passen draagt bij aan de aanvalsratingsquote:Op zondag 10 september 2006 20:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
waaraan moet een goede spits nu eigenlijk voldoen?
Heb 2 formidabele spitsen maar ze trappen geen deuk in een pakje boter... Iemand vertelde dat ze ook moeten passen, een ander zegt weer positiespel...
anyone?
3 niveaus passen is ruwweg 1 niveau scoren.. voor niet trainingsdoeleinden raad ik je aan spitsen te kopen met zwak passen (die hebben beste prijs/kwaliteit) en natuurlijk zo hoog mogelijk scoren. Verder zou ik voor onvoorspelbaar, snel of koppen gaan... keuze zat je moet alleen ff gedult hebbne voor de juiste prijs. Van koppers heb je er trouwens meerdere nodig en het liefst nog een sp-hoer erbij dan.quote:Op zondag 10 september 2006 20:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
waaraan moet een goede spits nu eigenlijk voldoen?
Heb 2 formidabele spitsen maar ze trappen geen deuk in een pakje boter... Iemand vertelde dat ze ook moeten passen, een ander zegt weer positiespel...
anyone?
Zou goed moeten zijn toch?quote:TSI = 1 810, 23 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
aangepastquote:Op zondag 10 september 2006 21:04 schreef Yankee_One het volgende:
leeftijd, ervaring?
Die kan je doen jaquote:
die heb ik al 2 jaar, maar hij heeft er nog maar 6 ingetraptquote:
Hangt ook van je aanval af he... misschien speel je tegen teams met veel verdediging en scoor je weinig... mijn spitsen scoren btw ook niet het meest. Vorig seizoen had ik ook 50 goals en de topscoorder had er 5 inliggen.. dus...quote:Op zondag 10 september 2006 21:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
die heb ik al 2 jaar, maar hij heeft er nog maar 6 ingetrapt
wat train je?quote:Op zondag 10 september 2006 21:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik heb verreweg de beste verdediging, de beste aanval, maar mijn middenveld suckt
Dan scoor je minder omdat je minder kansen krijgtquote:Op zondag 10 september 2006 21:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik heb verreweg de beste verdediging, de beste aanval, maar mijn middenveld suckt
Passen voor mijn middenveld en spitsenquote:
die kans klopt, ik zie vaak acties van de tegenstander, maar weinig van mijn kant, maar kansen kun je creeëren. Hoe kan je dat het beste trainen? Openingen maken is voor Mids en Defs...quote:Op zondag 10 september 2006 21:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan scoor je minder omdat je minder kansen krijgt
Al heb je een goddelijk aanvalsrating, zonder kansen geen goals...
Kansen creeëren is een kuttraining, dat slaat nergens op.. kansen krijg je puur door mid, ofwel door events (counteraanval als je countert, onvoorspelbaar icm veel passen, sphoer). De gewone kansen gaan echter gewoon op balbezit. 10 kansen per wedstrijd, die dus afhankelijk van balbezit verdeeld worden. Kansen die te ver naast gaan worden niet vermeld.quote:Op zondag 10 september 2006 21:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
die kans klopt, ik zie vaak acties van de tegenstander, maar weinig van mijn kant, maar kansen kun je creeëren. Hoe kan je dat het beste trainen? Openingen maken is voor Mids en Defs...
bal bezit bij mij is nooit hoog. ik kan mij niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst in de rust het meeste bal bezit heb gehad. Nu ook, tegen de no laatst: 56% voor de tegenstander...quote:Op zondag 10 september 2006 21:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kansen creeëren is een kuttraining, dat slaat nergens op.. kansen krijg je puur door mid, ofwel door events (counteraanval als je countert, onvoorspelbaar icm veel passen, sphoer). De gewone kansen gaan echter gewoon op balbezit. 10 kansen per wedstrijd, die dus afhankelijk van balbezit verdeeld worden. Kansen die te ver naast gaan worden niet vermeld.
waarom train je geen hoofdstat? Klinkt alsof je iemand bent die vaak zomaar van training veranderd.quote:Op zondag 10 september 2006 21:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Passen voor mijn middenveld en spitsen
Dan heb je dus al 4-6 kansen.... heb je geen defs met passen dan kan je counteren...quote:Op zondag 10 september 2006 21:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
bal bezit bij mij is nooit hoog. ik kan mij niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst in de rust het meeste bal bezit heb gehad. Nu ook, tegen de no laatst: 56% voor de tegenstander...
hoofdstat?quote:Op zondag 10 september 2006 21:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
waarom train je geen hoofdstat? Klinkt alsof je iemand bent die vaak zomaar van training veranderd.
En je traint nu?quote:Op zondag 10 september 2006 21:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hoofdstat?
ik heb hiervoor 5 seizoenen def getraind
korte pass voor Mids en Aanval (omdat mijn def al hoog zat is voor mijn competitie)quote:Op zondag 10 september 2006 21:39 schreef maniack28 het volgende:
passen.. tsja.... koop wat mids en train die op passen ofzo... ik snap uberhaupt niet waarom je passen traint en dan een 23 jarige spits kooptof train je korte pas? of lange? of welke dan ook waarvoor was
(geen zin om op te zoeken).
Train je passen voor defs of voor mids + aanvallers..
Ja, dan kies je dus duidelijk de verkeerde trainingsvorm.. als je met 17 jarige mids gaat spelen kan je niet op je middenveld leunen. Als je genoeg passing in je def hebt zou ik gaan counteren!quote:Op zondag 10 september 2006 21:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
korte pass voor Mids en Aanval (omdat mijn def al hoog zat is voor mijn competitie)
23 jarig spits heb ik dus al 2 jaar (heb dr nog een 21 jarige naast. Heb nu 17 jarige jonkies op het middenveld voor het trainen
ga die 17 jarigen trainen op positiespel. zonde van het geld als je zulke jonge spelers niet traint op een hoofdstatquote:Op zondag 10 september 2006 21:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
korte pass voor Mids en Aanval (omdat mijn def al hoog zat is voor mijn competitie)
23 jarig spits heb ik dus al 2 jaar (heb dr nog een 21 jarige naast. Heb nu 17 jarige jonkies op het middenveld voor het trainen
lekker idd, ik hoop nog een rondje beker te overleven om zo mijn TS nog wat meer te boosten, mijn tegenstander is echter geen prutserquote:Op zondag 10 september 2006 22:03 schreef maniack28 het volgende:
Lol.. er is nu al op mn goed/goed skilltrade geboden die morgenavond afloopt.. 900kIk kocht hem 5 dagen terug voor 499k... heerlijk, dit spel
edit- hij heeft zelfs 2x geboden, 918k nu al
Ik twijfel nog steeds om die pot u-20 te verkopen, omdat hij simpelweg nooit heel veel meer zal opleveren (1,5 mil met wc, nu is ie uitmuntend). Lijkt me zo zonde van het geld, kan er veel betere spelers mee kopen. Zal wel wat aanval moeten inleveren, maar het doel is toch nog niet promoveren, dus zoveel boeit het niet...quote:Op zondag 10 september 2006 22:09 schreef komrad het volgende:
[..]
lekker idd, ik hoop nog een rondje beker te overleven om zo mijn TS nog wat meer te boosten, mijn tegenstander is echter geen prutser
wanneer stijgt hij?quote:Op zondag 10 september 2006 22:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds om die pot u-20 te verkopen, omdat hij simpelweg nooit heel veel meer zal opleveren (1,5 mil met wc, nu is ie uitmuntend). Lijkt me zo zonde van het geld, kan er veel betere spelers mee kopen. Zal wel wat aanval moeten inleveren, maar het doel is toch nog niet promoveren, dus zoveel boeit het niet...
Wat denk jij? Hij heeft vandaag gespeeld listen voor 900k=marktprijs en hopen op een bidwar woensdag?
edit- wonderbaarlijk 19 levert 1,3 mil op.. dus dan heb ik 400k winst in 16 wekenno way... ik ga hem verkopen....
quote:Op zondag 10 september 2006 22:14 schreef komrad het volgende:
[..]
wanneer stijgt hij?
er wordt niet voor de +x betaald namelijk
800k voor een 18 jarige uitmuntend U20 speler, ben je gek of zo???quote:Op zondag 10 september 2006 22:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij is net gepopped naar uitmuntend... dus het lijkt me de juiste tijd om hem te verkopen, list hem nu voor 800k, ga actief adverteren en dan hopen op een flinke bidwar omdat hij de 2e 18 jarige spits is in de nt-db...
vorige week voor 1,2 mil gedaan op een goeie tijd, maar niemand biedt... hij staat er nu al op... en hij is potentiele u-20 en daar koopt niemand wat voor (eerder gehad met Dmitry Chevrov). Hij moet er nu gewoon uit.. oprotten met die gast, jammer als ie u-20 alsnog haalt, maar je kan niet alles hebben ....quote:Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef komrad het volgende:
[..]
800k voor een 18 jarige uitmuntend U20 speler, ben je gek of zo???
ik zo hem voor 1,5M listen of zo
Whehehe!quote:Duw- en trekwerk op het middenveld ontaardde in de 4e minuut in een veldslag tussen beide teams. Na de orde hersteld te hebben, riep de scheidsrechter op advies van zijn grensrechter Gospodin Búchvarov bij zich en gaf de Robin_United-speler een rode kaart.
quote:Krayn's eleven
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
1 tegen 2 volgende week en ik moet tegen nummer laatst. Best spannende competitie.quote:1. F.C. The Saint 4 16 - 3 (+13) 10
2. Heracliden united 4 7 - 1 (+6) 10
3. Krayn's eleven 4 11 - 4 (+7) 8
quote:Op zondag 10 september 2006 22:30 schreef Yankee_One het volgende:
ik haat scorentrainers. sta nu 1-3 achter. verschil in ratings is aanzienlijk, maar toch krijgt hij kans na kans via zijn centrale aanval
ik dacht dat je die uit andorra wilde verkopenquote:Op zondag 10 september 2006 22:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
vorige week voor 1,2 mil gedaan op een goeie tijd, maar niemand biedt... hij staat er nu al op... en hij is potentiele u-20 en daar koopt niemand wat voor (eerder gehad met Dmitry Chevrov). Hij moet er nu gewoon uit.. oprotten met die gast, jammer als ie u-20 alsnog haalt, maar je kan niet alles hebben ....
Nieuwe hatstats-record.quote:Middenveld: redelijk (heel laag)
Rechterverdediging: slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
HatStats 153
Defence 46
Midfield 63
Attack 44
Nee, ben je gek.. die heeft genoeg passen een een mooie spec. dus die is marketingtechnisch nog interessant (zeker als ie in u-20 blijftquote:Op zondag 10 september 2006 22:34 schreef komrad het volgende:
[..]
ik dacht dat je die uit andorra wilde verkopen
quote:Het publiek juichte in de 65e minuut toen Renzo Hoepmans er op de een of andere manier in slaagde om een zeker lijkend doelpunt van ozzys te voorkomen. Er werd nog lang nagepraat over de manier waarop hij redding bracht op het schot van Per 'Tållas' Martinsson. Het publiek juichte in de 83e minuut toen Renzo Hoepmans er op de een of andere manier in slaagde om een zeker lijkend doelpunt van ozzys te voorkomen. Er werd nog lang nagepraat over de manier waarop hij redding bracht op het schot van Vilhelm Sundbom.
quote:11-09-2006 Robin United aan de zegekar
Een nuttige overwinning op RU vergroot het zicht op het kampioenschap. Voorzichtig wordt dat woord voor het eerst in de mond genomen, als een maagd die voor het eerst worst eet.
De zege kwam niet zonder slag of stoot tot stand, getuige het interview dat Zijm na afloop gaf: "Awel, die zotte Bulgaar van hen vestigde een wereldrekord natrappen! Verdiende rode kaart, zeker en vast!"
Volgende week de kraker tegen Sappemeer. Dan zal duidelijk worden wie er de meeste kans op de titel maakt!
Dat zuigt flink idd.quote:Op zondag 10 september 2006 23:14 schreef Oldbie het volgende:
Koop je, voor heul veul geld, een verdediger met briljant verdedigen en uitstekend passen, krijgt hij al na 38 minuten rood
Fanclub: 1279 ledenquote:
Deed je toch iets verkeerd..quote:Op maandag 11 september 2006 14:46 schreef Lennox het volgende:
Ik ga voor het eerst in mijn Hattrick carriere 2 wekelijks winst draaien nu(incl jeugdopleiding op 20k natuurlijk). En dat terwijl het stadion nog geeneens 100% gevuld was.
Spelletje wordt steeds leuker
Yup, kon zelfs geen player ad meer maken.quote:Op maandag 11 september 2006 14:44 schreef Daemon19 het volgende:
Trouwens, heel mn foxtrick is messed up.
Bij jullie ook?
Ik denk dat ik een van de hoogste loonkosten heb van alle VIII'ers hier (50k) en ik heb altijd geld in mijn jeugdopleiding gestoken, ook toen ik net begon.quote:
quote:Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend
Middenveld: rampzalig (zeer hoog)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: formidabel (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
900.000kquote:Aleksi Vuorikoski
TSI = 3 920 , 18 years, solid form
Has disastrous experience and weak leadership abilities [Quick]
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: wretched
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: poor Set pieces: wretched
1.6mlnquote:Necdet Erinç
TSI = 23 570 , 22 years, excellent form
Has poor experience and inadequate leadership abilities [Head]
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: wretched Passing: inadequate
Winger: poor Defending: world class
Scoring: disastrous Set pieces: poor
Ik heb de nieuwste al..quote:Op maandag 11 september 2006 15:48 schreef maniack28 het volgende:
Je moet even de nieuwe foxtrick downloaden, de oude werkt niet meer..
Sick iddquote:Op maandag 11 september 2006 16:35 schreef Yankee_One het volgende:
Competitiegenoot haalde gisteren 216 hatstats. anders rot je even op naar de Ve ofzo
ik haal ook zoiets gemiddeld hoor, samen met nog 2 andere teams in mijn competitie, maar kan nou nog niet echt zeggen dat ik klaar ben voor Vquote:Op maandag 11 september 2006 16:35 schreef Yankee_One het volgende:
Competitiegenoot haalde gisteren 216 hatstats. anders rot je even op naar de Ve ofzo
5k tot ie op redelijk staat, dan 10k tot op goed, en dan 20k tot uitstekend, en dan die 20k vasthouden anders zakt ie weer.quote:Op maandag 11 september 2006 17:08 schreef Swennus het volgende:
Ik ben van plan om te gaan investeren in mijn jeugdopleiding, maar hoe kan ik dit het beste doen? meteen 20k investeren of eerst een paar weken 5 k investeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |