167 HatStats vandaag volgens buddy in een uitwedstrijdquote:Krayn's eleven
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: uitstekend (laag)
Centrale verdediging: uitmuntend (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (zeer hoog)
Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
en 47 sterren wat een recordverbetering van 3 betekentquote:Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: uitmuntend (hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (zeer hoog)
Rechteraanval: goed (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
HatStats 171
Verdediging 92
Middenveld 30
Aanval 49
Ah, toch nog iemand die het ook door heeft!quote:Op zondag 12 november 2006 23:06 schreef Grumpey het volgende:
overigens, dit is deel 191 hoor...
zo dusquote:Op zondag 12 november 2006 23:19 schreef twi het volgende:
alsnog training als hij voor de training weer +1 is
ik de op 4 na sterkstequote:Op zondag 12 november 2006 23:02 schreef roelofjan het volgende:
4-1 verloren.
En dan heb ik nog wel ge-MOTS't.
Ik had gewoon lekker moeten counteren, maar goed.
Tegenstander had 55 en 53 % balbezit, heb maar 1 normale kans gekregen.
[afbeelding]
Kan nog steeds 4e worden, heb wel het gunstigste programma.
TS is alleen wel moorddadig.
Hm ik zie nu pas dat dit volgens Alltid Hattrick de op 11 na de zwaarste competitie is in de 7e divisie..
http://alltid.org/country/netherlands/level,7/topleagues/
tering 167 hatstats in de VIII....quote:Op zondag 12 november 2006 22:30 schreef Lennox het volgende:
1-2 gewonnen met dik 70% bb
Met de volgende stats nog een jaar VIII (spits was er nog afgetrapt ook)
[..]
167 HatStats vandaag volgens buddy in een uitwedstrijd![]()
Ik heb het over de eenmalige bonus, die elk team krijgt, ongeacht de plaats waar ze zijn geeindigd.quote:Op maandag 13 november 2006 00:26 schreef roelofjan het volgende:
Onder Economie in de regels...
Nope, om 02:00 op 13-11. Heb je een opstelling gemaakt voor je friendly of gaat dat niet meer lukken?quote:Op maandag 13 november 2006 02:16 schreef twi het volgende:
De downtime zou toch pas morgenochtend/morgenmiddag beginnen?
9e divisie?quote:Op maandag 13 november 2006 00:54 schreef Tazmaniac het volgende:
2-3 gewonnen en daarmee promotie naar de 8e veilig gesteld. de koploper speelde vandaag gelijk tegen een degradatiekanidaatdus er is nog een héééééééle kleine kans dat ik alsnog kampioen wordt!
[afbeelding]
Was het maar waar.quote:Op maandag 13 november 2006 09:14 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
9e divisie?
Daar kun je toch alleen maar kampioen worden als actieve speler, het is daar toch maar bots?
Dat is alleen in de 10e.quote:Op maandag 13 november 2006 09:14 schreef het volgende:
[..]
9e divisie?
Daar kun je toch alleen maar kampioen worden als actieve speler, het is daar toch maar bots?
moet tegen de no 3. als hij wint promoveert hij ipv het WO team, wel gunstig natuurlijk, maar laat ik nog niet veilig zijn...quote:Op zondag 12 november 2006 23:44 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Je hebt nog een leuk programma volgende week, of niet?
Helaasch niet nee, ik heb mijn team net 1week te laat gekregen, anders was ik absoluut kampioen geworden.. nu ben ik afhankelijk van de uitslag tussen #1 en #3.. ik win wel zondag, dus nu maar hopen dat de #1 niet wint.quote:Op maandag 13 november 2006 09:14 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
9e divisie?
dan zul je niet via Frankfurt vliegen normaal gesproken.quote:Op maandag 13 november 2006 13:01 schreef twi het volgende:
Boven Frankfurt
Waar gaan ze eigenlijk naartoe? Munchen?
Ik gok op Spanjequote:Op maandag 13 november 2006 13:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
dan zul je niet via Frankfurt vliegen normaal gesproken.
Wiequote:Op maandag 13 november 2006 13:01 schreef twi het volgende:
Boven Frankfurt
Waar gaan ze eigenlijk naartoe? Munchen?
de hattrick serverquote:
Datzelfde geldt voor mijquote:Op maandag 13 november 2006 13:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ga naar de 7de, ben bang dat ik het niet ga redden daar met mn ratings.
Ik zal even vragen of het vliegtuig een tussenstop wil maken, zodat ik je hatstats kan bekijkenquote:Op maandag 13 november 2006 13:28 schreef Tazmaniac het volgende:
oh trouwens.. zou iemand mijn hatstats kunnen checken??? aub dank je wel
dat ging toch via firefox oid??quote:Op maandag 13 november 2006 13:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal even vragen of het vliegtuig een tussenstop wil maken, zodat ik je hatstats kan bekijken
Inloggen ja.quote:Op maandag 13 november 2006 13:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
dat ging toch via firefox oid??
-edit-
maar daar moet je natuurlijk voor inloggen oid?
hehe I should have knownquote:Op maandag 13 november 2006 13:31 schreef twi het volgende:
Maar dan moeten de servers niet op 11km hangen, want dan wordt het wat lastigJe moet er inderdaad voor inloggen.
Ik ga naar de 6e, en ik ga het daar ook niet redden met mn ratings, dus hopelijk kunnen we wat leuks aankopen in het tussenseizoen.. Ik moet ook nog mn FC coach maken en mn stadion uitbreiden, samen goed voor zo'n 1,2 miljoen..quote:Op maandag 13 november 2006 13:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ga naar de 7de, ben bang dat ik het niet ga redden daar met mn ratings.
Is inderdaad op de grens van Duitsland en Zwitserlandquote:Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Frederikshaven?
Daar kan ik nu uiteraard even niet bij, die houdt je nog te goed. Ik train middenveld, dus die is vanzelfsprekend het sterkst, in thuiswedstrijden toch wel zwak(hoog) minimaal.quote:Op maandag 13 november 2006 13:23 schreef Yankee_One het volgende:
Wat zijn je ratings als ik vragen mag?
Mag ik vragen wat de ratings in jouw league waren van de teams die net de degradatie ontsprongen?quote:Op maandag 13 november 2006 13:46 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik ga naar de 6e, en ik ga het daar ook niet redden met mn ratings, dus hopelijk kunnen we wat leuks aankopen in het tussenseizoen.. Ik moet ook nog mn FC coach maken en mn stadion uitbreiden, samen goed voor zo'n 1,2 miljoen..
ik sta 6e in VII en haalde gisteren 171 hatstats. Teams die 7e en 8e staan halen tussen de 150 en 160 hatstats. Nu moet ik zeggen dat mijn divisie super sterk is vergeleken met de rest..quote:Op maandag 13 november 2006 13:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat de ratings in jouw league waren van de teams die net de degradatie ontsprongen?
Conditie wel, is bovendien 2 weken.quote:Op maandag 13 november 2006 14:11 schreef Tazmaniac het volgende:
heej ff een vraagje.. als de competitie voorbij is wat gaan jullie trainen?? of beter gezegd wat is slim om te gaan trainen?? Mijn vorm en conditie moeten absoluut omhoog maar 1week hierop trainen schiet ook niet echt op he of wel??
wanneer je conditie traint zullen je spelers 0 tot 2 niveau's stijgen. aangezien de conditie daalt door het seizoen heen is één week wel aangeraden voor mensen die geen pm trainen. pm trainers zullen 2 of 3 weken conditie trainen in een seizoen.quote:Op maandag 13 november 2006 14:11 schreef Tazmaniac het volgende:
heej ff een vraagje.. als de competitie voorbij is wat gaan jullie trainen?? of beter gezegd wat is slim om te gaan trainen?? Mijn vorm en conditie moeten absoluut omhoog maar 1week hierop trainen schiet ook niet echt op he of wel??
Nee, die wordt niet gereset volgens mij. Vorm verkrijg je door spelers te laten spelen. Maar dat is geen garantie voor stijgende vorm. SPelers hebben twee soorten vorm. Degen die je ziet op de spelerspagina en de achtergrondvorm. Dat laatste is een soort trend van wat de vorm van een speler gaat doen in twee weken tijd. Maar daar is (terecht) heel weinig over bekend.quote:Op maandag 13 november 2006 14:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Okeej dan, bedankt voor de tips!! Is er trouwens een andere manier dan algemeen trainen om je spelers beter in vorm te krijgen, neej he? of wordt de vorm ook gereset??
Ik ga in de eerste week passen trainen. Heb 9 trainees met redelijk passen en 1 met goed. Hopen dat er daar enkele van op stijgen staan.quote:Op maandag 13 november 2006 14:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Uhm, 171 is niet echt hoog voor divisie VI, maar dat is mijn bescheiden mening.quote:Op maandag 13 november 2006 14:00 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik sta 6e in VII en haalde gisteren 171 hatstats. Teams die 7e en 8e staan halen tussen de 150 en 160 hatstats. Nu moet ik zeggen dat mijn divisie super sterk is vergeleken met de rest..
Altijd 1 maal per week laten spelen.. De beste remedie..quote:Op maandag 13 november 2006 14:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Okeej dan, bedankt voor de tips!! Is er trouwens een andere manier dan algemeen trainen om je spelers beter in vorm te krijgen, neej he? of wordt de vorm ook gereset??
whoops, ik las VIquote:Op maandag 13 november 2006 14:40 schreef Lennox het volgende:
Hij zit toch ook in divisie VII
Nummer 1 in VIII waar ik nu in zit haalde 165 ofzo, gisteren haalde ik 167, maar door mijn 5-3-2 systeem ben je toch vaak de lul op het middenveld.
2 weken SP trainen slaat ook idd nergens op. Lekker belangrijk dat je spelers van zwak naar matig spelhervatting gaanquote:Op maandag 13 november 2006 14:54 schreef rompompom het volgende:
Spelhervatting duurt ook maar twee weken toch? Niet dat ik dat ga doen, want dat kan ik me als PM'ert niet veroorloven.
We willen natuurlijk wel op de hoogte blijven van waar onze teams nu uithangen, toch?quote:Op maandag 13 november 2006 15:50 schreef Tazmaniac het volgende:
haha ik vind het best lachen dat je precies kunt volgen waar ze uithangen
haha uiteraardquote:Op maandag 13 november 2006 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We willen natuurlijk wel op de hoogte blijven van waar onze teams nu uithangen, toch?
Ik hoop van harte dat mijn team ergens boven een diep dal naar buite geflikkerd wordtquote:
Nee, maar als je dat elk tussenseizoen doet, train je een trainee die goed had in ieder geval op naar formidabel in drie seizoenen. Da's toch interessant...quote:Op maandag 13 november 2006 15:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
2 weken SP trainen slaat ook idd nergens op. Lekker belangrijk dat je spelers van zwak naar matig spelhervatting gaan
quote:Op maandag 13 november 2006 16:00 schreef rompompom het volgende:
Krijgt iedereen nou automatisch ook het vlaggetje van Zwitserland?
quote:Op maandag 13 november 2006 16:00 schreef rompompom het volgende:
Krijgt iedereen nou automatisch ook het vlaggetje van Zwitserland?
Alleen zul je tegenwoordig af en toe wel conditie MOETEN trainenquote:Op maandag 13 november 2006 16:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, maar als je dat elk tussenseizoen doet, train je een trainee die goed had in ieder geval op naar formidabel in drie seizoenen. Da's toch interessant...
Daar kun je ook op andere manieren voor zorgen.quote:Op maandag 13 november 2006 15:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat mijn team ergens boven een diep dal naar buite geflikkerd wordt
Kan ik weer opnieuw beginnen
Ik ga binnenkort wat spelers te koop zetten, iemand interesse?quote:Op maandag 13 november 2006 16:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar kun je ook op andere manieren voor zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |