Zo heb ik het ook gedaanquote:Op donderdag 28 september 2006 13:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook nog 2 maanden gewacht ofzo.. Op zich wel fijn omdat je je dan lekker kan inlezen.. Had op mijn stage alle regels uitgeprint en lekker gelezen daar
Dan heb je toch al aardig wat passing als htratings uitstekend aangeeft.. give it a shot en kijk wat het echt wordt (htratings zit er nogal eens naastquote:Op donderdag 28 september 2006 11:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Bij deze opstelling heb ik bijna 84 maar ik haalde de 89.. is mss idd geen percentage dunno..
[afbeelding]
opzich is dat een interessante vraagquote:Op donderdag 28 september 2006 13:02 schreef ScudRaket het volgende:
*Een wonderbaarlijk IM met matig passen verkocht voor net iets meer dan 1 mln. Een half miljoen minder dan de vergelijking zegt
*Een 20-jarige WC IM weer niet verkocht, nu zelfs niet voor 1.2 mln
Wat voor zin heeft trainen nog?
Ik zat al aan zoiets te denken, van 400k kan je namelijk geen bijzonder goede spelers kopen.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:55 schreef maniack28 het volgende:
Je kan ook het geld op je bank houden, iedere week een skilltrade voor 100k kopen en de winst ook op de bank zetten... op den duur kan je rente gaan trekken en met dalende prijzen wordt je geld alleen maar meer waard
Die van IJsland, die is zo koel... zowat bevroren..quote:Op donderdag 28 september 2006 17:02 schreef Grumpey het volgende:
wat is tot op heden je coolste vlag?
tsssk.. die gasten hebben niet eens een leger man.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:10 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Die van IJsland, die is zo koel... zowat bevroren..![]()
IJslanders?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:23 schreef Robi02 het volgende:
Hehe..wie wil er nou op ijsland wonen.
Maar dan willen die ouders toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
die willen het ook niet, die worden gedwongen door hun ouders.
Maar de VS is al weg, zie http://www.nrc.nl/buitenland/article480493.ecequote:Geen leger, maar lid van de NAVO. De Verenigde Staten hebben een basis in IJsland. IJsland heeft wel een vredeshandhavingsmacht, een kustwacht en een militair politie-onderdeel.
quote:Amerikaanse leger vertrekt uit IJsland
Deze week vertrekken de laatste Amerikaanse militairen van hun legerbasis in IJsland. Het einde van de Koude Oorlog maakt hun aanwezigheid niet langer noodzakelijk.
Tientallen jaren lang waren er ruim 3.000 Amerikaanse militairen van luchtmacht en marine permanent gelegerd in hun eigen, met vele voorzieningen uitgeruste ‘dorp’ waarvan de toekomst ook onzeker is. De civiele luchtvaart profiteerde van de basis. Ze kon start- en landingsbanen gebruiken die de Amerikanen schoon hielden omdat gevechtsvliegtuigen binnen 4 minuten moesten kunnen opstijgen.
quote:Op maandag 11 september 2006 19:20 schreef roelofjan het volgende:
En wat verstaan jullie onder een skilltrade?
Heb toen maar eens een speler gekocht, klonk wel interessant..quote:Op maandag 11 september 2006 19:21 schreef maniack28 het volgende:
Een speler zo hoog inkopen (op basis van loon, bijstats) dat hij na 1 training stijgt. m.a.w. je koopt een speler in op een niveau en je verkoopt dezelfde speler een week later met 1 niveau hoger.
Ik heb mijn geld/spelers hard nodig nu ik net een fikse kans maak op promotiequote:Op donderdag 28 september 2006 16:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
opzich is dat een interessante vraag
vooral als de markt zich zo blijft ontwikkelen... dan moet je misschien alleen nog maar skill trainees gebruiken voor al je plekken. of als dat niet meer gaat lonen, zul je je geld misschien met recettes moeten gaan verdienen![]()
en sparen natuurlijk
keniaquote:Op donderdag 28 september 2006 17:02 schreef Grumpey het volgende:
wat is tot op heden je coolste vlag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |