Mag het? Ik zit hier al sinds deel 1.quote:
Nee daar staat de doodstraf op.quote:
quote:
Bijna flauwvallenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vriendje en de kat vielen bijna flauw omdat ze het zo smerig zoet vonden, maar he
Heb trouwens wat fotootjes van m'n bestelling, ik zal ff vragen of vriendje ze van de camera af wil halen...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 07:05 schreef Anitra het volgende:
Ik wil een coolaulin douchegel
Ik vind hem echt geweldig en hij staat op de 2e plaats in mijn top 5. Mijn haar blijft lekker ruiken zelfs als ik in rokerige ruimtes heb gezeten
quote:
Houdt opquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Jaa!! Dat moet heerlijk zijn
Je handdoeken en beddegoed heerlijk ruikend naar Lush!
Lush schoonmaakmiddel en Lush luchtverfrissers
Ik vind dat erg meevallen. En een eerste wassing met een beetje shampoo is voldoende hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:23 schreef Leegle het volgende:
En bedankt voor de tip XcUZ_Me! Ik ben alleen bang dat je haar sneller vet wordt als je het twee keer wast...of valt dat mee? (ik ga het vanavond sowieso uitproberen!)
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:38 schreef Anitra het volgende:
XcUZ_Me je bent een schat
Ik kreeg vandaag een verrassings envelopje van een mede Lushie
Met een stuk alkmaar en xmas massage, snake oil en teddy.
Ik was echt verrast en het heeft wat "denkwerk" gekost om er achter te komen dat het envelopje en het lieve kaartje van XcUZ_Me kwamen
Maar ik ben er heel blij meequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Graag gedaan't Zijn maar proefjes hoor
Behalve de Alkmaar dan
Leuk plaatjequote:Op donderdag 2 maart 2006 10:44 schreef _evenstar_ het volgende:
had ik hier nog niet gepost![]()
Net ons spruyitje weer der haar gewassen met assisibevalt me prima
![]()
Oh die vind ik zelf wel heel lekkerquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
JacMar ik ben weer een theetje van je aan het proberen... Die Emperor kruidenthee, maar ik ben geen fan
Mij een beetje te... kruidig. En de geur vind ik ook niet zo geweldig.
Die lime is beter!
ja ik was vergeten bubbles erin te doen, maar daar dacht ik te laat aanquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:24 schreef JacMar het volgende:
@ snopprinses: Ik heb je envelop gisteren gekregen! HIj was gescheurd, maar het potje en het stukje zeep zaten keurig met de envelop in een plastic zakje![]()
Ik heb helaas nog geen tijd gehad om voor jou wat klaar te maken, maar dat komt echt nog!
Het maskertje heb ik gisteren geprobeerd en vond ik heel erg lekker![]()
Ik ga morgen een bubbelenvelopje voor je kopen en dan ga ik dit weekend iets voor je postenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ja ik was vergeten bubbles erin te doen, maar daar dacht ik te laat aan![]()
Fijn dat je lekker vond! ik vind hem ook heerlijk! En dat voor mij komt nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |