Nee, die wordt niet gereset volgens mij. Vorm verkrijg je door spelers te laten spelen. Maar dat is geen garantie voor stijgende vorm. SPelers hebben twee soorten vorm. Degen die je ziet op de spelerspagina en de achtergrondvorm. Dat laatste is een soort trend van wat de vorm van een speler gaat doen in twee weken tijd. Maar daar is (terecht) heel weinig over bekend.quote:Op maandag 13 november 2006 14:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Okeej dan, bedankt voor de tips!! Is er trouwens een andere manier dan algemeen trainen om je spelers beter in vorm te krijgen, neej he? of wordt de vorm ook gereset??
Ik ga in de eerste week passen trainen. Heb 9 trainees met redelijk passen en 1 met goed. Hopen dat er daar enkele van op stijgen staan.quote:Op maandag 13 november 2006 14:11 schreef Tazmaniac het volgende:
heej ff een vraagje.. als de competitie voorbij is wat gaan jullie trainen?? of beter gezegd wat is slim om te gaan trainen?? Mijn vorm en conditie moeten absoluut omhoog maar 1week hierop trainen schiet ook niet echt op he of wel??
Uhm, 171 is niet echt hoog voor divisie VI, maar dat is mijn bescheiden mening.quote:Op maandag 13 november 2006 14:00 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik sta 6e in VII en haalde gisteren 171 hatstats. Teams die 7e en 8e staan halen tussen de 150 en 160 hatstats. Nu moet ik zeggen dat mijn divisie super sterk is vergeleken met de rest..
Altijd 1 maal per week laten spelen.. De beste remedie..quote:Op maandag 13 november 2006 14:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Okeej dan, bedankt voor de tips!! Is er trouwens een andere manier dan algemeen trainen om je spelers beter in vorm te krijgen, neej he? of wordt de vorm ook gereset??
whoops, ik las VIquote:Op maandag 13 november 2006 14:40 schreef Lennox het volgende:
Hij zit toch ook in divisie VII
Nummer 1 in VIII waar ik nu in zit haalde 165 ofzo, gisteren haalde ik 167, maar door mijn 5-3-2 systeem ben je toch vaak de lul op het middenveld.
2 weken SP trainen slaat ook idd nergens op. Lekker belangrijk dat je spelers van zwak naar matig spelhervatting gaanquote:Op maandag 13 november 2006 14:54 schreef rompompom het volgende:
Spelhervatting duurt ook maar twee weken toch? Niet dat ik dat ga doen, want dat kan ik me als PM'ert niet veroorloven.
We willen natuurlijk wel op de hoogte blijven van waar onze teams nu uithangen, toch?quote:Op maandag 13 november 2006 15:50 schreef Tazmaniac het volgende:
haha ik vind het best lachen dat je precies kunt volgen waar ze uithangen
haha uiteraardquote:Op maandag 13 november 2006 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We willen natuurlijk wel op de hoogte blijven van waar onze teams nu uithangen, toch?
Ik hoop van harte dat mijn team ergens boven een diep dal naar buite geflikkerd wordtquote:
Nee, maar als je dat elk tussenseizoen doet, train je een trainee die goed had in ieder geval op naar formidabel in drie seizoenen. Da's toch interessant...quote:Op maandag 13 november 2006 15:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
2 weken SP trainen slaat ook idd nergens op. Lekker belangrijk dat je spelers van zwak naar matig spelhervatting gaan
quote:Op maandag 13 november 2006 16:00 schreef rompompom het volgende:
Krijgt iedereen nou automatisch ook het vlaggetje van Zwitserland?
quote:Op maandag 13 november 2006 16:00 schreef rompompom het volgende:
Krijgt iedereen nou automatisch ook het vlaggetje van Zwitserland?
Alleen zul je tegenwoordig af en toe wel conditie MOETEN trainenquote:Op maandag 13 november 2006 16:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, maar als je dat elk tussenseizoen doet, train je een trainee die goed had in ieder geval op naar formidabel in drie seizoenen. Da's toch interessant...
Daar kun je ook op andere manieren voor zorgen.quote:Op maandag 13 november 2006 15:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat mijn team ergens boven een diep dal naar buite geflikkerd wordt
Kan ik weer opnieuw beginnen
Ik ga binnenkort wat spelers te koop zetten, iemand interesse?quote:Op maandag 13 november 2006 16:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar kun je ook op andere manieren voor zorgen.
Als ze niet te duur zijn. Ik zoek nog 2 verdedigers in ieder geval.quote:Op maandag 13 november 2006 16:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wat spelers te koop zetten, iemand interesse?
Als Hattrick up is zal ik ze even plaatsen.
Dan volgend seizoen degraderen en het seizoen daarop hopelijk weer promoveren.
Vooral niet zeggen wat voor spelers het zijn en hoe hoog ze in hun skill zitten..quote:Op maandag 13 november 2006 16:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wat spelers te koop zetten, iemand interesse?
Als Hattrick up is zal ik ze even plaatsen.
Dan volgend seizoen degraderen en het seizoen daarop hopelijk weer promoveren.
Ik heb nog wel twee leuke verdedigers in de aanbieding.quote:Op maandag 13 november 2006 16:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ze niet te duur zijn. Ik zoek nog 2 verdedigers in ieder geval.
Momenteel ¤ 99...quote:Op maandag 13 november 2006 16:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb nog wel twee leuke verdedigers in de aanbieding.
Maar goed, ik bepaal niet hoeveel ze gaan kosten, dat ligt aan de transfermarkt
Wat zoek je?
Minimale eisen en maximale eisen.
Hoe veel heb je te besteden?
Ik kan niet bij hattrick nu en ik weet het niet allemaal uit mijn hoofd.quote:Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Vooral niet zeggen wat voor spelers het zijn en hoe hoog ze in hun skill zitten..
Uitstekend . . .quote:Op maandag 13 november 2006 16:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Momenteel ¤ 99...
Ik wil Uitstekende verdedigers hebben. Maar na zondag verwacht ik wat meer in kas te hebben en dan als ik gepromoveerd ben. Maar ik wil maximaal ¤ 120.000 uitgeven.
Bíjna het goeie topic!quote:Op maandag 13 november 2006 18:11 schreef Ruudt het volgende:
Jeroen is een oen, beetje je voet van het rempedaal halen!
quote:Op maandag 13 november 2006 18:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Onze spelers zijn in zurich gearriveerd en stappen momenteel uit de spelersbus
2006-11-13 18:10: Arrived in Zurich. Unpacking.quote:Op maandag 13 november 2006 18:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Onze spelers zijn in zurich gearriveerd en stappen momenteel uit de spelersbus
wat ik niet snap, wat doen die HT-mietjes eigenlijk in Zurich? Beter belastingklimaat ofzo?!quote:Op maandag 13 november 2006 19:04 schreef -J-D- het volgende:
[..]
2006-11-13 18:10: Arrived in Zurich. Unpacking.
Kunnen ze dan niet die HT-mietjes helpen de zooi te unpacken?
quote:Op maandag 13 november 2006 18:18 schreef Ruudt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 november 2006 23:16 schreef Daemon19 het volgende:
Waarom stopt Hives trouwens?
Ik hoop niet dat ie een leidinggevende functie heeft, want hij maakt rete-slechte besluiten..
quote:Nu ook officieel kampioen, alhoewel dit kampioenschap overschaduwd wordt door het vertrek van Hives..
Ik zoek nog een goede winger..quote:Op maandag 13 november 2006 20:10 schreef The_Hives het volgende:
iemand trouwens spelers kopen na dit seizoen
Ik heb gister toevallig een winger aangeschafd, alleen daar heb ik dan ook maar meteen wat vragen over:quote:
quote:
Voor de studiequote:Op maandag 13 november 2006 20:20 schreef MacMauser het volgende:
Ieder uur dat t langer duurt hebben we een uur langer ons supporterschap!![]()
Zorg dan maar dat je klaar bent voor half 11. Dan mag je naar t gejank gepraat van je coach luisterenquote:
herinnert zich nog de tijd dat 2 werkeloze figuren HT topics volspamden ...............quote:Op maandag 13 november 2006 20:24 schreef The_Hives het volgende:
[..], dat zijn nou net de plekken waar ik waardeloze spelers heb. Ik geloof uitstekend wing met uitstekend PM
. WIl je geen mythische PM-ers ofzo
Net aan nieuwe blok begonnen vandaag. Als het vorige week was geweest had het nog in mn tentamenweek gevallenquote:Op maandag 13 november 2006 20:30 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Zorg dan maar dat je klaar bent voor half 11. Dan mag je naar t gejank gepraat van je coach luisteren
Ik zou eigenlijk dan ook voor je studie gaan Lennox! Tis trouwes dat ik geen supporter meer kan worden van een extra ploeg, maar Krayn's Eleven zou zeker in aanmerking komen..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
met een beetje geluk mag je deze tvp nog een keertje hergebruikenquote:Op maandag 13 november 2006 21:59 schreef ScudRaket het volgende:
Volgende week ontknoping van de competitie
slechte tvp
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vanmiddag/avond toch?quote:
hooray, nu nog de domainnames omzetten en we kunnen weer...quote:
Ik denk dat eerste alle updates nog moeten gedraaid worden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hooray, nu nog de domainnames omzetten en we kunnen weer...
Kan tegelijk, domain names duurt iets van 12 uur dacht ik... (vroegâh)...quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat eerste alle updates nog moeten gedraaid worden.
als mijn 9-1 winst maar blijft staan...quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat is waar. Maar ik denk dat ze die updates eerst draaien voordat we er weer op mogen.
Word!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:54 schreef Verbal_Kint het volgende:
btw die TT...
geloof dat er nu een aardige leegte is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |