Ik heb de zelfde gedachte, beetje zo'n idee van. Ik had het ook niet live hoeven kijken allemaalquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:53 schreef InsertCredit het volgende:
Oke; 3 presentaties gehad.
Alles viel beetje tegen.
E3
I know, i know. maar toch...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ehm, dit waren pas de shows.
De e3 zelf moet nog beginnen....
Vooralsnog vond ik de MS conference het meest interessant. Simpel en alleen vanwege de games die zijn aangekondigd. Dat Vista stuk was ook wel interessant..
Yep, Vista is "gemaakt" om te gamen. Dat vond ik best een gewaagde uitspraak aangezien een heel klein deel het daar daadwerkelijk ook voor gebruikt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:03 schreef Retuobak het volgende:
Ik had het meest verwacht van Sony: minst getoond
Ik had veel verwacht van Nintendo: kreeg veel
Ik had weinig verwacht van MS: kreeg, zeker voor mijn smaak, heel veel
Redelijk succes dus
Vooral cross-platform integratie tussen Vista en 360 vind ik erg tof![]()
Online gamen met fok!kers zonder kutheadset
Oh ja, damn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Daggla, heel tof dat je hier post
idd, Fable 2 ziet er tof uit..
En Alan Wake ook, maar uhm, kom je nog @ PES5 topic?
quote:Microsoft heeft Forza Motorsport 2 onthult. Forza Motorsport 2 zal verschijnen op de Xbox 360. Het spel belooft over authentieke physics, realistische schade, fotorealistische graphics, licenties en vele aanpasbare opties te beschikken.
Forza Motorsport 2 beschikt over ruim 300 verschillende bolide's. Maarliefst 50 verschillende fabrikanten zijn vertegenwoordigd, waaronder: Ferrari, Porsche, General Motors, Lamborghini, Nissan en Volkswagen. Verder zijn er 60 racebanen, 18 verschillende omgevingen en 13 echte circuits.
Het is ook mogelijk om je draadloze Xbox 360 racestuur te gebruiken in het spel. Ook zit er ook nog een photo-mode in het spel zodat je foto's kan maken van jouw bolide. Natuurlijk is het spel ook nog eens online speelbaar en zijn er veel meer extra's. Het spel moet deze kerst nog in de winkels liggen. Bekijk hier de eerste screenshots van Forza Motorsport 2.
Alleen exclusive content.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:41 schreef Mister_T het volgende:
GTA4 exclusief voor de 360?
Dat weten we nog niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:53 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
En dat betekent dat de PS3 ook haar eigen exclusieve content zal hebben.
Bron?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:53 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Kan, maar lijkt me niet. Want hij zei dat het een exclusieve samenwerking voor exclusieve content is.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:53 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dan kun je de delen van het spel downloaden die niet meer op de DVD passen maar wel op de Blu-Rayquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kan, maar lijkt me niet. Want hij zei dat het een exclusieve samenwerking voor exclusieve content is.
Op de GTA4 site staat ook het LIVE logo.
Lijkt mij alleen voor de X360 dus..
Yeah rightquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:12 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dan kun je de delen van het spel downloaden die niet meer op de DVD passen maar wel op de Blu-RayZoiets had ik gelezen, maar lijkt me heel erg sterk
![]()
Volgens mij kan de Xbox 360 geen dvd's brandenquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:12 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dan kun je de delen van het spel downloaden die niet meer op de DVD passen maar wel op de Blu-RayZoiets had ik gelezen, maar lijkt me heel erg sterk
![]()
Kloontje.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:08 schreef ViezeFreddy het volgende:
PS3 is going down, Ken kan nu echt die zwarte pisbak in z'n spleetreet steken.
Is dat michael scofield?quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:53 schreef MMaRsu het volgende:
Maar hier wat nieuwe mass effect screens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:53 schreef MMaRsu het volgende:
Maar hier wat nieuwe mass effect screens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat meer info...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker snel komt die al![]()
Deel 1 was echt een goede race game
quote:Features:Lap the competition with truly next-generation features. Made possible by the power of Xbox 360, “Forza Motorsport 2” burns rubber at 60 fps with 4x full-screen anti-aliasing, motion blur, and high-dynamic-range lighting in crisp 720p high-definition glory. And you can feel every nuance of your car and the road thanks to support for the official Xbox 360 Wireless Racing Wheel. Experience uncompromising physics simulation. Top automotive engineers, professional race car drivers and programmers teamed up to create the most complete racing experience available. Cars incur dramatic damage and wear, which affects car performance. Advanced tire and suspension models respond to heat and pressure changes as well as weight transfer and aerodynamic load. Master real-world tracks from around the globe. From the famously challenging Nürburgring Nordschleife track to the spectator-lined streets of Rio de Janeiro, race on meticulously designed tracks with an incredible sense of speed and realism. “Forza Motorsport 2” features more than 60 tracks carved out of 18 environments, including 13 real-world licensed circuits such as the Road America race track, Silverstone Circuit, Tsukuba Circuit and Mazda Raceway Laguna Seca. Sebring International Raceway is among four new real-world licensed circuits added to the repertoire of “Forza Motorsport 2.” Collect, upgrade and tune hundreds of cars. From sport compacts to purpose-built race cars, collect more than 300 cars from over 50 of the world’s leading manufacturers such as Ferrari, Porsche, General Motors, Lamborghini, Nissan and Volkswagen. Take your car to the garage and install alternative engines, suspension kits, bolt-on superchargers, brakes, rims, racing slicks and more. Dial in advanced suspension settings, tire pressure and gear ratios. “Forza Motorsport 2” allows you to own the cars that will own the competition. Create and share your masterpiece with the world. Express your inner artist in the paint and upgrade shops with near-endless visual personalization. Customize the shape of your car by combining licensed rims, performance parts and aftermarket body kits. Create your own unique paint scheme using millions of paint and decal options. Take in-game pictures of your creation in “Forza Motorsport 2” Photo Mode. Compete in a vibrant online community. Take your personalized car onto Xbox Live® for some intense online wheel-to-wheel racing. Earn in-game credits and complete single-player career objectives while racing over Xbox Live. Watch the best racers as well as your friends from around the world compete on Forza Motorsport TV.
Gijsje, die demo van Lost planet is moddervet. Echt waar, deze game speelt als een droom en de graphics zijn om je vingers bij af te likken...Nou ja, zo moeilijk is eht ook niet om de graphics flink op te poetsen, je kan toch niet ver kijken door die sneeuwstormen, slim gedaan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
Forza 2 die trekt me toch meer aan dan TDU.
Halo 3![]()
Gears of War
Fable 2 zag er ook goed uit hopen dat je wat meer vrijheid hebt zoals in Oblivion.Dat zal wel niet
Cool hoor al die trailers.
Is die demo nog wat van Lost Planet, heb hem wel al gedownd maar nog niet naar gekeken.
Ik vond um ook wel vet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gijsje, die demo van Lost planet is moddervet. Echt waar, deze game speelt als een droom en de graphics zijn om je vingers bij af te likken...Nou ja, zo moeilijk is eht ook niet om de graphics flink op te poetsen, je kan toch niet ver kijken door die sneeuwstormen, slim gedaan.
Iddquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vond um ook wel vet..
Vooral die zipline die je kan schieten. Die hordes wegblazen met een shotgun was ook wel tof.
Lost Planet komt hier wel,.
Nee niet gelogen............ goed verwoordquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:45 schreef Snever het volgende:
GTA 4 is niet xbox360 exclusief. Dit zei M$ op de presentatie maar dat was gelogen. De game wordt gelaunched in oktober 2007 voor xbox360 en playstation 3
bron zoek je zelf maar
Dat hij heeft hij helemaal niet eens gezegdquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:45 schreef Snever het volgende:
GTA 4 is niet xbox360 exclusief. Dit zei M$ op de presentatie maar dat was gelogen. De game wordt gelaunched in oktober 2007 voor xbox360 en playstation 3
bron zoek je zelf maar
Zoek jij maar een bron waar dat staatquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:45 schreef Snever het volgende:
bron zoek je zelf maar
Nergens last van gehad..quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:59 schreef jogy het volgende:
Gisteren het een en andergeprobeerd te downloaden van marketplace maar dat ging allemaal niet zo lekker, volgens mij hebben de servers het best druk.
Bij mij was het ook vrij snel binnen, maar Halo 3 trailer bleef dan weer 10 minuten op 98% staan...quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nergens last van gehad..
Ik heb Lost Planet en TDU gedownload. En nog 2 vrij grote trailers.
Ging best.
Mag denk ik ook niet echt klagen met mijn ADSL2 verbindingquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vaag, gelukkig duurt het nier nooit zo lang.
Chello.
Ik kwam niet verder dan 68% op de halo trailer en een paar andere gingen traag als dikke stront door een dunne trechter, was geen lolletje, oh well. Vanavond nog maar een keer proberen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nergens last van gehad..
Ik heb Lost Planet en TDU gedownload. En nog 2 vrij grote trailers.
Ging best.
Zag er wel realtime uit iig.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:07 schreef Xrenity het volgende:
Als Halo 3 realtime is ben ik onder de indruk
Eind oktober. Net voor de ps3 launch.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:13 schreef jorienvdherik het volgende:
ben benieuwd naar de trailer van gears of war en zijn release date..
Ik zit meer op de online co-op te wachtenquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:25 schreef jorienvdherik het volgende:
oke dan, tot gears of war halo 2 spelen. hopelijk ook soort matchmaking in gow
Ja, voor Prey zou dat ook mooi zijn, is daar al iets over bekend dat jij zou weten?quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zit meer op de online co-op te wachten.
Niet aangekondigd.. Zal wel niet dus.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, voor Prey zou dat ook mooi zijn, is daar al iets over bekend dat jij zou weten?
Zie dikgedrukte.....quote:Op de E3-gamebeurs in het Amerikaanse San Francisco heeft Microsoft zijn antwoord gepresenteerd op de aanstaande release van de Nintendo Wii en de Sony PlayStation 3. Het bedrijf, dat gisteren al een HD-DVD-speler voor zijn console presenteerde, liet naast een aantal nieuwe games onder andere een force-feedbackstuur en een headset zien, die beide draadloos met de Xbox 360 kunnen communiceren. De pc-gamer wordt bediend met een zogeheten Wireless Gaming Receiver, waarmee beide gadgets ook aan een gewone personal computer gekoppeld kunnen worden. Verder heeft Microsoft een webcam en een 256MB grote geheugenupgrade voor zijn next-gen console laten zien.
Halo 3-mannetje Van alle door Microsoft aangekondigde games zal Halo 3 naar alle waarschijnlijkheid de hoogste ogen gooien. In totaal zou het bedrijf uit Redmond tegen de feestdagen rond de 160 hoge-definitiegames in de rekken willen hebben, al is het nog lang niet zeker dat Halo 3 daarvoor op tijd af zal zijn. Ook de retrogamer komt aan bod: dankzij overeenkomsten met Konami, Midway, Sega en Namco zullen Xbox 360-bezitters zich binnenkort kunnen uitleven op titels als Ms. Pac Man, Sonic The Hedgehog en het immer uitdagende Dig Dug. Een van de grootste releases van het volgende jaar wordt ongetwijfeld Grand Theft Auto IV, dat op 16 oktober 2007 zal verschijnen. Terwijl eerdere versies van de even omstreden als populaire reeks alleen voor pc of Sony-consoles geschikt waren, blijkt dat Microsoft RockStar-ontwikkelaar Peter Moore en zijn team zo ver heeft gekregen om de nieuwe editie ook voor de Xbox 360 uit te brengen.
Een nieuwtje waar de concurrentie minder vrolijk van zal worden is de introductie van Microsofts Live Anywhere-dienst. Deze feature moet het mogelijk maken dat bezitters van een Xbox 360 tegen pc-bezitters en in de toekomst zelfs tegen mobiele bellers kunnen spelen. Behalve de Xbox 360 zal in elk geval Microsoft Vista met Live Anywhere worden uitgerust, waarmee de userbase voor Microsofts online-dienst in een klap flink zal worden vergroot. Zelfs Bill Gates kwam even langs om duidelijk te maken dat de Xbox 360 nog veel succesvoller gaat worden: 'Voordat de concurrentie zijn spullen op de markt heeft, hebben wij al tien miljoen consoles verkocht.' Met name de Live Anywhere-dienst werd door de Microsoft-voorman een grote rol toegedicht: 'Je hebt straks nog maar één enkele online-identiteit nodig, ongeacht of je op een Xbox 360, een pc of je mobieltje speelt.' Hij verwacht dat het nieuwe programma zal helpen om het aantal Live-gebruikers, dat momenteel rond de drie miljoen schommelt, te verdubbelen.
Enquote:Xbox 360: the fastest selling console in history [X360]
Wednesday May 10, 08:39 AM
Microsoft is crowing that Xbox 360 is breaking all kinds of sales records, and is expected to reach 10 million sales before PS3 gets a sniff of the next-gen market.
Bill Gates revealed that Microsoft is closing in on 10 million sales of Xbox 360s before November 2006. The 10 million figure is widely considered to be the magic number in the race for console supremacy. Somebody, somewhere having once said that the first to 10 million wins. Previously this has been Sony, of course, but it’s looking like Microsoft’s gambit of an early start could be paying off.
Another interesting statistic is that Xbox 360 has sold five million units faster than it took Apple to shift as many iPods. Looking more specifically at games and gaming, Xbox 360 has the strongest number of games and accessories sold per console than any other. Of the 10 million expected before November, approximately six million will be active subscribers to Xbox Live by this time next year.
One of the ways Microsoft is helping achieve such speedy growth is by venturing into new markets worldwide. Just recently the total number of countries where folks can get hooked up with one (stocks permitting!) has increased to 40, with Chile, India, Brazil and Poland among eight newcomers from far-flung corners of the globe.
quote:Winning Eleven: Pro Evolution Soccer 2007 will be out on PC, PS2, PSP, Xbox 360 and DS in January, publisher Konami confirmed at a pre-E3 conference in LA today.
The moniker is the international title, which is certain to be changed for PAL release. Konami didn't specify whether the January date pertained to Japan or Europe.
New play modes are to be included in the update, as well as what sound like significant gameplay additions. Players will now be able to run without the ball and point passes exactly. Strikers and defenders will work harder to find space and throw off advances from the opposition.
A new International Challenge mode will feature four continents to dominate. In addition, the Master League is to be lengthened. Licenses have now been acquired for Argentina, Spain, Sweden, Italy and Holland, meaning more authentic player names and livery.
The football sector remains as fiercely contested as ever. Rival EA is currently topping the British charts with its World Cup rendition of FIFA, and is likely to show a full update of the game on the E3 showfloor tomorrow.
Gewoon hardcore F5-en. Je komt er wel door.quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:54 schreef Bastard het volgende:
JIj bent de enige met een werkend FOK Daggla
Hier check deze toffe compilatie eens..
http://media.xbox.gamespy.com/articles/706/706918/vids_1.html
Sam the man.quote:Separately, Microsoft and Rockstar Games are proud to announce a strategic alliance to provide exclusive episodic content for Xbox Live®, giving the community ever-expanding gameplay experiences that simply aren’t possible on other consoles.
“Through Xbox Live, we have a unique opportunity to reach out to our audience in new ways,” said Sam Houser, executive producer and founder of Rockstar Games. “This strategic alliance allows us to craft experiences that fully leverage the on-demand distribution power and sheer size of Xbox Live.”
Waar?Waar?Waar?Waar?Waar?Waar?Waar?Waar?Waar?quote:
Nou, een eventuele online multiplayer vind ik wel meer dan alleen een gimmick.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:08 schreef anima het volgende:
Ik moet zeggen dat ik van die exclusive content weinig verwacht. Eerste mega zitten hypen met een leuke woordspeling waar menigeen van op het verkeerde been gezet wordt en uiteindelijk in 2007 op de proppen komen met downloadable clothing packs ala de sims![]()
ik hou niet van voetbal, maar ....ditquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:45 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Daar.
ff ter vergelijking :
Fifa world cup ( 360 )
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Okay.
Vergelijk het dan zo.
Fifa is een mooie vrouw maar vanaf d'r nek verlamd.
Leuk om naar te kijken, maar je kan er niets mee..
PES is dat chicky dat net niet de allermooiste is, maar eenmaal in bed een wokkel in je lul draait en het laken via je lul je anus inzuigt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |