Beter dan wat je me eerst liet zien... met goed passen was hij nog leuker geweest (onvoorspelbaarevent krijgt dan extra waarde), maar qua prijs/kwaliteit is een winger zonder natuurlijk rendabeler. Als je aan maxsalaris zit kan je eens gaan denken aan een titanic winger met uitstekend passen ofzoquote:
ik moet ook niks hebben van kale spelers... Ik vind dat niks hebben....quote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef DeHovenier het volgende:
Ik houd niet van kale mannen in m'n team, behalve als ze kunnen koppen. Gelukkig heb ik maar 1 kale in m'n team, en dat is m'n coach. Een andere speler is bijna kaal,. maar die kan wel koppen
Roodharige mannen moet ik ook niks van hebben maar de vrouwtjes daarentegen.. jummie jummie jummie, maar die hebben we bij hattrick helaas niet. Supporter zijn is idd véél leuker dan zonder al die dingen. Ik heb nu ook twee persberichten geschreven. Best geinig!! Ben benieuwd hoe het logo gaat worden!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:25 schreef twi het volgende:
En ik moet niks hebben van roodharige of langharige spelersZo heeft ieder z'n eigen tik
Ik heb je gebookmarked (heel handige functie bij het zoeken van spelerts), Supporter zijn rules! Ik ben trouwens Sys rq (503460)quote:Op woensdag 27 september 2006 00:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Roodharige mannen moet ik ook niks van hebben maar de vrouwtjes daarentegen.. jummie jummie jummie, maar die hebben we bij hattrick helaas niet. Supporter zijn is idd véél leuker dan zonder al die dingen. Ik heb nu ook twee persberichten geschreven. Best geinig!! Ben benieuwd hoe het logo gaat worden!!!
Vergeet vooral de persberichten niet te lezen en een leuk bericht achter te laten in mijn gastenboek![]()
Idd, ik kan me iets herinneren van een team dat 'Anders' oid heette, de spelers hadden daar allemaal 'Anders' als voornaamquote:Op woensdag 27 september 2006 00:44 schreef rompompom het volgende:
Ik kan me écht niet druk maken om hoe spelers er uitzien
Ik heb wel een keer gelezen dat één of andere Scandinaviër een team vol had van spelers met dezelfde achternaam. Dat is best grappig in het wedstrijdverslag bij de opstelling
Heb je ook ff gebookmarked, wel een handig dingetje jaquote:Op woensdag 27 september 2006 00:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb je gebookmarked (heel handige functie bij het zoeken van spelerts), Supporter zijn rules! Ik ben trouwens Sys rq (503460)
Zoiets is toch wel m'n einddoel in dit spel. Ik hoef niet zo zeer zo hoog mogelijk te komen, maar als ik een beetje geld heb wil ik toch wel een "grapje" uithalen met m'n selectie. Natuurlijk zal dat niet gepaard gaan met in VIII blijven, maar landskampioen hoef ik niet te wordenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:44 schreef rompompom het volgende:
Ik kan me écht niet druk maken om hoe spelers er uitzien
Ik heb wel een keer gelezen dat één of andere Scandinaviër een team vol had van spelers met dezelfde achternaam. Dat is best grappig in het wedstrijdverslag bij de opstelling
Liefde en aandacht!quote:
Hey en ik dan, ik ben al seizoenen lang supp. van jequote:Op woensdag 27 september 2006 01:46 schreef Grumpey het volgende:
Daemons, mijn volgende slot wordt voor jou! volgend seizoen dus.
Was het grootste wat ik kon vinden...quote:Stadion: Cathedral Of Disgrace
Eigendom van: Röjtökmuzsaj windsuckers
Land: Magyarország
Regio: Budapest
Totale capaciteit: 277.600
hahaha daar wil ik ook wel eens voetballen..quote:Op woensdag 27 september 2006 08:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Was het grootste wat ik kon vinden...
Elk vak één supporterquote:Op woensdag 27 september 2006 10:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hij zit met met 1775 toeschouwers wel 0.64% vol
ctrl+F5, cache refreshen. Gokje.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:39 schreef Tazmaniac het volgende:
g*dv*rd*mm*.. Ik heb net mijn logo geupload om te kijken hoe het stond bleek dat het een beetje te groot was. Dus ik het verkleind, opnieuw geupload maar er veranderd helemaal niets! Lijkt wel alsof dat oude logo er gewoon blijft staan?? Wat doe ik fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |