Maar eentje gelukkig.quote:Marcos Picazo:
Moeilijkheden op training zorgden ervoor dat zijn vaardigheid in conditie daalde van matig naar zwak.
Voor het eerstquote:Zelfvertrouwen: lichtelijk overdreven
Maar een nieuwe trainee van 17 aangekocht daarnet voor 320.000quote:Hjalmar Granberg [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 720, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
jip en janneke competitiequote:Op maandag 25 september 2006 17:00 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Nog steeds 1e
Nummer 2 nog steeds failliet
Nummer 8 is eigenaarloos en wordt WO bot
Gister met 3-0 gewonnen van de nummer 3
Komende 2 weken dubbele ontmoeting met nummer 6
quote:
320.000 normale prijs voor een 17jarige redelijke pos. en redelijke pas. speler of zou je ze goedkoper kunnen krijgen normaal gesproken?quote:Op maandag 25 september 2006 17:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
Maar een nieuwe trainee van 17 aangekocht daarnet voor 320.000
Ik wil iets als deze kopen:quote:Philip Boone (20469141)
27 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap rampzalig.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Oceania
Total Skill Index (TSI): 960
Loon: 792 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Philip is 27 jaar, gaat hij dan minder presteren? Wat is eigenlijk de leeftijdsgrens van spelers dat je zegt dat je die gast vervangt? Hoe zwaar telt ook ervaring mee bij de sterrenbeoordeling van de spelert? En er is nogal een verschil in TSI (:')), hoe zwaar telt dat meequote:Youssou Kane (84140660)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 6 920
Loon: 2 256 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Ertüchtigungskollektiv Welke Wampe
Spelmaken: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Het verschil in PM is gewoon zo veel dat je voor vervanging gaatquote:Op maandag 25 september 2006 17:22 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil deze middenvelder vervangen voor een betere speler, haalt gemiddeld 3 sterren nu:
[..]
Ik wil iets als deze kopen:
[..]
Philip is 27 jaar, gaat hij dan minder presteren? Wat is eigenlijk de leeftijdsgrens van spelers dat je zegt dat je die gast vervangt? Hoe zwaar telt ook ervaring mee bij de sterrenbeoordeling van de spelert? En er is nogal een verschil in TSI (:')), hoe zwaar telt dat mee
Jammer van dat rampzalig leiderschap van die knakker. Anders had-ie nog wel wat opgeleverd, nu mag je met 10k blij zijn, denk ik.quote:Op maandag 25 september 2006 17:22 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil deze middenvelder vervangen voor een betere speler, haalt gemiddeld 3 sterren nu:
[..]
Ik wil iets als deze kopen:
[..]
Philip is 27 jaar, gaat hij dan minder presteren? Wat is eigenlijk de leeftijdsgrens van spelers dat je zegt dat je die gast vervangt? Hoe zwaar telt ook ervaring mee bij de sterrenbeoordeling van de spelert? En er is nogal een verschil in TSI (:')), hoe zwaar telt dat mee
Thnx!quote:Op maandag 25 september 2006 15:39 schreef -J-D- het volgende:
-Edit: OP staat inmiddels bovenaan-
Jij snapt zijn post kennelijk nietquote:Op maandag 25 september 2006 17:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jammer van dat rampzalig leiderschap van die knakker. Anders had-ie nog wel wat opgeleverd, nu mag je met 10k blij zijn, denk ik.
En waarom koop je een speler die nog trainbaar is? Als je voor een 24, 25-jarige gaat, ben je veel goedkoper uit en die hebben nog wat meer ervaring ook. En die gaan ook nog vier seizoenen mee.
niemand gaat een uitmuntend speler van 20 meer doortrainen.quote:Op maandag 25 september 2006 17:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jammer van dat rampzalig leiderschap van die knakker. Anders had-ie nog wel wat opgeleverd, nu mag je met 10k blij zijn, denk ik.
En waarom koop je een speler die nog trainbaar is? Als je voor een 24, 25-jarige gaat, ben je veel goedkoper uit en die hebben nog wat meer ervaring ook. En die gaan ook nog vier seizoenen mee.
Ik heb er liefst 5, waarvan 2 centraal op het middenveldquote:
Ja alle linies moeten versterkt worden.Zat al te rekenen of 2 WC spitsen haalbaar zijn ipv een winger en middenvelder.quote:Op zondag 24 september 2006 23:16 schreef Lennox het volgende:
[..]
Je centrale aanval kan ook een impuls gebruiken neem ik aan? Alleen een hele goede def heb je in principe nu.....
Neemt niet weg dat het een loodzware competitie van je is.
Is dat zo?quote:Op maandag 25 september 2006 18:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jij snapt zijn post kennelijk niet
Dat van die blessures is wel een punt ja. Maar in vier seizoenen stijgt een speler twee niveaus in ervaring, zo'n beetje. Dus als je zwak ervaring koopt als ze 24 zijn, kun je ze op hun 28e met redelijk ervaring de deur uit doen. Dat geeft weer waarde die je verliest omdat-ie al 28 is.quote:Op maandag 25 september 2006 18:10 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
niemand gaat een uitmuntend speler van 20 meer doortrainen.
ik zelf vind 20 een mooie leeftijd, mits ze minimaal waardeloos ervaring hebben. herstelt sneller van blessures en als je hem na bijv 4 seizoenen verkoopt is er nog nauwelijks waarde afgeschreven
Met 2 briljante spitsen haal ik nu matig (hoog) aanval en die ene is in zwak vorm, dus moet naar redelijk (laag) ofzo wel gaan.quote:Op maandag 25 september 2006 18:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Ja alle linies moeten versterkt worden.Zat al te rekenen of 2 WC spitsen haalbaar zijn ipv een winger en middenvelder.
Maar ik denk dat die komen met de volgende verkoop van een trainee. Misschien maar wat volk eerder dan gepland de deur wijzen wanneer ze zijn gestegen..
ik heb al een paar wedstrijden geen counter meer raak geschoptquote:Op maandag 25 september 2006 18:31 schreef Lennox het volgende:
[..]
Met 2 briljante spitsen haal ik nu matig (hoog) aanval en die ene is in zwak vorm, dus moet naar redelijk (laag) ofzo wel gaan.
Ik weet niet in hoeverre 1 aanvallende winger bijdraagt aan de vleugelaanval. Zit zelf nu ook beetje voor Briljant winger te kijken (icm een back op normaal bijvoorbeeld).
haal ik zwak laag op de vleugel. briljant moet dan wel redelijk opleveren denk ik zoquote:Pé Sibum [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 390, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Dit is wel een redelijke prijs. Veel goedkoper zijn ze er niet hoor.quote:Op maandag 25 september 2006 17:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
320.000 normale prijs voor een 17jarige redelijke pos. en redelijke pas. speler of zou je ze goedkoper kunnen krijgen normaal gesproken?
quote:Youssou Kane (84140660)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 6 920
Loon: 2 256 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Sys rq
Spelmaken: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Op maandag 25 september 2006 22:07 schreef Grumpey het volgende:
hoogste ervaring dus? haha ok...
zo leer je nog eens wat. Heb ik een paar mytische ervaring rondlopen, kies ik steevast voor eentje met slecht ervaring en goed leiderschap
quote:
ah ok, dus wat doet het met een speler die mytisch ervaring heeft, zoals mijn middenvelder? Ben benieuwd zondagquote:Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef twi het volgende:
HT Ratings ook. Maar volgens mij doet die aanvoerdersband de ervaring van die speler vedubbelen ofzoiets.
Ik twijfel ik twijfel.. het is wel een aanwinst, zeker gezien de ervaring. Hij is nederlands, kan hem later met winst verkopen (formi ervaring enzo) en het is gewoon tyfusgoedkoop.. had hem liever met goed passen en snelheid, mjah... dit is toch iets wat je niet vaak tegenkomt zo goedkoopquote:Op maandag 25 september 2006 23:00 schreef Lennox het volgende:
Hij heeft geen specialiteit maniack
Geintje, mooie speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |