Geloven dat je wat? Onzin,.......... moet je niet accepteren. Ding heeft garantie en die gaan ze maken ook..... !quote:Op zondag 23 april 2006 00:36 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem en sorry slecht nieuws voor je. Je moet idd je xbox terugsturen en je HDD ook, als zij vervolgens getest hebben en geloven dat je je xbox niet bewogen hebt tijdens het gamen krijg je een nieuwe met dus ook een nieuwe HDD.
Tough luck.
ik geloof niet dat de garantie ze verplicht tot het maken van dat ding. een nieuwe opsturen valt volgens mij gewoon binnen de garantie. (Hetzelfde gebeurde met mijn iPod half jaar terug, oude opgestuurd, nieuwe gekregen)quote:Op zondag 23 april 2006 10:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geloven dat je wat? Onzin,.......... moet je niet accepteren. Ding heeft garantie en die gaan ze maken ook..... !
Cookiesquote:Op zondag 23 april 2006 12:19 schreef Together-Alone het volgende:
Dat ze je Xbox vervangen prima, maar waarom je je HDD moet meesturen als er geen spellen meer geladen worden...
Precies, kost me weer 30 euro voor een memory card, waar ik me savegames maar opzet.quote:Op zondag 23 april 2006 12:19 schreef Together-Alone het volgende:
Dat ze je Xbox vervangen prima, maar waarom je je HDD moet meesturen als er geen spellen meer geladen worden...
Yupquote:Op zondag 23 april 2006 00:04 schreef Egamer het volgende:
Werkt Xbox Live ook met Internet Sharing via de PC?
dan heb je geen HDD om mee te sturen hequote:Op zondag 23 april 2006 12:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gek dat je HDD mee moet..
Wat nou als je een core hebt gekocht?
Is er misschien ook een tutorial?quote:
ja die is er voor de pc. die heet mediacenterquote:Op zondag 23 april 2006 12:48 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand trouwens of er nou nog zon update komt voor de 360 dat je toch filmpjes kan afspelen via de pc?
Die staat wel in de handleiding van de XBox Ekequote:Op zondag 23 april 2006 12:49 schreef Egamer het volgende:
[..]
Is er misschien ook een tutorial?Met de Xbox en de PS2 is het online gebeuren bij mij niet gelukt..
Telkens DNS fouten..
Dan heb ik goed nieuws voor je.quote:Op zondag 23 april 2006 12:55 schreef Ipho het volgende:
[..]
Die staat wel in de handleiding van de XBox EkeKoop gewoon zo'n ding
![]()
A) de core is sowieso niet boeiend, premium all the way.quote:Op zondag 23 april 2006 14:52 schreef JumperJack het volgende:
ik heb een paar dagen geleden in een winkel op een xBox 360 PGR3 gespeeld. de drie daaropvolgende nachten heb ik er alleen maar over gedroomdzow wat een enorm vet spel!!!
![]()
maar wat ik jammer vind is dat PGR3 zo ongeveer het enige spel op de 360 is wat mij aanspreekt. nu vroeg ik mij af. komen er nog enorme titels uit die echt niet te missen zijn???
en denken jullie (veel belangrijker) dat wanneer de PS3 in november uitkomt, dat er een enorme prijzenconcurrentiestijd losbarst waarbij de xBox 360 core een stuk goedkoper wordt (lees 100-150 euri
) want ik ben zogezegd een "low-budget gamer"
![]()
A) ik heb de harddisk echt niet nodigquote:Op zondag 23 april 2006 14:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
A) de core is sowieso niet boeiend, premium all the way.
B) Wat vind JIJ leuke titels?
C) ik denk dat er wel een price drop komt in november van een kleine 100 euro
A) WIl je online spelen? ja -> hdd verplicht. Sowieso is de hdd erg handig om demo's en trailers te downloaden van xbox livequote:Op zondag 23 april 2006 15:49 schreef JumperJack het volgende:
[..]
A) ik heb de harddisk echt niet nodigdenk ik dan, want op mijn ps2 heb ik ook nog genoeg aan 16 MB
![]()
B) idd. IK zie er wel een paar leuke titels tussenstaan, die ik op de ps2 heb![]()
C) wachten dus![]()
![]()
A) xBox 360 premium wanneer hij maximaal 200/250 euri kostquote:Op zondag 23 april 2006 15:52 schreef Tain het volgende:
[..]
A) WIl je online spelen? ja -> hdd verplicht. Sowieso is de hdd erg handig om demo's en trailers te downloaden van xbox live
play & charge kit is dan ook echt een absolute must als je wireless hebtquote:Op zondag 23 april 2006 16:36 schreef H.Flick het volgende:
Het valt altijd duurder uit dan je vooraf denkt. Als je hem eenmaal hebt wil je nog een extra controller, een play&charge kit, een RGB-kabel en voor je het weet heb je alweer een paar honderd euro meer uitgegeven aan je console.
Tenminste, dat heb ik altijd.
dat gevoel ken ik...quote:Op zondag 23 april 2006 16:38 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb laatst een keer berekend wat ik allemaal aan hardware en software heb uitgegeven voor de vorige generatie (PS2, Xbox en GC)... ik schrok me kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |