Ik heb het over de eenmalige bonus, die elk team krijgt, ongeacht de plaats waar ze zijn geeindigd.quote:Op maandag 13 november 2006 00:26 schreef roelofjan het volgende:
Onder Economie in de regels...
Nope, om 02:00 op 13-11. Heb je een opstelling gemaakt voor je friendly of gaat dat niet meer lukken?quote:Op maandag 13 november 2006 02:16 schreef twi het volgende:
De downtime zou toch pas morgenochtend/morgenmiddag beginnen?
9e divisie?quote:Op maandag 13 november 2006 00:54 schreef Tazmaniac het volgende:
2-3 gewonnen en daarmee promotie naar de 8e veilig gesteld. de koploper speelde vandaag gelijk tegen een degradatiekanidaatdus er is nog een héééééééle kleine kans dat ik alsnog kampioen wordt!
[afbeelding]
Was het maar waar.quote:Op maandag 13 november 2006 09:14 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
9e divisie?
Daar kun je toch alleen maar kampioen worden als actieve speler, het is daar toch maar bots?
Dat is alleen in de 10e.quote:Op maandag 13 november 2006 09:14 schreef het volgende:
[..]
9e divisie?
Daar kun je toch alleen maar kampioen worden als actieve speler, het is daar toch maar bots?
moet tegen de no 3. als hij wint promoveert hij ipv het WO team, wel gunstig natuurlijk, maar laat ik nog niet veilig zijn...quote:Op zondag 12 november 2006 23:44 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Je hebt nog een leuk programma volgende week, of niet?
Helaasch niet nee, ik heb mijn team net 1week te laat gekregen, anders was ik absoluut kampioen geworden.. nu ben ik afhankelijk van de uitslag tussen #1 en #3.. ik win wel zondag, dus nu maar hopen dat de #1 niet wint.quote:Op maandag 13 november 2006 09:14 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
9e divisie?
dan zul je niet via Frankfurt vliegen normaal gesproken.quote:Op maandag 13 november 2006 13:01 schreef twi het volgende:
Boven Frankfurt
Waar gaan ze eigenlijk naartoe? Munchen?
Ik gok op Spanjequote:Op maandag 13 november 2006 13:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
dan zul je niet via Frankfurt vliegen normaal gesproken.
Wiequote:Op maandag 13 november 2006 13:01 schreef twi het volgende:
Boven Frankfurt
Waar gaan ze eigenlijk naartoe? Munchen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |