Als ze niet te duur zijn. Ik zoek nog 2 verdedigers in ieder geval.quote:Op maandag 13 november 2006 16:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wat spelers te koop zetten, iemand interesse?
Als Hattrick up is zal ik ze even plaatsen.
Dan volgend seizoen degraderen en het seizoen daarop hopelijk weer promoveren.
Vooral niet zeggen wat voor spelers het zijn en hoe hoog ze in hun skill zitten..quote:Op maandag 13 november 2006 16:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wat spelers te koop zetten, iemand interesse?
Als Hattrick up is zal ik ze even plaatsen.
Dan volgend seizoen degraderen en het seizoen daarop hopelijk weer promoveren.
Ik heb nog wel twee leuke verdedigers in de aanbieding.quote:Op maandag 13 november 2006 16:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ze niet te duur zijn. Ik zoek nog 2 verdedigers in ieder geval.
Momenteel ¤ 99...quote:Op maandag 13 november 2006 16:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb nog wel twee leuke verdedigers in de aanbieding.
Maar goed, ik bepaal niet hoeveel ze gaan kosten, dat ligt aan de transfermarkt
Wat zoek je?
Minimale eisen en maximale eisen.
Hoe veel heb je te besteden?
Ik kan niet bij hattrick nu en ik weet het niet allemaal uit mijn hoofd.quote:Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Vooral niet zeggen wat voor spelers het zijn en hoe hoog ze in hun skill zitten..
Uitstekend . . .quote:Op maandag 13 november 2006 16:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Momenteel ¤ 99...
Ik wil Uitstekende verdedigers hebben. Maar na zondag verwacht ik wat meer in kas te hebben en dan als ik gepromoveerd ben. Maar ik wil maximaal ¤ 120.000 uitgeven.
Bíjna het goeie topic!quote:Op maandag 13 november 2006 18:11 schreef Ruudt het volgende:
Jeroen is een oen, beetje je voet van het rempedaal halen!
quote:Op maandag 13 november 2006 18:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Onze spelers zijn in zurich gearriveerd en stappen momenteel uit de spelersbus
2006-11-13 18:10: Arrived in Zurich. Unpacking.quote:Op maandag 13 november 2006 18:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Onze spelers zijn in zurich gearriveerd en stappen momenteel uit de spelersbus
wat ik niet snap, wat doen die HT-mietjes eigenlijk in Zurich? Beter belastingklimaat ofzo?!quote:Op maandag 13 november 2006 19:04 schreef -J-D- het volgende:
[..]
2006-11-13 18:10: Arrived in Zurich. Unpacking.
Kunnen ze dan niet die HT-mietjes helpen de zooi te unpacken?
quote:Op maandag 13 november 2006 18:18 schreef Ruudt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 november 2006 23:16 schreef Daemon19 het volgende:
Waarom stopt Hives trouwens?
Ik hoop niet dat ie een leidinggevende functie heeft, want hij maakt rete-slechte besluiten..
quote:Nu ook officieel kampioen, alhoewel dit kampioenschap overschaduwd wordt door het vertrek van Hives..
Ik zoek nog een goede winger..quote:Op maandag 13 november 2006 20:10 schreef The_Hives het volgende:
iemand trouwens spelers kopen na dit seizoen
Ik heb gister toevallig een winger aangeschafd, alleen daar heb ik dan ook maar meteen wat vragen over:quote:
quote:
Voor de studiequote:Op maandag 13 november 2006 20:20 schreef MacMauser het volgende:
Ieder uur dat t langer duurt hebben we een uur langer ons supporterschap!![]()
Zorg dan maar dat je klaar bent voor half 11. Dan mag je naar t gejank gepraat van je coach luisterenquote:
herinnert zich nog de tijd dat 2 werkeloze figuren HT topics volspamden ...............quote:Op maandag 13 november 2006 20:24 schreef The_Hives het volgende:
[..], dat zijn nou net de plekken waar ik waardeloze spelers heb. Ik geloof uitstekend wing met uitstekend PM
. WIl je geen mythische PM-ers ofzo
Net aan nieuwe blok begonnen vandaag. Als het vorige week was geweest had het nog in mn tentamenweek gevallenquote:Op maandag 13 november 2006 20:30 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Zorg dan maar dat je klaar bent voor half 11. Dan mag je naar t gejank gepraat van je coach luisteren
Ik zou eigenlijk dan ook voor je studie gaan Lennox! Tis trouwes dat ik geen supporter meer kan worden van een extra ploeg, maar Krayn's Eleven zou zeker in aanmerking komen..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
met een beetje geluk mag je deze tvp nog een keertje hergebruikenquote:Op maandag 13 november 2006 21:59 schreef ScudRaket het volgende:
Volgende week ontknoping van de competitie
slechte tvp
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vanmiddag/avond toch?quote:
hooray, nu nog de domainnames omzetten en we kunnen weer...quote:
Ik denk dat eerste alle updates nog moeten gedraaid worden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hooray, nu nog de domainnames omzetten en we kunnen weer...
Kan tegelijk, domain names duurt iets van 12 uur dacht ik... (vroegâh)...quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat eerste alle updates nog moeten gedraaid worden.
als mijn 9-1 winst maar blijft staan...quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat is waar. Maar ik denk dat ze die updates eerst draaien voordat we er weer op mogen.
Word!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:54 schreef Verbal_Kint het volgende:
btw die TT...
geloof dat er nu een aardige leegte is![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Word!teltjestaartbakkerijschoolmeester
quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Opeens weet je het: je Wordt! conducteur
rond 17 uur hoor tie pas weer up te zijn, ze hebben nog even...quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:39 schreef maniack28 het volgende:
2006-11-14 12:30: Still troubleshooting network issues
Ze kunnen ook niks, lijkt de NS wel
ik ruik een vertragingquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:39 schreef maniack28 het volgende:
2006-11-14 12:30: Still troubleshooting network issues
Ze kunnen ook niks, lijkt de NS wel
quote:Kyle Marshall:
Ondanks zijn harde labeur op training, daalde zijn vaardigheid in vleugelspel van redelijk naar matig.
Axel Waalwijk:
Zijn vaardigheid in conditie daalde van formidabel naar uitstekend.
Alwin Lekkerkerker:
Zijn vaardigheid in conditie daalde van formidabel naar uitstekend.
Nicola Dutto:
De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn slecht spelmaken mag nu zwak genoemd worden.
Alle gebeurtenissen tonen...
quote:Frans Floden:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie namen af van zwak tot slecht.
Otelas Moraras:
Zijn prestaties op het gebied van scoren zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van matig naar zwak.
Otelas Moraras:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie namen af van uitstekend tot goed.
Gabriel Sociedade:
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in scoren vooruit van uitmuntend naar briljant.
Wenzel Hofmann-Schäfer:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie namen af van matig tot zwak.
Joost Beckers:
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij slecht in conditie, nu is dat afgezakt naar waardeloos.
Heb je het geld er voor gehad? Ik dacht dat de mijne ook afgelopen was. Stond niet bij de transferpagina. Bleek dat 'ie nu de 16e afloopt om 2.50, terwijl 'ie normaal gesproken maandag om 2.50 af had gelopen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:18 schreef Yankee_One het volgende:
Nog meer mensen die spelers hadden aflopen tijdens de downtime? Wat is er mee gebeurd? Die van mij is afgelopen terwijl Hattrick down was
ja je hebt gelijk, maar hij is niet meer te vinden op de transferlijstquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:23 schreef Ruudt het volgende:
Als je op die spelers klikt zie je dat ze nog te koop staan.
Dat is bij mij tenminste zo.
troost je, ik ook niet... De loadbalancer ligt er nog uit denk ik...quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:58 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan hattrick nog steeds niet op
Deze bedoel je?quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:09 schreef maniack28 het volgende:
Mn speler is van de transferlijst af idd, srtaks ff kijken wat ik ermee moet.. want het was een popper. Ook geen tijd meer natuurlijk om een nieuwe popper te kopen
Staat op de TL voor 80k, nog niet op geboden, deadline morgenmiddag om 12 uurquote:Carlos Alberto Costa (139316196)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 768 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Fanclub: 306!!
I'm off the chart!!!
Jeuhhhhhh!!!!quote:Supporters: in de wolken
Jeuhhhhhh!!!!quote:Fanclub: 800 leden
Jeuhhhhhh!!!!quote:Sponsors: dolgelukkig
Muhhhhquote:Kapitaal: -129 456 ¤
vroegerquote:Op maandag 13 november 2006 21:23 schreef komrad het volgende:
[..]
herinnert zich nog de tijd dat 2 werkeloze figuren HT topics volspamden ...............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |