorbij is wat gaan jullie trainen?? of beter gezegd wat is slim om te gaan trainen?? Mijn vorm en conditie moeten absoluut omhoog maar 1week hierop trainen schiet ook niet echt op he of wel??
wanneer je conditie traint zullen je spelers 0 tot 2 niveau's stijgen. aangezien de conditie daalt door het seizoen heen is één week wel aangeraden voor mensen die geen pm trainen. pm trainers zullen 2 of 3 weken conditie trainen in een seizoen.quote:Op maandag 13 november 2006 14:11 schreef Tazmaniac het volgende:
heej ff een vraagje.. als de competitie voorbij is wat gaan jullie trainen?? of beter gezegd wat is slim om te gaan trainen?? Mijn vorm en conditie moeten absoluut omhoog maar 1week hierop trainen schiet ook niet echt op he of wel??
Nee, die wordt niet gereset volgens mij. Vorm verkrijg je door spelers te laten spelen. Maar dat is geen garantie voor stijgende vorm. SPelers hebben twee soorten vorm. Degen die je ziet op de spelerspagina en de achtergrondvorm. Dat laatste is een soort trend van wat de vorm van een speler gaat doen in twee weken tijd. Maar daar is (terecht) heel weinig over bekend.quote:Op maandag 13 november 2006 14:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Okeej dan, bedankt voor de tips!! Is er trouwens een andere manier dan algemeen trainen om je spelers beter in vorm te krijgen, neej he? of wordt de vorm ook gereset??
Ik ga in de eerste week passen trainen. Heb 9 trainees met redelijk passen en 1 met goed. Hopen dat er daar enkele van op stijgen staan.quote:Op maandag 13 november 2006 14:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Uhm, 171 is niet echt hoog voor divisie VI, maar dat is mijn bescheiden mening.quote:Op maandag 13 november 2006 14:00 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik sta 6e in VII en haalde gisteren 171 hatstats. Teams die 7e en 8e staan halen tussen de 150 en 160 hatstats. Nu moet ik zeggen dat mijn divisie super sterk is vergeleken met de rest..
Altijd 1 maal per week laten spelen.. De beste remedie..quote:Op maandag 13 november 2006 14:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Okeej dan, bedankt voor de tips!! Is er trouwens een andere manier dan algemeen trainen om je spelers beter in vorm te krijgen, neej he? of wordt de vorm ook gereset??
whoops, ik las VIquote:Op maandag 13 november 2006 14:40 schreef Lennox het volgende:
Hij zit toch ook in divisie VII
Nummer 1 in VIII waar ik nu in zit haalde 165 ofzo, gisteren haalde ik 167, maar door mijn 5-3-2 systeem ben je toch vaak de lul op het middenveld.
2 weken SP trainen slaat ook idd nergens op. Lekker belangrijk dat je spelers van zwak naar matig spelhervatting gaanquote:Op maandag 13 november 2006 14:54 schreef rompompom het volgende:
Spelhervatting duurt ook maar twee weken toch? Niet dat ik dat ga doen, want dat kan ik me als PM'ert niet veroorloven.
We willen natuurlijk wel op de hoogte blijven van waar onze teams nu uithangen, toch?quote:Op maandag 13 november 2006 15:50 schreef Tazmaniac het volgende:
haha ik vind het best lachen dat je precies kunt volgen waar ze uithangen
haha uiteraardquote:Op maandag 13 november 2006 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We willen natuurlijk wel op de hoogte blijven van waar onze teams nu uithangen, toch?
Ik hoop van harte dat mijn team ergens boven een diep dal naar buite geflikkerd wordtquote:
Nee, maar als je dat elk tussenseizoen doet, train je een trainee die goed had in ieder geval op naar formidabel in drie seizoenen. Da's toch interessant...quote:Op maandag 13 november 2006 15:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
2 weken SP trainen slaat ook idd nergens op. Lekker belangrijk dat je spelers van zwak naar matig spelhervatting gaan
quote:Op maandag 13 november 2006 16:00 schreef rompompom het volgende:
Krijgt iedereen nou automatisch ook het vlaggetje van Zwitserland?
quote:Op maandag 13 november 2006 16:00 schreef rompompom het volgende:
Krijgt iedereen nou automatisch ook het vlaggetje van Zwitserland?
Alleen zul je tegenwoordig af en toe wel conditie MOETEN trainenquote:Op maandag 13 november 2006 16:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, maar als je dat elk tussenseizoen doet, train je een trainee die goed had in ieder geval op naar formidabel in drie seizoenen. Da's toch interessant...
Daar kun je ook op andere manieren voor zorgen.quote:Op maandag 13 november 2006 15:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat mijn team ergens boven een diep dal naar buite geflikkerd wordt
Kan ik weer opnieuw beginnen
Ik ga binnenkort wat spelers te koop zetten, iemand interesse?quote:Op maandag 13 november 2006 16:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar kun je ook op andere manieren voor zorgen.
Als ze niet te duur zijn. Ik zoek nog 2 verdedigers in ieder geval.quote:Op maandag 13 november 2006 16:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wat spelers te koop zetten, iemand interesse?
Als Hattrick up is zal ik ze even plaatsen.
Dan volgend seizoen degraderen en het seizoen daarop hopelijk weer promoveren.
Vooral niet zeggen wat voor spelers het zijn en hoe hoog ze in hun skill zitten..quote:Op maandag 13 november 2006 16:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wat spelers te koop zetten, iemand interesse?
Als Hattrick up is zal ik ze even plaatsen.
Dan volgend seizoen degraderen en het seizoen daarop hopelijk weer promoveren.
Ik heb nog wel twee leuke verdedigers in de aanbieding.quote:Op maandag 13 november 2006 16:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ze niet te duur zijn. Ik zoek nog 2 verdedigers in ieder geval.
Momenteel ¤ 99...quote:Op maandag 13 november 2006 16:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb nog wel twee leuke verdedigers in de aanbieding.
Maar goed, ik bepaal niet hoeveel ze gaan kosten, dat ligt aan de transfermarkt
Wat zoek je?
Minimale eisen en maximale eisen.
Hoe veel heb je te besteden?
Ik kan niet bij hattrick nu en ik weet het niet allemaal uit mijn hoofd.quote:Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Vooral niet zeggen wat voor spelers het zijn en hoe hoog ze in hun skill zitten..
Uitstekend . . .quote:Op maandag 13 november 2006 16:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Momenteel ¤ 99...
Ik wil Uitstekende verdedigers hebben. Maar na zondag verwacht ik wat meer in kas te hebben en dan als ik gepromoveerd ben. Maar ik wil maximaal ¤ 120.000 uitgeven.
Bíjna het goeie topic!quote:Op maandag 13 november 2006 18:11 schreef Ruudt het volgende:
Jeroen is een oen, beetje je voet van het rempedaal halen!
quote:Op maandag 13 november 2006 18:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Onze spelers zijn in zurich gearriveerd en stappen momenteel uit de spelersbus
2006-11-13 18:10: Arrived in Zurich. Unpacking.quote:Op maandag 13 november 2006 18:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Onze spelers zijn in zurich gearriveerd en stappen momenteel uit de spelersbus
wat ik niet snap, wat doen die HT-mietjes eigenlijk in Zurich? Beter belastingklimaat ofzo?!quote:Op maandag 13 november 2006 19:04 schreef -J-D- het volgende:
[..]
2006-11-13 18:10: Arrived in Zurich. Unpacking.
Kunnen ze dan niet die HT-mietjes helpen de zooi te unpacken?
quote:Op maandag 13 november 2006 18:18 schreef Ruudt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 november 2006 23:16 schreef Daemon19 het volgende:
Waarom stopt Hives trouwens?
Ik hoop niet dat ie een leidinggevende functie heeft, want hij maakt rete-slechte besluiten..
quote:Nu ook officieel kampioen, alhoewel dit kampioenschap overschaduwd wordt door het vertrek van Hives..
Ik zoek nog een goede winger..quote:Op maandag 13 november 2006 20:10 schreef The_Hives het volgende:
iemand trouwens spelers kopen na dit seizoen
Ik heb gister toevallig een winger aangeschafd, alleen daar heb ik dan ook maar meteen wat vragen over:quote:
quote:
Voor de studiequote:Op maandag 13 november 2006 20:20 schreef MacMauser het volgende:
Ieder uur dat t langer duurt hebben we een uur langer ons supporterschap!![]()
Zorg dan maar dat je klaar bent voor half 11. Dan mag je naar t gejank gepraat van je coach luisterenquote:
herinnert zich nog de tijd dat 2 werkeloze figuren HT topics volspamden ...............quote:Op maandag 13 november 2006 20:24 schreef The_Hives het volgende:
[..], dat zijn nou net de plekken waar ik waardeloze spelers heb. Ik geloof uitstekend wing met uitstekend PM
. WIl je geen mythische PM-ers ofzo
Net aan nieuwe blok begonnen vandaag. Als het vorige week was geweest had het nog in mn tentamenweek gevallenquote:Op maandag 13 november 2006 20:30 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Zorg dan maar dat je klaar bent voor half 11. Dan mag je naar t gejank gepraat van je coach luisteren
Ik zou eigenlijk dan ook voor je studie gaan Lennox! Tis trouwes dat ik geen supporter meer kan worden van een extra ploeg, maar Krayn's Eleven zou zeker in aanmerking komen..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
met een beetje geluk mag je deze tvp nog een keertje hergebruikenquote:Op maandag 13 november 2006 21:59 schreef ScudRaket het volgende:
Volgende week ontknoping van de competitie
slechte tvp
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vanmiddag/avond toch?quote:
hooray, nu nog de domainnames omzetten en we kunnen weer...quote:
Ik denk dat eerste alle updates nog moeten gedraaid worden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hooray, nu nog de domainnames omzetten en we kunnen weer...
Kan tegelijk, domain names duurt iets van 12 uur dacht ik... (vroegâh)...quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat eerste alle updates nog moeten gedraaid worden.
als mijn 9-1 winst maar blijft staan...quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat is waar. Maar ik denk dat ze die updates eerst draaien voordat we er weer op mogen.
Word!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:54 schreef Verbal_Kint het volgende:
btw die TT...
geloof dat er nu een aardige leegte is![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Word!teltjestaartbakkerijschoolmeester
quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Opeens weet je het: je Wordt! conducteur
rond 17 uur hoor tie pas weer up te zijn, ze hebben nog even...quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:39 schreef maniack28 het volgende:
2006-11-14 12:30: Still troubleshooting network issues
Ze kunnen ook niks, lijkt de NS wel
ik ruik een vertragingquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:39 schreef maniack28 het volgende:
2006-11-14 12:30: Still troubleshooting network issues
Ze kunnen ook niks, lijkt de NS wel
quote:Kyle Marshall:
Ondanks zijn harde labeur op training, daalde zijn vaardigheid in vleugelspel van redelijk naar matig.
Axel Waalwijk:
Zijn vaardigheid in conditie daalde van formidabel naar uitstekend.
Alwin Lekkerkerker:
Zijn vaardigheid in conditie daalde van formidabel naar uitstekend.
Nicola Dutto:
De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn slecht spelmaken mag nu zwak genoemd worden.
Alle gebeurtenissen tonen...
quote:Frans Floden:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie namen af van zwak tot slecht.
Otelas Moraras:
Zijn prestaties op het gebied van scoren zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van matig naar zwak.
Otelas Moraras:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie namen af van uitstekend tot goed.
Gabriel Sociedade:
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in scoren vooruit van uitmuntend naar briljant.
Wenzel Hofmann-Schäfer:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie namen af van matig tot zwak.
Joost Beckers:
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij slecht in conditie, nu is dat afgezakt naar waardeloos.
Heb je het geld er voor gehad? Ik dacht dat de mijne ook afgelopen was. Stond niet bij de transferpagina. Bleek dat 'ie nu de 16e afloopt om 2.50, terwijl 'ie normaal gesproken maandag om 2.50 af had gelopen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:18 schreef Yankee_One het volgende:
Nog meer mensen die spelers hadden aflopen tijdens de downtime? Wat is er mee gebeurd? Die van mij is afgelopen terwijl Hattrick down was
ja je hebt gelijk, maar hij is niet meer te vinden op de transferlijstquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:23 schreef Ruudt het volgende:
Als je op die spelers klikt zie je dat ze nog te koop staan.
Dat is bij mij tenminste zo.
troost je, ik ook niet... De loadbalancer ligt er nog uit denk ik...quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:58 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan hattrick nog steeds niet op
Deze bedoel je?quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:09 schreef maniack28 het volgende:
Mn speler is van de transferlijst af idd, srtaks ff kijken wat ik ermee moet.. want het was een popper. Ook geen tijd meer natuurlijk om een nieuwe popper te kopen
Staat op de TL voor 80k, nog niet op geboden, deadline morgenmiddag om 12 uurquote:Carlos Alberto Costa (139316196)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 768 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Fanclub: 306!!
I'm off the chart!!!
Jeuhhhhhh!!!!quote:Supporters: in de wolken
Jeuhhhhhh!!!!quote:Fanclub: 800 leden
Jeuhhhhhh!!!!quote:Sponsors: dolgelukkig
Muhhhhquote:Kapitaal: -129 456 ¤
vroegerquote:Op maandag 13 november 2006 21:23 schreef komrad het volgende:
[..]
herinnert zich nog de tijd dat 2 werkeloze figuren HT topics volspamden ...............
quote:
maar helaas niet voor 2e keer op rij kampioen in een van de sterkste VIquote:Zelfvertrouwen: lichtelijk overdreven
3 punten verschil met 14 doelpunten achterquote:Klasse: VI.664 (18139)
Land: Nederland
Klasse: 6 van de 10
Club Gespeeld Goals Punten
1. Mighty Roses 13 40 - 18 (+22) 29
2. Jasper Jokers 13 38 - 25 (+13) 26
3. Dapp're Strijders 13 26 - 20 (+6) 26
nope, ga zo pitten, paar zware nachten gehadquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef komrad het volgende:
[..]
en dat is binnenkort definitief voorbij
ben je op msn
ben je adres ook kwijtquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nope, ga zo pitten, paar zware nachten gehad
Heb je die dan wel eens gehad danquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:07 schreef komrad het volgende:
[..]
ben je adres ook kwijt
maar hoessie??
ja wel gehad, maar heb nieuw msn adres en dus alles kwijtquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Heb je die dan wel eens gehad dan
goed. Drukke tijden met de feestdagen breken weer aan. Leuk meisje tegen gekomen. Tja je zou hattrick zomaar vergeten.
Nog steeds geen nieuwe baan?
XXX-rated e-mailquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:17 schreef komrad het volgende:
[..]
ja wel gehad, maar heb nieuw msn adres en dus alles kwijt
whoei promotiequote:Lang verhaal......... kleine situatiewijziging
haal maar wegquote:
het gaat zijn gangetje toch wel, en al met al het is een online spelletjequote:Op dinsdag 14 november 2006 22:38 schreef The_Hives het volgende:
hoeft op dit moment toch ook niet erg met jouw? Makkelijke competitie en genoeg geld op de bank.
hehehe, nopequote:
ik ga pittenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:40 schreef komrad het volgende:
[..]
het gaat zijn gangetje toch wel, en al met al het is een online spelletje
ik ga er vandoor, ik spreek je wel weer op msn of hattrick
Optimistisch als ik zo naar de TL vergelijking kijk van "onze" YP'tjesquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:49 schreef Yankee_One het volgende:
Jeugdspeler gaat ~200k opleveren. morgen een uitmuntende spits op de transferlijst ~600k.
sneller dan ooit hierquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:20 schreef Yankee_One het volgende:
Hier loopt ie perfect
we misten je al..quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:26 schreef macondo het volgende:
tvp-tje plaatsen maar..
quote:De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op www47.hattrick.org doet er te lang over om te antwoorden.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
Geld kan ik wel gebruiken nu ik naar VI promoveer.quote:Cash funds: 1 256 274 ¤ (1 493 381) ¤
Sponsors: high on life
Supporters Club: 1603 members
Supporters: high on life
Wil er een mooie 17-jarige trainee voor kopenquote:Atahualpa Lescano
TSI = 81 720 , 23 years, passable form
Wage: 34 872 €/week including 20% Bonus
Has weak experience and weak leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: inadequate
Winger: weak Defending: poor
Scoring: inadequate Set pieces: wretched
Ik heb de laatste twee seizoenen een beetje lopen klooien.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
das een aardige uitverkoop Robar. wat ben je allemaal van plan?
kan je btw niet helpen, zit rond de -490k
Wat is deze speler waard?quote:Tommy Adelblom (15752970)
27 years, passable form, bruised, but playing
A sympathetic guy who is balanced and infamous.
Has solid experience and passable leadership abilities.
Nationality: Sverige
Total Skill Index (TSI): 112 660
Wage: 64 656 ¤/week including 20% Bonus
Owner: F.C. Babadunga
Warnings: 0
Injuries: Bruised
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: solid
Winger: poor Defending: passable
Scoring: extra-terrestrial Set Pieces: wretched
Same here. Verdedigen word ik een beetje flauw van, plus het feit dat ik aanvallende impulsen nodig heb. Nu OF volledig doorgaan op counterattack, of mezelf gaan toeleggen op de vleugels. Heb nu eigenlijk geen fatsoenlijke winger, speel 5-3-2 met drie IM's.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:27 schreef Lennox het volgende:
Ik zit er sterk over te twijfelen om te gaan switchen. Heb eigenlijk wel een beetje genoeg van 5 seizoenen verdedigen trainen + dat je gewoon te vaak genaaid wordt (vind ik).
Enige alternatief zou vleugelspel trainen zijn. Scoren en PM vind ik allebei niet zo spannend
Kan wel in 1 klap een gigantische hoeveelheid geld incasseren als ik al mijn trainees verkoop.
Twijfel,twijfel.
Merk er niks vanquote:Op woensdag 15 november 2006 14:59 schreef Daemon19 het volgende:
Hattrick gaat echt een stuk sneller..
Ik ook niet..quote:
Wat denken jullie van deze knakker dan? Ga ik hier 5 ton voor vangen of niet?quote:Greg Fugate (78933437)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag USA
Total Skill Index (TSI): 3 100
Loon: 2 064 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: BVO Mossel United
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
quote:Op woensdag 15 november 2006 16:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat denken jullie van deze knakker dan? Ga ik hier 5 ton voor vangen of niet?
tegen:quote:Midfield: solid (high)
Right Defence: solid (low)
Central Defence: passable (very high)
Left Defence: solid (high)
Right Attack: excellent (very low)
Central Attack: inadequate (high)
Left Attack: inadequate (high)
Terwijl de nu leider bacotjuhs uit speelt tegen #3:quote:Midfield: weak (high)
Right Defence: brilliant (low)
Central Defence: magnificent (low)
Left Defence: outstanding (very high)
Right Attack: passable (low)
Central Attack: wretched (low)
Left Attack: inadequate (high)
tegen:quote:Midfield: weak (low)
Right Defence: solid (very high)
Central Defence: formidable (very low)
Left Defence: excellent (low)
Right Attack: passable (high)
Central Attack: inadequate (very low)
Left Attack: passable (high)
De stand nu is:quote:Midfield: passable (high)
Right Defence: formidable (very low)
Central Defence: excellent (low)
Left Defence: excellent (high)
Right Attack: weak (very low)
Central Attack: formidable (very low)
Left Attack: passable (very high)
Oftewel ik moet minimaal tweemaal scoren en eenmaal meer scoren dan bacotjuhs. Gaat dit lukken?quote:1. bacotjuhs 13 10 2 1 50 - 17 +33 32
2. Ladderzatsquad 13 10 2 1 48 - 16 +32 32
3. V.V Lemmer 2 13 7 5 1 31 - 10 +21 26
4. Vinkentouw 13 6 1 6 19 - 14 +5 19
5. Luppo's 13 5 3 5 18 - 15 +3 18
Daar heb je het al....wedstrijd begonnen zonder dat ik mn team heb kunnen instellenquote:Huidige wedstrijd
15-11-2006 (Vriendschappelijk): Krayn's eleven - Sys rq Aan de gang [HT Live]
Ik snap niet waarom dat je dat niet meteen geprobeerd hebt...quote:Op woensdag 15 november 2006 17:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daar heb je het al....wedstrijd begonnen zonder dat ik mn team heb kunnen instellen![]()
Ik porbeerde Hattrick op te komen via de bookmarks, maar dat werkte niet. Net dus gewoon ingetikt in het adresbalk, en nu doet ie het
Moeten we je nu ook nog leren hoe je bookmarks moet maken?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:04 schreef DeHovenier het volgende:
Omdat ik altijd op hattrick kom door m'n bookmark.
En ik dacht er niet aan om het handmatig in te voeren
Maar als dat niet lukt, en iedereen anders komt er op. Dan moet er normaal gesproken toch een lampje gaan branden...quote:Op woensdag 15 november 2006 18:04 schreef DeHovenier het volgende:
Omdat ik altijd op hattrick kom door m'n bookmark.
En ik dacht er niet aan om het handmatig in te voeren
Goed, ik ben eens even gaan kijken en je had gelijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:53 schreef Yankee_One het volgende:
mwah vind het nog wel aardig duur. verdedigen als bijstat is echt heel weinig waard. briljant is te koop voor 700-750k en dan heb ik het over middenvelders die goed-uitstekend conditie hebben
Je kan toch zelf een vraagprijs opgeven?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:01 schreef Daemon19 het volgende:
Dat is echt een schandalige prijs..
Ik zou haast gaan denken dat ze minimumprijzen moeten introduceren..
Ik weet het, tis ook een sukkel..quote:Op woensdag 15 november 2006 19:11 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Je kan toch zelf een vraagprijs opgeven?
Hij vraagt er 10.000 voor...
Uiteindelijk heeft hij er nog 443.000 meer voor gekregen, ik zie het probleem niet.
Leer jij jezelf maar eens fietsenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:05 schreef twi het volgende:
[..]
Moeten we je nu ook nog leren hoe je bookmarks moet maken?
Ik heb de supporters van SuperWeber in elkgeval bijna 7200 euro afgetroggeld.
Fietsen? Heb niet voor niks een godsvermogen in een rijbewijs gestokenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:55 schreef DeHovenier het volgende:
Leer jij jezelf maar eens fietsen
Kan ik goed gebruiken voor de overgang naar de 6e.quote:Kapitaal: 714 211 ¤ (1 866 499) ¤
Nogal karige prijs voor 17 jaar goed pm met specialiteit en redelijk def.quote:15-11-2006 Krayn's eleven F.C. Camel Movin 101 000 ¤ 990
quote:¤ 225.000
Jack Duursma (109436145)
26 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: UITSTEKEND Keepen: waardeloos
Positiespel: UITSTEKEND Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 16
Competitiedoelpunten dit seizoen: 3
quote:¤ 250.000
Bobby Blokzijl (89486242)
26 jaar, UITSTEKEND in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.
Conditie: UITSTEKEND Keepen: rampzalig
Positiespel: UITSTEKEND Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: goed
Doelpunten in carrière: 7
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
ik zou ze in de VI niet opstellen iigquote:Op woensdag 15 november 2006 22:15 schreef MacMauser het volgende:
Ik weet wel zeker dat je ze voor die prijzen NIET kwijt gaat raken. Op de markt zijn veel van dit soort spelers. Ik denk dat de waarde om en nabij de 150k ligt voor deze spelers. Het zijn spelers die alleen maar interessant zijn voor teams uit lagere divisies, lijkt me.
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:11 schreef komrad het volgende:
ik denk dat je ze voor die prijzen niet kwijt gaat raken
wat je ziet is dat het algehele prijzenniveau gedaald is en dat daarmee de marges tussen de verschillende niveaus in mainskill afnemen. Daarnaast ligt het omslagpunt qua optimale transferprijs lager en wordt veel meer op loonkosten ingekocht.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:18 schreef Netrocker het volgende:
[..]
Dacht ik dat ze de prijzen te laag waren blijkt het tegendeel waar te zijn... Negatieve kant aan Hattrick is dat de prijzenmarkt praktisch is ingestort, voor mijn middenvelder met formidabel positiespel kon je een half jaar geleden ¤500.000 krijgen en nu is dat echt niet meer dan ¤300.000!?
en dat moet je dus in je trainingsstrategie meenemenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:26 schreef ScudRaket het volgende:
Trainees: Tja, wat moet je ermee? Ik heb nu wat jonge spelers die het wel gaan maken (18 jaar (Briljant PM of bijna briljant PM). Het probleem is dat ik mindere trainees niet lang door kan gaan trainen aangezien dan mijn huidige IMs te duur worden (zijn nu al bovennatuurlijk of bijna bovennatuurlijk). Als ik dan nog 4 seizoenen moet wachten op een speler die van gelijke waarde is voor het elftal zijn deze spelers onbetaalbaar. afgezien van het feit dat ze op de TL geen reet meer opleveren...
Je moet die 47 achter www weghalen uit je bookmarks. Je probeerde de hele tijd in te loggen op een server die niet (meer) bestond.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daar heb je het al....wedstrijd begonnen zonder dat ik mn team heb kunnen instellen![]()
Ik porbeerde Hattrick op te komen via de bookmarks, maar dat werkte niet. Net dus gewoon ingetikt in het adresbalk, en nu doet ie het
Ik heb dit seizoen nog een kale 18-jarige formi PM verkocht voor 500kquote:Op woensdag 15 november 2006 22:18 schreef Netrocker het volgende:
[..]
Dacht ik dat ze de prijzen te laag waren blijkt het tegendeel waar te zijn... Negatieve kant aan Hattrick is dat de prijzenmarkt praktisch is ingestort, voor mijn middenvelder met formidabel positiespel kon je een half jaar geleden ¤500.000 krijgen en nu is dat echt niet meer dan ¤300.000!?
Ik ben er anders gewoon op...quote:Op donderdag 16 november 2006 09:30 schreef the_undertaker het volgende:
En weer kan ik niet op Hattrick komen... kan nou niet bepaald zeggen dat die verhuizing de performance heeft doen toenemen
Op het moment werkt het idd weerquote:Op donderdag 16 november 2006 09:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben er anders gewoon op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |