de hattrick serverquote:
Datzelfde geldt voor mijquote:Op maandag 13 november 2006 13:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ga naar de 7de, ben bang dat ik het niet ga redden daar met mn ratings.
Ik zal even vragen of het vliegtuig een tussenstop wil maken, zodat ik je hatstats kan bekijkenquote:Op maandag 13 november 2006 13:28 schreef Tazmaniac het volgende:
oh trouwens.. zou iemand mijn hatstats kunnen checken??? aub dank je wel
dat ging toch via firefox oid??quote:Op maandag 13 november 2006 13:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal even vragen of het vliegtuig een tussenstop wil maken, zodat ik je hatstats kan bekijken
Inloggen ja.quote:Op maandag 13 november 2006 13:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
dat ging toch via firefox oid??
-edit-
maar daar moet je natuurlijk voor inloggen oid?
hehe I should have knownquote:Op maandag 13 november 2006 13:31 schreef twi het volgende:
Maar dan moeten de servers niet op 11km hangen, want dan wordt het wat lastigJe moet er inderdaad voor inloggen.
Ik ga naar de 6e, en ik ga het daar ook niet redden met mn ratings, dus hopelijk kunnen we wat leuks aankopen in het tussenseizoen.. Ik moet ook nog mn FC coach maken en mn stadion uitbreiden, samen goed voor zo'n 1,2 miljoen..quote:Op maandag 13 november 2006 13:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ga naar de 7de, ben bang dat ik het niet ga redden daar met mn ratings.
Is inderdaad op de grens van Duitsland en Zwitserlandquote:Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Frederikshaven?
Daar kan ik nu uiteraard even niet bij, die houdt je nog te goed. Ik train middenveld, dus die is vanzelfsprekend het sterkst, in thuiswedstrijden toch wel zwak(hoog) minimaal.quote:Op maandag 13 november 2006 13:23 schreef Yankee_One het volgende:
Wat zijn je ratings als ik vragen mag?
Mag ik vragen wat de ratings in jouw league waren van de teams die net de degradatie ontsprongen?quote:Op maandag 13 november 2006 13:46 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik ga naar de 6e, en ik ga het daar ook niet redden met mn ratings, dus hopelijk kunnen we wat leuks aankopen in het tussenseizoen.. Ik moet ook nog mn FC coach maken en mn stadion uitbreiden, samen goed voor zo'n 1,2 miljoen..
ik sta 6e in VII en haalde gisteren 171 hatstats. Teams die 7e en 8e staan halen tussen de 150 en 160 hatstats. Nu moet ik zeggen dat mijn divisie super sterk is vergeleken met de rest..quote:Op maandag 13 november 2006 13:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat de ratings in jouw league waren van de teams die net de degradatie ontsprongen?
Conditie wel, is bovendien 2 weken.quote:Op maandag 13 november 2006 14:11 schreef Tazmaniac het volgende:
heej ff een vraagje.. als de competitie voorbij is wat gaan jullie trainen?? of beter gezegd wat is slim om te gaan trainen?? Mijn vorm en conditie moeten absoluut omhoog maar 1week hierop trainen schiet ook niet echt op he of wel??
wanneer je conditie traint zullen je spelers 0 tot 2 niveau's stijgen. aangezien de conditie daalt door het seizoen heen is één week wel aangeraden voor mensen die geen pm trainen. pm trainers zullen 2 of 3 weken conditie trainen in een seizoen.quote:Op maandag 13 november 2006 14:11 schreef Tazmaniac het volgende:
heej ff een vraagje.. als de competitie voorbij is wat gaan jullie trainen?? of beter gezegd wat is slim om te gaan trainen?? Mijn vorm en conditie moeten absoluut omhoog maar 1week hierop trainen schiet ook niet echt op he of wel??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |