Dat moet je ook nooit doen, me vriendin stond een keer voor die troep en vroeg ook voor hoeveel staat hier nou..quote:Op zondag 23 april 2006 16:38 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb laatst een keer berekend wat ik allemaal aan hardware en software heb uitgegeven voor de vorige generatie (PS2, Xbox en GC)... ik schrok me kapot.
Sommige games zijn regiovrij, ik weet alleen niet of Top Spin 2 dat ook is.quote:Op zondag 23 april 2006 16:40 schreef linuxje het volgende:
kan ik een game importeren uit de vs en zonder problemen spelen op mijn nederlandse x360?
ik zag op dvdboxoffice namelijk topspin 2 voor 37 euro incl shipping
http://www.dvdboxoffice.c(...)60/products/90151968
dan bestel ik hem gelijk
er staat bijquote:Op zondag 23 april 2006 16:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Sommige games zijn regiovrij, ik weet alleen niet of Top Spin 2 dat ook is.
# Items: 216 Games | Est. Value: $7992quote:Op zondag 23 april 2006 16:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dat moet je ook nooit doen, me vriendin stond een keer voor die troep en vroeg ook voor hoeveel staat hier nou..![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Region_Free_Xbox_360_Gamesquote:Op zondag 23 april 2006 16:44 schreef linuxje het volgende:
[..]
er staat bij
Region: 1 Region One - North America
zal dan wel niet
Draai al sinds ik de console heb op batterijen. Werkt heerlijk, niks te klagen. Ik kan tot 20 uur spelen met gewone batterijen en tussen de 10 en 15 met oplaadbare. Ik vind het ook geen probleem om even te wisselen na die 10-15 uur. Kost me welgeteld 20 seconden. Dus een play & charge kit vind ik eigenlijk een beetje overbodig. Trouwens, de console staat erg ver van de plek waar ik game, dus 'playen en chargen' gaat bij mij sowieso al niet op. Dan ben ik beter af met batterijen.quote:Op zondag 23 april 2006 16:37 schreef Tain het volgende:
[..]
play & charge kit is dan ook echt een absolute must als je wireless hebt
hoe ver is ver? oplaadsnoer van de play&charge is langer dan het snoer van de xbox controllerquote:Op zondag 23 april 2006 16:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Draai al sinds ik de console heb op batterijen. Werkt heerlijk, niks te klagen. Ik kan tot 20 uur spelen met gewone batterijen en tussen de 10 en 15 met oplaadbare. Ik vind het ook geen probleem om even te wisselen na die 10-15 uur. Kost me welgeteld 20 seconden. Dus een play & charge kit vind ik eigenlijk een beetje overbodig. Trouwens, de console staat erg ver van de plek waar ik game, dus 'playen en chargen' gaat bij mij sowieso al niet op. Dan ben ik beter af met batterijen.
Whehequote:Op zondag 23 april 2006 17:36 schreef McGilles het volgende:
Met zoveel kapotte 360's denk ik dat jullie over jullie eigen consoles hebben gepist...
Agh ja, die jongetjes hier kunnen nog niet zo goed mikkenquote:Op zondag 23 april 2006 17:36 schreef McGilles het volgende:
Met zoveel kapotte 360's denk ik dat jullie over jullie eigen consoles hebben gepist...
Ik had dat wel gewild maar dan kreeg ik hem waarschijnlijk niet vergoedt van Microsoft.quote:Op zondag 23 april 2006 17:36 schreef McGilles het volgende:
Nou ja, ik vind 3 tot 4 meter best ver, aangezien de kans dat iemand een snoer dat dus dwars door de kamer loopt raakt aanzienlijk groter is. Zeker de kat....quote:Op zondag 23 april 2006 16:53 schreef Tain het volgende:
[..]
hoe ver is ver? oplaadsnoer van de play&charge is langer dan het snoer van de xbox controller
Het viel mij ook erg op idd, dat console gamen goedkoop zou zijn is een fabeltje zeg ik jequote:Op zondag 23 april 2006 16:41 schreef H.Flick het volgende:
Als ik het alleen voor de Xbox360 uitreken is het al heel erg veel.
Maar het wel waard, als je je tot een console beperkt iig.quote:Op zondag 23 april 2006 19:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het viel mij ook erg op idd, dat console gamen goedkoop zou zijn is een fabeltje zeg ik je
Console + extra controller + Advanced Scart Cable + Play & Charge Kit = ¤500 zo ongeveer.quote:Op zondag 23 april 2006 19:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het viel mij ook erg op idd, dat console gamen goedkoop zou zijn is een fabeltje zeg ik je
Geef mij maar multi-platform, tis kut om exclusives te moeten laten schieten omdat je het platform niet hebtquote:Op zondag 23 april 2006 19:38 schreef piet_pelle het volgende:
Maar het wel waard, als je je tot een console beperkt iig.
Truequote:Op zondag 23 april 2006 20:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Geef mij maar multi-platform, tis kut om exclusives te moeten laten schieten omdat je het platform niet hebt.
Maar het wordt wel erg duur op die manier
True.quote:Op zondag 23 april 2006 20:07 schreef H.Flick het volgende:
Dat is de pest... elke console heeft wel een paar must-haves.
Gespreid betalen, kies ik altijd voorquote:Op zondag 23 april 2006 20:21 schreef Retuobak het volgende:
Consoles zijn gewoon veel slimmer gemarket dan PC's. Uiteindelijk ben je net zoveel kwijt aan consoles, alleen het gaat geleidelijker waardoor het minder lijkt
.
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Als ik een xbox360 premium koop + joypad ben ik maar 450 euro kwijt. Als ik een pc wil kopen die zich kan meten met de xbox360 ben ik minimaal het dubbele kwijt.quote:Op zondag 23 april 2006 20:21 schreef Retuobak het volgende:
Consoles zijn gewoon veel slimmer gemarket dan PC's. Uiteindelijk ben je net zoveel kwijt aan consoles, alleen het gaat geleidelijker waardoor het minder lijkt
.
Dat is niet eerlijk, je moet de kosten vergelijken van een PC met basisfuncties + 360 en aan de andere kant een game PCquote:Op zondag 23 april 2006 20:34 schreef Diablos79 het volgende:
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Als ik een xbox360 premium koop + joypad ben ik maar 450 euro kwijt. Als ik een pc wil kopen die zich kan meten met de xbox360 ben ik minimaal het dubbele kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |