Dat zou het heel goed kunnen zijn hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:15 schreef JacMar het volgende:
[..]
Nee het is wel goed geknipt, want ik krijg het meestal wel leuk in model..![]()
Ben wel net ongesteld geweest, dus misschien [afbeelding]
Ik heb je in de Rails zien staanquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:48 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja, die beheer ik samen met een vriendin van me. Hoezo?
Dat is heel lief van jequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zou het heel goed kunnen zijn hoorHormonen doen veel met je haar.
Als je wilt, kan ik je wel een proefje van Big sturen
Mail me maar even op mariekebelt apestaartje en dan het bekende gmail puntje comquote:
Ik stond gisteren ook al in de Limburgse krant. Holladiejee!quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:03 schreef Elefes het volgende:
Hey wat leuk BloodyLotte! Ik heb wel die Rails in mijn handen gehad, maar niet echt goed naar die blogs gekeken die er in stonden.. Misschien kom ik 'm nog een keertje tegen.
Als het nu echt niet meer in de trein ligt, (wat ik me amper kan voorstellen) kan ik het ook naar je opsturen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja, ik hoorde inderdaad al viavia dat we er in staan!Straks in de trein even een rails opzoeken en die is dan van mij. Beroemd!
wellekequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:41 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik stond gisteren ook al in de Limburgse krant. Holladiejee!
Dagblad de Limburger en Limburgs Dagblad, bij het regionieuws van Sittard/Geleen.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:01 schreef _evenstar_ het volgende:
hmm die krijgejn we hier geen van allen![]()
Misschien helpt het als je een keer naar binnen staptquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik ben er al meerdere keren voorbij gelopen in Amsterdam, maar ik weet bij god niet wat ik er zou moeten kopen.....
Leuk stukjequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:09 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]http://members.home.nl/marionzeles/bloodyhell.JPG
Dat is zonde Ymme en ik vind 'm erg lekker!! Als je wilt, mag je 'm naar mij sturenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:08 schreef ymme het volgende:
Wie wil er KARMA dusting powder?
Nog bijna een vol doosje..
Niemand... dan gaat hij de prullenbak in
Mail me maar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is zonde Ymme en ik vind 'm erg lekker!! Als je wilt, mag je 'm naar mij sturen![]()
![]()
Donequote:
Terug gemailt.quote:
Ik zit er wel en heb nog nóóit een rekening gehadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:50 schreef ymme het volgende:
Ik ben geen lid van Ebay.
Ga ik ook niet worden ook.
Ben ik ooit 1x geweest ,en toen kreeg ik allemaal rekeningen van 10 euro, terwijl ik nooit meer actief was daar.
Maar dat doet er niet toe, ik vind dit een mooi topic om de mensen een kans te geven, voor de sleepy head.
Silky underwear hou ik toch zelf
Ik heb nog niets binnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:09 schreef CandyFluff het volgende:
Je hebt mail!
Heb het alquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:20 schreef CandyFluff het volgende:
Hij is wel verstuurd, misschien dat het even duurt.
Zal ik anders nog een mailtje sturen?
Waarom mail je mij dan terug met de volgende boodschap?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:54 schreef ymme het volgende:
Dus wie wil sleapy head? Niemand, dan gaat deze richting prullenbak
Als je niets wilt ruilen of weg wilt geven, waarom doe je dan moeite om dit wel te schrijven in je posts?quote:Maar ik weet nog net of het naar jou toegaat. Ik heb het ook ergens anders aangeboden, en daar willen ze het ruilen voor iets waar ik al lang naar op zoek ben. Maar ik laat je wel weten hoe of wat ok?
Omdat de sleepy head al een paar weken op makeupaplly staat.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:28 schreef CandyFluff het volgende:
[..]
Waarom mail je mij dan terug met de volgende boodschap?
[..]
Als je niets wilt ruilen of weg wilt geven, waarom doe je dan moeite om dit wel te schrijven in je posts?
Niets meer van me laat horen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:33 schreef CandyFluff het volgende:
Jammer dat je nu niets meer van je laat horen, Ymme.
Ik zou graag willen weten waarom je deze posts zo schrijft?
Als je iemand iets toezegt dan is het niet meer dan fatsoenlijk dit ook na te komen.
Maar goed, dit is een wijze les voor anderen wellicht.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:30 schreef PeRi het volgende:
Ah, Ymme is weer bezig zie ik. Waar is mn popcorn?
En jij verschijnt hier alleen in dit topic als er een "rel" bezig is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:56 schreef Maerycke het volgende:
*alvast aanvult voor Ymme* 'Jullie zijn allemaal tegen me, verdraaien m'n woorden, ik lieg nooit, ik ben echt heel erg eerlijk, het ligt allemaal aan jullie!!!' Zal ik ook alvast een topicreport doen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |