Same here. Verdedigen word ik een beetje flauw van, plus het feit dat ik aanvallende impulsen nodig heb. Nu OF volledig doorgaan op counterattack, of mezelf gaan toeleggen op de vleugels. Heb nu eigenlijk geen fatsoenlijke winger, speel 5-3-2 met drie IM's.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:27 schreef Lennox het volgende:
Ik zit er sterk over te twijfelen om te gaan switchen. Heb eigenlijk wel een beetje genoeg van 5 seizoenen verdedigen trainen + dat je gewoon te vaak genaaid wordt (vind ik).
Enige alternatief zou vleugelspel trainen zijn. Scoren en PM vind ik allebei niet zo spannend
Kan wel in 1 klap een gigantische hoeveelheid geld incasseren als ik al mijn trainees verkoop.
Twijfel,twijfel.
Merk er niks vanquote:Op woensdag 15 november 2006 14:59 schreef Daemon19 het volgende:
Hattrick gaat echt een stuk sneller..
Ik ook niet..quote:
Wat denken jullie van deze knakker dan? Ga ik hier 5 ton voor vangen of niet?quote:Greg Fugate (78933437)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag USA
Total Skill Index (TSI): 3 100
Loon: 2 064 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: BVO Mossel United
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
quote:Op woensdag 15 november 2006 16:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat denken jullie van deze knakker dan? Ga ik hier 5 ton voor vangen of niet?
tegen:quote:Midfield: solid (high)
Right Defence: solid (low)
Central Defence: passable (very high)
Left Defence: solid (high)
Right Attack: excellent (very low)
Central Attack: inadequate (high)
Left Attack: inadequate (high)
Terwijl de nu leider bacotjuhs uit speelt tegen #3:quote:Midfield: weak (high)
Right Defence: brilliant (low)
Central Defence: magnificent (low)
Left Defence: outstanding (very high)
Right Attack: passable (low)
Central Attack: wretched (low)
Left Attack: inadequate (high)
tegen:quote:Midfield: weak (low)
Right Defence: solid (very high)
Central Defence: formidable (very low)
Left Defence: excellent (low)
Right Attack: passable (high)
Central Attack: inadequate (very low)
Left Attack: passable (high)
De stand nu is:quote:Midfield: passable (high)
Right Defence: formidable (very low)
Central Defence: excellent (low)
Left Defence: excellent (high)
Right Attack: weak (very low)
Central Attack: formidable (very low)
Left Attack: passable (very high)
Oftewel ik moet minimaal tweemaal scoren en eenmaal meer scoren dan bacotjuhs. Gaat dit lukken?quote:1. bacotjuhs 13 10 2 1 50 - 17 +33 32
2. Ladderzatsquad 13 10 2 1 48 - 16 +32 32
3. V.V Lemmer 2 13 7 5 1 31 - 10 +21 26
4. Vinkentouw 13 6 1 6 19 - 14 +5 19
5. Luppo's 13 5 3 5 18 - 15 +3 18
Daar heb je het al....wedstrijd begonnen zonder dat ik mn team heb kunnen instellenquote:Huidige wedstrijd
15-11-2006 (Vriendschappelijk): Krayn's eleven - Sys rq Aan de gang [HT Live]
Ik snap niet waarom dat je dat niet meteen geprobeerd hebt...quote:Op woensdag 15 november 2006 17:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daar heb je het al....wedstrijd begonnen zonder dat ik mn team heb kunnen instellen![]()
Ik porbeerde Hattrick op te komen via de bookmarks, maar dat werkte niet. Net dus gewoon ingetikt in het adresbalk, en nu doet ie het
Moeten we je nu ook nog leren hoe je bookmarks moet maken?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:04 schreef DeHovenier het volgende:
Omdat ik altijd op hattrick kom door m'n bookmark.
En ik dacht er niet aan om het handmatig in te voeren
Maar als dat niet lukt, en iedereen anders komt er op. Dan moet er normaal gesproken toch een lampje gaan branden...quote:Op woensdag 15 november 2006 18:04 schreef DeHovenier het volgende:
Omdat ik altijd op hattrick kom door m'n bookmark.
En ik dacht er niet aan om het handmatig in te voeren
Goed, ik ben eens even gaan kijken en je had gelijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:53 schreef Yankee_One het volgende:
mwah vind het nog wel aardig duur. verdedigen als bijstat is echt heel weinig waard. briljant is te koop voor 700-750k en dan heb ik het over middenvelders die goed-uitstekend conditie hebben
Je kan toch zelf een vraagprijs opgeven?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:01 schreef Daemon19 het volgende:
Dat is echt een schandalige prijs..
Ik zou haast gaan denken dat ze minimumprijzen moeten introduceren..
Ik weet het, tis ook een sukkel..quote:Op woensdag 15 november 2006 19:11 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Je kan toch zelf een vraagprijs opgeven?
Hij vraagt er 10.000 voor...
Uiteindelijk heeft hij er nog 443.000 meer voor gekregen, ik zie het probleem niet.
Leer jij jezelf maar eens fietsenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:05 schreef twi het volgende:
[..]
Moeten we je nu ook nog leren hoe je bookmarks moet maken?
Ik heb de supporters van SuperWeber in elkgeval bijna 7200 euro afgetroggeld.
Fietsen? Heb niet voor niks een godsvermogen in een rijbewijs gestokenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:55 schreef DeHovenier het volgende:
Leer jij jezelf maar eens fietsen
Kan ik goed gebruiken voor de overgang naar de 6e.quote:Kapitaal: 714 211 ¤ (1 866 499) ¤
Nogal karige prijs voor 17 jaar goed pm met specialiteit en redelijk def.quote:15-11-2006 Krayn's eleven F.C. Camel Movin 101 000 ¤ 990
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |