Ik ben ook van de partij!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:06 schreef Vava het volgende:
Maar XcUZ_Me, 11 maart kan ik dus zeker komen
Die is juist lekker!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:06 schreef Estrellita het volgende:
Er is toch ook zoiets als een tandpasta met houtskool? Dat lijkt me zo vies!![]()
Absoluutquote:
Pas op, of ik post m'n lijst nog een keerquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:17 schreef Estrellita het volgende:
owja ik heb natuurlijk ook nog snow fairy!![]()
Niet te hard gaan dan de komende weekquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het 100e Lushtopic moet wel een héle mooie TT hebben vind ik![]()
ja daar kan ik niet tegenop lush-addict!! Mijn lijstje is klein maar fijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Pas op, of ik post m'n lijst nog een keer
Moet je maar niet naar China gaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:19 schreef Vava het volgende:
[..]
Niet te hard gaan dan de komende weekik wil zo graag in het 100e Lushtopic posten
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet je maar niet naar China gaan
Dan post ik de mijnequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Pas op, of ik post m'n lijst nog een keer
die van mij is nog niet zo groot...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok,we posten 'm gewoon allemaal nóg een keer. Het vorige topic zat ook zo snel vol!
Maakt niet uit, je moet ergens beginnenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:26 schreef Estrellita het volgende:
[..]
die van mij is nog niet zo groot...![]()
Daar zitten veel erg fijne dingen tussenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:30 schreef Estrellita het volgende:
Karma Kream
Mr Butterball
Teddy Bears Christmas
Cleanliness
Snow Fairy
Egg Snog Lip Balm
Lip Lime
Lemony Flutter
Breath of Fresh Air
Ruby Red Slippers
en nog een piepklein stukje snow cake en Karma zeep
![]()
Ik moet er nog heel erg aan wennen. Doet me denken aan een bepaalde citroenkwark die ik niet lekker vind!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Daar zitten veel erg fijne dingen tussen
Ik vind de Egg Snog trouwens boven verwachting! Echt veel lekkerder dan ik de naam vind klinken![]()
Ik heb Smitten, en als ik die elke dag 's ochtends braaf op mijn handen smeer, heb ik echt lekker zachte handenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:21 schreef Leegle het volgende:
Lijstjes lijstjes
Ik word er helemaal hebberig van!
Ik ben zó benieuwd naar Helping Hands! Het klinkt nu als een soort Dream Cream voor je handen: extreem verzorgend, voor van die droge winterhanden met kloofjes... is dat ook zo? Bij Smitten en Soft Touch heb ik nl het idee dat ze vooral lekker voor de geur zijn.
Citroenkwarkquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:35 schreef Estrellita het volgende:
[..]
Ik moet er nog heel erg aan wennen. Doet me denken aan een bepaalde citroenkwark die ik niet lekker vind!![]()
Als mijn Smitten op is ga ik ook Helping Hands kopenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik heb Smitten, en als ik die elke dag 's ochtends braaf op mijn handen smeer, heb ik echt lekker zachte handen.
Helping hands wil ik hebben als mijn Smitten op is (beetje doorsmeren dus).
Je mag smitten natuurlijk altijd doneren aan je lieve schoonzusquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt goed! Spijtig dat ik niet zo goed tegen handcrèmes kan... Krijg constant de neiging m'n handen af te vegen daarna
Smitten gaat ook nóóit opkomen bij mij
Als mijn lieve schoonzusje een klein potje regelt, kan ze best een kwak Smitten krijgen hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:48 schreef Estrellita het volgende:
[..]
Je mag smitten natuurlijk altijd doneren aan je lieve schoonzus![]()
Dat heb ik met Smitten ook wel een beetje, het blijft zo lang vetquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt goed! Spijtig dat ik niet zo goed tegen handcrèmes kan... Krijg constant de neiging m'n handen af te vegen daarna
Smitten gaat ook nóóit opkomen bij mij
jaaaaaaaaaquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als mijn lieve schoonzusje een klein potje regelt, kan ze best een kwak Smitten krijgen hoor
*op meeneem-lijstje voor het weekend noteert*quote:
*klein potje regelen*quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*op meeneem-lijstje voor het weekend noteert*
quote:
In de winkel om van die proefpotjes vragenquote:
Ja, echt schandalig veelquote:
Da's uit een liedje toch?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tiptoe through the tulips klinkt zo lief
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar ik ben niet dankbaar voor de viooltjes
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef Sanne het volgende:
Ik krijg de foto's van Hillary niet van mijn netvlies.
quote:My Lush List!
! = Lekker, succes, blijvertje!
x = Nee, bah, vies, komt er niet meer in
-- = Op / weggegeven
Zeep
· 17 Cherry Lane
· Banana Moon (x)
· Campo dei Fiori (x)
· Cereology
· Figs & Leaves (!) 2x
· Golden Moon Soap
· Honey Bear Soap
· Honey I Washed the Kids (!)
· Karma Soap
· Milky Bar
· Ooh La La
· Prince
· Sandstone
· Sea Vegetable
· Semivuoi
· Snowcake (!) 3x
· Spice Mountain
· ‘t Was the Night Before Christmas 3x
· Rockstar 3x
Proefjes zeep:
- Alkmaar (--)
- Angels Delight
- Bohemian (--)
- Extra Virgin Olive
- Ginger
- Gratuitous Violets (x en --!)
- I Should Coco (--)
- Miranda (x)
- Soap Sod (x)
Huidverzorging
· Angels on Bare Skin (--)
· Aquamarina (x) (--)
· Coalface
· Dream Cream
· Enzymion
· Fresh Farmacy (!) 2x
· Herbalism
· Imperialis (x) (--)
· Karma Cream (!)
· Running for the Embassy (x)
· Smitten
· Tea Tree Water
Proefjes huidverzorging:
- Ocean Salt (!)
- Schnuggle
- Skin Sin (--)
Persoonlijk
· Ambrosia
· Aromarant
· Egg Snog Lip Balm
· Krystal (x)
· Prince Shaving Cream
· Prince Eau de Cologne
· Silky Underwear (!)
· T for Toes
Proefjes persoonlijk:
- Aromaco
- Bare Naked Lady (--)
- Candy Fluff (!)
- Fair Trade Foot Lotion (--)
- Karma Dusting Powder
- Oxeo Cube
Bubble Bar Slices
· Christmas Kisses Bubble Bar Slice
· Cleanliness
· Creamy Candy Bath Bubble Bar Slice
· Karma Bubble Bar Slice (--)
· Ruby Red Slippers
· Snow Festival 2x
Bruisballen
· Jingle Spells Bath Ballistic
· Mr. Butterbal Snowman Ballistic
· Teddy Bear Ballistic
· Tisty Tosty
Bad & Douche
· Happy Hippy
· Karma Piramide
· Lemslip Butter Cream 3x
· Ring of Roses Butter Cream (x)
· Snow Fairy 2x
· Sweetie Pie Shower Jelly (x) (--)
· The Olive Branch
Proefjes Bad & Douche:
- Freeze (--)
- Skinny Dip Butter Cream (x)
Vers
Proefjes Vers:
- Brazened Honey (--)
- Cosmetic Warrior (x) (--)
- Cupcake (--)
Haarverzorging
· American Cream (--)
· Arabian Bright
· Big (!) 2x
· Hybrid
· New Shampoo Bar
· Snake Oil for Scalps
· Ultimate Shine (!) 2x
Proefjes haarverzorging:
- Jungle (x) (--)
- Reincarnate (x) (--)
- The Strokes (--)
Massage Bars
· It’s a Pleasure Treasure
· Love Bug
· Mange Too
· Shimmy Shimmy
· Soft Coeur (the Honeymooner)
· The Christmas Massage Bar
Proefjes massagebars:
- Sleepy Head
Jaa! Doen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:47 schreef Lotjeb het volgende:
Anitra
Misschien dat ik nu ook binnenkort mijn lijstje durf te plaatsen.....![]()
Jij hebt ook zo'n heerlijk lang lijstje?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:47 schreef Lotjeb het volgende:
Anitra
Misschien dat ik nu ook binnenkort mijn lijstje durf te plaatsen.....![]()
Yeah, rightquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:15 schreef Aarti het volgende:
Ik dwing mezelf om eerst alles op te maken wat ik nu heb liggen, en daarna mag ik misschien weer gaan nadenken om wat te kopen
Dat neem ik mezelf ook elke keer voorquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:15 schreef Aarti het volgende:
Ik dwing mezelf om eerst alles op te maken wat ik nu heb liggen, en daarna mag ik misschien weer gaan nadenken om wat te kopen
Ruilen? Ik heb nog een Senseo nodig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:22 schreef Aarti het volgende:
* ding ding ding, we got a winner *
[TK] Senseo apparaat blauwquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb nog een Senseo nodig.![]()
blauwquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
blauw
past niet in mijn Jan de Bouvrie appeltjes groene keuken.
jammer, tis een koopje.
Tsja... jij bent toevallig een pechvogel. Maar Zwitsal ruikt ook lekker hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:42 schreef DarkManta het volgende:
De meeste... Alle users in dit topic vinden Lush maar een geweldig product en zien alleen maar voordelen.
Nou wordt het eens tijd voor de nadelen van Lush![]()
Happy for Sad niemand zal het product wel kennen van Lush
Ik werd er in ieder geval Sad in plaats van happy van toen ik het gebruikte.
Mijn hele lichaam jeukte zo erg dat ik de neiging had Happy for Sad als heerlijke WC-reiniger te gebruiken, wat ik dan ook heb gedaan. Dat is dan weer het voordeel van Lush, multifunctioneel.
Ook een nadeel van Lush is dat ze ieder keer dat wanneer je net de juiste zeep hebt gevonden zoals Temptation, wat mijn huid prima kon verdragen en de reuk er van gewoon lekker is. Dat Lush zoiets heeft van ach laten we eens gek doen, we produceren het niet meer, we brengen weer ens iets anders op de markt. Als gevolg dat de consument wéér opzoek moet gaan naar een nieuwe bij hem / haar passende zeep te vinden.
Voor de Lush-freaks is het geweldig dat Lush om de week steeds weer met nieuwe rotzooi komt aanzetten. Hoe meer nieuwe producten..... hoe langer de lijstjes van de consumenten, hoe sneller Lush rijk wordt om zo hun rotzooi in nog meer verschillende landen kwijt te kunnen. Geweldig concept
Nog een nadeel is maar oook weer een voordeel is dat Lush producten vers zijn op een natuurlijke basis.
Nadeel is echter hoe verser, dus ook duurder en dus ook dat de consument het niet al te lang kan laten liggen want anders verliest het de kracht wat het eigenlijk had moeten zijn.
Dus als consument betaal je dan op een gegeven moment scheel aan je favoriete zeepje als je geluk hebt. Als je geluk hebt want Lush heeft van die gekke buien dat ze je favoriete zeepje niet meer produceren.
Al met al, maak ik mijn Lush rotzooi zo snel mogelijk op en dan stap ik weer over op mijn oude vertrouwde Zwitsal. Lekker saai, lekker ruiken, normaal geprijsd, altijd op voorraad en nooit last van mijn huidje![]()
Let dadelijk ook eens op de reacties van de Lush-freaks. Ze geloven gewoon dat het echt helpt en dat er echt natuurlijke prodcten in gaan. Vandaar de hoge prijs, want het is allemaal echt. En het ziet er allemaal zo prachtig uit, dus dan is het wel goed etc etc.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tsja... jij bent toevallig een pechvogel. Maar Zwitsal ruikt ook lekker hoor.
Prachtig trouwens, al die lijstjes...voor de grap eens uitrekenen wat we met z'n allen aan Lush hebben uitgegeven. Kun je volgens mij een derde wereldland mee redden.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:55 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Let dadelijk ook eens op de reacties van de Lush-freaks. Ze geloven gewoon dat het echt helpt en dat er echt natuurlijke prodcten in gaan. Vandaar de hoge prijs, want het is allemaal echt. En het ziet er allemaal zo prachtig uit, dus dan is het wel goed etc etc.
Oh jee nu heb ik hier een rel-topic van gemaakt
Daar moet je wel wat meer voor uit de kast trekken, je hebt hier met wijffies te maken hequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:55 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dude, ik bén een Lushfreak. Het is dat ik niet rijk ben, want anders had ik niet voor mezelf ingestaan. Ik ben het er zeker mee eens dat het soms duur is, maar aan de andere kant is Zwitsal, Nivea, Dove of welk ander merk dan ook niet eens zo gek veel goedkoper hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:55 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Let dadelijk ook eens op de reacties van de Lush-freaks. Ze geloven gewoon dat het echt helpt en dat er echt natuurlijke prodcten in gaan. Vandaar de hoge prijs, want het is allemaal echt. En het ziet er allemaal zo prachtig uit, dus dan is het wel goed etc etc.
Aaah jammer, net gemist. Zat ik zeker Lush zeepjes door de wc te trekken om mijn drollen te verwennen met Happy for Sad. Mijn drollen waren in ieder geval Happy.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dude, ik bén een Lushfreak. Het is dat ik niet rijk ben, want anders had ik niet voor mezelf ingestaan. Ik ben het er zeker mee eens dat het soms duur is, maar aan de andere kant is Zwitsal, Nivea, Dove of welk ander merk dan ook niet eens zo gek veel goedkoper hoor.
Maar ik heb verder geen zin om een discussie hier aan te gaan. Jij hebt jouw mening, wij de onze, en laten we dat lekker zo houden. Plus dat we er zelf al vaak zat een reltopic van hebben gemaakt.
Zal je vrouwtje leuk vinden...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Aaah jammer, net gemist. Zat ik zeker Lush zeepjes door de wc te trekken om mijn drollen te verwennen met Happy for Sad. Mijn drollen waren in ieder geval Happy.
Lijkt me niet zo...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Aqua Mirabilis ruikt naar pindakaas. Ik moet nog even beslissen wat ik daar van moet vinden.
Dat de prijs zo hoog is is dan nog niet zo erg, maar de rotzooi moet wel werken als het aanbevolen wordt voor een gevoelige huid.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Om de week nieuwe producten is een beetje overdreven, maar ik snap je punt wel. Dit jaar zijn er ook producten uit gegaan waarvan ik 't jammer vind...
Dat je ergens niet tegen kan, kan gebeuren. Met Lush net zo goed als met iets van Nivea imho, dus dat is gewoon pech.
Verse producten koop ik om de door jou genoemde redenen bijna nooit meer, ik vind het ook zonde dat ze maar beperkt houdbaar zijn. Krachtverlies van de zeepjes is mij tot dusver niet opgevallen.
Het grootste nadeel aan Lush vind ik de prijs. Die is voor sommige producten idioot hoog.
Morgen ga ik al, of eigenlijk, vandaagquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:01 schreef JacMar het volgende:
Wauw wat een lijstjesIk zal die van mij er even bij zetten....
![]()
hele lijst
En er staat nog heel wat op mijn lijst![]()
Wanneer ga je op vakantie Vava? En waar ga je heen in China? (als ik vragen mag)
Ach, met WC Eend zijn ze ook tevredenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Aaah jammer, net gemist. Zat ik zeker Lush zeepjes door de wc te trekken om mijn drollen te verwennen met Happy for Sad. Mijn drollen waren in ieder geval Happy.
Gewoon op vakantie?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:22 schreef Vava het volgende:
[..]
Morgen ga ik al, of eigenlijk, vandaagnog even slapen dus
Ik ga naar Beijing
![]()
Weekje maar hoor, dus volgende week vrijdag ben ik er zeker weer! Als ik over mijn jetlag heen ben
Jij hebt ook al een aardig lange lijst zo te zien!!![]()
Jaquote:
Toe maar! Lekker hoor... hoe kom je in godsnaam op Bejing?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja
En in mijn toilettas zitten allemaal lekker Lushspulletjes zodat ik dat niet hoef te missen![]()
Ik was altijd al benieuwd naar die stadquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Toe maar! Lekker hoor... hoe kom je in godsnaam op Bejing?
Super! Nou, heel veel plezier dan maar en een fijne reis. Wees terug voor deel 100!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik was altijd al benieuwd naar die staden nu kwam mijn moeder (ik ga met haar) op het idee om nu maar te gaan
![]()
Dankje!!! Ja niet al te hard doorposten jullie hierquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Super! Nou, heel veel plezier dan maar en een fijne reis. Wees terug voor deel 100!![]()
Wat gaaf Vava!......(als je het nog leestquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:22 schreef Vava het volgende:
[..]
Morgen ga ik al, of eigenlijk, vandaagnog even slapen dus
Ik ga naar Beijing
![]()
Weekje maar hoor, dus volgende week vrijdag ben ik er zeker weer! Als ik over mijn jetlag heen ben
Jij hebt ook al een aardig lange lijst zo te zien!!![]()
Leuk om te lezen! Heb nog geen enkel product uitgeprobeerd wat erbij staat. Misschien toch eens doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:01 schreef pluisje het volgende:
Beautynieuws: een broek voor je iPod!
In het Beautynieuws staan deze maand allemaal slaapverwekkende Lush producten
Ik vind 'm zo stinkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:06 schreef pluisje het volgende:
Met name de Sleepy Head Massagebar vind ik echt een aanrader
Ik heb nog nooit een masker in de koelkast gedaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:36 schreef snopprinses het volgende:
ik heb eergister Catastrophe Cosmetic Bio Fresh Masker gekregen, en lees nou net op de site dat deze in de koelkast bewaard moet blijven. Dit heb ik dus niet gedaan..weet iemand of dat erg is?![]()
Ja, die beheer ik samen met een vriendin van me. Hoezo?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Offtopic: Bloodylotte heb jij het beheer over de log bloodyhell.nl ?
Een maand of 4, maar kan vaak langer mee. Ook hier geld als er pluisjes op komen is het tijd om hem weg te doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:50 schreef peksin het volgende:
Hai weet iemand hoe lang Angels on bare skin houdbaar is?
Hahaha..Dan moet je het niet doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh tempting!!! Maar ik heb al zoveel 't Was the Night...
Misschien toch het overwegen waard...Mijn haar ziet er echt niet uit nuquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb gistermiddag Big gekocht en gisteravond geprobeerd. En ik heb nu een hele geinige krul onderin mijn haar die zo naar buiten staat. En het is lekker zacht en ruikt lekker.
Nee het is wel goed geknipt, want ik krijg het meestal wel leuk in model..quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is het dan niet toevallig gewoon een keer niet zo goed geknipt?Of moet je ongesteld worden? Dan zit mijn haar ook altijd suf.
Dat zou het heel goed kunnen zijn hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:15 schreef JacMar het volgende:
[..]
Nee het is wel goed geknipt, want ik krijg het meestal wel leuk in model..![]()
Ben wel net ongesteld geweest, dus misschien [afbeelding]
Ik heb je in de Rails zien staanquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:48 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja, die beheer ik samen met een vriendin van me. Hoezo?
Dat is heel lief van jequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zou het heel goed kunnen zijn hoorHormonen doen veel met je haar.
Als je wilt, kan ik je wel een proefje van Big sturen
Mail me maar even op mariekebelt apestaartje en dan het bekende gmail puntje comquote:
Ik stond gisteren ook al in de Limburgse krant. Holladiejee!quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:03 schreef Elefes het volgende:
Hey wat leuk BloodyLotte! Ik heb wel die Rails in mijn handen gehad, maar niet echt goed naar die blogs gekeken die er in stonden.. Misschien kom ik 'm nog een keertje tegen.
Als het nu echt niet meer in de trein ligt, (wat ik me amper kan voorstellen) kan ik het ook naar je opsturen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja, ik hoorde inderdaad al viavia dat we er in staan!Straks in de trein even een rails opzoeken en die is dan van mij. Beroemd!
wellekequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:41 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik stond gisteren ook al in de Limburgse krant. Holladiejee!
Dagblad de Limburger en Limburgs Dagblad, bij het regionieuws van Sittard/Geleen.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:01 schreef _evenstar_ het volgende:
hmm die krijgejn we hier geen van allen![]()
Misschien helpt het als je een keer naar binnen staptquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik ben er al meerdere keren voorbij gelopen in Amsterdam, maar ik weet bij god niet wat ik er zou moeten kopen.....
Leuk stukjequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:09 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]http://members.home.nl/marionzeles/bloodyhell.JPG
Dat is zonde Ymme en ik vind 'm erg lekker!! Als je wilt, mag je 'm naar mij sturenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:08 schreef ymme het volgende:
Wie wil er KARMA dusting powder?
Nog bijna een vol doosje..
Niemand... dan gaat hij de prullenbak in
Mail me maar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is zonde Ymme en ik vind 'm erg lekker!! Als je wilt, mag je 'm naar mij sturen![]()
![]()
Donequote:
Terug gemailt.quote:
Ik zit er wel en heb nog nóóit een rekening gehadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:50 schreef ymme het volgende:
Ik ben geen lid van Ebay.
Ga ik ook niet worden ook.
Ben ik ooit 1x geweest ,en toen kreeg ik allemaal rekeningen van 10 euro, terwijl ik nooit meer actief was daar.
Maar dat doet er niet toe, ik vind dit een mooi topic om de mensen een kans te geven, voor de sleepy head.
Silky underwear hou ik toch zelf
Ik heb nog niets binnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:09 schreef CandyFluff het volgende:
Je hebt mail!
Heb het alquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:20 schreef CandyFluff het volgende:
Hij is wel verstuurd, misschien dat het even duurt.
Zal ik anders nog een mailtje sturen?
Waarom mail je mij dan terug met de volgende boodschap?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:54 schreef ymme het volgende:
Dus wie wil sleapy head? Niemand, dan gaat deze richting prullenbak
Als je niets wilt ruilen of weg wilt geven, waarom doe je dan moeite om dit wel te schrijven in je posts?quote:Maar ik weet nog net of het naar jou toegaat. Ik heb het ook ergens anders aangeboden, en daar willen ze het ruilen voor iets waar ik al lang naar op zoek ben. Maar ik laat je wel weten hoe of wat ok?
Omdat de sleepy head al een paar weken op makeupaplly staat.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:28 schreef CandyFluff het volgende:
[..]
Waarom mail je mij dan terug met de volgende boodschap?
[..]
Als je niets wilt ruilen of weg wilt geven, waarom doe je dan moeite om dit wel te schrijven in je posts?
Niets meer van me laat horen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:33 schreef CandyFluff het volgende:
Jammer dat je nu niets meer van je laat horen, Ymme.
Ik zou graag willen weten waarom je deze posts zo schrijft?
Als je iemand iets toezegt dan is het niet meer dan fatsoenlijk dit ook na te komen.
Maar goed, dit is een wijze les voor anderen wellicht.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:30 schreef PeRi het volgende:
Ah, Ymme is weer bezig zie ik. Waar is mn popcorn?
En jij verschijnt hier alleen in dit topic als er een "rel" bezig is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:56 schreef Maerycke het volgende:
*alvast aanvult voor Ymme* 'Jullie zijn allemaal tegen me, verdraaien m'n woorden, ik lieg nooit, ik ben echt heel erg eerlijk, het ligt allemaal aan jullie!!!' Zal ik ook alvast een topicreport doen?![]()
Ik heb ook M&M's voor jequote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:58 schreef Sinkwanee het volgende:
Ach ja het is weer hetzelfde liedje....
Ik wil ook een handje popcorn
Met pinda's!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:00 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
De choco variant of ook met pinda's![]()
Ik ga me niet eens meer verdedigen hier.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:59 schreef Sinkwanee het volgende:
Tuurlijk Ymme, Net als Candyfluff mailt komt er toe-val-lig een reactie op Make up ally.... Ofcourse...
Ga jij lekker je Lush weggooien en strijken!
Zielig acites, dat zijn acties als emails van andere hier in een topic neer te zetten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:01 schreef CandyFluff het volgende:
Ach, kindje.
Je moet eerst nadenken voor je iets 'gratis' weg wilt geven op een publiek forum.
Eerst nagaan of je nergens anders met iemand aan het onderhandelen bent. Als je dat al was.
Jammer dat je je gelijk zo aangevallen voelt. Ik wilde je alleen duidelijk maken dat je dit forum niet voor deze zielige acties moet gebruiken.
Uh dat bepaal jij voor mij!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:03 schreef CandyFluff het volgende:
Terwijl ik dit forum in de gaten houdt heb ik al gewassen en gestreken en zelfs alles opgevouwen..
Kop op! Jij kunt dat ook!
Of je moet natuurlijk op Makeupalley ook alles in de gaten zitten te houden.
Natuurlijk wat jij wilt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:05 schreef Maerycke het volgende:
Ymme, je besodemietert de boel weer eens en dus valt iedereen alweer over je heen (same old, same old). Dan kun je wel uitbundig gebruik maken van desmiley en heel hard roepen dat het jouw spullen zijn en dat je zelf moet weten wat je ermee doet, maar dat helpt natuurlijk geen ene moer als je dit soort mailtjes verstuurt aan een onschuldige voorbijganger..
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:05 schreef CandyFluff het volgende:
Nee, en dat doe jij natuurlijk niet.
Jij speelt alles open en eerlijk!
Kusje, en tot in de pruimentijd!
Jij bent toch de jonge vitale studente... Kom op vrouwen zijn toch multifunctioneel. Jong en vrouw, het moet haast niet anders kunnen dat jij alles tegelijk kan. Hoe hou je anders al die verschillende verhaallijnen van je bij?quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:08 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Jij bent toch de jonge vitale studente... Kom op vrouwen zijn toch multifunctioneel. Jong en vrouw, het moet haast niet anders kunnen dat jij alles tegelijk kan. Hoe hou je anders al die verschillende verhaallijnen van je bij?
Topicreport al gedaan?quote:'Jullie zijn allemaal tegen me, verdraaien m'n woorden, ik lieg nooit, ik ben echt heel erg eerlijk, het ligt allemaal aan jullie!!!'
Even een qoute van iets of iemand.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:11 schreef Maerycke het volgende:
Ah daar zijn we! Ik denk al wat duurt dat lang!
[..]
Topicreport al gedaan?
Ik denk dat niet alleen, ik heb het net zelf meegemaakt hoe je me voor de gek houdt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:10 schreef ymme het volgende:
Get a life... En ga niet andere mensen beschuldigen, omdat jullie dat denken.!
M'n thee wat doe je!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:14 schreef debby1973 het volgende:
Ach Ymme, trek je er toch niets van aan. ZE zijn allemaal zo dom als hooi!
Nog even een reactie..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:15 schreef CandyFluff het volgende:
@Ymme.. Meisje, ik lust types zo als jij rauw.
Ik maak ze elke dag mee, zelfs op mijn vrije dagen, blijkt nu..
Uit de reacties van anderen blijkt dus dat dit voor jou echt up your (makeup) alley is.
Ze helpen mij niet, ze moeten jou gewoon niet. That's all!
Dom hoor..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:25 schreef CandyFluff het volgende:
Ze geeft nu alles weg. Als je geluk hebt.
Maarja, ik was veeeeeel te ongeduldig. En nu krijg ik geen Sleepy Head!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |