Mag het? Ik zit hier al sinds deel 1.quote:
Nee daar staat de doodstraf op.quote:
quote:
Bijna flauwvallenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vriendje en de kat vielen bijna flauw omdat ze het zo smerig zoet vonden, maar he
Heb trouwens wat fotootjes van m'n bestelling, ik zal ff vragen of vriendje ze van de camera af wil halen...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 07:05 schreef Anitra het volgende:
Ik wil een coolaulin douchegel
Ik vind hem echt geweldig en hij staat op de 2e plaats in mijn top 5. Mijn haar blijft lekker ruiken zelfs als ik in rokerige ruimtes heb gezeten
quote:
Houdt opquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Jaa!! Dat moet heerlijk zijn
Je handdoeken en beddegoed heerlijk ruikend naar Lush!
Lush schoonmaakmiddel en Lush luchtverfrissers
Ik vind dat erg meevallen. En een eerste wassing met een beetje shampoo is voldoende hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:23 schreef Leegle het volgende:
En bedankt voor de tip XcUZ_Me! Ik ben alleen bang dat je haar sneller vet wordt als je het twee keer wast...of valt dat mee? (ik ga het vanavond sowieso uitproberen!)
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:38 schreef Anitra het volgende:
XcUZ_Me je bent een schat
Ik kreeg vandaag een verrassings envelopje van een mede Lushie
Met een stuk alkmaar en xmas massage, snake oil en teddy.
Ik was echt verrast en het heeft wat "denkwerk" gekost om er achter te komen dat het envelopje en het lieve kaartje van XcUZ_Me kwamen
Maar ik ben er heel blij meequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Graag gedaan't Zijn maar proefjes hoor
Behalve de Alkmaar dan
Leuk plaatjequote:Op donderdag 2 maart 2006 10:44 schreef _evenstar_ het volgende:
had ik hier nog niet gepost![]()
Net ons spruyitje weer der haar gewassen met assisibevalt me prima
![]()
Oh die vind ik zelf wel heel lekkerquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
JacMar ik ben weer een theetje van je aan het proberen... Die Emperor kruidenthee, maar ik ben geen fan
Mij een beetje te... kruidig. En de geur vind ik ook niet zo geweldig.
Die lime is beter!
ja ik was vergeten bubbles erin te doen, maar daar dacht ik te laat aanquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:24 schreef JacMar het volgende:
@ snopprinses: Ik heb je envelop gisteren gekregen! HIj was gescheurd, maar het potje en het stukje zeep zaten keurig met de envelop in een plastic zakje![]()
Ik heb helaas nog geen tijd gehad om voor jou wat klaar te maken, maar dat komt echt nog!
Het maskertje heb ik gisteren geprobeerd en vond ik heel erg lekker![]()
Ik ga morgen een bubbelenvelopje voor je kopen en dan ga ik dit weekend iets voor je postenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ja ik was vergeten bubbles erin te doen, maar daar dacht ik te laat aan![]()
Fijn dat je lekker vond! ik vind hem ook heerlijk! En dat voor mij komt nog wel
Scheert hij zijn benen ook dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zal Duvel wel eens vragen om een Prince-verslag te tikken
Dagelijksquote:
Hoi!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:54 schreef Vava het volgende:
Ik meld me even thuis! Ga nu slapen want ik ben doodmoe van die reisniet geslapen in het vliegtuig! Geen Lush iig in Beijing
Ja druk door vakantie, niet door carnaval hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:06 schreef Elefes het volgende:
Leuke vakantie gehad Vava? Kan bijna niet anders in Beijing lijkt me *Stiekem jaloers is.
Ik ga je nog terug mailen! (Druk enzo, carnaval.)
Dan had ik lekker tekeer kunnen gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan had je een code-geheimtaal-bericht kunnen posten![]()
Ik had mail van je gehadquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja druk door vakantie, niet door carnaval hoor
Maar helemaal vergeten terug te mailenmail je morgen even!
o had ik toch al gemaildquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:34 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik had mail van je gehad
En ga proberen er straks op te antwoorden..
Ik had het wel druk door carnaval![]()
Net lekker gedoucht met Hybrid en The Olive Branch, en ik ruik weer helemaal lekker
Ja ik was eerst ook aan het twijfelen, maar toen ben ik nog een langs geweest bij de Lush, en heb ik enkele zeepjes en shampoo's aangeraakt om er aan te ruiken, en toen verschenen er op mijn handen enkele rode vlekjes. Ik durf de verleiding niet meer aan....jammer want de Lush heeft idd hele lekkere spulletjesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Bob. het volgende:
Leuk dat je terug bent vava![]()
En weet je zeker dat het door lush producten komt en niet door andere producten die je gebruikt Lienzz??
mmzz dat weet ik niet, ik zal het nog een keer proberenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:00 schreef Bob. het volgende:
Hm dat is vervelend, maar misschien zijn het alleen de zeepjes? kun je bijvoorbeeld wel tegen de douchegels enzo, daar zitten heel andere dingen in!
quote:
En hoe zijn de vorderingen inmiddelsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:08 schreef Bob. het volgende:
Haha kan ik me voorstellenIk was als kleuter ook helemaal China gek, als mensen me dat vroegen wat ik later wou worden antwoorde ik met "Chinees"
Het wil nog niet zo best lukken, het enige wat ze overal hebben zijn zelfbruiners maar nergens zelfgelersquote:
Gewoon de verkeerde tint kopen en er dan teveel van opdoenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:13 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het wil nog niet zo best lukken, het enige wat ze overal hebben zijn zelfbruiners maar nergens zelfgelers![]()
Goed planquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gewoon de verkeerde tint kopen en er dan teveel van opdoen![]()
Met stokjes eten is helemaal niet zo moeilijk! Maar ik dacht dat het me aardig lukte, zat dus lekker te eten, komt zo'n serveerster een vork en een stapeltje servetjes brengenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met stokjes leren eten, je haar zwart verven en je inschrijven voor de opleiding tolk/vertaler in Maastricht
Er schijnt dus ooit wel es zoiets geweest te zijn las ik :quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:03 schreef Aarti het volgende:
Ik vind echt dat Lush haarstylingproducten moet maken!!
Ooh wat ergquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:22 schreef Vava het volgende:
[..]
Met stokjes eten is helemaal niet zo moeilijk! Maar ik dacht dat het me aardig lukte, zat dus lekker te eten, komt zo'n serveerster een vork en een stapeltje servetjes brengen![]()
Ja preciesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ooh wat erg
Dat is net zoiets als voor jouw gevoel in een lekker tempo een bestelling doen in een vreemde taal en dat de serveerster dan in het Engels gaat terugpraten, dan heb je ook zoiets van.
En hoe goed is jouw beheersing van het Mandarijn?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Chinezen kunnen trouwens bijna geen Engelszeg je wat, staan ze je lief lachend aan te kijken
Ni Haoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En hoe goed is jouw beheersing van het Mandarijn?
Oeh wauw, die had ik wel willen proberen!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:23 schreef muissie het volgende:
[..]
Er schijnt dus ooit wel es zoiets geweest te zijn las ik :
Hair Whip
250g £3.50
100g £1.75
It's back! The Hair Gel With No Name is now called Hair Whip because we whip up many fine planty things into a lovely get for your hair. We've been able to dump all those non-vegan hair gel components in favour of the stunningly named tragacanth gel which works to hold your hair in place. Also in there are olive oil and coltsfoot vinegar for shine. Use a small amount on wet hair before drying to give a bit of body to flat, floppy hair. Add a whole palmful to dry hair for a 1950s lounge lizard, slick shiny look.
Godsamme heb je dat nou nog niet gedaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:31 schreef Vava het volgende:
[..]
Ni Haoverder kom ik niet
Maar ben nu echt even boodschappen doen!
Ja inmiddels welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Godsamme heb je dat nou nog niet gedaan![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:14 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja inmiddels wel![]()
Ik kom niet zo op gang vandaag, zelfs een verfrissende douche met Lemslip heeft niet veel geholpen![]()
Morgen en overmorgen heb ik nog heel wat Lemslip nodig geloof ikquote:
HIWTKquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:28 schreef snopprinses het volgende:
ik ruik nu heerlijk naar Honey I washed the kids en American Cream
Van mij ookquote:
SFTS ruikt vaak anders, komt omdat de ene keer ze ze wat meer 'banaan' erin doen en de andere keer wat meer 'vanille'. Het hoort een mix te zijn van die twee, maar als alles met de hand gemaakt wordt, kan je niet altijd de precieze hoeveelheden erin doen. Dus als STFS koopt, zou je echt altijd even moeten ruiken in de winkel, of de geur je wel aanstaat. Ik heb bijvoorbeeld een keer een proefje gehad met een heleboel banaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:42 schreef snopprinses het volgende:
Is er hier iemand met Sympathy for the Skin bodylotion?
ik heb vandaag voor het eerst American Cream gebruikt en deze ruikt zo heerlijk!
ruikt die Sympathy for the Skin nou hetzelfde en blijft deze geur ook aan je hangen?
Ja mij neus ruikt vaak rare dingenquote:Op zondag 5 maart 2006 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wc?
Ik krijg ook pukkeltjes van veel Lush-gezichtverzorgingsproducten helaas...Hoop voor jou dat jij dat niet hebt!!
Hmm, de cremes van Lush gebruik ik sowieso niet meer, want die geven me allemaal een vette huid.. Zélfs Enzymion die dus bedoelt is voor de vette huidquote:Op zondag 5 maart 2006 14:35 schreef Bob. het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt opeens veel meer pukkeltjes op mn gezichtIk denk niet dat dat zomaar uit het niets komt en ik heb wel net een nieuwe dagcreme en ik gebruik pas sinds kort herbalism. Bah ik hoop niet dat het een van die 2 is want ze zijn alle 2 zo lekker
![]()
Wat wel goed nieuws is: ik vind figs and leaves opeens heel lekker, terwijl ik hem eerst een beetje naar een wc vond ruiken![]()
jej ik ben benieuwdquote:Op zondag 5 maart 2006 12:43 schreef JacMar het volgende:
snopprinses, je envelopje gaat zo op de post![]()
![]()
Ja echt heel erg droog! Normaal droogt je neus uit in het vliegtuig maar dat trekt dan wel weer bij op de plaats van bestemming, nu dus nietquote:Op zondag 5 maart 2006 23:06 schreef Anitra het volgende:
Was het zo droog daar vava?Gelukkig dat het nu weer een beetje bij komt!
Mijn coolaulin is nu echt open mijn haar staat weer alle kanten op. Morgen maar weer eens The Strokes erin gooien.
Lekker!!!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:59 schreef Shirley het volgende:
Zo, net onder de douche weer eens ''ouderwets'' HIWTK gebruikt. Hij blijft gewoon heerlijk... verder de haren gewassen met Snowfairy en Retread, toen het lichaam besmeurd met Dream Cream en de handjes en voetjes met Smitten. Ik ben weer helemaal fris en fruitig!
quote:
Ja volgens mij wel deze maand, ik wil deze maand nog een keer naar Lush gaan, hopelijk is dan die pill en golden slumber erquote:Op zondag 5 maart 2006 23:19 schreef Shirley het volgende:
[..]![]()
Al moet ik echt nieuwe dingen inslaan, maar heb echt geen centjes, en wil toch wachten tot de nieuwe producten komen. Wanneer komen die nou? Deze maand toch?
Die Happy Pill, wat was dat nou ook alweer?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:20 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel deze maand, ik wil deze maand nog een keer naar Lush gaan, hopelijk is dan die pill en golden slumber erwant die wil ik
![]()
Een bruisbal in de vorm van een enorme pilquote:Op zondag 5 maart 2006 23:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Die Happy Pill, wat was dat nou ook alweer?
Argh... even geen bruisdingen voor mij meer. Ik heb er nog tig weg te werkenquote:Op zondag 5 maart 2006 23:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Een bruisbal in de vorm van een enorme pilschijn je vrolijk van te worden, dacht ik
Oja, daar was je niet zo dol op toch?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Argh... even geen bruisdingen voor mij meer. Ik heb er nog tig weg te werken![]()
Hm... nieuwe BBS-en zijn er niet echtquote:
Best lullig ja, wel een paar nieuwe bruisballen maar niks van een BBS of iets in die richtingquote:Op zondag 5 maart 2006 23:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Behoorlijk lullig
Een nieuwe douchegel ofzo mag er van mij ook wel bij.
Ik wil een grote Olive Branch hebben, maar hij is zo verdomd duur. En dat terwijl ik ook nog een grote American Cream en een Dream Cream nodig heb. Die twee alleen al komen op 30 euro. Gekken! Ik moet maar eens een bank gaan overvallen of een staatslot kopen, want het wordt echt teveel..quote:Op zondag 5 maart 2006 23:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Best lullig ja, wel een paar nieuwe bruisballen maar niks van een BBS of iets in die richting
Nieuwe douchegel iddleuk hoor, die andere doucheprutjes, douchegel is toch nog altijd het makkelijkst in gebruik
als ik haast heb gebruik ik ook altijd een douchegel, bij meer tijd ook wel eens de prutjes
Belachelijk soms idd die prijzenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik wil een grote Olive Branch hebben, maar hij is zo verdomd duur. En dat terwijl ik ook nog een grote American Cream en een Dream Cream nodig heb. Die twee alleen al komen op 30 euro. Gekken! Ik moet maar eens een bank gaan overvallen of een staatslot kopen, want het wordt echt teveel..
Ik doe juist heel zuunig met m'n douchegels! Ik durf niet naar de volgende aankopen te kijken, want dan heb ik weer een hartverzakking.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:13 schreef Vava het volgende:
[..]
Belachelijk soms idd die prijzenmaar met douchegels doe ik wel vrij lang, vergeleken met mijn moeder, bij haar gaat een fles 3 keer zo hard leeg als bij mij
![]()
Ik heb voorzichtig gekeken wat mijn volgende aankopen bij Lush ongeveer gaan kostenzit al boven de 50 euro
![]()
Zo zit ik ook hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 00:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik doe juist heel zuunig met m'n douchegels! Ik durf niet naar de volgende aankopen te kijken, want dan heb ik weer een hartverzakking.
En ergens denk ik: Heb ik het wel echt nodig? Ja, hooguit de American Cream omdat ik geen andere conditioner meer wil gebruiken omdat deze echt een super effect heeft op m'n haar.
En datzelfde geldt ook voor Dream Cream,maar dan op de huid. Heb ik dan nog andere dingetjes nodig? Eigenlijk niet... het is puur voor de heb. Dilemma!
Maar jij kan je een reis naar China veroorloven, dan kan er ook Lush vanaf.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:31 schreef Vava het volgende:
[..]
Zo zit ik ook hoormaar ik ben te nieuwsgierig naar de nieuwe producten en heb nog wat aanvullingen "nodig"
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Maar jij kan je een reis naar China veroorloven, dan kan er ook Lush vanaf.
Whehehe... ik weet ook niet wat erger is. Het feit dat Lush zo lekker is, of dat het niet goedkoop is.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:36 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Nou, ik moet zeggen da ik nu wel een beetje moet sparen weer voor Lush![]()
Mwahquote:Op maandag 6 maart 2006 00:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehehe... ik weet ook niet wat erger is. Het feit dat Lush zo lekker is, of dat het niet goedkoop is.
Nee, het is niet erg dat het lekker is, maar het is té lekker. En alles waar té voor staat is niet goed héquote:Op maandag 6 maart 2006 00:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Mwahniet zo moeilijk hoor
dat het lekker is vind ik helemaal niet erg!! Maar de prijs
die is niet zo grappig
![]()
Whehe okayquote:Op maandag 6 maart 2006 00:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, het is niet erg dat het lekker is, maar het is té lekker. En alles waar té voor staat is niet goed héDe prijs is zeker niet om te lachen.
Maar ik ga naar bedje toe... slaap lekker.
Wij hadden een grote fles Olive Branch, ik had naar mijn idee een paar keer een beetje gebruikt en toen was de fles al leegquote:Op maandag 6 maart 2006 20:10 schreef Bob. het volgende:
Het delen met mijn moeder is wel erg handig, want die gebruikt het eigenlijk zelf haast nooit maar koopt het meer voor mij en mn zus
Ik wou hetzelfde zeggen.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:16 schreef Silmarwen het volgende:
Bloodylotte, dan zie ik je zaterdag waarschijnlijk wel
Knut zal zich wel uitgebreid scrubben met sandstonequote:
Ik ben nu vast beledigd. Dan hoef ik dat zaterdag niet meer te zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 22:21 schreef BloodyLotte het volgende:
Als ik jullie zaterdag straal voorbij loop, gil dan maar even. Ik heb nogal de neiging mensen niet te herkennen of gewoonweg niet om me heen te kijken.Daar heb ik al zoveel mensen mee beledigd.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:22 schreef Shirley het volgende:
XcUZ_Me, gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!
*hint*
Wel jammer dat je dan allemaal dezelfde kaarten krijgtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, heb even pauze
Moet om 11.20 weer beginnen.
En tot dusver 114 en thuis 2
Gefeliciteerd!quote:
Okay!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:05 schreef Elefes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Vava: Ik heb het even heel druk, maar als het goed is kan ik je envelop morgen of overmorgen op de bus doen!
gefeliciteerd meissiequote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb er nu al 250
En even een uurtje pauze!
Ik doe het met een droog washandje of stukje keukenpaier. Werkt perfectquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:20 schreef Bob. het volgende:
Voor de mensen die sweet japanese girl/babyface gebruiken: hoe halen jullie het weer van je gezicht? ik doe het altijd met een watje met tonic maar ik daarna zit er nogsteeds een vettig laagje op mn huid en ik ben bang dat ik daar pukkeltjes van zal krijgen enzo![]()
Same here, mijn huid wordt er ook juist minder vet vanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:37 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik doe het met een droog washandje of stukje keukenpaier. Werkt perfecten i.t.t. wat je zou verwachten wordt mijn huid daarna minder snel vet
![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:11 schreef snopprinses het volgende:
gefeliciteerd XcUZ_Me!
En JacMar heel erg bedankt voor je post!
quote:
quote:
Ik heb van elk stuk zeep een stukje af gehakt (iets minder dan een kwart ofzo) en al die stukjes heb ik op een schaaltje in mn kamer liggen en die gebruik ik bij het douchen. De rest van de stukken die over zijn heb ik in een stoffen zakje gedaan en tussen mn kleren gelegdquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:43 schreef Sjoem het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met de zeepjes? Terug in de verpakking? Speciaal bakje ervoor?
Hm... ik zou gewoon een nieuw bakje bakje kopenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:19 schreef Leegle het volgende:
Al m'n zeepjes zitten in hun eigen zeepbakje op de douche. Ik heb er op dit moment 4 in gebruik + YSTW. Daarnaast is je aantal zeepbakjes een goede manier om de lushaankopen in de hand te houden(ik mag van mezelf pas weer nieuwe zeep als ik n bakje leeg heb)
Er passen bij mij ook meerdere stukken zeep in het bakjequote:Op woensdag 8 maart 2006 18:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Hm... ik zou gewoon een nieuw bakje bakje kopen![]()
![]()
Ik had het niets eens gezien joh (en ik heb het 2x gelezen, in de quote en in de echte postquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:49 schreef Vava het volgende:
En waarom ik nou 2 x bakje heb getypteen nieuw bakje bakje
![]()
Heb ik niet eens gelezenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:49 schreef Vava het volgende:
En waarom ik nou 2 x bakje heb getypteen nieuw bakje bakje
![]()
Imperialis, ik ga nog even kijken of eht er echt wel door kwam maar anders ga ik maar weer voor een niet-lush cremequote:Op woensdag 8 maart 2006 18:58 schreef Vava het volgende:
Ik zag het ook pas toen ik mijn post weer zag![]()
hahaha
Wat voor creme gebruikte je Bob?
Hmm ja, jammer als het daarvan komt, maar pukkeltjes is ook niksquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Imperialis, ik ga nog even kijken of eht er echt wel door kwam maar anders ga ik maar weer voor een niet-lush creme
Hihi...heb ik al tot 2 keer toe gedaan hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:27 schreef Vava het volgende:
Hm... ik zou gewoon een nieuw bakje bakje kopen![]()
![]()
Hier ligt nu alles naast de bakjes omdat die vol zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:02 schreef Leegle het volgende:
[..]
Hihi...heb ik al tot 2 keer toe gedaan hoorBegonnen met 1 en toen twee keer twee erbij. En dat vond mijn studentenrekening wel weer genoeg (niet dat die bakjes nu zo duur zijn, maar de zeep die erin gaat wel!)
Jij bent scheelquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:17 schreef Aarti het volgende:
Ben ik scheel of heeft iedereen de zelfde avatar
Schele!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:17 schreef Aarti het volgende:
Ben ik scheel of heeft iedereen de zelfde avatar
H'suan Wen Hua heb ik ook een keer gehad en ik vond hem wel lekker ruiken maar ik geloof dat de meeste mensen hem erg vinden stinkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:56 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb net het advies gekregen om voor mijn haar H'suan Wen Hua (lijkt me lekker ruiken) en Strokes (lijkt me goor) te gebruiken. Het is zo droog dat het gewoon aan de onderkant even hard afbreekt als dat het groeit. Marilyn lijkt me ook wat om te proberen. Proberen ja. Ik vind het (*werpt blik op bankrekening*) een beetje eng om van alle drie een potje te bestellen (Amsterdam is sowieso ruim 1,5 uur weg) en dat ik het niets vind en ik mijn geld kwijt ben.
Advies? Misschien dat ik een proefje mag krijgen van iemand (tegen betaling, natuurlijk).
Ach, ik vind tea tree en lavendel ook onwijs ranzig ruiken en daar zijn vast een hele hoop mensen het niet mee eensquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
H'suan Wen Hua heb ik ook een keer gehad en ik vond hem wel lekker ruiken maar ik geloof dat de meeste mensen hem erg vinden stinkenVerder was hij wel goed voor mijn haar, die geur bleef ook best lang hangen wat ik wel leuk vond maar voor mensen die de geur iets minder vinden is dat natuurlijk iets minder
Maar ik had jammer genoeg alleen een proefje en de andere heb ik ook niet dus daar kan ik je niet mee helpen..
Ik heb nog een Egg Snog liggen waar ik 1x met mijn vingertjes in gezeten heb, dus geef maar een gil als je hem wil. Oh en mijn vingertjes waren schoon hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben mijn Egg Snog kwijt.
Waarschijnlijk op m'n werk laten liggen... daar zal 'ie inmiddels wel met 't afval mee zijn.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:26 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb nog een Egg Snog liggen waar ik 1x met mijn vingertjes in gezeten heb, dus geef maar een gil als je hem wil. Oh en mijn vingertjes waren schoon hoor
Superquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:35 schreef Anitra het volgende:
Dan houd ik hem vast voor je!
Misschien kun je Lush eens mailen daarover (als je dat nog niet gedaan hebt natuurlijk)? Misschien hebben ze wel ervaring met dreads en conditioner. Verder is volgens mij die H'suan het meest verzorgend, en ruikt ie daardoor ook wat eigenaardiger (Lush presenteert het een beetje als de Dream Cream onder de conditioners). Maar dat kan ik helemaal mis hebben hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
Doorkammen hoeft voor mij niet zo nodig, ik heb dreadsDaar is het ook zo droog van.
Gewone conditioners laten residu achter (stinkzooi krijg je daarvan) en Lush schijnt niet zo erg te zijn daarmee. En het werkt gewoon goed. Dus ja.
Ik vind hem erg lekker, en als ik hem op heb denken mensen dat ik aan de likeur heb gezeten, blijkbaar vinden zij het daar naar ruikenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:34 schreef Ladyxima het volgende:
egg snog ken ik niet.. weet alleen dat t een lipbalm is, smaakt ie ergens naar? vies, lekker? meer info please
Nou ja, ik weet dat mijn haar er wel tegen kan inmiddels (en zo niet, dan is het altijd nog beter dan die droge zooi die ik nu heb). Ik wilde eigenlijk gewoon ervaringen hebben van mensen met erg stuk en droog haar.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:26 schreef Leegle het volgende:
[..]
Misschien kun je Lush eens mailen daarover (als je dat nog niet gedaan hebt natuurlijk)? Misschien hebben ze wel ervaring met dreads en conditioner. Verder is volgens mij die H'suan het meest verzorgend, en ruikt ie daardoor ook wat eigenaardiger (Lush presenteert het een beetje als de Dream Cream onder de conditioners). Maar dat kan ik helemaal mis hebben hoorIk heb zelf nl geen conditioners van Lush.
Is goedquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:39 schreef Vava het volgende:
@ Elefes, ik heb je mail gelezen, denk nog even na over wat ik doe maar ik zal snel reageren.
Ik ben trots op jequote:Op zondag 12 maart 2006 10:01 schreef Dizer het volgende:
En... ik heb mijn eerste Lush product gekochtHoney, I washed the kids
Dat dacht ik ook, maar ik ben weer helemaal gek op rockstarquote:Op zondag 12 maart 2006 10:24 schreef Leegle het volgende:
Wow lekker!HIWTK heb ik pas onlangs aangeschaft... hoe heb ik zo lang zonder gekund (*dramatische look*)...hij is heerlijk!
En dat terwijl ik altijd dacht dat zoete geurtjes niet aan me besteed waren.
quote:
Je leert het al. Je wordt nog eens een Lush vent.quote:Op zondag 12 maart 2006 10:49 schreef Dizer het volgende:
[..]Echt.. gister ochtend onder de douche... gebruikt ook om te douchen... ik wou bijna een hapje nemen
He bah, dat zag ik er nou écht niet in, dankjequote:Op zondag 12 maart 2006 15:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Heavenly Bodies zag er bij mij uit als poep, echt te vies
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:28 schreef Lotjeb het volgende:
Anitra, ik geniet echt van je pakketjeHappy Hippy is echt onverwacht lekker
Ghehe, ik denk iedere keer aan je als ik onder de douche sta
Neequote:Op zondag 12 maart 2006 10:00 schreef Dizer het volgende:
XcUZ_Me nog gefeliciteerdheeft S het doorgegeven en zo?
Jij ook bedankt danquote:Op maandag 13 maart 2006 08:07 schreef Dizer het volgende:
Je schoonzusje en ik hebben het dus wel samen uitgekozen he?
quote:
Is dat spul echt zo'n groot wonder? Ik twijfelde of ik hem mee zou nemen maar vond hem *niet* lekker ruiken dus heb hem maar laten staanquote:Op maandag 13 maart 2006 12:49 schreef ymme het volgende:
Ik ga nu lekker in bad met Lushpud. Daarna meteen smeren met dreamcream om uitslag te voorkomen.
Dit blijft dus altijd in mijn kast staan, de dreamcream. Deze doet wel wonderen voor mijn ontzettende gevoelige huid
Hmm, de volgende keer toch maar meenemen dan.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:54 schreef ymme het volgende:
Bij mij verricht het inderdaad wonderen ja.
Ruilen?quote:
Ja, dat welquote:Op maandag 13 maart 2006 08:21 schreef Dizer het volgende:
[..]En ik heb Honey I Washed The Kids gekocht... heeft ze zeker ook niet gezegd?
Wil je reinigingsproducten van Lush voor je gezicht of van een ander merk? Want ik heb zeker interesse voor de 500g versie van American Cream. En anders wil ik je er best voor betalen. Mail me anders even, staat in m'n profiel.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:34 schreef ymme het volgende:
Ik heb besloten, om de producten die ik nu nog gebruik op te maken. Maar daarna niets meer te kopen. Heel spijtig.. Maar mijn huid is er toch echt anders op aan het reageren. En ik gebruik lang niet alles meer.
Zo heb ik nu nog een hoop liggen, wat ik eventueel wil ruilen tegen producten om het gezicht etc mee schoon te maken. ofzo...
Dit kan allemaal weg uit mijn la:
Sweety pie (nog niet gebruikt)
Cristmas kisses
Flying fox (250 gram)
Two timing tart bubble bar
CHAI (flesje van 250 gram, nog meer dan 3kwart vol)
Teddy Bears
Godiva
Candy Cane
T for Toes (100 gram)
Big (volle pot)
Mirror Mirror (3 kwart vol)
Coolaulin (240gram)
American Cream (500gram)
Enchanted eye cream (3 kwart vol)
Veganese (250 gram)
Coconut and almond smoothie
The olive branch
Rehab
Tramp
Tea Tree water (3 kwart vol)
Dit alles kan dus weg, in ruil tegen een ander product voor het reinigen van het gezicht of iets dergelijks. Stuur me een mail als je wat leuks uit het lijstje hebt zien staan, dan komen we daar wel uit denk ik
Mail: sjemmie_degekste@hotmail.com
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:33 schreef miki het volgende:
Iemand ervaring met Lush producten tegen roos/schilferige hoofdhuid?
Mijn moeder en mijn vriend hebben daar echt enorme last van, maar ben benieuwd wat de ervaringen van de Lushies hier zijn!
Lush.nlquote:Order for ¤ 100 or more, and receive a free Suprise Bag. What's in? Free goodies! What? Who know's, it's a suprise!
Het mag dan koud zijn, de zon gaat weer schijnen! Om dat te vieren hebben we een heel speciale verrassing voor alle mailorder Lushies. Koop voor ¤ 100,00 of meer in onze Online Shop en krijg een gratis Suprise Bag! Wat zit er in? Gratis producten! Wat dan? Dat zeggen we dus niet, want het is een verrassing! Bestel nu en kijk welke producten jouw Suprise Bag bevat!
De actie duurt tot 23 maart 2006, zolang de voorraad strekt. De inhoud van de Suprise Bag blijft geheim, over de inhoud kan niet worden gecorrespondeerd. De actie geldt voor iedere bestelling van ¤ 100,00 of meer.
Jij had toch geen lijstquote:Op maandag 13 maart 2006 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik peins er niet overLeuk initiatief, maar nee...
Je komt hier juist eerder aan dat bedragquote:Op maandag 13 maart 2006 21:15 schreef Ladyxima het volgende:
ik vind 100 eigenlijk idioot veel.. en als je dan de prijzen vergelijkt met engeland helemaal...
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het bedrag ook idioot hoog... Maar goed, ik laat dit rondje toch aan m'n neus voorbij gaan
Maarre ladies, niemand interesse in een swap met 100 gr. Cereology?![]()
Het hoeft niet per se wat van de Lush te zijn hoor!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:43 schreef Elefes het volgende:Maar ik heb niets om te swappen eigenlijk..
Alleen nog wat Angels Delight, Silky Underwear, en Virgin Olive..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |