Ik heb ook M&M's voor jequote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:58 schreef Sinkwanee het volgende:
Ach ja het is weer hetzelfde liedje....
Ik wil ook een handje popcorn
Met pinda's!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:00 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
De choco variant of ook met pinda's![]()
Ik ga me niet eens meer verdedigen hier.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:59 schreef Sinkwanee het volgende:
Tuurlijk Ymme, Net als Candyfluff mailt komt er toe-val-lig een reactie op Make up ally.... Ofcourse...
Ga jij lekker je Lush weggooien en strijken!
Zielig acites, dat zijn acties als emails van andere hier in een topic neer te zetten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:01 schreef CandyFluff het volgende:
Ach, kindje.
Je moet eerst nadenken voor je iets 'gratis' weg wilt geven op een publiek forum.
Eerst nagaan of je nergens anders met iemand aan het onderhandelen bent. Als je dat al was.
Jammer dat je je gelijk zo aangevallen voelt. Ik wilde je alleen duidelijk maken dat je dit forum niet voor deze zielige acties moet gebruiken.
Uh dat bepaal jij voor mij!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:03 schreef CandyFluff het volgende:
Terwijl ik dit forum in de gaten houdt heb ik al gewassen en gestreken en zelfs alles opgevouwen..
Kop op! Jij kunt dat ook!
Of je moet natuurlijk op Makeupalley ook alles in de gaten zitten te houden.
Natuurlijk wat jij wilt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:05 schreef Maerycke het volgende:
Ymme, je besodemietert de boel weer eens en dus valt iedereen alweer over je heen (same old, same old). Dan kun je wel uitbundig gebruik maken van desmiley en heel hard roepen dat het jouw spullen zijn en dat je zelf moet weten wat je ermee doet, maar dat helpt natuurlijk geen ene moer als je dit soort mailtjes verstuurt aan een onschuldige voorbijganger..
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:05 schreef CandyFluff het volgende:
Nee, en dat doe jij natuurlijk niet.
Jij speelt alles open en eerlijk!
Kusje, en tot in de pruimentijd!
Jij bent toch de jonge vitale studente... Kom op vrouwen zijn toch multifunctioneel. Jong en vrouw, het moet haast niet anders kunnen dat jij alles tegelijk kan. Hoe hou je anders al die verschillende verhaallijnen van je bij?quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:08 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Jij bent toch de jonge vitale studente... Kom op vrouwen zijn toch multifunctioneel. Jong en vrouw, het moet haast niet anders kunnen dat jij alles tegelijk kan. Hoe hou je anders al die verschillende verhaallijnen van je bij?
Topicreport al gedaan?quote:'Jullie zijn allemaal tegen me, verdraaien m'n woorden, ik lieg nooit, ik ben echt heel erg eerlijk, het ligt allemaal aan jullie!!!'
Even een qoute van iets of iemand.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:11 schreef Maerycke het volgende:
Ah daar zijn we! Ik denk al wat duurt dat lang!
[..]
Topicreport al gedaan?
Ik denk dat niet alleen, ik heb het net zelf meegemaakt hoe je me voor de gek houdt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:10 schreef ymme het volgende:
Get a life... En ga niet andere mensen beschuldigen, omdat jullie dat denken.!
M'n thee wat doe je!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:14 schreef debby1973 het volgende:
Ach Ymme, trek je er toch niets van aan. ZE zijn allemaal zo dom als hooi!
Nog even een reactie..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:15 schreef CandyFluff het volgende:
@Ymme.. Meisje, ik lust types zo als jij rauw.
Ik maak ze elke dag mee, zelfs op mijn vrije dagen, blijkt nu..
Uit de reacties van anderen blijkt dus dat dit voor jou echt up your (makeup) alley is.
Ze helpen mij niet, ze moeten jou gewoon niet. That's all!
Dom hoor..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:25 schreef CandyFluff het volgende:
Ze geeft nu alles weg. Als je geluk hebt.
Maarja, ik was veeeeeel te ongeduldig. En nu krijg ik geen Sleepy Head!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |