H'suan Wen Hua heb ik ook een keer gehad en ik vond hem wel lekker ruiken maar ik geloof dat de meeste mensen hem erg vinden stinkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:56 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb net het advies gekregen om voor mijn haar H'suan Wen Hua (lijkt me lekker ruiken) en Strokes (lijkt me goor) te gebruiken. Het is zo droog dat het gewoon aan de onderkant even hard afbreekt als dat het groeit. Marilyn lijkt me ook wat om te proberen. Proberen ja. Ik vind het (*werpt blik op bankrekening*) een beetje eng om van alle drie een potje te bestellen (Amsterdam is sowieso ruim 1,5 uur weg) en dat ik het niets vind en ik mijn geld kwijt ben.
Advies? Misschien dat ik een proefje mag krijgen van iemand (tegen betaling, natuurlijk).
Ach, ik vind tea tree en lavendel ook onwijs ranzig ruiken en daar zijn vast een hele hoop mensen het niet mee eensquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
H'suan Wen Hua heb ik ook een keer gehad en ik vond hem wel lekker ruiken maar ik geloof dat de meeste mensen hem erg vinden stinkenVerder was hij wel goed voor mijn haar, die geur bleef ook best lang hangen wat ik wel leuk vond maar voor mensen die de geur iets minder vinden is dat natuurlijk iets minder
Maar ik had jammer genoeg alleen een proefje en de andere heb ik ook niet dus daar kan ik je niet mee helpen..
Ik heb nog een Egg Snog liggen waar ik 1x met mijn vingertjes in gezeten heb, dus geef maar een gil als je hem wil. Oh en mijn vingertjes waren schoon hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben mijn Egg Snog kwijt.
Waarschijnlijk op m'n werk laten liggen... daar zal 'ie inmiddels wel met 't afval mee zijn.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:26 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb nog een Egg Snog liggen waar ik 1x met mijn vingertjes in gezeten heb, dus geef maar een gil als je hem wil. Oh en mijn vingertjes waren schoon hoor
Superquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:35 schreef Anitra het volgende:
Dan houd ik hem vast voor je!
Misschien kun je Lush eens mailen daarover (als je dat nog niet gedaan hebt natuurlijk)? Misschien hebben ze wel ervaring met dreads en conditioner. Verder is volgens mij die H'suan het meest verzorgend, en ruikt ie daardoor ook wat eigenaardiger (Lush presenteert het een beetje als de Dream Cream onder de conditioners). Maar dat kan ik helemaal mis hebben hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
Doorkammen hoeft voor mij niet zo nodig, ik heb dreadsDaar is het ook zo droog van.
Gewone conditioners laten residu achter (stinkzooi krijg je daarvan) en Lush schijnt niet zo erg te zijn daarmee. En het werkt gewoon goed. Dus ja.
Ik vind hem erg lekker, en als ik hem op heb denken mensen dat ik aan de likeur heb gezeten, blijkbaar vinden zij het daar naar ruikenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:34 schreef Ladyxima het volgende:
egg snog ken ik niet.. weet alleen dat t een lipbalm is, smaakt ie ergens naar? vies, lekker? meer info please
Nou ja, ik weet dat mijn haar er wel tegen kan inmiddels (en zo niet, dan is het altijd nog beter dan die droge zooi die ik nu heb). Ik wilde eigenlijk gewoon ervaringen hebben van mensen met erg stuk en droog haar.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:26 schreef Leegle het volgende:
[..]
Misschien kun je Lush eens mailen daarover (als je dat nog niet gedaan hebt natuurlijk)? Misschien hebben ze wel ervaring met dreads en conditioner. Verder is volgens mij die H'suan het meest verzorgend, en ruikt ie daardoor ook wat eigenaardiger (Lush presenteert het een beetje als de Dream Cream onder de conditioners). Maar dat kan ik helemaal mis hebben hoorIk heb zelf nl geen conditioners van Lush.
Is goedquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:39 schreef Vava het volgende:
@ Elefes, ik heb je mail gelezen, denk nog even na over wat ik doe maar ik zal snel reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |