Aaah jammer, net gemist. Zat ik zeker Lush zeepjes door de wc te trekken om mijn drollen te verwennen met Happy for Sad. Mijn drollen waren in ieder geval Happy.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dude, ik bén een Lushfreak. Het is dat ik niet rijk ben, want anders had ik niet voor mezelf ingestaan. Ik ben het er zeker mee eens dat het soms duur is, maar aan de andere kant is Zwitsal, Nivea, Dove of welk ander merk dan ook niet eens zo gek veel goedkoper hoor.
Maar ik heb verder geen zin om een discussie hier aan te gaan. Jij hebt jouw mening, wij de onze, en laten we dat lekker zo houden. Plus dat we er zelf al vaak zat een reltopic van hebben gemaakt.
Zal je vrouwtje leuk vinden...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Aaah jammer, net gemist. Zat ik zeker Lush zeepjes door de wc te trekken om mijn drollen te verwennen met Happy for Sad. Mijn drollen waren in ieder geval Happy.
Lijkt me niet zo...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Aqua Mirabilis ruikt naar pindakaas. Ik moet nog even beslissen wat ik daar van moet vinden.
Dat de prijs zo hoog is is dan nog niet zo erg, maar de rotzooi moet wel werken als het aanbevolen wordt voor een gevoelige huid.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Om de week nieuwe producten is een beetje overdreven, maar ik snap je punt wel. Dit jaar zijn er ook producten uit gegaan waarvan ik 't jammer vind...
Dat je ergens niet tegen kan, kan gebeuren. Met Lush net zo goed als met iets van Nivea imho, dus dat is gewoon pech.
Verse producten koop ik om de door jou genoemde redenen bijna nooit meer, ik vind het ook zonde dat ze maar beperkt houdbaar zijn. Krachtverlies van de zeepjes is mij tot dusver niet opgevallen.
Het grootste nadeel aan Lush vind ik de prijs. Die is voor sommige producten idioot hoog.
Morgen ga ik al, of eigenlijk, vandaagquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:01 schreef JacMar het volgende:
Wauw wat een lijstjesIk zal die van mij er even bij zetten....
![]()
hele lijst
En er staat nog heel wat op mijn lijst![]()
Wanneer ga je op vakantie Vava? En waar ga je heen in China? (als ik vragen mag)
Ach, met WC Eend zijn ze ook tevredenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Aaah jammer, net gemist. Zat ik zeker Lush zeepjes door de wc te trekken om mijn drollen te verwennen met Happy for Sad. Mijn drollen waren in ieder geval Happy.
Gewoon op vakantie?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:22 schreef Vava het volgende:
[..]
Morgen ga ik al, of eigenlijk, vandaagnog even slapen dus
Ik ga naar Beijing
![]()
Weekje maar hoor, dus volgende week vrijdag ben ik er zeker weer! Als ik over mijn jetlag heen ben
Jij hebt ook al een aardig lange lijst zo te zien!!![]()
Jaquote:
Toe maar! Lekker hoor... hoe kom je in godsnaam op Bejing?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja
En in mijn toilettas zitten allemaal lekker Lushspulletjes zodat ik dat niet hoef te missen![]()
Ik was altijd al benieuwd naar die stadquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Toe maar! Lekker hoor... hoe kom je in godsnaam op Bejing?
Super! Nou, heel veel plezier dan maar en een fijne reis. Wees terug voor deel 100!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik was altijd al benieuwd naar die staden nu kwam mijn moeder (ik ga met haar) op het idee om nu maar te gaan
![]()
Dankje!!! Ja niet al te hard doorposten jullie hierquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Super! Nou, heel veel plezier dan maar en een fijne reis. Wees terug voor deel 100!![]()
Wat gaaf Vava!......(als je het nog leestquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:22 schreef Vava het volgende:
[..]
Morgen ga ik al, of eigenlijk, vandaagnog even slapen dus
Ik ga naar Beijing
![]()
Weekje maar hoor, dus volgende week vrijdag ben ik er zeker weer! Als ik over mijn jetlag heen ben
Jij hebt ook al een aardig lange lijst zo te zien!!![]()
Leuk om te lezen! Heb nog geen enkel product uitgeprobeerd wat erbij staat. Misschien toch eens doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:01 schreef pluisje het volgende:
Beautynieuws: een broek voor je iPod!
In het Beautynieuws staan deze maand allemaal slaapverwekkende Lush producten
Ik vind 'm zo stinkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:06 schreef pluisje het volgende:
Met name de Sleepy Head Massagebar vind ik echt een aanrader
Ik heb nog nooit een masker in de koelkast gedaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:36 schreef snopprinses het volgende:
ik heb eergister Catastrophe Cosmetic Bio Fresh Masker gekregen, en lees nou net op de site dat deze in de koelkast bewaard moet blijven. Dit heb ik dus niet gedaan..weet iemand of dat erg is?![]()
Ja, die beheer ik samen met een vriendin van me. Hoezo?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Offtopic: Bloodylotte heb jij het beheer over de log bloodyhell.nl ?
Een maand of 4, maar kan vaak langer mee. Ook hier geld als er pluisjes op komen is het tijd om hem weg te doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:50 schreef peksin het volgende:
Hai weet iemand hoe lang Angels on bare skin houdbaar is?
Hahaha..Dan moet je het niet doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh tempting!!! Maar ik heb al zoveel 't Was the Night...
Misschien toch het overwegen waard...Mijn haar ziet er echt niet uit nuquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb gistermiddag Big gekocht en gisteravond geprobeerd. En ik heb nu een hele geinige krul onderin mijn haar die zo naar buiten staat. En het is lekker zacht en ruikt lekker.
Nee het is wel goed geknipt, want ik krijg het meestal wel leuk in model..quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is het dan niet toevallig gewoon een keer niet zo goed geknipt?Of moet je ongesteld worden? Dan zit mijn haar ook altijd suf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |