Deed je toch iets verkeerd..quote:Op maandag 11 september 2006 14:46 schreef Lennox het volgende:
Ik ga voor het eerst in mijn Hattrick carriere 2 wekelijks winst draaien nu(incl jeugdopleiding op 20k natuurlijk). En dat terwijl het stadion nog geeneens 100% gevuld was.
Spelletje wordt steeds leuker
Yup, kon zelfs geen player ad meer maken.quote:Op maandag 11 september 2006 14:44 schreef Daemon19 het volgende:
Trouwens, heel mn foxtrick is messed up.
Bij jullie ook?
Ik denk dat ik een van de hoogste loonkosten heb van alle VIII'ers hier (50k) en ik heb altijd geld in mijn jeugdopleiding gestoken, ook toen ik net begon.quote:
quote:Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend
Middenveld: rampzalig (zeer hoog)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: formidabel (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
900.000kquote:Aleksi Vuorikoski
TSI = 3 920 , 18 years, solid form
Has disastrous experience and weak leadership abilities [Quick]
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: wretched
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: poor Set pieces: wretched
1.6mlnquote:Necdet Erinç
TSI = 23 570 , 22 years, excellent form
Has poor experience and inadequate leadership abilities [Head]
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: wretched Passing: inadequate
Winger: poor Defending: world class
Scoring: disastrous Set pieces: poor
Ik heb de nieuwste al..quote:Op maandag 11 september 2006 15:48 schreef maniack28 het volgende:
Je moet even de nieuwe foxtrick downloaden, de oude werkt niet meer..
Sick iddquote:Op maandag 11 september 2006 16:35 schreef Yankee_One het volgende:
Competitiegenoot haalde gisteren 216 hatstats. anders rot je even op naar de Ve ofzo
ik haal ook zoiets gemiddeld hoor, samen met nog 2 andere teams in mijn competitie, maar kan nou nog niet echt zeggen dat ik klaar ben voor Vquote:Op maandag 11 september 2006 16:35 schreef Yankee_One het volgende:
Competitiegenoot haalde gisteren 216 hatstats. anders rot je even op naar de Ve ofzo
5k tot ie op redelijk staat, dan 10k tot op goed, en dan 20k tot uitstekend, en dan die 20k vasthouden anders zakt ie weer.quote:Op maandag 11 september 2006 17:08 schreef Swennus het volgende:
Ik ben van plan om te gaan investeren in mijn jeugdopleiding, maar hoe kan ik dit het beste doen? meteen 20k investeren of eerst een paar weken 5 k investeren?
Met 10k gaat hij tot redelijk.quote:Op maandag 11 september 2006 17:11 schreef -J-D- het volgende:
[..]
5k tot ie op redelijk staat, dan 10k tot op goed, en dan 20k tot uitstekend, en dan die 20k vasthouden anders zakt ie weer.
Grumpey zal je wel vertellen dat je er niet aan moet beginnen. Maar ja, ieder z'n mening
Niet aan beginnen.. Je moet eerst 2,5 seizoen investeren, voordat je uberhaupt de mogelijkheid hebt iets te pullen en dan de kans dat je daadwerkelijk iets pullt is klein. Ik ben er 1.5 seizoen geleden aan begonnen en ik heb er nu spijt van. Daarnaast kost het veel geld en volgens mij zit je niet in zo'n ruime financiële positie.quote:Op maandag 11 september 2006 17:08 schreef Swennus het volgende:
Ik ben van plan om te gaan investeren in mijn jeugdopleiding, maar hoe kan ik dit het beste doen? meteen 20k investeren of eerst een paar weken 5 k investeren?
quote:Op maandag 11 september 2006 17:11 schreef -J-D- het volgende:
[..]
5k tot ie op redelijk staat, dan 10k tot op goed redelijk, en dan 20k tot uitstekend, en dan die 20k vasthouden anders zakt ie weer.
Grumpey zal je wel vertellen dat je er niet aan moet beginnen. Maar ja, ieder z'n mening
kan met niet schelen. hij hoort niet in VIIquote:Op maandag 11 september 2006 17:06 schreef JJHelder het volgende:
[..]
ik haal ook zoiets gemiddeld hoor, samen met nog 2 andere teams in mijn competitie, maar kan nou nog niet echt zeggen dat ik klaar ben voor V![]()
Ik word er moe van als ik er naar kijk.quote:Op maandag 11 september 2006 17:44 schreef roelofjan het volgende:
IIk heb wel wat van die programma's geprobeerd, daar kwam ik geen 'hatstats' tegen.. maar die 'AH punten' van Alltid zijn dus de hatstats waar jullie het altijd over hebben?
Zelf gebruik ik gewoon Excel.. zal vast niet de enige zijn die het zo doet?
Ik download die xml files met HT ratings (enige programma wat ik gebruik), en die zijn dan te importeren in Excel.
Elke week overzicht van de selectie:
[afbeelding]
Tering, wat een prutsers krijg je als je net begint..![]()
Per speler ook een overzicht per week, zien hoe snel training gaat e.d.:
[afbeelding]
Ratings zet ik om met een schema:
[afbeelding]
Zodat ik daarvan ook een mooi overzichtje krijg:
[afbeelding]
En zo hou ik nog wel meer dingen vrij uitgebreid bij..
"Registration of Hattrick Assistant Manager. ¤7.50"quote:Op maandag 11 september 2006 17:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik word er moe van als ik er naar kijk.
Lang leve HAM!
Ik speel nu al 3 jaar Hattrick.quote:Op maandag 11 september 2006 17:50 schreef roelofjan het volgende:
[..]
"Registration of Hattrick Assistant Manager. ¤7.50"![]()
Maar zoveel werk is het niet, 5 minuten per wedstijd, 5 minuten op vrijdag..
Heb HAM ook sinds het begin (begin dit jaar) gekocht. Leuk programmaatje, zeker 7,50 waard, maar hetgeen wat ik het meeste gebruik is de engine voor live wedstrijden. Voor de rest af en toe leuk om in rond te neuzen qua statistiekjes, maar echt praktisch vind ik het niet.quote:Op maandag 11 september 2006 17:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik speel nu al 3 jaar Hattrick.
Dat is dus 2.50 HAM-kosten per jaar.
Dat is iets meer dan 20 cent per maand
Yep.. op basis van loon vooral.quote:Op maandag 11 september 2006 19:23 schreef roelofjan het volgende:
Ok bedankt..
De truc is dus die spelers te herkennen.
Team van mn broertjequote:Intussen zijn er 12 Bulgaren te bewonderen in en rond de Latin Lover Arena. 11 van hen mogen woensdag starten tegen Los Parasitos: Tzekov - Georgiev, Hristov, Atev - Moskov, Dikanchev, Dramov, Mironov, Petrov - Delkov, Tzvetkov.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |