Ja, dan zeker 2,5-3 mil... maar dit is echt spotgoedkoop, 100k boven normale transferprijs en dan uitstekend ervaring met goed leiderschap.. ziek gewoonquote:Op maandag 25 september 2006 23:08 schreef ASSpirine het volgende:
Lees mijn edit maar
Zeker kopen, zijn ervaring zorgt echt voor een veel hogere rating denk ik. Goed passen erbij en hij was stukken duurder dat wel
Voor iemand met die stats vind ik 4.5* max best weinig eigenlijk. Maar goed sterren zeggen niet alles, hij is een prima future coach en winger.quote:Op maandag 25 september 2006 23:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, dan zeker 2,5-3 mil... maar dit is echt spotgoedkoop, 100k boven normale transferprijs en dan uitstekend ervaring met goed leiderschap.. ziek gewoon
(en pas 25 jaar)....
Sterren voor wingers en forward to the wings zijn best laag.. mijn ftw haalt 4* met formidabel scoren, goed vleugel en matig passen.. icm een uitmuntend pos met matig vleugelspel die aanvallend staat levert dat goed (heel hoog) op met een sterk zelfvetrouwen. Zometeen zit ik daar dik boven en mijn spitsen worden alleen maar beter.quote:Op maandag 25 september 2006 23:32 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Voor iemand met die stats vind ik 4.5* max best weinig eigenlijk. Maar goed sterren zeggen niet alles, hij is een prima future coach en winger.
1 2 3 4 5 6 7 | uitstekend def/sn sp wc def formidabel def wonderbaarlijk winger wc mid sn mid wc mid formidabel/goed ftw formi scoren redelijk (hoog) scoren |
Ja, denk ik ook.... briljant of wonderbaarlijk met set pieces denk ik maar... en mogelijk vervang ik een van mijn wc mids voor een sn mid uit Nederland (mids zijn nu alleen buitenlandsquote:Op maandag 25 september 2006 23:44 schreef ScudRaket het volgende:
Keeper zou ik niet doen, ik denk dat een verdediger meer nut heeft.
Ik heb liever Nederlandse mids dan Nederlandse verdedigers. Mijn WC IMs vragen spoedig meer dan 20k, mijn WC def vraagt nog maar net 10k. O ja en mijn reusachtig winger vraag meer dan 30kquote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook.... briljant of wonderbaarlijk met set pieces denk ik maar... en mogelijk vervang ik een van mijn wc mids voor een sn mid uit Nederland (mids zijn nu alleen buitenlands).
Ook al over gehad in vorige topic. de ervaring van je aanvoerder wordt verdubbeld en bij de rest van de ervaring van je team opgeteld. Vervolgens komt daar het leiderschap van je aanvoerder bij. Verhouding voor de aanvoerder is dus ervaring 2 : leiderschap 1. Staat in de regels bij ervaring en routine ookquote:Op maandag 25 september 2006 22:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ah ok, dus wat doet het met een speler die mytisch ervaring heeft, zoals mijn middenvelder? Ben benieuwd zondag
beginnen inderdaad zodra je het financieel rond kan breien. Maar het eerste punt is gewoon een kwestie van geluk. Ik heb al 3 seizoenen geen pull gehad die boven de 50.000 verkocht kon worden. Heb dus ook mijn jeugdopleiding stopgezet. Maar sommige halen er af en toe een superpull uit en halen het rendement er wel uit of lijden geen verlies.. Valt dus weinig zinnigs over te zeggenquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Heej, alweer een vraagje van mij.. zat net us naar dat systeem van die jeugdpulls te kijken he en daarbij 2 vragen:
1. Loont het zich uberhaupt wel om elke week 20.000 erin te pompen (rendement?)
2. Vanaf wanneer kun je het beste daarmee beginnen, aangezien ik nu niet echt veel
geld kan missen.
voor 47k. best netjes. alleen jammer dat zijn tsi niet zo hoog (drijft de prijs voor tsi geilerts weer wat omhoog als ik hem verkoop)quote:Helmut Fabricius (132408577) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Deutschland
Total Skill Index (TSI): 570
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
1 miljoen voor betaald. Blijkbaar zakt de winger markt ook behoorlijk in. Dat reusachtig SP had ik geennees nodigquote:Matija Trpotec (83464500) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Hrvatska
Total Skill Index (TSI): 3 090
Loon: 2 184 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: briljant Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: reusachtig
goedkoper waren ze niet te krijgenquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:37 schreef Ruudt het volgende:
Ben ik nu raar als ik zeg dat 1 miljoen voor die speler nog best veel is?
Deze speler is wel hoog toch?quote:Nationaliteit: Israel
Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 768 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: spyss
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: goed
Wel een snelle stijger lijkt me?quote:Enol Echechuribehere (132486468) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 780
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Enfermeros Burgaleses
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Dat is ruim 100k onder marktprijs en met reusachtig SP denk ik wel 300-400k onder marktprijs. Wingermarkt lijkt idd in te storten, iig voor wingers zonder passen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:37 schreef Ruudt het volgende:
Ben ik nu raar als ik zeg dat 1 miljoen voor die speler nog best veel is?
Wrom met koppen? Als skilltrade boeit het niet zoveelquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:51 schreef twi het volgende:
Ben zelf nog op zoek naar een hoog zittende redelijk scoren met Koppen en van Nederlandse komaf. Schaars
Gefeliciteerd, nu ben je ook een Heldtmquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben supporter![]()
De shirtjes zijn gemaakt en de rugnummers toegekend!!![]()
klasse werkquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben supporter![]()
Kunnen wel hoor. Willen niet!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
klasse werk![]()
met supporter is het echt vele malen leuker.. Ik zou niet meer zonder kunnen
Ik moet nog steeds een logo makenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
klasse werk![]()
met supporter is het echt vele malen leuker.. Ik zou niet meer zonder kunnen
ook geschrokken als je sommige gezichten zag? Had ik wel toen ik "jaren terug" supporter aanschafte. Een van mijn favoriete spelers bleek er op eens heel anders uit te zien dan ik al mijn wilde fantasieendromen..quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben supporter![]()
haha zeer herkenbaar...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
ook geschrokken als je sommige gezichten zag? Had ik wel toen ik "jaren terug" supporter aanschafte. Een van mijn favoriete spelers bleek er op eens heel anders uit te zien dan ik al mijn wilde fantasieendromen..
quote:Gonzalo Daniel Hernández (55855422)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Español!
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap slecht.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 5 250
Loon: 2 064 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: A.C Milad
Waarschuwingen: 2
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Ik heb deze gekocht voor 910k, eens zien wat hij morgen doetquote:
Die is al in de maak (bij een echte professional) Kan niet wachten totdat ie klaar is =)quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een logo maken
Gelukkig heb ik nog geen favoriete speler, ze zijn allemaal even bagger (zo ongeveer) maar ik neem de jongens niks kwalijk hoor, voor deze IX. zijn ze goed!! Maar van sommige gezichten schrik je idd wel ff haha!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
ook geschrokken als je sommige gezichten zag? Had ik wel toen ik "jaren terug" supporter aanschafte. Een van mijn favoriete spelers bleek er op eens heel anders uit te zien dan ik al mijn wilde fantasieendromen..
Beter dan wat je me eerst liet zien... met goed passen was hij nog leuker geweest (onvoorspelbaarevent krijgt dan extra waarde), maar qua prijs/kwaliteit is een winger zonder natuurlijk rendabeler. Als je aan maxsalaris zit kan je eens gaan denken aan een titanic winger met uitstekend passen ofzoquote:
ik moet ook niks hebben van kale spelers... Ik vind dat niks hebben....quote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef DeHovenier het volgende:
Ik houd niet van kale mannen in m'n team, behalve als ze kunnen koppen. Gelukkig heb ik maar 1 kale in m'n team, en dat is m'n coach. Een andere speler is bijna kaal,. maar die kan wel koppen
Roodharige mannen moet ik ook niks van hebben maar de vrouwtjes daarentegen.. jummie jummie jummie, maar die hebben we bij hattrick helaas niet. Supporter zijn is idd véél leuker dan zonder al die dingen. Ik heb nu ook twee persberichten geschreven. Best geinig!! Ben benieuwd hoe het logo gaat worden!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:25 schreef twi het volgende:
En ik moet niks hebben van roodharige of langharige spelersZo heeft ieder z'n eigen tik
Ik heb je gebookmarked (heel handige functie bij het zoeken van spelerts), Supporter zijn rules! Ik ben trouwens Sys rq (503460)quote:Op woensdag 27 september 2006 00:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Roodharige mannen moet ik ook niks van hebben maar de vrouwtjes daarentegen.. jummie jummie jummie, maar die hebben we bij hattrick helaas niet. Supporter zijn is idd véél leuker dan zonder al die dingen. Ik heb nu ook twee persberichten geschreven. Best geinig!! Ben benieuwd hoe het logo gaat worden!!!
Vergeet vooral de persberichten niet te lezen en een leuk bericht achter te laten in mijn gastenboek![]()
Idd, ik kan me iets herinneren van een team dat 'Anders' oid heette, de spelers hadden daar allemaal 'Anders' als voornaamquote:Op woensdag 27 september 2006 00:44 schreef rompompom het volgende:
Ik kan me écht niet druk maken om hoe spelers er uitzien
Ik heb wel een keer gelezen dat één of andere Scandinaviër een team vol had van spelers met dezelfde achternaam. Dat is best grappig in het wedstrijdverslag bij de opstelling
Heb je ook ff gebookmarked, wel een handig dingetje jaquote:Op woensdag 27 september 2006 00:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb je gebookmarked (heel handige functie bij het zoeken van spelerts), Supporter zijn rules! Ik ben trouwens Sys rq (503460)
Zoiets is toch wel m'n einddoel in dit spel. Ik hoef niet zo zeer zo hoog mogelijk te komen, maar als ik een beetje geld heb wil ik toch wel een "grapje" uithalen met m'n selectie. Natuurlijk zal dat niet gepaard gaan met in VIII blijven, maar landskampioen hoef ik niet te wordenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:44 schreef rompompom het volgende:
Ik kan me écht niet druk maken om hoe spelers er uitzien
Ik heb wel een keer gelezen dat één of andere Scandinaviër een team vol had van spelers met dezelfde achternaam. Dat is best grappig in het wedstrijdverslag bij de opstelling
Liefde en aandacht!quote:
Hey en ik dan, ik ben al seizoenen lang supp. van jequote:Op woensdag 27 september 2006 01:46 schreef Grumpey het volgende:
Daemons, mijn volgende slot wordt voor jou! volgend seizoen dus.
Was het grootste wat ik kon vinden...quote:Stadion: Cathedral Of Disgrace
Eigendom van: Röjtökmuzsaj windsuckers
Land: Magyarország
Regio: Budapest
Totale capaciteit: 277.600
hahaha daar wil ik ook wel eens voetballen..quote:Op woensdag 27 september 2006 08:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Was het grootste wat ik kon vinden...
Elk vak één supporterquote:Op woensdag 27 september 2006 10:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hij zit met met 1775 toeschouwers wel 0.64% vol
ctrl+F5, cache refreshen. Gokje.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:39 schreef Tazmaniac het volgende:
g*dv*rd*mm*.. Ik heb net mijn logo geupload om te kijken hoe het stond bleek dat het een beetje te groot was. Dus ik het verkleind, opnieuw geupload maar er veranderd helemaal niets! Lijkt wel alsof dat oude logo er gewoon blijft staan?? Wat doe ik fout?
Geef het bestand een andere naam en upload het dan nog een keer.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Neej had ik ookal geprobeerd. Ik heb het orginele logo verkleind naar 149x136 maar als ik die upload issie bij hattrick 367x336 ofzo dus veel te groot.. wat kan ik daar tegen doen? weet iemand dit??
quote:SVH3 stond nogal opportunistisch te spelen en de organisatie binnen het team viel terug naar zwak.
quote:Gedurende de rust besprak de SVH3-coach de tactiek nog een keer. Het organisatieniveau klom daardoor naar redelijk.
quote:De linies sloten niet goed aan bij SVH3, dat veel balverlies leed. Het organisatieniveau zakte dan ook naar matig.
gaat lekkerquote:SVH3 leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar waardeloos bleek.
ja het is al gelukt, als ik vanaf de pc deed uploaden veranderde er niks..snap ook niet waarom. Heb hem nu idd via uploadsite gedaan and it works like a charme!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 11:13 schreef Lennox het volgende:
upload hem anders even bij xs.to of tinypic
Zo maar een idee hoor
Daar heb je zelf niks aan, behalve dat je meldingen krijgt wanneer die personen aanmelden of een persbericht uitgeven. Maar je maakt er vrienden mee natuurlijkquote:Op woensdag 27 september 2006 11:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ja het is al gelukt, als ik vanaf de pc deed uploaden veranderde er niks..snap ook niet waarom. Heb hem nu idd via uploadsite gedaan and it works like a charme!!!
En nog maar een vraagjeWat heb ik eraan als ik supporter van een ander team word, wat houdt het in??
Dit topic voor het eerst en dit is slechts fase 1, als we JD mogen geloven.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:28 schreef FritsFluitketel het volgende:
Nieuwe op
Hoe lang eigk al?
Niw.. ik ben er weer eens
vrij weinig eigenlijk. je ziet wanneer ze inloggen. verder is het vooral iets van "ik volg je team'quote:Op woensdag 27 september 2006 11:17 schreef Tazmaniac het volgende:
En nog maar een vraagjeWat heb ik eraan als ik supporter van een ander team word, wat houdt het in??
Ik sta op Alltiid zowel op Hatstats als op Sterren 7e, maar in de competitie sta ik 5e op doelsaldo (nr 2 t/m 5 allemaal 11 punten).quote:Op dinsdag 26 september 2006 07:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Grappig:
Alltid Hattrick geeft aan:
[afbeelding]
Heb dus de meeste sterren in Def en Avl, maar gewoon een kut middenveld...
Hee, en toch 5e staan he
Okquote:Op woensdag 27 september 2006 11:45 schreef Yankee_One het volgende:
fok!cup waailap!
Nope, moet nog een middenvelder kopen:quote:Op woensdag 27 september 2006 11:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent echt verbaasd daarover met 3% balbezit in de tweede helft?
quote:27-09-2006
rhes85 is nu een supporter van je ploeg!
27-09-2006quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 01:17 schreef Daemon19 het volgende:
Een open uitnodiging aan iedereen om supporter van deze aanstaande kampioen te worden!
Red Daemons (506731)
gebaseerd op je divisie en je plaats daarin ben je het 40701e team van Nederlandquote:Op woensdag 27 september 2006 12:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat betekend dit eigenlijk: Ranglijst: 40701
quote:Op woensdag 27 september 2006 13:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Omdat je het zo lief opdringt vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |