Vandaag toch uit, al gekocht of nog niet?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:29 schreef jpg97 het volgende:
Ach, pissen ook weer niet...
Ik heb de xbox360 nu een tijdje en ik vind het spelaanbod maar matig eerlijk gezegd. Hopen dat daar verandering in gaat komen.
Op dit moment zijn wannahaves:
Table Tennis en FFXI.
Ook wachtend op meer original xbox spellen die compatible worden.
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:30 schreef Morthill het volgende:
Matige TT, ik pis helemaal niet op de andere consoles. Multiconsole ftw
Zwarte knop? Je bedoeld de infrarood sensor op de 360 naast de usb poorten ?quote:
Nee, ik koop FFXI toch maar niet... 10,- per maandquote:Op donderdag 20 april 2006 15:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vandaag toch uit, al gekocht of nog niet?
Gij hebt een core gekochtquote:Op donderdag 20 april 2006 16:18 schreef jpg97 het volgende:
Hey
Ik wil ook zo'n zilver kleurige DVD-lade ipv die witte
Owh wahahah ik dacht dat het gewoon voor de sier wasquote:Op donderdag 20 april 2006 15:55 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zwarte knop? Je bedoeld de infrarood sensor op de 360 naast de usb poorten ?
Ja voor 200,-quote:
3 controllers erbij kopen en aan hebben staan voor de lampjes op de console en op de controller kan dat nietquote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Owh wahahah ik dacht dat het gewoon voor de sier wasweet ik dat ook weer
Owja Ik wil dat alle vier de lampjes gaan branden op controller en de console![]()
Multiconsolequote:Op donderdag 20 april 2006 15:30 schreef Morthill het volgende:
Matige TT, ik pis helemaal niet op de andere consoles. Multiconsole ftw
Ja het ziet er nog niet echt denderend uit he.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:18 schreef jpg97 het volgende:
Hey
je zou d'r bijna bij in slaap vallenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:36 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja het ziet er nog niet echt denderend uit he.
Mis ook de Lock optie.
Ach we zullen het wel zien wat Ubisoft er van maakt, meestal zit dat wel goed.
GREVquote:
Bellen !quote:Op donderdag 20 april 2006 21:14 schreef MMaRsu het volgende:
Hoe zeg ik in fucksname mijn xbox live account op![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GREVDie haal ik zeker als ik mn 360 heb!
Trailer gezien, verkeerde game
Prima service.... normaal moet het schriftelijk enzo... gewoon bellen. Nummer staat op xbox.com. Prima servicequote:Op donderdag 20 april 2006 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
Waar naartoe? En waarom kan dat niet anders, kutservice
0800 Xbox?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Prima service.... normaal moet het schriftelijk enzo... gewoon bellen. Nummer staat op xbox.com. Prima service
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:34 schreef quantas het volgende:
ik vraag me eigenlijk wel af hoe je kan zien welke dvd-drive in je xbox zit, ik zou het namelijk niet weten!
Uitspelen ook.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:31 schreef Morthill het volgende:
Deze week Oblivion maar gaan uitspelen en dan kunnen we binnekort Top Spin in huis halen
Waarom opzeggen.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:14 schreef MMaRsu het volgende:
Hoe zeg ik in fucksname mijn xbox live account op![]()
Morrowind backwards compatible maken.... ben ik al blij genoegquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:50 schreef Retuobak het volgende:
Grote hoeveelheid pre-E3 Xbox 360 geruchten
quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Uitspelen ook.
Zit nu in een dorp met allemaal duiveltjes.
Ik wil wel ruilen. Ik vind dat chrome toch maar lelijk. En de voorkant van het laatje kun je er zo af halen. Blijft alleen wel dat openen / sluiten knopje over.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:18 schreef jpg97 het volgende:
Hey
Respectquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:17 schreef Bastard het volgende:
Huxley
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is een MMOFPS. En daarbij, nee, een goede FPS is er nog niet voor de Xbox 360.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:34 schreef jpg97 het volgende:
LEUK! NOG meer FPS'sen.. die hadden we nog niet genoeg
Preciesquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:37 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is een MMOFPS. En daarbij, nee, een goede FPS is er nog niet voor de Xbox 360.
Oh ja, gezellig met ik-weet-niet-hoeveel man op elkaar schieten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:37 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is een MMOFPS. En daarbij, nee, een goede FPS is er nog niet voor de Xbox 360.
Kan er niet genoeg van hebbenquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:34 schreef jpg97 het volgende:
Leuk voor de afwisseling.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Vind je het wat Gijs?Grootte kaart ook he
Far cry moest wel aardig zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:37 schreef twi het volgende:
[..]
Correctie : Hij komt ook op de pcquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:19 schreef jpg97 het volgende:
Ach kom eens met echte spellen ipv die 12-in-een-dozijn pc aftreksels ( en of het nou een MMOFPS is of een FPS of een AUBFPS of een HIVFPS, het zijn allemaal FPS'sen ).
ja ja ja.. ik HOEF ze niet te kopen![]()
Graphics hoerquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:24 schreef pkwarts het volgende:
Brothers in Arms 3 ziet er goed uit. Als de gameplay enigzins aangepast is, is die dus voor mij
And proud of it.quote:
Voor het spel moet je ff de tijd hebben, je gaat niet ff een uurtje spelen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is net zo langdradig als mooi inderdaad
Als je in de verkoop wil doen, Kepler zocht nogquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Voor het spel moet je ff de tijd hebben, je gaat niet ff een uurtje spelen.
Dan speel ik liever DOA.
Geeft me een Turok (N64) gevoel.... ik haal hem ook niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:40 schreef Morthill het volgende:
Ik denk niet dat ik Prey ga halen, heb het wel gezien met dit soort shooters
Die zijn er NOOIT genoeg, als ze goed zijn dan. Xbox is nu eenmaal dé console voor FPS.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:34 schreef jpg97 het volgende:
Quequote:Op vrijdag 21 april 2006 16:17 schreef CittaR het volgende:
ik was net ff potje aan het pgr3 spelen, ik rijd voor het eerst in die saleen twin turbo, waren bezig met elimination en hoor je zo'n gast zeggen: check uit die PimPimp, die gast rijdt als een god
zelf ook maar eens zo'n ding aanschaffen dan...
Welke auto reed Pimpimp danquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:17 schreef CittaR het volgende:
ik was net ff potje aan het pgr3 spelen, ik rijd voor het eerst in die saleen twin turbo, waren bezig met elimination en hoor je zo'n gast zeggen: check uit die PimPimp, die gast rijdt als een god
zelf ook maar eens zo'n ding aanschaffen dan...
Lijkt me wel aardig, is weer eens een andere kant van WO2.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:36 schreef devv05 het volgende:
Battlestations: Midway aangekondigd voor Xbox 360
Die game lijkt me best vet, met marineschepen en duikboten
Inderdaad, de komende maanden geen game meer nodigquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:50 schreef H.Flick het volgende:
*FM2006 gekocht*
Nu heb ik samen met Oblivion de 2 meest verslavende spellen van de Xbox360 te pakken.
als ik huxley haal is het waarschijnlijk ook voor de pcquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Huxley.
Maar ik ga um @ PC spelen..
Zelfde geldt voor Prey..
Je maakt geen kans met je controller als je tegenover iemand met een muis/keyboard of muis/joystick staat..quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:21 schreef Tain het volgende:
[..]
als ik huxley haal is het waarschijnlijk ook voor de pc
dat lijkt me nog geeneens het grootste probleem, er zullen ook wel de verscheidene world chats zijn en moet er niet aandenken dat je dat over voice hebtquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je maakt geen kans met je controller als je tegenover iemand met een muis/keyboard of muis/joystick staat...
Ik heb FM 2 weken gespeeld of zo, ben het wel een beetje zat nu. Ga wel weer Oblivion spelenquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:50 schreef H.Flick het volgende:
*FM2006 gekocht*
Nu heb ik samen met Oblivion de 2 meest verslavende spellen van de Xbox360 te pakken.
Ik heb me maanden kunnen vermaken met FM2005 en ben er uiteindelijk mee gestopt omdat gamen op de PC me niet zo trekt. Nu kan ik het heerlijk op de bank spelen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb FM 2 weken gespeeld of zo, ben het wel een beetje zat nu. Ga wel weer Oblivion spelen
Niemand is perfekt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Huxley.
Maar ik ga um @ PC spelen..
Zelfde geldt voor Prey..
Inderdaad, daarom krijgen de 360 gebruikers ongetwijfeld assisted aiming bij Huxley, het moet immers wel eerlijk blijven tussen 360 en PC.quote:
Zullen we daar nog even 4 jaar mee wachten. Denk trouwens dat de double-next-generation allemaal de mogelijkheden krijgt zoals de Revo die gaat krijgen qua controller.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:45 schreef piet_pelle het volgende:
Ik heb nu weer wat gespeeld met de xbox(controller) en dan merk je wel hoe goed de 360 joypad is, dat ding voelt echt perfect aan.
En perfect kan natuurlijk niet dus ik ben nu al benieuwd hoe je joypad van de volgende xbox zal zijn.![]()
ik hoop het niet, ik ga echt niet zwaaien met zo'n ding.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zullen we daar nog even 4 jaar mee wachten. Denk trouwens dat de double-next-generation allemaal de mogelijkheden krijgt zoals de Revo die gaat krijgen qua controller.
Daarom zeg ik ook, de mogelijkheid. Geen vaste feature, maar het zal zeker populair worden, en je moet met de markt mee tenslotte.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik hoop het niet, ik ga echt niet zwaaien met zo'n ding.
Gamen moet relaxt zijn, niet als klein kind met je denkbeeldige zwaardje door je kamer rennen
Dat het populair gaat worden betwijfel ik.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, de mogelijkheid. Geen vaste feature, maar het zal zeker populair worden, en je moet met de markt mee tenslotte.
net zoals niemand zat te wachten op de Nintendo DS met zijn touchscreen en mic, behalve het Nintendo front.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat het populair gaat worden betwijfel ik.
Light guns en vis hengels en die ongein zijn ook nooit goed aangeslagen, en alleen het nintendo front zit erop te wachten.
Van mij hoeft het allemaal niet
in een markt waar een hoop mensen ook zaten te wachten op een handheld met thuisconsole-gamesquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
net zoals niemand zat te wachten op de Nintendo DS met zijn touchscreen en mic, behalve het Nintendo front.
En jullie een mod met God-mode.. moet wel eerlijk blijven.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom krijgen de 360 gebruikers ongetwijfeld assisted aiming bij Huxley, het moet immers wel eerlijk blijven tussen 360 en PC.
Die zag er netjes uitquote:
tof filmpje, ziet er erg strak uitquote:
Ik ga de game denk ik toch maar eens bestellenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:03 schreef Heintje het volgende:
Ik heb het nog eens geprobeerd en ik heb gelijk het eerste tournooi gewonnen.
Nog niet gezien...... moet ............ ik spelenquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:23 schreef Sjotime het volgende:
Nieuwe Prey trailer..... weet niet of die al gepost was !
http://media.xbox360.ign.com/media/744/744397/vids_1.html
Hij komt eraanquote:Ordernummer: 3060
Gedetailleerde Factuur: Factuur
Orderdatum: Saturday 22 April, 2006
Artikelen
--------------------------------------------------------------------------------
1 x Top Spin 2 (Xbox 360) () = ¤46,99
We krijgen ook geen aim assist, omdat mmo's er niet vanuit gaan dat je een lage ping hebt. Stel je zit wel dicht bij de server dan is het verschil met je medespelers waarschijnlijk al snel heel groot en maakt die aiming assist geen hol meer uitquote:Op zaterdag 22 april 2006 07:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
En jullie een mod met God-mode.. moet wel eerlijk blijven.
hmm ik heb mijn xbox premium ook vorige week gehaald en daar zat ook nog een LG drive in...quote:
Agh, tis vast een prima drive, ik heb hem volgens mij ook, en nergens last van gehad tot nu toe,.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:30 schreef L3viathan het volgende:
[..]
hmm ik heb mijn xbox premium ook vorige week gehaald en daar zat ook nog een LG drive in...
is deze echt zo slecht? tot nu toe heb ik nog geen problemen gehad namelijk?
of hebben jullie allemaal die andere drive?
Je bent gewoon een mietjequote:Op zaterdag 22 april 2006 19:31 schreef CosmoKramer het volgende:
Vraagje: ik heb de play & charge kit voor m'n draadloze controller, maar na het opladen van de controller krijg ik de kabel niet meer los (het deel dat aan m'n controller zit dus). Hard trekken werkt niet, moet ik harder trekken of...?
Om HDTV zonder problemen wireless naar mijn Xbox360 te sturen heb ik zo'n Linksys router gekocht met zowel 802.11a als g, zodat ik die a-band kon gebruiken om zonder storing verbinding te maken. Dus dat ding heb ik achter mijn modem/router gehangen. Dus in principe werkt het gewoon als switch, volgens mij.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:06 schreef Doc__Zenith het volgende:
een EXTRA router? (bedoeld als switch dan?)
Kijk naar je gateway dat is je routerquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:30 schreef H.Flick het volgende:
Ik kom nu nier meer in de setup van de router/switch. Ik weet het IP adres niet
.
Hang dan dat ding direct aan je PC, zonder dat je een andere netwerkverbinding heb. Dan zou 'ie 192.168.1.1 moeten pakkenquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:35 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben niet zo goed hierin. Als ik 192.168.1.1 intoets kom ik in de setup van mijn modem... maar nu wil ik ook in de setup van die andere router komen (die dus nu werkt als switch/access point) om DHCP uit te zetten en het draadloze netwerk te beveiligen
quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:55 schreef Morthill het volgende:
[afbeelding]
Ik wou dat ik in Australië was![]()
Dat had ik dus ook de 1ste keer..quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:31 schreef CosmoKramer het volgende:
Vraagje: ik heb de play & charge kit voor m'n draadloze controller, maar na het opladen van de controller krijg ik de kabel niet meer los (het deel dat aan m'n controller zit dus). Hard trekken werkt niet, moet ik harder trekken of...?
Ja, het begint echt de spuigaten uit te lopen, go MS quality controlquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:34 schreef Wessiej het volgende:
Er gaan trouwens té veel 360's kapot, zonde.
Ik had hetzelfde probleem en sorry slecht nieuws voor je. Je moet idd je xbox terugsturen en je HDD ook, als zij vervolgens getest hebben en geloven dat je je xbox niet bewogen hebt tijdens het gamen krijg je een nieuwe met dus ook een nieuwe HDD.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:33 schreef Ipho het volgende:
Mijn XBox 360 is kapot.. Als ik een spel er in stop, zegt die dat die onleesbaar is, of hij zegt; om dit spel te spelen stop het in een Xbox 360 console. Dus heb maar een mail gestuurd..
Als ik me xbox moet opsturen, kun je dan je hardeschijf houden? Want ik wil niet mijn savegames kwijt raken namelijk. Anders koop ik wel weer een Memory Card..... Iemand ervaring?
Oké, bedankt!quote:Op zondag 23 april 2006 00:36 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem en sorry slecht nieuws voor je. Je moet idd je xbox terugsturen en je HDD ook, als zij vervolgens getest hebben en geloven dat je je xbox niet bewogen hebt tijdens het gamen krijg je een nieuwe met dus ook een nieuwe HDD.
Tough luck.
als jij je xbox dus niet bewogen hebt zoals piet_pelle zegt en je meld het erbij dat die bekrast is en stuurt king kong ook terug, ja die vergoeden ze danquote:Op zondag 23 april 2006 09:46 schreef Ipho het volgende:
[..]
Oké, bedankt!
Dan ga ik een memory card kopen. Daar kun je toch al je save games opzetten? En dan weer er op zetten als je hem terug hebt? En ik had ook gehoord dat je, je Xbox Live profiel, mee kon nemen naar je vrienden met zo'n ding dus misschien is het sowieso wel makkelijk.
En nog één allerlaatste vraag; Vergoeden ze ook mijn King Kong, die nu onder de krassen zit?
Oké, jij komt ook samen met piet_pelle in mijn toffe users lijstquote:Op zondag 23 april 2006 10:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als jij je xbox dus niet bewogen hebt zoals piet_pelle zegt en je meld het erbij dat die bekrast is en stuurt king kong ook terug, ja die vergoeden ze dan
om er vervolgens weer hard uitgetrapt te worden?quote:Op zondag 23 april 2006 10:15 schreef Ipho het volgende:
[..]
Oké, jij komt ook samen met piet_pelle in mijn toffe users lijst![]()
Geloven dat je wat? Onzin,.......... moet je niet accepteren. Ding heeft garantie en die gaan ze maken ook..... !quote:Op zondag 23 april 2006 00:36 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem en sorry slecht nieuws voor je. Je moet idd je xbox terugsturen en je HDD ook, als zij vervolgens getest hebben en geloven dat je je xbox niet bewogen hebt tijdens het gamen krijg je een nieuwe met dus ook een nieuwe HDD.
Tough luck.
ik geloof niet dat de garantie ze verplicht tot het maken van dat ding. een nieuwe opsturen valt volgens mij gewoon binnen de garantie. (Hetzelfde gebeurde met mijn iPod half jaar terug, oude opgestuurd, nieuwe gekregen)quote:Op zondag 23 april 2006 10:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geloven dat je wat? Onzin,.......... moet je niet accepteren. Ding heeft garantie en die gaan ze maken ook..... !
Cookiesquote:Op zondag 23 april 2006 12:19 schreef Together-Alone het volgende:
Dat ze je Xbox vervangen prima, maar waarom je je HDD moet meesturen als er geen spellen meer geladen worden...
Precies, kost me weer 30 euro voor een memory card, waar ik me savegames maar opzet.quote:Op zondag 23 april 2006 12:19 schreef Together-Alone het volgende:
Dat ze je Xbox vervangen prima, maar waarom je je HDD moet meesturen als er geen spellen meer geladen worden...
Yupquote:Op zondag 23 april 2006 00:04 schreef Egamer het volgende:
Werkt Xbox Live ook met Internet Sharing via de PC?
dan heb je geen HDD om mee te sturen hequote:Op zondag 23 april 2006 12:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gek dat je HDD mee moet..
Wat nou als je een core hebt gekocht?
Is er misschien ook een tutorial?quote:
ja die is er voor de pc. die heet mediacenterquote:Op zondag 23 april 2006 12:48 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand trouwens of er nou nog zon update komt voor de 360 dat je toch filmpjes kan afspelen via de pc?
Die staat wel in de handleiding van de XBox Ekequote:Op zondag 23 april 2006 12:49 schreef Egamer het volgende:
[..]
Is er misschien ook een tutorial?Met de Xbox en de PS2 is het online gebeuren bij mij niet gelukt..
Telkens DNS fouten..
Dan heb ik goed nieuws voor je.quote:Op zondag 23 april 2006 12:55 schreef Ipho het volgende:
[..]
Die staat wel in de handleiding van de XBox EkeKoop gewoon zo'n ding
![]()
A) de core is sowieso niet boeiend, premium all the way.quote:Op zondag 23 april 2006 14:52 schreef JumperJack het volgende:
ik heb een paar dagen geleden in een winkel op een xBox 360 PGR3 gespeeld. de drie daaropvolgende nachten heb ik er alleen maar over gedroomdzow wat een enorm vet spel!!!
![]()
maar wat ik jammer vind is dat PGR3 zo ongeveer het enige spel op de 360 is wat mij aanspreekt. nu vroeg ik mij af. komen er nog enorme titels uit die echt niet te missen zijn???
en denken jullie (veel belangrijker) dat wanneer de PS3 in november uitkomt, dat er een enorme prijzenconcurrentiestijd losbarst waarbij de xBox 360 core een stuk goedkoper wordt (lees 100-150 euri
) want ik ben zogezegd een "low-budget gamer"
![]()
A) ik heb de harddisk echt niet nodigquote:Op zondag 23 april 2006 14:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
A) de core is sowieso niet boeiend, premium all the way.
B) Wat vind JIJ leuke titels?
C) ik denk dat er wel een price drop komt in november van een kleine 100 euro
A) WIl je online spelen? ja -> hdd verplicht. Sowieso is de hdd erg handig om demo's en trailers te downloaden van xbox livequote:Op zondag 23 april 2006 15:49 schreef JumperJack het volgende:
[..]
A) ik heb de harddisk echt niet nodigdenk ik dan, want op mijn ps2 heb ik ook nog genoeg aan 16 MB
![]()
B) idd. IK zie er wel een paar leuke titels tussenstaan, die ik op de ps2 heb![]()
C) wachten dus![]()
![]()
A) xBox 360 premium wanneer hij maximaal 200/250 euri kostquote:Op zondag 23 april 2006 15:52 schreef Tain het volgende:
[..]
A) WIl je online spelen? ja -> hdd verplicht. Sowieso is de hdd erg handig om demo's en trailers te downloaden van xbox live
play & charge kit is dan ook echt een absolute must als je wireless hebtquote:Op zondag 23 april 2006 16:36 schreef H.Flick het volgende:
Het valt altijd duurder uit dan je vooraf denkt. Als je hem eenmaal hebt wil je nog een extra controller, een play&charge kit, een RGB-kabel en voor je het weet heb je alweer een paar honderd euro meer uitgegeven aan je console.
Tenminste, dat heb ik altijd.
dat gevoel ken ik...quote:Op zondag 23 april 2006 16:38 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb laatst een keer berekend wat ik allemaal aan hardware en software heb uitgegeven voor de vorige generatie (PS2, Xbox en GC)... ik schrok me kapot.
Dat moet je ook nooit doen, me vriendin stond een keer voor die troep en vroeg ook voor hoeveel staat hier nou..quote:Op zondag 23 april 2006 16:38 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb laatst een keer berekend wat ik allemaal aan hardware en software heb uitgegeven voor de vorige generatie (PS2, Xbox en GC)... ik schrok me kapot.
Sommige games zijn regiovrij, ik weet alleen niet of Top Spin 2 dat ook is.quote:Op zondag 23 april 2006 16:40 schreef linuxje het volgende:
kan ik een game importeren uit de vs en zonder problemen spelen op mijn nederlandse x360?
ik zag op dvdboxoffice namelijk topspin 2 voor 37 euro incl shipping
http://www.dvdboxoffice.c(...)60/products/90151968
dan bestel ik hem gelijk
er staat bijquote:Op zondag 23 april 2006 16:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Sommige games zijn regiovrij, ik weet alleen niet of Top Spin 2 dat ook is.
# Items: 216 Games | Est. Value: $7992quote:Op zondag 23 april 2006 16:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dat moet je ook nooit doen, me vriendin stond een keer voor die troep en vroeg ook voor hoeveel staat hier nou..![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Region_Free_Xbox_360_Gamesquote:Op zondag 23 april 2006 16:44 schreef linuxje het volgende:
[..]
er staat bij
Region: 1 Region One - North America
zal dan wel niet
Draai al sinds ik de console heb op batterijen. Werkt heerlijk, niks te klagen. Ik kan tot 20 uur spelen met gewone batterijen en tussen de 10 en 15 met oplaadbare. Ik vind het ook geen probleem om even te wisselen na die 10-15 uur. Kost me welgeteld 20 seconden. Dus een play & charge kit vind ik eigenlijk een beetje overbodig. Trouwens, de console staat erg ver van de plek waar ik game, dus 'playen en chargen' gaat bij mij sowieso al niet op. Dan ben ik beter af met batterijen.quote:Op zondag 23 april 2006 16:37 schreef Tain het volgende:
[..]
play & charge kit is dan ook echt een absolute must als je wireless hebt
hoe ver is ver? oplaadsnoer van de play&charge is langer dan het snoer van de xbox controllerquote:Op zondag 23 april 2006 16:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Draai al sinds ik de console heb op batterijen. Werkt heerlijk, niks te klagen. Ik kan tot 20 uur spelen met gewone batterijen en tussen de 10 en 15 met oplaadbare. Ik vind het ook geen probleem om even te wisselen na die 10-15 uur. Kost me welgeteld 20 seconden. Dus een play & charge kit vind ik eigenlijk een beetje overbodig. Trouwens, de console staat erg ver van de plek waar ik game, dus 'playen en chargen' gaat bij mij sowieso al niet op. Dan ben ik beter af met batterijen.
Whehequote:Op zondag 23 april 2006 17:36 schreef McGilles het volgende:
Met zoveel kapotte 360's denk ik dat jullie over jullie eigen consoles hebben gepist...
Agh ja, die jongetjes hier kunnen nog niet zo goed mikkenquote:Op zondag 23 april 2006 17:36 schreef McGilles het volgende:
Met zoveel kapotte 360's denk ik dat jullie over jullie eigen consoles hebben gepist...
Ik had dat wel gewild maar dan kreeg ik hem waarschijnlijk niet vergoedt van Microsoft.quote:Op zondag 23 april 2006 17:36 schreef McGilles het volgende:
Nou ja, ik vind 3 tot 4 meter best ver, aangezien de kans dat iemand een snoer dat dus dwars door de kamer loopt raakt aanzienlijk groter is. Zeker de kat....quote:Op zondag 23 april 2006 16:53 schreef Tain het volgende:
[..]
hoe ver is ver? oplaadsnoer van de play&charge is langer dan het snoer van de xbox controller
Het viel mij ook erg op idd, dat console gamen goedkoop zou zijn is een fabeltje zeg ik jequote:Op zondag 23 april 2006 16:41 schreef H.Flick het volgende:
Als ik het alleen voor de Xbox360 uitreken is het al heel erg veel.
Maar het wel waard, als je je tot een console beperkt iig.quote:Op zondag 23 april 2006 19:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het viel mij ook erg op idd, dat console gamen goedkoop zou zijn is een fabeltje zeg ik je
Console + extra controller + Advanced Scart Cable + Play & Charge Kit = ¤500 zo ongeveer.quote:Op zondag 23 april 2006 19:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het viel mij ook erg op idd, dat console gamen goedkoop zou zijn is een fabeltje zeg ik je
Geef mij maar multi-platform, tis kut om exclusives te moeten laten schieten omdat je het platform niet hebtquote:Op zondag 23 april 2006 19:38 schreef piet_pelle het volgende:
Maar het wel waard, als je je tot een console beperkt iig.
Truequote:Op zondag 23 april 2006 20:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Geef mij maar multi-platform, tis kut om exclusives te moeten laten schieten omdat je het platform niet hebt.
Maar het wordt wel erg duur op die manier
True.quote:Op zondag 23 april 2006 20:07 schreef H.Flick het volgende:
Dat is de pest... elke console heeft wel een paar must-haves.
Gespreid betalen, kies ik altijd voorquote:Op zondag 23 april 2006 20:21 schreef Retuobak het volgende:
Consoles zijn gewoon veel slimmer gemarket dan PC's. Uiteindelijk ben je net zoveel kwijt aan consoles, alleen het gaat geleidelijker waardoor het minder lijkt
.
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Als ik een xbox360 premium koop + joypad ben ik maar 450 euro kwijt. Als ik een pc wil kopen die zich kan meten met de xbox360 ben ik minimaal het dubbele kwijt.quote:Op zondag 23 april 2006 20:21 schreef Retuobak het volgende:
Consoles zijn gewoon veel slimmer gemarket dan PC's. Uiteindelijk ben je net zoveel kwijt aan consoles, alleen het gaat geleidelijker waardoor het minder lijkt
.
Dat is niet eerlijk, je moet de kosten vergelijken van een PC met basisfuncties + 360 en aan de andere kant een game PCquote:Op zondag 23 april 2006 20:34 schreef Diablos79 het volgende:
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Als ik een xbox360 premium koop + joypad ben ik maar 450 euro kwijt. Als ik een pc wil kopen die zich kan meten met de xbox360 ben ik minimaal het dubbele kwijt.
Tis wel eerlijk,een console geeft namelijk veel meer waar voor je geld wat betreft gamen.quote:Op zondag 23 april 2006 20:43 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk, je moet de kosten vergelijken van een PC met basisfuncties + 360 en aan de andere kant een game PC.
werk met de schouderbuttons, daarmee klik je door alle schermen heenquote:Op zondag 23 april 2006 21:01 schreef =HellFire= het volgende:
Gatverdamme ik snap NIKS van dat ranzige footbal manager spel. Wat godsgruwelijk saai, kijk nu al 10 minuten naar een grasveld. HOE WERKT HET ?! Ik heb er geen boekje bij gekregen ook.... fucking promotional copies.
Stick it up your fucking ass, dit kutspel.
Die review wordt niks zo.![]()
het ergste van alles: Niet eens een lekker achtergrondmuziekje ofzo.
Hehe ik ken het, had ook geen boekje bij mn reviewexemplaar. Gewoon maar begonnen en gelukkig zit er nog een ingame tutorial bij. Die al geprobeerd?quote:Op zondag 23 april 2006 21:01 schreef =HellFire= het volgende:
Gatverdamme ik snap NIKS van dat ranzige footbal manager spel. Wat godsgruwelijk saai, kijk nu al 10 minuten naar een grasveld. HOE WERKT HET ?! Ik heb er geen boekje bij gekregen ook.... fucking promotional copies.
Hou je wel van voetbal?quote:Op zondag 23 april 2006 21:01 schreef =HellFire= het volgende:
Nee je moet een xbox360 vergelijken met een game PC, die zijn tenslotte beide gericht op gamesquote:Op zondag 23 april 2006 20:43 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk, je moet de kosten vergelijken van een PC met basisfuncties + 360 en aan de andere kant een game PC.
Overigens wil je ECHT een play & charge kit en Advanced SCART kabel bij je 360.
Uhh ik kan best lachen met World Cup 2006 die ik ook heb en WEL leuk vind....quote:
Nee, ik bedoel voetbal buiten games omquote:Op zondag 23 april 2006 21:05 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Uhh ik kan best lachen met World Cup 2006 die ik ook heb en WEL leuk vind....
MAAR DIT HAAT IK MET HEEL MIJN HART.
Ik mag wel graag kijken naar EK's/WK's.quote:Op zondag 23 april 2006 21:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel voetbal buiten games om.
Dat staat me ook enigszins tegen het lijf, ik kan me best voorstellen dat het een goede game is. Alleen... ik kan er gewoon niets mee. En het ergste is dat de rest van de crew ook meer houd van uitvoerend voetbal (logisch ook!) dus ik werd er mee opgescheept.quote:Op zondag 23 april 2006 21:06 schreef piet_pelle het volgende:
Ik heb zo een idee waarom sommige goeie games lage cijfers kunnen krijgen![]()
Omdat ik alle leuke games al deed. It's my punishment ofzoquote:Op zondag 23 april 2006 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom moet je in hemelsnaam een game doen uit een genre dat je niet ligt? Ik kan ook wel racegames gaan doen, of RTS op de PC ofzo, maar dat geeft geen goed beeld
Ik vrees dat je gelijk hebt. Game spel, geen spel bedoel je trouwens.quote:Op zondag 23 april 2006 21:09 schreef H.Flick het volgende:
Football Manager is echt een game die je alleen trekt als je een behoorlijke voetbalfanaat bent. Als ik naar de wedstrijd kijk in FM en mijn team scoort spring ik echt blij op, bijna net zo als in het stadion. Als je dat niet hebt is het denk ik game spel voor jou.
Oh, en je kunt natuurlijk via de Xbox360 gewoon muziek afspelen tijdens het gamen.
Klopt hoor. En ik wil het helemaal geen laag cijfer geven. Daarom zit ik er ook enigszins mee.quote:Op zondag 23 april 2006 21:13 schreef H.Flick het volgende:
Wel zonde dat een geweldige game (want dat is het gewoon) nu een laag cijfer gaat krijgen omdat er niemand is die het genre leuk vindt. Review de game dan gewoon helemaal niet.
Eurogamer geeft alle FM's dan ook hoge cijfers. Het zijn vriendjes van de makers en ongelooflijke voetbalfreaksquote:Op zondag 23 april 2006 21:15 schreef Wessiej het volgende:
Zelfs Eurogamer gaf het een 8, kan jij idd niet met je 4 aankomen.
Vind het zelf ook een van de beste 360 spellen.
Met consoles betaal je ook voor gemak. Ik neem de taxi omdat ik te lui ben om een stukkie te lopen. Daar betaal ik wel voor, maar daar ben ik mij van bewust. Echter, ik heb geen zin in installatieschermen, eindeloos checken of de specs wel overeen komen met mijn PC en een vergroot risico op compatibiliteitsproblemen en vastlopers. En dan kan ik alles nog niet op de maximale settings draaien, om up-to-date te blijven met de hardware indsutrie moet je tegenwoordig al een universitaire opleiding hebben afgerond.quote:Op zondag 23 april 2006 20:43 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Overigens wil je ECHT een play & charge kit en Advanced SCART kabel bij je 360.
Het zijn Engelse hooligans.quote:Op zondag 23 april 2006 21:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Eurogamer geeft alle FM's dan ook hoge cijfers. Het zijn vriendjes van de makers en ongelooflijke voetbalfreaks.
Gericht op games, maar ze hebben meer functies. En ik zie je nog niet surfen, tekstverwerken etc. op je 360quote:Op zondag 23 april 2006 21:04 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Nee je moet een xbox360 vergelijken met een game PC, die zijn tenslotte beide gericht op games
Nicequote:Op zondag 23 april 2006 21:46 schreef Gamedemon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_HHsUfConpY&feature=Views&page=4&t=t&f=btis nog true ook
Nou, niet echt.quote:Op zondag 23 april 2006 21:46 schreef Gamedemon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_HHsUfConpY&feature=Views&page=4&t=t&f=btis nog true ook
Oblivion moet om de 10 meter laden, het stuk dat je loopt met oblivion terwijl hij textures inlaad en hij weer blijft hangen bij loading area staat voor mij gelijk aan een level van MGSquote:Op zondag 23 april 2006 22:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, niet echt.
De wereld van Oblivion is stukken en stukken groter.
Beetje onzinnige vergelijking. Als de wereld van MGS zo groot als die van Obli was dan had dat op nog geen 5 fps gelopen, me dunkt.
Om de tien meter is wel overdreven.. En dan nog klopt je conclusie niet..quote:Op zondag 23 april 2006 22:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Oblivion moet om de 10 meter laden, het stuk dat je loopt met oblivion terwijl hij textures inlaad en hij weer blijft hangen bij loading area staat voor mij gelijk aan een level van MGS
Dan nog, als je de making off kijkt van Metal gear solid en je ziet hoe slim ze het in elkaar hebben gezet moet het makkelijk kunnen met oblivion wat ze in MGS ook flikkenquote:Op zondag 23 april 2006 22:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Om de tien meter is wel overdreven.. En dan nog klopt je conclusie niet..
Dat ie wat vaker moet laden doet niets af van de grote van de wereld. En dat laden is ook alleen buiten vooral.
Hij laadt continu de omgeving in, ik heb lang niet zoveel pop-up gehad als in Oblivion.quote:Op zondag 23 april 2006 22:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Om de tien meter is wel overdreven.. En dan nog klopt je conclusie niet..
Dat ie wat vaker moet laden doet niets af van de grote van de wereld. En dat laden is ook alleen buiten vooral.
En de draw distance bij regenachtig weer is bizar klein.quote:Op zondag 23 april 2006 23:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij laadt continu de omgeving in, ik heb lang niet zoveel pop-up gehad als in Oblivion.
Ja, tis allemaal erg sneu. Grafisch lang niet zo fantastisch als de 360 aankan. Gewoon slecht geprogrammeerd.quote:Op zondag 23 april 2006 23:24 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En de draw distance bij regenachtig weer is bizar klein.
Je weet me te vinden hequote:Op zondag 23 april 2006 21:01 schreef =HellFire= het volgende:
Tof.quote:Close to 3000 gamers gathered at Sydney's Coogee Beach on the weekend to help the Xbox 360 break a world water balloon record.
Xbox 360 all washed up with water balloon challenge
According to Microsoft, 2921 gamers from around the world threw 55,000 water balloons yesterday at the Xbox 360 Water Balloon Challenge. The event was held to commemorate the recent Australian launch of the Xbox 360 and to raise money for a local surf lifesaving club.
The Xbox 360 Water Balloon Challenge broke world records for water balloon throwing. The previous record was held by Spain, where 2677 people threw 50,855 balloons in 2005
$5 from every registration fee at the Xbox 360 Water Balloon Challenge was donated to the Coogee Surf Lifesaving Club.
55,000 water balloons is approximately the same number of Xbox 360 consoles sold in Australia since its launch on 23 March.
Laat ie hem zelf maar halen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je in de verkoop wil doen, Kepler zocht nog
Hartstikke vet dat die mensen ook zo moesten staanquote:
Dat is het al.quote:Op maandag 24 april 2006 08:15 schreef masterdave het volgende:
Weet iemand of het mogelijk wordt om via je mediacenter van de xbox ook avi bestanden te kunnen afspelen?
Komt dat ding daar nu pas uitquote:
Ja, dat ziet er koel uitquote:
In oktober PES6quote:
Ik denk dat je gewoon beter je best moet doen hoorquote:Op maandag 24 april 2006 12:49 schreef Dromer het volgende:
Ik word tegenwoordig aan alle kanten voorbij gereden met PGR3
Volgens mij hebben ze allemaal een stuurtje![]()
Weet iemand of en zoja waar het Joytech stuurtje goedkoper te koop is dan voor zo'n 100 euro? (wat niet niks is)
Basis pc voor tekstverwerken en surfen, 200 euro.. High end game PC minimaal 1000.. Gaming pc kost dus zo'n 800¤ meer tov basis pc.. Blijft 2x zo duur als een xbox360quote:Op zondag 23 april 2006 21:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Gericht op games, maar ze hebben meer functies. En ik zie je nog niet surfen, tekstverwerken etc. op je 360. Je moet kijken naar wat een game PC meer kost tov een basis PC
Die 3e zinquote:Geachte heer Bijsterbosch,
Bedankt voor uw e-mail.Bel de klantenservice en spreek met een manager om dit over te hebben.
Bel de klantenservice als u nog vragen hebt.
Zeven dagen per week telefonische ondersteuning:
Kon mijn collega wel zijn, die mailt zo maar dan nog eens met taalfouten naar klantenquote:Op maandag 24 april 2006 13:29 schreef Ipho het volgende:
Mijn XBox klacht is wel bekend bij jullie nu kreeg ik antwoord! En ik vind het diep triest hoe hun taalgebruik is.
[..]
Die 3e zin
Heet hij ook Liban?quote:Op maandag 24 april 2006 13:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kon mijn collega wel zijn, die mailt zo maar dan nog eens met taalfouten naar klanten
Jeaugquote:Op maandag 24 april 2006 11:45 schreef jogy het volgende:
Ik ben helemaal verslaafd aan dat Battlfield 2 nu, samen met een vriend van me elke avond vlaggen kapen is echt grappig. Op het eind van het spel sta ik dan 2de of 3de met 0 kills 8 deaths maar wel 5 of 6 stiekem gekaapte vlaggen.
OK, maar dan moet jij Battlefield halenquote:
Wrong answer!quote:Op maandag 24 april 2006 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon beter je best moet doen hoor
Ik heb hetzelfde met Ridge racer, maar bij zit er een vertraging in voor mijquote:Op maandag 24 april 2006 12:49 schreef Dromer het volgende:
Ik word tegenwoordig aan alle kanten voorbij gereden met PGR3
Volgens mij hebben ze allemaal een stuurtje![]()
Weet iemand of en zoja waar het Joytech stuurtje goedkoper te koop is dan voor zo'n 100 euro? (wat niet niks is)
Ik krijg binnenkort BF2quote:Op maandag 24 april 2006 13:41 schreef jogy het volgende:
[..]
OK, maar dan moet jij Battlefield halen![]()
Ik heb zelfs al een clan aangemaakt, 'band of bothers' met 2 leden.
Ja maar BF speel ik al op de PC.quote:Op maandag 24 april 2006 13:41 schreef jogy het volgende:
[..]
OK, maar dan moet jij Battlefield halen![]()
Ik heb zelfs al een clan aangemaakt, 'band of bothers' met 2 leden.
quote:Op maandag 24 april 2006 13:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bijna, maar komt dan vlgs mij wel uit hetzelfde land
Op de pc moet ie ook best moddervet zijn inderdaadquote:Op maandag 24 april 2006 13:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja maar BF speel ik al op de PC..
Wat is je gamertag trouwens?
Het is natuurlijk wel erg makkelijk om een mailtje te sturen maar als je het geregeld wilt hebben zul je ze toch gewoon moeten bellen.quote:Op maandag 24 april 2006 13:29 schreef Ipho het volgende:
Mijn XBox klacht is wel bekend bij jullie nu kreeg ik antwoord! En ik vind het diep triest hoe hun taalgebruik is.
[..]
Die 3e zin
Ja maar, ik had geen tijd op dat moment om te bellen. Dus ik dacht stuur even snel een mailtje.quote:Op maandag 24 april 2006 14:58 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel erg makkelijk om een mailtje te sturen maar als je het geregeld wilt hebben zul je ze toch gewoon moeten bellen.
enig probleem, ze zijn alleen bereikbaar met een vaste telefoon.
Wat heel lastig is voor iemand die op zichzelf woont en alleen een mobiel heeft.![]()
Maareh succes, hopelijk gaat het bij jou sneller dan bij mij.
Maar je hebt nu wel een game die het niet meer doet omdat ie bekrast is? Dan moet die toch vervangen worden en je xbox ook omdat je anders het risico loopt dat ie andere discs ook gaat bekrassen?quote:Op maandag 24 april 2006 15:17 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja maar, ik had geen tijd op dat moment om te bellen. Dus ik dacht stuur even snel een mailtje.
Maar het is opgelost lijkt het!
Ik moest; Mijn harde schijf er af halen, vervolgens 2 spellen spelen en kijken of die het deden. Deze deden het. Dus het probleem lach volgens hem aan de harde schijf ik moest alles wissen. Natuurlijk doe ik dat niet maar zo. Dus ik dacht ga het weer proberen druk gewoon harde schijf er op, en kijken hoe lang die het doet. Heb King Kong uit kunnen spelen en met andere spellen 'nog' geen problemen * Ipho klopt het af aan een houten tafel.
Het spel doet het weer gewoon. Bij mij en bij een vriend van me getest..quote:Op maandag 24 april 2006 15:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel een game die het niet meer doet omdat ie bekrast is? Dan moet die toch vervangen worden en je xbox ook omdat je anders het risico loopt dat ie andere discs ook gaat bekrassen?
GRAW en DOA aan mijn verzameling toegevoegd. Over.quote:
Doe je goedquote:Op maandag 24 april 2006 16:16 schreef jogy het volgende:
[..]
GRAW en DOA aan mijn verzameling toegevoegd. Over.
Ik kan me nog herinneren dat Xbox live begon en iedereen MotoGP zat te doen. Wat was iedereen onder de indruk van de graphics en hoe soepel live werkte. Wat zijn we inmiddels weer verwendquote:Op maandag 24 april 2006 16:14 schreef Bastard het volgende:
Uitgesteld tot Sept dat spel... maar in Juni komt wel motogp 2006.. toch nog kunnen racen
Nu lopen we al te zeiken als het een beetje grafisch tegen valt, of even niet soepel looptquote:Op maandag 24 april 2006 17:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat Xbox live begon en iedereen MotoGP zat te doen. Wat was iedereen onder de indruk van de graphics en hoe soepel live werkte. Wat zijn we inmiddels weer verwend
Dat waren pas leuke tijden op Live.quote:Op maandag 24 april 2006 17:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat Xbox live begon en iedereen MotoGP zat te doen. Wat was iedereen onder de indruk van de graphics en hoe soepel live werkte. Wat zijn we inmiddels weer verwend
quote:Op maandag 24 april 2006 18:45 schreef Timmiejj het volgende:
Zou je eigenlijk ook een externe hdd kunnen kopen en aansluiten op de xbox 360, en daar alle spellen op zetten?![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 18:45 schreef Timmiejj het volgende:
Zou je eigenlijk ook een externe hdd kunnen kopen en aansluiten op de xbox 360, en daar alle spellen op zetten?![]()
Zo hopeloos is het ook weer niet... Soms word ik nog wel eens tweede of derdequote:Op maandag 24 april 2006 13:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met Ridge racer, maar bij zit er een vertraging in voor mij. Zodra ik start, maakt niet uit hoe goed ik de start neerzet dan zie ik eerst mijn tegenstander voorbij gaan voordat ik ook maar beweeg, ik heb het getest met een vriend van me en als ik vol gas geef op een recht stuk en hij gaat van stilstand beginnen terwijl ik langsrij haalt hij me zonder problemen in voor het einde van het rechte stuk, en beide in dezelfde auto
. beetje jammer..
ah de tijd dat de voice masks nog vet hip warenquote:Op maandag 24 april 2006 17:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 april 2006 19:35 schreef Eland het volgende:
Klinkt goed. Component-kabels zijn toch die dingen met al die kleuren, een stuk of 5, of zijn dat weer andere?
Tell me about it, moet weer een 2e hands PS2 op de kop tikken voor Tourist Trophy. Laat ik dat ding eind vorig jaar verkocht hebben......quote:Op zondag 23 april 2006 20:07 schreef H.Flick het volgende:
Dat is de pest... elke console heeft wel een paar must-haves.
Ja, dat kan gewoon. Wel het schakelaartje op die kabel op HD zetten, want dat was ik eerst vergetenquote:Op maandag 24 april 2006 19:46 schreef Eland het volgende:
Ja precies, die. Die kunnen er ook in inderdaad. Dus dan kun je op HD spelen? Dan wordt het op zich wel interessant
Alleen bij de premium geloof ik?quote:Op maandag 24 april 2006 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is toch gewoon de meegeleverde kabel?
Ah ja. Darth Vader uithangenquote:Op maandag 24 april 2006 19:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ah de tijd dat de voice masks nog vet hip waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |