In oktober PES6quote:
Ik denk dat je gewoon beter je best moet doen hoorquote:Op maandag 24 april 2006 12:49 schreef Dromer het volgende:
Ik word tegenwoordig aan alle kanten voorbij gereden met PGR3
Volgens mij hebben ze allemaal een stuurtje![]()
Weet iemand of en zoja waar het Joytech stuurtje goedkoper te koop is dan voor zo'n 100 euro? (wat niet niks is)
Basis pc voor tekstverwerken en surfen, 200 euro.. High end game PC minimaal 1000.. Gaming pc kost dus zo'n 800¤ meer tov basis pc.. Blijft 2x zo duur als een xbox360quote:Op zondag 23 april 2006 21:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Gericht op games, maar ze hebben meer functies. En ik zie je nog niet surfen, tekstverwerken etc. op je 360. Je moet kijken naar wat een game PC meer kost tov een basis PC
Die 3e zinquote:Geachte heer Bijsterbosch,
Bedankt voor uw e-mail.Bel de klantenservice en spreek met een manager om dit over te hebben.
Bel de klantenservice als u nog vragen hebt.
Zeven dagen per week telefonische ondersteuning:
Kon mijn collega wel zijn, die mailt zo maar dan nog eens met taalfouten naar klantenquote:Op maandag 24 april 2006 13:29 schreef Ipho het volgende:
Mijn XBox klacht is wel bekend bij jullie nu kreeg ik antwoord! En ik vind het diep triest hoe hun taalgebruik is.
[..]
Die 3e zin
Heet hij ook Liban?quote:Op maandag 24 april 2006 13:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kon mijn collega wel zijn, die mailt zo maar dan nog eens met taalfouten naar klanten
Jeaugquote:Op maandag 24 april 2006 11:45 schreef jogy het volgende:
Ik ben helemaal verslaafd aan dat Battlfield 2 nu, samen met een vriend van me elke avond vlaggen kapen is echt grappig. Op het eind van het spel sta ik dan 2de of 3de met 0 kills 8 deaths maar wel 5 of 6 stiekem gekaapte vlaggen.
OK, maar dan moet jij Battlefield halenquote:
Wrong answer!quote:Op maandag 24 april 2006 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon beter je best moet doen hoor
Ik heb hetzelfde met Ridge racer, maar bij zit er een vertraging in voor mijquote:Op maandag 24 april 2006 12:49 schreef Dromer het volgende:
Ik word tegenwoordig aan alle kanten voorbij gereden met PGR3
Volgens mij hebben ze allemaal een stuurtje![]()
Weet iemand of en zoja waar het Joytech stuurtje goedkoper te koop is dan voor zo'n 100 euro? (wat niet niks is)
Ik krijg binnenkort BF2quote:Op maandag 24 april 2006 13:41 schreef jogy het volgende:
[..]
OK, maar dan moet jij Battlefield halen![]()
Ik heb zelfs al een clan aangemaakt, 'band of bothers' met 2 leden.
Ja maar BF speel ik al op de PC.quote:Op maandag 24 april 2006 13:41 schreef jogy het volgende:
[..]
OK, maar dan moet jij Battlefield halen![]()
Ik heb zelfs al een clan aangemaakt, 'band of bothers' met 2 leden.
quote:Op maandag 24 april 2006 13:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bijna, maar komt dan vlgs mij wel uit hetzelfde land
Op de pc moet ie ook best moddervet zijn inderdaadquote:Op maandag 24 april 2006 13:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja maar BF speel ik al op de PC..
Wat is je gamertag trouwens?
Het is natuurlijk wel erg makkelijk om een mailtje te sturen maar als je het geregeld wilt hebben zul je ze toch gewoon moeten bellen.quote:Op maandag 24 april 2006 13:29 schreef Ipho het volgende:
Mijn XBox klacht is wel bekend bij jullie nu kreeg ik antwoord! En ik vind het diep triest hoe hun taalgebruik is.
[..]
Die 3e zin
Ja maar, ik had geen tijd op dat moment om te bellen. Dus ik dacht stuur even snel een mailtje.quote:Op maandag 24 april 2006 14:58 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel erg makkelijk om een mailtje te sturen maar als je het geregeld wilt hebben zul je ze toch gewoon moeten bellen.
enig probleem, ze zijn alleen bereikbaar met een vaste telefoon.
Wat heel lastig is voor iemand die op zichzelf woont en alleen een mobiel heeft.![]()
Maareh succes, hopelijk gaat het bij jou sneller dan bij mij.
Maar je hebt nu wel een game die het niet meer doet omdat ie bekrast is? Dan moet die toch vervangen worden en je xbox ook omdat je anders het risico loopt dat ie andere discs ook gaat bekrassen?quote:Op maandag 24 april 2006 15:17 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja maar, ik had geen tijd op dat moment om te bellen. Dus ik dacht stuur even snel een mailtje.
Maar het is opgelost lijkt het!
Ik moest; Mijn harde schijf er af halen, vervolgens 2 spellen spelen en kijken of die het deden. Deze deden het. Dus het probleem lach volgens hem aan de harde schijf ik moest alles wissen. Natuurlijk doe ik dat niet maar zo. Dus ik dacht ga het weer proberen druk gewoon harde schijf er op, en kijken hoe lang die het doet. Heb King Kong uit kunnen spelen en met andere spellen 'nog' geen problemen * Ipho klopt het af aan een houten tafel.
Het spel doet het weer gewoon. Bij mij en bij een vriend van me getest..quote:Op maandag 24 april 2006 15:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel een game die het niet meer doet omdat ie bekrast is? Dan moet die toch vervangen worden en je xbox ook omdat je anders het risico loopt dat ie andere discs ook gaat bekrassen?
GRAW en DOA aan mijn verzameling toegevoegd. Over.quote:
Doe je goedquote:Op maandag 24 april 2006 16:16 schreef jogy het volgende:
[..]
GRAW en DOA aan mijn verzameling toegevoegd. Over.
Ik kan me nog herinneren dat Xbox live begon en iedereen MotoGP zat te doen. Wat was iedereen onder de indruk van de graphics en hoe soepel live werkte. Wat zijn we inmiddels weer verwendquote:Op maandag 24 april 2006 16:14 schreef Bastard het volgende:
Uitgesteld tot Sept dat spel... maar in Juni komt wel motogp 2006.. toch nog kunnen racen
Nu lopen we al te zeiken als het een beetje grafisch tegen valt, of even niet soepel looptquote:Op maandag 24 april 2006 17:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat Xbox live begon en iedereen MotoGP zat te doen. Wat was iedereen onder de indruk van de graphics en hoe soepel live werkte. Wat zijn we inmiddels weer verwend
Dat waren pas leuke tijden op Live.quote:Op maandag 24 april 2006 17:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat Xbox live begon en iedereen MotoGP zat te doen. Wat was iedereen onder de indruk van de graphics en hoe soepel live werkte. Wat zijn we inmiddels weer verwend
quote:Op maandag 24 april 2006 18:45 schreef Timmiejj het volgende:
Zou je eigenlijk ook een externe hdd kunnen kopen en aansluiten op de xbox 360, en daar alle spellen op zetten?![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 18:45 schreef Timmiejj het volgende:
Zou je eigenlijk ook een externe hdd kunnen kopen en aansluiten op de xbox 360, en daar alle spellen op zetten?![]()
Zo hopeloos is het ook weer niet... Soms word ik nog wel eens tweede of derdequote:Op maandag 24 april 2006 13:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met Ridge racer, maar bij zit er een vertraging in voor mij. Zodra ik start, maakt niet uit hoe goed ik de start neerzet dan zie ik eerst mijn tegenstander voorbij gaan voordat ik ook maar beweeg, ik heb het getest met een vriend van me en als ik vol gas geef op een recht stuk en hij gaat van stilstand beginnen terwijl ik langsrij haalt hij me zonder problemen in voor het einde van het rechte stuk, en beide in dezelfde auto
. beetje jammer..
ah de tijd dat de voice masks nog vet hip warenquote:Op maandag 24 april 2006 17:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 april 2006 19:35 schreef Eland het volgende:
Klinkt goed. Component-kabels zijn toch die dingen met al die kleuren, een stuk of 5, of zijn dat weer andere?
Tell me about it, moet weer een 2e hands PS2 op de kop tikken voor Tourist Trophy. Laat ik dat ding eind vorig jaar verkocht hebben......quote:Op zondag 23 april 2006 20:07 schreef H.Flick het volgende:
Dat is de pest... elke console heeft wel een paar must-haves.
Ja, dat kan gewoon. Wel het schakelaartje op die kabel op HD zetten, want dat was ik eerst vergetenquote:Op maandag 24 april 2006 19:46 schreef Eland het volgende:
Ja precies, die. Die kunnen er ook in inderdaad. Dus dan kun je op HD spelen? Dan wordt het op zich wel interessant
Alleen bij de premium geloof ik?quote:Op maandag 24 april 2006 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is toch gewoon de meegeleverde kabel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |