Van mij ookquote:
SFTS ruikt vaak anders, komt omdat de ene keer ze ze wat meer 'banaan' erin doen en de andere keer wat meer 'vanille'. Het hoort een mix te zijn van die twee, maar als alles met de hand gemaakt wordt, kan je niet altijd de precieze hoeveelheden erin doen. Dus als STFS koopt, zou je echt altijd even moeten ruiken in de winkel, of de geur je wel aanstaat. Ik heb bijvoorbeeld een keer een proefje gehad met een heleboel banaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:42 schreef snopprinses het volgende:
Is er hier iemand met Sympathy for the Skin bodylotion?
ik heb vandaag voor het eerst American Cream gebruikt en deze ruikt zo heerlijk!
ruikt die Sympathy for the Skin nou hetzelfde en blijft deze geur ook aan je hangen?
Ja mij neus ruikt vaak rare dingenquote:Op zondag 5 maart 2006 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wc?
Ik krijg ook pukkeltjes van veel Lush-gezichtverzorgingsproducten helaas...Hoop voor jou dat jij dat niet hebt!!
Hmm, de cremes van Lush gebruik ik sowieso niet meer, want die geven me allemaal een vette huid.. Zélfs Enzymion die dus bedoelt is voor de vette huidquote:Op zondag 5 maart 2006 14:35 schreef Bob. het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt opeens veel meer pukkeltjes op mn gezichtIk denk niet dat dat zomaar uit het niets komt en ik heb wel net een nieuwe dagcreme en ik gebruik pas sinds kort herbalism. Bah ik hoop niet dat het een van die 2 is want ze zijn alle 2 zo lekker
![]()
Wat wel goed nieuws is: ik vind figs and leaves opeens heel lekker, terwijl ik hem eerst een beetje naar een wc vond ruiken![]()
jej ik ben benieuwdquote:Op zondag 5 maart 2006 12:43 schreef JacMar het volgende:
snopprinses, je envelopje gaat zo op de post![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |