Oh jeeh.. Nu maar hopen dat joralf dit niet ziet..quote:Op maandag 25 september 2006 00:34 schreef Bonobo11 het volgende:
2-1 gewonnen en dat met 22% bbz![]()
3 counters geen goals, wel 2 special events(afstandsschot en kopbal uit corner)
en oh ja een geel prentje voor VJ
5e in div 7 na 3 seizoenen
quote:
Moeten we weer tig posts horen dat het wel boeit.quote:Op maandag 25 september 2006 00:52 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Oh jeeh.. Nu maar hopen dat joralf dit niet ziet..
Nu is mijn geld wel echt op zeg maar... Def verkopen voor 1,2 was teveel... probeer het nu voor 950kquote:TSI = 940, 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Technisch]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: formidabel
Middenveld: rampzalig (laag)
Rechterverdediging: goed (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (laag)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: slecht (hoog)
Sterren: 32.5
Hatstats: 124
quote:
7-0 7-0 7-0 7-0quote:
Ik ga maar vast sparen..quote:Fernando Alonso:
His leadership skill declined from passable to inadequate.
Ze hebben allemaal gespeeltquote:Harm-Jan van Hoften:
Helaas, op het punt van conditie zakte hij van goed naar redelijk.
Ard Gehlen:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van conditie terug van redelijk naar matig.
Quint Aarts:
Helaas, op het punt van conditie zakte hij van slecht naar waardeloos.
Theodor Boerhave:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van conditie terug van goed naar redelijk.
Met spelen train je geen conditie hoorquote:Op maandag 25 september 2006 09:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wtf is dit nu weer voor update:
[..]
Ze hebben allemaal gespeelt
Vol verwachting klopte mijn hartquote:Op maandag 25 september 2006 00:59 schreef twi het volgende:
Daar is het vorige topic dan voor volgespamd
En ik counterde ook nogquote:Gefeliciteerd met de overwinning!
Het pakte niet zo uit als ik gehoopt had.
Ik schrok me dood toen ik in de rust zag staan dat we beide 50% balbezit hadden.
Ik heb namelijk gemotst en vorige week had ik een slecht (hoog) middenveld zonder te motsen.
zo kan je dus nooit lekker door trainen...quote:Op maandag 25 september 2006 10:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met spelen train je geen conditie hoor
Dat is vanaf dit seizoen ingevoerd, je spelers gaan elk seizoen 1-2 niveaus in conditie achteruit.
[..]
Vol verwachting klopte mijn hart
Ik train PM, dus het valt bij mij wel in het schema. Alleen is het een weekje extra halverwege het seizoen nu.quote:Op maandag 25 september 2006 10:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
zo kan je dus nooit lekker door trainen...
Mooi toch... events winnen de wedstrijdquote:Op maandag 25 september 2006 00:52 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Oh jeeh.. Nu maar hopen dat joralf dit niet ziet..
De eerste mid naar goed en een verdediger naar waardeloos.. hiep hiep hoera...quote:Viggo van Vossen:
Jammer genoeg daalde zijn vaardigheid in conditie van slecht naar waardeloos.
Damir Ivezić:
Zijn vaardigheden in conditie zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn, want ze daalden van uitstekend naar goed.
Sergio Molina:
Ondanks zijn harde labeur op training, daalde zijn vaardigheid in conditie van matig naar zwak.
Xavier Campabadal:
Zijn vaardigheden in conditie zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn, want ze daalden van goed naar redelijk.
Kari Messinger:
Ondanks zijn harde labeur op training, daalde zijn vaardigheid in conditie van zwak naar slecht.
Maar hij heeft toch een specialtyquote:Op maandag 25 september 2006 10:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
De eerste mid naar goed en een verdediger naar waardeloos.. hiep hiep hoera...
Message van u-20 coach Andorra:
>I was wondering, why did u let him play the previous 2 weeks while he was on bad form and now u switched to 3-5-2 and the other 2 played again... I'm kinda confused about what Campadabel's role in U-20 will be. Is he there as backup, substitute or as a specific player for a specific line-up?
Cheers,
Maniack28
i don't know yet, i only make test this season...
Hij laat hem alleen testen... maar hij loopt wel achter in skill (dat weet ik dmv loon aan het begin van het seizoen). Ik denkd at ik hem verkoop als hij vrijdag stijgt...
Ik ook twee, een vleugelverdediger en een gewone vleugel, beide naar uitstekend gedaald. Kutzooiquote:Op maandag 25 september 2006 10:55 schreef Lennox het volgende:
2 drops vandaag, maar gelukkig een keeper en een trainee.
Alle mids staan nog op uitstekend. Hopen dat ze dat nog een tijdje volhouden(Dan hoef ik maar 1 week conditie te trainen in tussenseizoen ofzo)
Mijn stats van deze week:quote:Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: waardeloos (hoog)
Centrale verdediging: waardeloos (hoog)
Linkerverdediging: slecht (heel laag)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (hoog)
Opstelling:3-5-2
iemand nog tactische tips voor mij?quote:Middenveld: waardeloos (heel laag)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: formidabel (zeer hoog)
Linkerverdediging: redelijk (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
Opstelling: 5-3-2
dat krijg je als er meer aanbod dan vraag is.quote:Op maandag 25 september 2006 12:54 schreef ScudRaket het volgende:
Sinds wanneer is een wonderbaarlijk PM ert met matig passen minder dan 1.4mln waard? En waarom een 20-jarige WC PMert met zwak passen minder dan 1.6mln? De tering zeg trainen heeft ook geen waarde meer![]()
Das fase 2quote:Op maandag 25 september 2006 15:41 schreef maniack28 het volgende:
Dat lijkt er meer op.. ik zou een spatie tussen ieder icoon en de tekst doen en waar is de link naar de awards?
http://netherlands.alltidhattrick.org/quote:Op maandag 25 september 2006 15:40 schreef Tazmaniac het volgende:
heej ff een vraagje he.. op welke sites kun je statestieken van je klasse en divisie enzo bekijken???
En een link naar de lopende topics (Vinnie Jones/Fok!Cup).quote:
Neuh, staan er (nog) niet op.quote:Op maandag 25 september 2006 15:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En een link naar de lopende topics (Vinnie Jones/Fok!Cup).
Verder ziet het er beter uit, niet meer zo groot enzo.. staan de awards eiglijk op de site? Anders is het misschien makkelijker naar de uitslag van de awards te linken
al aangevraagdquote:
Maar eentje gelukkig.quote:Marcos Picazo:
Moeilijkheden op training zorgden ervoor dat zijn vaardigheid in conditie daalde van matig naar zwak.
Voor het eerstquote:Zelfvertrouwen: lichtelijk overdreven
Maar een nieuwe trainee van 17 aangekocht daarnet voor 320.000quote:Hjalmar Granberg [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 720, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
jip en janneke competitiequote:Op maandag 25 september 2006 17:00 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Nog steeds 1e
Nummer 2 nog steeds failliet
Nummer 8 is eigenaarloos en wordt WO bot
Gister met 3-0 gewonnen van de nummer 3
Komende 2 weken dubbele ontmoeting met nummer 6
quote:
320.000 normale prijs voor een 17jarige redelijke pos. en redelijke pas. speler of zou je ze goedkoper kunnen krijgen normaal gesproken?quote:Op maandag 25 september 2006 17:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
Maar een nieuwe trainee van 17 aangekocht daarnet voor 320.000
Ik wil iets als deze kopen:quote:Philip Boone (20469141)
27 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap rampzalig.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Oceania
Total Skill Index (TSI): 960
Loon: 792 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Philip is 27 jaar, gaat hij dan minder presteren? Wat is eigenlijk de leeftijdsgrens van spelers dat je zegt dat je die gast vervangt? Hoe zwaar telt ook ervaring mee bij de sterrenbeoordeling van de spelert? En er is nogal een verschil in TSI (:')), hoe zwaar telt dat meequote:Youssou Kane (84140660)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 6 920
Loon: 2 256 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Ertüchtigungskollektiv Welke Wampe
Spelmaken: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Het verschil in PM is gewoon zo veel dat je voor vervanging gaatquote:Op maandag 25 september 2006 17:22 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil deze middenvelder vervangen voor een betere speler, haalt gemiddeld 3 sterren nu:
[..]
Ik wil iets als deze kopen:
[..]
Philip is 27 jaar, gaat hij dan minder presteren? Wat is eigenlijk de leeftijdsgrens van spelers dat je zegt dat je die gast vervangt? Hoe zwaar telt ook ervaring mee bij de sterrenbeoordeling van de spelert? En er is nogal een verschil in TSI (:')), hoe zwaar telt dat mee
Jammer van dat rampzalig leiderschap van die knakker. Anders had-ie nog wel wat opgeleverd, nu mag je met 10k blij zijn, denk ik.quote:Op maandag 25 september 2006 17:22 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil deze middenvelder vervangen voor een betere speler, haalt gemiddeld 3 sterren nu:
[..]
Ik wil iets als deze kopen:
[..]
Philip is 27 jaar, gaat hij dan minder presteren? Wat is eigenlijk de leeftijdsgrens van spelers dat je zegt dat je die gast vervangt? Hoe zwaar telt ook ervaring mee bij de sterrenbeoordeling van de spelert? En er is nogal een verschil in TSI (:')), hoe zwaar telt dat mee
Thnx!quote:Op maandag 25 september 2006 15:39 schreef -J-D- het volgende:
-Edit: OP staat inmiddels bovenaan-
Jij snapt zijn post kennelijk nietquote:Op maandag 25 september 2006 17:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jammer van dat rampzalig leiderschap van die knakker. Anders had-ie nog wel wat opgeleverd, nu mag je met 10k blij zijn, denk ik.
En waarom koop je een speler die nog trainbaar is? Als je voor een 24, 25-jarige gaat, ben je veel goedkoper uit en die hebben nog wat meer ervaring ook. En die gaan ook nog vier seizoenen mee.
niemand gaat een uitmuntend speler van 20 meer doortrainen.quote:Op maandag 25 september 2006 17:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jammer van dat rampzalig leiderschap van die knakker. Anders had-ie nog wel wat opgeleverd, nu mag je met 10k blij zijn, denk ik.
En waarom koop je een speler die nog trainbaar is? Als je voor een 24, 25-jarige gaat, ben je veel goedkoper uit en die hebben nog wat meer ervaring ook. En die gaan ook nog vier seizoenen mee.
Ik heb er liefst 5, waarvan 2 centraal op het middenveldquote:
Ja alle linies moeten versterkt worden.Zat al te rekenen of 2 WC spitsen haalbaar zijn ipv een winger en middenvelder.quote:Op zondag 24 september 2006 23:16 schreef Lennox het volgende:
[..]
Je centrale aanval kan ook een impuls gebruiken neem ik aan? Alleen een hele goede def heb je in principe nu.....
Neemt niet weg dat het een loodzware competitie van je is.
Is dat zo?quote:Op maandag 25 september 2006 18:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jij snapt zijn post kennelijk niet
Dat van die blessures is wel een punt ja. Maar in vier seizoenen stijgt een speler twee niveaus in ervaring, zo'n beetje. Dus als je zwak ervaring koopt als ze 24 zijn, kun je ze op hun 28e met redelijk ervaring de deur uit doen. Dat geeft weer waarde die je verliest omdat-ie al 28 is.quote:Op maandag 25 september 2006 18:10 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
niemand gaat een uitmuntend speler van 20 meer doortrainen.
ik zelf vind 20 een mooie leeftijd, mits ze minimaal waardeloos ervaring hebben. herstelt sneller van blessures en als je hem na bijv 4 seizoenen verkoopt is er nog nauwelijks waarde afgeschreven
Met 2 briljante spitsen haal ik nu matig (hoog) aanval en die ene is in zwak vorm, dus moet naar redelijk (laag) ofzo wel gaan.quote:Op maandag 25 september 2006 18:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Ja alle linies moeten versterkt worden.Zat al te rekenen of 2 WC spitsen haalbaar zijn ipv een winger en middenvelder.
Maar ik denk dat die komen met de volgende verkoop van een trainee. Misschien maar wat volk eerder dan gepland de deur wijzen wanneer ze zijn gestegen..
ik heb al een paar wedstrijden geen counter meer raak geschoptquote:Op maandag 25 september 2006 18:31 schreef Lennox het volgende:
[..]
Met 2 briljante spitsen haal ik nu matig (hoog) aanval en die ene is in zwak vorm, dus moet naar redelijk (laag) ofzo wel gaan.
Ik weet niet in hoeverre 1 aanvallende winger bijdraagt aan de vleugelaanval. Zit zelf nu ook beetje voor Briljant winger te kijken (icm een back op normaal bijvoorbeeld).
haal ik zwak laag op de vleugel. briljant moet dan wel redelijk opleveren denk ik zoquote:Pé Sibum [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 390, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Dit is wel een redelijke prijs. Veel goedkoper zijn ze er niet hoor.quote:Op maandag 25 september 2006 17:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
320.000 normale prijs voor een 17jarige redelijke pos. en redelijke pas. speler of zou je ze goedkoper kunnen krijgen normaal gesproken?
quote:Youssou Kane (84140660)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 6 920
Loon: 2 256 ¤/week inclusief 20% bonus
Spelmaken: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
quote:Op maandag 25 september 2006 22:07 schreef Grumpey het volgende:
hoogste ervaring dus? haha ok...
zo leer je nog eens wat. Heb ik een paar mytische ervaring rondlopen, kies ik steevast voor eentje met slecht ervaring en goed leiderschap
quote:
ah ok, dus wat doet het met een speler die mytisch ervaring heeft, zoals mijn middenvelder? Ben benieuwd zondagquote:Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef twi het volgende:
HT Ratings ook. Maar volgens mij doet die aanvoerdersband de ervaring van die speler vedubbelen ofzoiets.
Ik twijfel ik twijfel.. het is wel een aanwinst, zeker gezien de ervaring. Hij is nederlands, kan hem later met winst verkopen (formi ervaring enzo) en het is gewoon tyfusgoedkoop.. had hem liever met goed passen en snelheid, mjah... dit is toch iets wat je niet vaak tegenkomt zo goedkoopquote:Op maandag 25 september 2006 23:00 schreef Lennox het volgende:
Hij heeft geen specialiteit maniack
Geintje, mooie speler.
Ja, dan zeker 2,5-3 mil... maar dit is echt spotgoedkoop, 100k boven normale transferprijs en dan uitstekend ervaring met goed leiderschap.. ziek gewoonquote:Op maandag 25 september 2006 23:08 schreef ASSpirine het volgende:
Lees mijn edit maar
Zeker kopen, zijn ervaring zorgt echt voor een veel hogere rating denk ik. Goed passen erbij en hij was stukken duurder dat wel
Voor iemand met die stats vind ik 4.5* max best weinig eigenlijk. Maar goed sterren zeggen niet alles, hij is een prima future coach en winger.quote:Op maandag 25 september 2006 23:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, dan zeker 2,5-3 mil... maar dit is echt spotgoedkoop, 100k boven normale transferprijs en dan uitstekend ervaring met goed leiderschap.. ziek gewoon
(en pas 25 jaar)....
Sterren voor wingers en forward to the wings zijn best laag.. mijn ftw haalt 4* met formidabel scoren, goed vleugel en matig passen.. icm een uitmuntend pos met matig vleugelspel die aanvallend staat levert dat goed (heel hoog) op met een sterk zelfvetrouwen. Zometeen zit ik daar dik boven en mijn spitsen worden alleen maar beter.quote:Op maandag 25 september 2006 23:32 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Voor iemand met die stats vind ik 4.5* max best weinig eigenlijk. Maar goed sterren zeggen niet alles, hij is een prima future coach en winger.
1 2 3 4 5 6 7 | uitstekend def/sn sp wc def formidabel def wonderbaarlijk winger wc mid sn mid wc mid formidabel/goed ftw formi scoren redelijk (hoog) scoren |
Ja, denk ik ook.... briljant of wonderbaarlijk met set pieces denk ik maar... en mogelijk vervang ik een van mijn wc mids voor een sn mid uit Nederland (mids zijn nu alleen buitenlandsquote:Op maandag 25 september 2006 23:44 schreef ScudRaket het volgende:
Keeper zou ik niet doen, ik denk dat een verdediger meer nut heeft.
Ik heb liever Nederlandse mids dan Nederlandse verdedigers. Mijn WC IMs vragen spoedig meer dan 20k, mijn WC def vraagt nog maar net 10k. O ja en mijn reusachtig winger vraag meer dan 30kquote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook.... briljant of wonderbaarlijk met set pieces denk ik maar... en mogelijk vervang ik een van mijn wc mids voor een sn mid uit Nederland (mids zijn nu alleen buitenlands).
Ook al over gehad in vorige topic. de ervaring van je aanvoerder wordt verdubbeld en bij de rest van de ervaring van je team opgeteld. Vervolgens komt daar het leiderschap van je aanvoerder bij. Verhouding voor de aanvoerder is dus ervaring 2 : leiderschap 1. Staat in de regels bij ervaring en routine ookquote:Op maandag 25 september 2006 22:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ah ok, dus wat doet het met een speler die mytisch ervaring heeft, zoals mijn middenvelder? Ben benieuwd zondag
beginnen inderdaad zodra je het financieel rond kan breien. Maar het eerste punt is gewoon een kwestie van geluk. Ik heb al 3 seizoenen geen pull gehad die boven de 50.000 verkocht kon worden. Heb dus ook mijn jeugdopleiding stopgezet. Maar sommige halen er af en toe een superpull uit en halen het rendement er wel uit of lijden geen verlies.. Valt dus weinig zinnigs over te zeggenquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Heej, alweer een vraagje van mij.. zat net us naar dat systeem van die jeugdpulls te kijken he en daarbij 2 vragen:
1. Loont het zich uberhaupt wel om elke week 20.000 erin te pompen (rendement?)
2. Vanaf wanneer kun je het beste daarmee beginnen, aangezien ik nu niet echt veel
geld kan missen.
voor 47k. best netjes. alleen jammer dat zijn tsi niet zo hoog (drijft de prijs voor tsi geilerts weer wat omhoog als ik hem verkoop)quote:Helmut Fabricius (132408577) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Deutschland
Total Skill Index (TSI): 570
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
1 miljoen voor betaald. Blijkbaar zakt de winger markt ook behoorlijk in. Dat reusachtig SP had ik geennees nodigquote:Matija Trpotec (83464500) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Hrvatska
Total Skill Index (TSI): 3 090
Loon: 2 184 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: briljant Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: reusachtig
goedkoper waren ze niet te krijgenquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:37 schreef Ruudt het volgende:
Ben ik nu raar als ik zeg dat 1 miljoen voor die speler nog best veel is?
Deze speler is wel hoog toch?quote:Nationaliteit: Israel
Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 768 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: spyss
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: goed
Wel een snelle stijger lijkt me?quote:Enol Echechuribehere (132486468) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 780
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Enfermeros Burgaleses
Fysiek: fit
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Dat is ruim 100k onder marktprijs en met reusachtig SP denk ik wel 300-400k onder marktprijs. Wingermarkt lijkt idd in te storten, iig voor wingers zonder passen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:37 schreef Ruudt het volgende:
Ben ik nu raar als ik zeg dat 1 miljoen voor die speler nog best veel is?
Wrom met koppen? Als skilltrade boeit het niet zoveelquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:51 schreef twi het volgende:
Ben zelf nog op zoek naar een hoog zittende redelijk scoren met Koppen en van Nederlandse komaf. Schaars
Gefeliciteerd, nu ben je ook een Heldtmquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben supporter![]()
De shirtjes zijn gemaakt en de rugnummers toegekend!!![]()
klasse werkquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben supporter![]()
Kunnen wel hoor. Willen niet!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
klasse werk![]()
met supporter is het echt vele malen leuker.. Ik zou niet meer zonder kunnen
Ik moet nog steeds een logo makenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
klasse werk![]()
met supporter is het echt vele malen leuker.. Ik zou niet meer zonder kunnen
ook geschrokken als je sommige gezichten zag? Had ik wel toen ik "jaren terug" supporter aanschafte. Een van mijn favoriete spelers bleek er op eens heel anders uit te zien dan ik al mijn wilde fantasieendromen..quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben supporter![]()
haha zeer herkenbaar...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
ook geschrokken als je sommige gezichten zag? Had ik wel toen ik "jaren terug" supporter aanschafte. Een van mijn favoriete spelers bleek er op eens heel anders uit te zien dan ik al mijn wilde fantasieendromen..
quote:Gonzalo Daniel Hernández (55855422)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Español!
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap slecht.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 5 250
Loon: 2 064 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: A.C Milad
Waarschuwingen: 2
Spelmaken: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Ik heb deze gekocht voor 910k, eens zien wat hij morgen doetquote:
Die is al in de maak (bij een echte professional) Kan niet wachten totdat ie klaar is =)quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een logo maken
Gelukkig heb ik nog geen favoriete speler, ze zijn allemaal even bagger (zo ongeveer) maar ik neem de jongens niks kwalijk hoor, voor deze IX. zijn ze goed!! Maar van sommige gezichten schrik je idd wel ff haha!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
ook geschrokken als je sommige gezichten zag? Had ik wel toen ik "jaren terug" supporter aanschafte. Een van mijn favoriete spelers bleek er op eens heel anders uit te zien dan ik al mijn wilde fantasieendromen..
Beter dan wat je me eerst liet zien... met goed passen was hij nog leuker geweest (onvoorspelbaarevent krijgt dan extra waarde), maar qua prijs/kwaliteit is een winger zonder natuurlijk rendabeler. Als je aan maxsalaris zit kan je eens gaan denken aan een titanic winger met uitstekend passen ofzoquote:
ik moet ook niks hebben van kale spelers... Ik vind dat niks hebben....quote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef DeHovenier het volgende:
Ik houd niet van kale mannen in m'n team, behalve als ze kunnen koppen. Gelukkig heb ik maar 1 kale in m'n team, en dat is m'n coach. Een andere speler is bijna kaal,. maar die kan wel koppen
Roodharige mannen moet ik ook niks van hebben maar de vrouwtjes daarentegen.. jummie jummie jummie, maar die hebben we bij hattrick helaas niet. Supporter zijn is idd véél leuker dan zonder al die dingen. Ik heb nu ook twee persberichten geschreven. Best geinig!! Ben benieuwd hoe het logo gaat worden!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:25 schreef twi het volgende:
En ik moet niks hebben van roodharige of langharige spelersZo heeft ieder z'n eigen tik
Ik heb je gebookmarked (heel handige functie bij het zoeken van spelerts), Supporter zijn rules! Ik ben trouwens Sys rq (503460)quote:Op woensdag 27 september 2006 00:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Roodharige mannen moet ik ook niks van hebben maar de vrouwtjes daarentegen.. jummie jummie jummie, maar die hebben we bij hattrick helaas niet. Supporter zijn is idd véél leuker dan zonder al die dingen. Ik heb nu ook twee persberichten geschreven. Best geinig!! Ben benieuwd hoe het logo gaat worden!!!
Vergeet vooral de persberichten niet te lezen en een leuk bericht achter te laten in mijn gastenboek![]()
Idd, ik kan me iets herinneren van een team dat 'Anders' oid heette, de spelers hadden daar allemaal 'Anders' als voornaamquote:Op woensdag 27 september 2006 00:44 schreef rompompom het volgende:
Ik kan me écht niet druk maken om hoe spelers er uitzien
Ik heb wel een keer gelezen dat één of andere Scandinaviër een team vol had van spelers met dezelfde achternaam. Dat is best grappig in het wedstrijdverslag bij de opstelling
Heb je ook ff gebookmarked, wel een handig dingetje jaquote:Op woensdag 27 september 2006 00:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb je gebookmarked (heel handige functie bij het zoeken van spelerts), Supporter zijn rules! Ik ben trouwens Sys rq (503460)
Zoiets is toch wel m'n einddoel in dit spel. Ik hoef niet zo zeer zo hoog mogelijk te komen, maar als ik een beetje geld heb wil ik toch wel een "grapje" uithalen met m'n selectie. Natuurlijk zal dat niet gepaard gaan met in VIII blijven, maar landskampioen hoef ik niet te wordenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:44 schreef rompompom het volgende:
Ik kan me écht niet druk maken om hoe spelers er uitzien
Ik heb wel een keer gelezen dat één of andere Scandinaviër een team vol had van spelers met dezelfde achternaam. Dat is best grappig in het wedstrijdverslag bij de opstelling
Liefde en aandacht!quote:
Hey en ik dan, ik ben al seizoenen lang supp. van jequote:Op woensdag 27 september 2006 01:46 schreef Grumpey het volgende:
Daemons, mijn volgende slot wordt voor jou! volgend seizoen dus.
Was het grootste wat ik kon vinden...quote:Stadion: Cathedral Of Disgrace
Eigendom van: Röjtökmuzsaj windsuckers
Land: Magyarország
Regio: Budapest
Totale capaciteit: 277.600
hahaha daar wil ik ook wel eens voetballen..quote:Op woensdag 27 september 2006 08:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Was het grootste wat ik kon vinden...
Elk vak één supporterquote:Op woensdag 27 september 2006 10:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hij zit met met 1775 toeschouwers wel 0.64% vol
ctrl+F5, cache refreshen. Gokje.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:39 schreef Tazmaniac het volgende:
g*dv*rd*mm*.. Ik heb net mijn logo geupload om te kijken hoe het stond bleek dat het een beetje te groot was. Dus ik het verkleind, opnieuw geupload maar er veranderd helemaal niets! Lijkt wel alsof dat oude logo er gewoon blijft staan?? Wat doe ik fout?
Geef het bestand een andere naam en upload het dan nog een keer.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Neej had ik ookal geprobeerd. Ik heb het orginele logo verkleind naar 149x136 maar als ik die upload issie bij hattrick 367x336 ofzo dus veel te groot.. wat kan ik daar tegen doen? weet iemand dit??
quote:SVH3 stond nogal opportunistisch te spelen en de organisatie binnen het team viel terug naar zwak.
quote:Gedurende de rust besprak de SVH3-coach de tactiek nog een keer. Het organisatieniveau klom daardoor naar redelijk.
quote:De linies sloten niet goed aan bij SVH3, dat veel balverlies leed. Het organisatieniveau zakte dan ook naar matig.
gaat lekkerquote:SVH3 leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar waardeloos bleek.
ja het is al gelukt, als ik vanaf de pc deed uploaden veranderde er niks..snap ook niet waarom. Heb hem nu idd via uploadsite gedaan and it works like a charme!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 11:13 schreef Lennox het volgende:
upload hem anders even bij xs.to of tinypic
Zo maar een idee hoor
Daar heb je zelf niks aan, behalve dat je meldingen krijgt wanneer die personen aanmelden of een persbericht uitgeven. Maar je maakt er vrienden mee natuurlijkquote:Op woensdag 27 september 2006 11:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ja het is al gelukt, als ik vanaf de pc deed uploaden veranderde er niks..snap ook niet waarom. Heb hem nu idd via uploadsite gedaan and it works like a charme!!!
En nog maar een vraagjeWat heb ik eraan als ik supporter van een ander team word, wat houdt het in??
Dit topic voor het eerst en dit is slechts fase 1, als we JD mogen geloven.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:28 schreef FritsFluitketel het volgende:
Nieuwe op
Hoe lang eigk al?
Niw.. ik ben er weer eens
vrij weinig eigenlijk. je ziet wanneer ze inloggen. verder is het vooral iets van "ik volg je team'quote:Op woensdag 27 september 2006 11:17 schreef Tazmaniac het volgende:
En nog maar een vraagjeWat heb ik eraan als ik supporter van een ander team word, wat houdt het in??
Ik sta op Alltiid zowel op Hatstats als op Sterren 7e, maar in de competitie sta ik 5e op doelsaldo (nr 2 t/m 5 allemaal 11 punten).quote:Op dinsdag 26 september 2006 07:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Grappig:
Alltid Hattrick geeft aan:
[afbeelding]
Heb dus de meeste sterren in Def en Avl, maar gewoon een kut middenveld...
Hee, en toch 5e staan he
Okquote:Op woensdag 27 september 2006 11:45 schreef Yankee_One het volgende:
fok!cup waailap!
Nope, moet nog een middenvelder kopen:quote:Op woensdag 27 september 2006 11:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent echt verbaasd daarover met 3% balbezit in de tweede helft?
quote:27-09-2006
rhes85 is nu een supporter van je ploeg!
27-09-2006quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 01:17 schreef Daemon19 het volgende:
Een open uitnodiging aan iedereen om supporter van deze aanstaande kampioen te worden!
Red Daemons (506731)
gebaseerd op je divisie en je plaats daarin ben je het 40701e team van Nederlandquote:Op woensdag 27 september 2006 12:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat betekend dit eigenlijk: Ranglijst: 40701
quote:Op woensdag 27 september 2006 13:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Omdat je het zo lief opdringt vraagt.
Ranking: 22430quote:Op woensdag 27 september 2006 13:02 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
gebaseerd op je divisie en je plaats daarin ben je het 40701e team van Nederland
quote:Serge Wolderling (132643015)
Een sympathiek persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 340
Loon: 740 ¤/week
Eigenaar: Red Daemons
Fysiek: fit
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Eeen verdediger en een vleugelverdediger in 1quote:Zalán Gregor (68730047)
23 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap matig.
Nationaliteit: Magyarország
Total Skill Index (TSI): 2 500
Loon: 1 560 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Ja, ach he. Niets wat een beetje haarverf niet ongedaan kan maken..quote:Op woensdag 27 september 2006 13:59 schreef twi het volgende:
@Daemon: Rood haar
Heb nu 4 koppers in m'n elftal. Volgende investering wordt dus een CM met SP, zodat dat Koppen ook eindelijk benut kan worden.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | 19 jaar, redelijk in vorm, gezond Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: België Total Skill Index (TSI): 510 Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: TeamKoekje Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: slecht Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig |
die daarna is voor jou dan.quote:Op woensdag 27 september 2006 07:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hey en ik dan, ik ben al seizoenen lang supp. van je
En ik dan? Ik ben ook al meerdere seizoenen supporter!quote:
kinderen die vragen worden overgeslagenquote:
Ik hoop dat je dit ironisch bedoelt maar ik ben er bang voor... Le-zen.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:44 schreef Daemon19 het volgende:
En ik dan? Ik ben ook al meerdere seizoenen supporter!
quote:Supporters en ploegen die jij supportert
1. Dapp're Strijders uit Nederland
Supporter sinds: 2004-11-25 10:52:08
Reeks: #3 in VI.664
Laatste wedstrijd: Dapp're Strijders - BJ United 2-1
2. Waailappen United uit Nederland
Supporter sinds: 2004-11-25 11:00:29
Reeks: #3 in IV.24
Laatste wedstrijd: pride_of_arnhem - Waailappen United 2-2
3. Hoolieganzen uit Nederland
Supporter sinds: 2004-11-25 11:02:06
Reeks: #1 in VI.629
Laatste wedstrijd: Hoolieganzen - Grippie's 3-0
4. vintage fc uit Nederland
Supporter sinds: 2005-12-30 17:11:28
Reeks: #1 in VI.155
Laatste wedstrijd: Clubbstars S.C. - vintage fc 5-2
5. FC Uddel uit Nederland
Supporter sinds: 2006-01-02 12:16:56
Reeks: #5 in V.106
Laatste wedstrijd: FC Uddel - Enschede Rovers 3-2
6. Easthim uit Nederland
Supporter sinds: 2006-04-19 13:19:51
Reeks: #7 in VII.527
Laatste wedstrijd: FC Arie & Saartje - Easthim 6-0
7. Grumpelix uit Nederland
Supporter sinds: 2006-04-19 13:20:10
Reeks: #1 in IV.12
Laatste wedstrijd: Grumpelix - rrroptjoptjop 4-1
8. The Yanks uit Nederland is online.
Supporter sinds: 2006-08-24 22:09:02
Reeks: #6 in VII.109
Laatste wedstrijd: Roem en Avontuur - The Yanks 5-1
9. Paralympic Tricycle Team uit Nederland
Supporter sinds: 2006-08-24 22:10:25
Reeks: #8 in V.149
Laatste wedstrijd: Paralympic Tricycle Team - Polder Devils 2-4
Toch een aantal trouwe fansquote:Je hebt 8 supporter(s)
1. YanKeeone
Supporter sinds: 2006-08-17 15:39:41
2. Hoolieganzen
Supporter sinds: 2006-04-21 11:15:25
3. nicker100
Supporter sinds: 2006-04-19 18:53:56
4. Grumpey
Supporter sinds: 2006-04-19 13:56:53
5. Uddel
Supporter sinds: 2006-02-28 22:16:47
6. Foekje
Supporter sinds: 2006-01-05 01:47:18
7. HFC-teddybeer
Supporter sinds: 2005-08-30 22:04:54
8. komrad
Supporter sinds: 2004-11-25 11:35:46
Haha. Op jouw aangeven even gekeken naar de vorige posts van SW's quote..quote:Op woensdag 27 september 2006 15:22 schreef fabianf het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit ironisch bedoelt maar ik ben er bang voor... Le-zen.
reusachtig keepen wordt, dan ga ik hem wss verkopen voor 3 miljoenquote:Gaizka Chaler (90704473)
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een gemeen persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap matig.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 38 610
Loon: 20 472 ¤/week inclusief 20% bonus
Conditie: waardeloos Keepen: bovennatuurlijk
Spelmaken: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Wat een k*t speler.. Hij heeft niet eens bijstats..quote:Op woensdag 27 september 2006 15:54 schreef DeHovenier het volgende:
Als
[..]
reusachtig keepen wordt, dan ga ik hem wss verkopen voor 3 miljoen
Nee.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:52 schreef roelofjan het volgende:
Iemand is ook supporter van mij geworden.
Krijg ik daar nog geld voor ofzo?![]()
Mijn 20 jarige verdediger die binnen een week of 2 naar formidabel zou stijgen en zo voor wat broodnodige inkomsten zou zorgen heeft ook +5.quote:
Dit goed genoeg? 3/4 sterren moet ie kunnen halenquote:Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Da's een fijne aanvallende midquote:Op woensdag 27 september 2006 22:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik moet nog een mooie mid hebben...
[..]
Dit goed genoeg? 3/4 sterren moet ie kunnen halen
aaaah okeej dan! Zat ik toch een beetje in de buurt haha. Ja ik heb 89% AOW dus ja.. neem aan dat dat wel goed isquote:Op donderdag 28 september 2006 01:07 schreef twi het volgende:
Dan gaan meer van jouw aanvallen via de vleugels. Dus moet je zorgen dat je vleugels zo sterk mogelijk zijn (spitsen naar de vleugel zetten, vleugelspelers aanvallend zetten, eventueel backs aanvallend).
Da's dus een handige tactiek wanneer jouw vleugelstats sterker zijn dan de vleugelverdedigerstats van de tegenstander.
Kijk alleen linksonder even in HT Ratings of je vleugelaanval wel beheerst. Veel spelers moeten daarvoor geloof ik passen hebben. AIM/AOW staat dat achter. Is dat minder dan goed, dan zou ik het niet spelen.
quote:Datum Spelers Van Aan Prijs TSI toen
22e Severijn Eijkenaar W.V.V. Waalwijk The Knight's wh 13 785 827 ¤ 130
22e (Ontslagen speler) Pancake United W.V.V. Waalwijk 7 888 280 ¤ 160
22e Leonard Schoonderbeek fcdroeftoeter W.V.V. Waalwijk 7 500 000 ¤ 80
22e Raemon Huurdeman Reboelje W.V.V. Waalwijk 7 500 000 ¤ 10
22e Bauke van Dulmen vetlel & co W.V.V. Waalwijk 7 500 000 ¤ 50
quote:onathan Huges (12400098)
28 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is buitenaards en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 759 240
Loon: 1 368 520 ¤/week
Eigenaar: The Arse Team
Wedstrijden voor het nationale elftal: 64
Doelpunten in carrière: 26
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Heb je ze gemeld? Die gozer speelt voor liefdadigheids instelling.quote:
Die zal worden verkocht dan, als het nog steeds een international is.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:39 schreef DeHovenier het volgende:
De speler met het hoogste TSI (1,7 miljoen) is in handen van een botteam
[..]
Geen international meer helaas.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je ze gemeld? Die gozer speelt voor liefdadigheids instelling..
[..]
Die zal worden verkocht dan, als het nog steeds een international is.
Bij deze opstelling heb ik bijna 84 maar ik haalde de 89.. is mss idd geen percentage dunno..quote:Op donderdag 28 september 2006 09:50 schreef maniack28 het volgende:
Huh... 89%? Bij mij staat het in niveau's aangegeven.... goed of uitstekend... kan me niet voorstellen dat jij een hoge aowrating gaat halen omdat je waarschijnlijk vrij weinig passing hebt.
Nog niet gemeld, ga ik zo ff doen.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je ze gemeld? Die gozer speelt voor liefdadigheids instelling..
[..]
Lekker lullig voor degene die 'm getraind hebbenquote:Op donderdag 28 september 2006 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen international meer helaas.
Die zullen er wel het nodige geld voor gekregen hebben.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lekker lullig voor degene die 'm getraind hebben
De vorige club nu dus niet meer.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die zullen er wel het nodige geld voor gekregen hebben.
O, een of twee weken terug was het 0. Het is al een hele tijd geen grote lijst meer. Eigenlijk sinds de opschoning, dacht ik.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:17 schreef DeHovenier het volgende:
Wie een Hattrickteam wil, moet zich nu aanmelden, er is een wachtlijst van welgeteld 3 personen op dit moment
Toen ik m'n team, kreeg, was dat wel anders
Ik heb inderdaad ook nog 2 maanden gewacht ofzo.. Op zich wel fijn omdat je je dan lekker kan inlezen.. Had op mijn stage alle regels uitgeprint en lekker gelezen daarquote:Op donderdag 28 september 2006 12:17 schreef DeHovenier het volgende:
Wie een Hattrickteam wil, moet zich nu aanmelden, er is een wachtlijst van welgeteld 3 personen op dit moment
Toen ik m'n team, kreeg, was dat wel anders
Zo heb ik het ook gedaanquote:Op donderdag 28 september 2006 13:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook nog 2 maanden gewacht ofzo.. Op zich wel fijn omdat je je dan lekker kan inlezen.. Had op mijn stage alle regels uitgeprint en lekker gelezen daar
Dan heb je toch al aardig wat passing als htratings uitstekend aangeeft.. give it a shot en kijk wat het echt wordt (htratings zit er nogal eens naastquote:Op donderdag 28 september 2006 11:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Bij deze opstelling heb ik bijna 84 maar ik haalde de 89.. is mss idd geen percentage dunno..
[afbeelding]
opzich is dat een interessante vraagquote:Op donderdag 28 september 2006 13:02 schreef ScudRaket het volgende:
*Een wonderbaarlijk IM met matig passen verkocht voor net iets meer dan 1 mln. Een half miljoen minder dan de vergelijking zegt
*Een 20-jarige WC IM weer niet verkocht, nu zelfs niet voor 1.2 mln
Wat voor zin heeft trainen nog?
Ik zat al aan zoiets te denken, van 400k kan je namelijk geen bijzonder goede spelers kopen.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:55 schreef maniack28 het volgende:
Je kan ook het geld op je bank houden, iedere week een skilltrade voor 100k kopen en de winst ook op de bank zetten... op den duur kan je rente gaan trekken en met dalende prijzen wordt je geld alleen maar meer waard
Die van IJsland, die is zo koel... zowat bevroren..quote:Op donderdag 28 september 2006 17:02 schreef Grumpey het volgende:
wat is tot op heden je coolste vlag?
tsssk.. die gasten hebben niet eens een leger man.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:10 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Die van IJsland, die is zo koel... zowat bevroren..![]()
IJslanders?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:23 schreef Robi02 het volgende:
Hehe..wie wil er nou op ijsland wonen.
Maar dan willen die ouders toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
die willen het ook niet, die worden gedwongen door hun ouders.
Maar de VS is al weg, zie http://www.nrc.nl/buitenland/article480493.ecequote:Geen leger, maar lid van de NAVO. De Verenigde Staten hebben een basis in IJsland. IJsland heeft wel een vredeshandhavingsmacht, een kustwacht en een militair politie-onderdeel.
quote:Amerikaanse leger vertrekt uit IJsland
Deze week vertrekken de laatste Amerikaanse militairen van hun legerbasis in IJsland. Het einde van de Koude Oorlog maakt hun aanwezigheid niet langer noodzakelijk.
Tientallen jaren lang waren er ruim 3.000 Amerikaanse militairen van luchtmacht en marine permanent gelegerd in hun eigen, met vele voorzieningen uitgeruste ‘dorp’ waarvan de toekomst ook onzeker is. De civiele luchtvaart profiteerde van de basis. Ze kon start- en landingsbanen gebruiken die de Amerikanen schoon hielden omdat gevechtsvliegtuigen binnen 4 minuten moesten kunnen opstijgen.
quote:Op maandag 11 september 2006 19:20 schreef roelofjan het volgende:
En wat verstaan jullie onder een skilltrade?
Heb toen maar eens een speler gekocht, klonk wel interessant..quote:Op maandag 11 september 2006 19:21 schreef maniack28 het volgende:
Een speler zo hoog inkopen (op basis van loon, bijstats) dat hij na 1 training stijgt. m.a.w. je koopt een speler in op een niveau en je verkoopt dezelfde speler een week later met 1 niveau hoger.
Ik heb mijn geld/spelers hard nodig nu ik net een fikse kans maak op promotiequote:Op donderdag 28 september 2006 16:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
opzich is dat een interessante vraag
vooral als de markt zich zo blijft ontwikkelen... dan moet je misschien alleen nog maar skill trainees gebruiken voor al je plekken. of als dat niet meer gaat lonen, zul je je geld misschien met recettes moeten gaan verdienen![]()
en sparen natuurlijk
keniaquote:Op donderdag 28 september 2006 17:02 schreef Grumpey het volgende:
wat is tot op heden je coolste vlag?
ik heb een soortgelijke speler ook naar uitmuntend.. maar die ga ik niet verkopen voor een schamele 500-600k wat de waarde nu is.. Ik train ze nog een niveautje of 2 door.. dat scheelt je nog eens 500-600k... de moeite waard dus.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:31 schreef Lemming22 het volgende:
TSI: 2000 (+2190/-190)
Vorm: 5 (+7/-2)
Middenveld: 2 (+2/-)
20-jarige middenvelder naar uitmuntend en mn coach van 0 naar 1![]()
Wat denken jullie, 20-jarige uitmuntende doortrainen tot briljant of verkopen voor rond de 650-700.000 en een kwaliteitsinjectie voor mijn verdediging terughalen?
quote:Xavier Campabadal
TSI=4 940, 18 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap matig. [Onvoorspelbaar]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: waardeloos
quote:Lothar Weigt
TSI=1 810, 17 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht. [Koppen]
Spelmaken: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
TC van Campadabel is 1300k, hoeveel kan ik extra vragen voor het feit dat hij U-20 is? 1 miljoen ongeveer?quote:Maurycy Barnat
TSI=2 590, 19 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Spelmaken: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: briljant
Zal je zelf even moeten uitvogelen, verschilt trouwens per week in het seizoen. Aan het echte begin 2 weken redelijk, daarna goed totdat de winstmarges daar minder worden en dan weer redelijk (mindere investering dan dus minder erg als het mis gaat). Maar je moet het echt voor jezelf ontdekken, ik heb nu een beetje door wat echte rendabel is (lees +100k per week), maar dat verschilt per week en die gasten kosten 500k per stuk, dus je moet wel wat cash op de bank hebben!quote:Op donderdag 28 september 2006 16:01 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik zat al aan zoiets te denken, van 400k kan je namelijk geen bijzonder goede spelers kopen.
Ik spaar mn geld denk ik, zodat ik aan het eind van het seizoen er iets leuks mee kan doen (FC promoveren ~800k, stadion verbouwen ~600k, winger kopen ~800k, etc.).
Wordt dus druk sparen..
Wat is het rendabelst qua skilltrades? kale redelijk, redelijk/redelijk, kale goed, goed/redelijk?
We zitten dus op een omslagpunt waar goed/goed (hoog) nog te kostbaar is, maar redelijk/matig of redelijk/redelijk al te weinig winst maakt. Op het moment is het dus het beste om redelijk/redelijk, redelijk/goed of goed/matig te kopen. Alleen hoog natuurlijk. Zelf zou ik kiezen voor redelijk/redelijk of goed/matig, kan je minder fouten maken doordat de passing niet zo hoog is (moeilijker inschatten bij redelijk/goed). Nu even kijken wat deze spelers nog een seizoen verder waard zijn.quote:redelijk/matig (hoog) 100k -> formidabel/matig (laag): 600k 520*0.9 = 468 (per week // 30k)
redelijk/redelijk (hoog) 200 -> formidabel/redelijk (laag): 900k 700*0.9 = 630 (per week // 39k)
redelijk/goed (hoog) 500k -> formidabel/goed (laag): 1300k 800*0.9 = 720 (per week // 45k)
goed/matig (hoog) 400k -> uitmuntend/matig (laag): 1200k 800*0.9 = 720 (per week // 45k)
goed/redelijk (hoog) 800k -> uitmuntend/redelijk (laag): 1600k 800*0.9 = 720 (per week // 45k)
goed/goed (hoog) 1200k -> uitmuntend/goed (laag): 1800k 600*0.9 = 540 (per week // 34k)
Wat zien we? Trainen van 18 naar 19 jaar is veel minder rendabel, bovendien heb ik 16 weken gerekend voor 2 stijgingen, in praktijk zijn dat er misschien 17, dus zal de winst nog lager uitvallen... De investeringen zijn groot en je krijgt er (behoudens aanvalsratings) niet veel voor terug... niet erg aan te raden dus, tenzij je het nodig hebt in je a-team.quote:formidabel/matig (laag): 600k -> briljant/matig (laag) 1100 500*0.9 = 450 (per week // 28k)
formidabel/redelijk (laag): 900k -> briljant/redelijk (laag) 1200 300*0.9 = 270 (per week // 17k)
formidabel/goed (laag): 1300k -> briljant/goed (laag) 1500 200*0.9 = 180 (per week // 11k)
uitmuntend/matig (laag): 1200k -> wonderbaarlijk/matig (laag) 1400k 200*0.9 = 180 (per week // 11k)
uitmuntend/redelijk (laag): 1600k -> wonderbaarlijk/redelijk (laag) 1800k 200*0.9 = 180 (per week // 11k)
uitmuntend/goed (laag): 1800k -> wonderbaarlijk/goed (laag 2000k 200*0.9 = 180 (per week // 11k)
interessantquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:26 schreef maniack28 het volgende:
Ok, laat ik deze zinloze post maar even opvullen met zinvolle informatie over LT-trainees....
17 jaar -> 18 jaar (scoren/passen/waarde/winst/winstminusaftrek/winstperweek)
[..]
We zitten dus op een omslagpunt waar goed/goed (hoog) nog te kostbaar is, maar redelijk/matig of redelijk/redelijk al te weinig winst maakt. Op het moment is het dus het beste om redelijk/redelijk, redelijk/goed of goed/matig te kopen. Alleen hoog natuurlijk. Zelf zou ik kiezen voor redelijk/redelijk of goed/matig, kan je minder fouten maken doordat de passing niet zo hoog is (moeilijker inschatten bij redelijk/goed). Nu even kijken wat deze spelers nog een seizoen verder waard zijn.
18 jaar -> 19 jaar (scoren/passen/waarde/winst/winstminusaftrek/winstperweek)
[..]
Wat zien we? Trainen van 18 naar 19 jaar is veel minder rendabel, bovendien heb ik 16 weken gerekend voor 2 stijgingen, in praktijk zijn dat er misschien 17, dus zal de winst nog lager uitvallen... De investeringen zijn groot en je krijgt er (behoudens aanvalsratings) niet veel voor terug... niet erg aan te raden dus, tenzij je het nodig hebt in je a-team.
Let wel op, ik ben er vanuit gegaan dat de spelers in het tussenseizoen ook trainen, dus 16 weken training voor 2 stijgingen. Dit heeft overigens een groot effect, als je bijvoorbeeld spelers koopt op het moment dat de markt net inzakt (voor een goeie prijs dan) heb je kans dat deze speler een seizoen later net voor het moment dat de markt inzakt stijgt, waardoor je dus de prijs van de "dure markt" nog meepikt, maar hiervoor moet je wel 16 weken trainen, anders zit je opnieuw in die dalende markt.... Moeilijke nu is dat we gaan krijgen dat veel mensen conditie gaan trainen... doortrainen op hoofdskill maakt dan dus extra veel kans op meer winst, daarom denk ik dat ik dat ook ga doen in het tussenseizoen, aangezien ik niet ga promoveren volgend seizoen.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, ik iig wel... voor andere trainingssoorten zal je zelf een analyse moeten maken, maar het kost je hooguit een half uurtje
Je kan wel zien of een speler hoog in zijn stat zitquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Holy mother of God!! Effe wat vraagjes betreffende vorige posts... Wat betekend dat (hoog)?? ik bedoel dat kun je toch niet zien ofwa??
haha, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om me uit te leggen hoe je dat kan zien??quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:25 schreef Lennox het volgende:
[..]
Je kan wel zien of een speler hoog in zijn stat zit
bij jeugdpulls zou je kunnen kijken naar het loon icm met de hoofdstat en bijstats... maar dat zijn dingen die je eigenlijk zelf uit moet vogelen... dan leer je het ook het best... er gaat namelijk nog wel wat research aan vooraf (en zeker voor spelers met bijstats)quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om me uit te leggen hoe je dat kan zien??
hmm ja maar als ik niet weet hoe of wat ik moet leren wordt het moeilijk he haha. maar goed, thanks anywayquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:03 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
bij jeugdpulls zou je kunnen kijken naar het loon icm met de hoofdstat en bijstats... maar dat zijn dingen die je eigenlijk zelf uit moet vogelen... dan leer je het ook het best... er gaat namelijk nog wel wat research aan vooraf (en zeker voor spelers met bijstats)
http://www.avsoftware.org/hattrick/index.phpquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hmm ja maar als ik niet weet hoe of wat ik moet leren wordt het moeilijk he haha. maar goed, thanks anyway
quote:Maurizio Aloisi (117977986)
19 years, excellent form, healthy
A controversial person who is calm and honest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Nationality: Italia
Total Skill Index (TSI): 3 020
Wage: 1 104 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: formidable Passing: passable
Winger: poor Defending: disastrous
Scoring: poor Set Pieces: poor
quote:Leopold Sibellius (128445865)
18 years, inadequate form, healthy
A pleasant guy who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 1 310
Wage: 984 ¤/week including 20% Bonus
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: excellent Passing: passable
Winger: poor Defending: poor
Scoring: poor Set Pieces: wretched
Wat kan ik voor de eerste vragen, Transfer Compare geeft niets aan..quote:Gunvaris Jablonskis (128345618)
17 years, solid form, healthy
A controversial person who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: Latvija
Total Skill Index (TSI): 1 150
Wage: 792 ¤/week including 20% Bonus
Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: excellent Passing: inadequate
Winger: wretched Defending: wretched
Scoring: poor Set Pieces: weak
Forum Opties | |
---|---|