Als ze niet te duur zijn. Ik zoek nog 2 verdedigers in ieder geval.quote:Op maandag 13 november 2006 16:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wat spelers te koop zetten, iemand interesse?
Als Hattrick up is zal ik ze even plaatsen.
Dan volgend seizoen degraderen en het seizoen daarop hopelijk weer promoveren.
Vooral niet zeggen wat voor spelers het zijn en hoe hoog ze in hun skill zitten..quote:Op maandag 13 november 2006 16:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wat spelers te koop zetten, iemand interesse?
Als Hattrick up is zal ik ze even plaatsen.
Dan volgend seizoen degraderen en het seizoen daarop hopelijk weer promoveren.
Ik heb nog wel twee leuke verdedigers in de aanbieding.quote:Op maandag 13 november 2006 16:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ze niet te duur zijn. Ik zoek nog 2 verdedigers in ieder geval.
Momenteel ¤ 99...quote:Op maandag 13 november 2006 16:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb nog wel twee leuke verdedigers in de aanbieding.
Maar goed, ik bepaal niet hoeveel ze gaan kosten, dat ligt aan de transfermarkt
Wat zoek je?
Minimale eisen en maximale eisen.
Hoe veel heb je te besteden?
Ik kan niet bij hattrick nu en ik weet het niet allemaal uit mijn hoofd.quote:Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Vooral niet zeggen wat voor spelers het zijn en hoe hoog ze in hun skill zitten..
Uitstekend . . .quote:Op maandag 13 november 2006 16:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Momenteel ¤ 99...
Ik wil Uitstekende verdedigers hebben. Maar na zondag verwacht ik wat meer in kas te hebben en dan als ik gepromoveerd ben. Maar ik wil maximaal ¤ 120.000 uitgeven.
Bíjna het goeie topic!quote:Op maandag 13 november 2006 18:11 schreef Ruudt het volgende:
Jeroen is een oen, beetje je voet van het rempedaal halen!
quote:Op maandag 13 november 2006 18:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Onze spelers zijn in zurich gearriveerd en stappen momenteel uit de spelersbus
2006-11-13 18:10: Arrived in Zurich. Unpacking.quote:Op maandag 13 november 2006 18:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Onze spelers zijn in zurich gearriveerd en stappen momenteel uit de spelersbus
wat ik niet snap, wat doen die HT-mietjes eigenlijk in Zurich? Beter belastingklimaat ofzo?!quote:Op maandag 13 november 2006 19:04 schreef -J-D- het volgende:
[..]
2006-11-13 18:10: Arrived in Zurich. Unpacking.
Kunnen ze dan niet die HT-mietjes helpen de zooi te unpacken?
quote:Op maandag 13 november 2006 18:18 schreef Ruudt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 november 2006 23:16 schreef Daemon19 het volgende:
Waarom stopt Hives trouwens?
Ik hoop niet dat ie een leidinggevende functie heeft, want hij maakt rete-slechte besluiten..
quote:Nu ook officieel kampioen, alhoewel dit kampioenschap overschaduwd wordt door het vertrek van Hives..
Ik zoek nog een goede winger..quote:Op maandag 13 november 2006 20:10 schreef The_Hives het volgende:
iemand trouwens spelers kopen na dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |