Geef het bestand een andere naam en upload het dan nog een keer.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Neej had ik ookal geprobeerd. Ik heb het orginele logo verkleind naar 149x136 maar als ik die upload issie bij hattrick 367x336 ofzo dus veel te groot.. wat kan ik daar tegen doen? weet iemand dit??
quote:SVH3 stond nogal opportunistisch te spelen en de organisatie binnen het team viel terug naar zwak.
quote:Gedurende de rust besprak de SVH3-coach de tactiek nog een keer. Het organisatieniveau klom daardoor naar redelijk.
quote:De linies sloten niet goed aan bij SVH3, dat veel balverlies leed. Het organisatieniveau zakte dan ook naar matig.
gaat lekkerquote:SVH3 leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar waardeloos bleek.
ja het is al gelukt, als ik vanaf de pc deed uploaden veranderde er niks..snap ook niet waarom. Heb hem nu idd via uploadsite gedaan and it works like a charme!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 11:13 schreef Lennox het volgende:
upload hem anders even bij xs.to of tinypic
Zo maar een idee hoor
Daar heb je zelf niks aan, behalve dat je meldingen krijgt wanneer die personen aanmelden of een persbericht uitgeven. Maar je maakt er vrienden mee natuurlijkquote:Op woensdag 27 september 2006 11:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ja het is al gelukt, als ik vanaf de pc deed uploaden veranderde er niks..snap ook niet waarom. Heb hem nu idd via uploadsite gedaan and it works like a charme!!!
En nog maar een vraagjeWat heb ik eraan als ik supporter van een ander team word, wat houdt het in??
Dit topic voor het eerst en dit is slechts fase 1, als we JD mogen geloven.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:28 schreef FritsFluitketel het volgende:
Nieuwe op
Hoe lang eigk al?
Niw.. ik ben er weer eens
vrij weinig eigenlijk. je ziet wanneer ze inloggen. verder is het vooral iets van "ik volg je team'quote:Op woensdag 27 september 2006 11:17 schreef Tazmaniac het volgende:
En nog maar een vraagjeWat heb ik eraan als ik supporter van een ander team word, wat houdt het in??
Ik sta op Alltiid zowel op Hatstats als op Sterren 7e, maar in de competitie sta ik 5e op doelsaldo (nr 2 t/m 5 allemaal 11 punten).quote:Op dinsdag 26 september 2006 07:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Grappig:
Alltid Hattrick geeft aan:
[afbeelding]
Heb dus de meeste sterren in Def en Avl, maar gewoon een kut middenveld...
Hee, en toch 5e staan he
Okquote:Op woensdag 27 september 2006 11:45 schreef Yankee_One het volgende:
fok!cup waailap!
Nope, moet nog een middenvelder kopen:quote:Op woensdag 27 september 2006 11:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent echt verbaasd daarover met 3% balbezit in de tweede helft?
quote:27-09-2006
rhes85 is nu een supporter van je ploeg!
27-09-2006quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 01:17 schreef Daemon19 het volgende:
Een open uitnodiging aan iedereen om supporter van deze aanstaande kampioen te worden!
Red Daemons (506731)
gebaseerd op je divisie en je plaats daarin ben je het 40701e team van Nederlandquote:Op woensdag 27 september 2006 12:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat betekend dit eigenlijk: Ranglijst: 40701
quote:Op woensdag 27 september 2006 13:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Omdat je het zo lief opdringt vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |