Ik wist even niks beters te verzinnenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het gaat hard met de topics
Ik vermoed dat deze voor Valentijn al wel weer vol is
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:14 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik wist even niks beters te verzinnen
Ik hoop het zo hequote:Op donderdag 9 februari 2006 15:17 schreef Bob. het volgende:
Alweer een nieuweNu gaat de tuut vast komen voor hij vol is
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:29 schreef Anitra het volgende:
Oh Aarti doe nou niet, ik wil hem zo graag, maar heb geen Lushcentjes en kom niet in de buurt van winkels 1 dezer dagenMaar hij is zo mooi
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:45 schreef Aarti het volgende:
Ik ben gestopt met hints geven, ik heb gewoon gezegd:
"luister vriend, ik wil dat ding, en je moet het zondag in de Leidse gaan kopen, want dan krijg je nog een goodiebag erbij ook. Ik reageer wel verrast als je het me geeft"
Moet werken.
Mannen en subtiliteit gaan over het algemeen niet samen, heb ik gemerktquote:
Zou wel héél snel zijn he? Het is gister met de post meegegaanquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:30 schreef Aarti het volgende:
Nog geen Toetje in zicht?
oh jaquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou wel héél snel zijn he? Het is gister met de post meegegaan.
Nouja, dat klopt ook wel ongeveer... Het vorige pakket is nu 2 weken geleden besteld... 26 januari... Dus een halve maand zijn we al aan 't wachtenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh ja![]()
In mijn belevingswereld zitten we met zn allen echt al maaaaaaanden op jullie pakket te wachten![]()
Naäpert.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:09 schreef Sanne het volgende:
Vanmiddag even in de Leidse naar binnen gegluurd, maar nog niets spectaculairs gezien.
Dat is mijn bureaublad achtergrond! Kijk:quote:
Hm...dat ga ik ook proberen bij mijn ventquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:45 schreef Aarti het volgende:
Ik ben gestopt met hints geven, ik heb gewoon gezegd:
"luister vriend, ik wil dat ding, en je moet het zondag in de Leidse gaan kopen, want dan krijg je nog een goodiebag erbij ook. Ik reageer wel verrast als je het me geeft"
Moet werken.
Zo zijn mannenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm...dat ga ik ook proberen bij mijn vent
Die ziet de subtiele hints nooit...
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:42 schreef JacMar het volgende:
Shirley ik heb jouw idee gepikt en ik heb nu ook een hele mooie bureaubladachtergrond![]()
Ja!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:47 schreef Shirley het volgende:
Hahaha.... zulke ideeen mogen best gepikt worden hoor...ik zou hetzelfde doen. Het staat echt lief hé?
Hier werd gezegd dat het er een beetje vies uitziet..quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja!
Mijn vriendje net bij het aanschouwen van de desktop: "Wat is dat?"
Ik: "De Lóve Stack, kijk maar in het Lushtopic
"
Hij:![]()
Ik heb gisteren wel stiekem Snowfairy in het bad van mijn vriendje gegooidquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:57 schreef PeRi het volgende:
Ik voel me zo gezegend met een vent die Lush ook leuk vindt.
Als je dat maar weet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:57 schreef PeRi het volgende:
Ik voel me zo gezegend met een vent die Lush ook leuk vindt.
Mijnes ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:05 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wel stiekem Snowfairy in het bad van mijn vriendje gegooid![]()
En hij vond het best lekker![]()
![]()
Mijne ook! Hij vindt vooral de shampoobars lekker... en zo kan ik bij hem in het weekend ook lekker Lushenquote:
and tomorrow for a birthday.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:04 schreef PeRi het volgende:
Today is a very good day for a Valentine day
Geniet nog maar even van je laatste uurtjes als tiener.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:09 schreef Sanne het volgende:
[..]
Geniet nog maar even van je laatste uurtjes als tiener.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:00 schreef Sanne het volgende:
Voor iedereen die wil kwijlen.
Was het maar iedere week Valentijn!
Hm. Ideeen:quote:
Fan van de PussycatDolls of hoe ze ook moge heten?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Hm. Ideeen:
Crazy little thing called Lush
StickwitLush
Don't you wish your girlfriend was Lush like me
Get Lush or Die Trying
Ik ben zo in de wolken dat ik de forums niet meer uit elkaar kan houden!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Was dit niet iets compleet beslotens van het ándere forum
Ik vind het allemaal prachtig hoor, maar vraag me dan beetje af wat dit hier doet...
Jij mag het volgende topic openenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Hm. Ideeen:
Crazy little thing called Lush
StickwitLush
Don't you wish your girlfriend was Lush like me
Get Lush or Die Trying
Hoort het constante gehuil om die tuut niet in het TPG topic ook?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Was dit niet iets compleet beslotens van het ándere forum
Ik vind het allemaal prachtig hoor, maar vraag me dan beetje af wat dit hier doet...
De tuut is met 5 mensen besteld die hier in dit topic op dit forum rond hangen. De valentijnsactie is een forumspecifieke-actie van een ander forum.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hoort het constante gehuil om die tuut niet in het TPG topic ook?
Ja, in de zin als er een centraal klaagtopic was geweest over verloren pakketten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Absoluut niet haha, maar ik ken niet zoveel uit de huidige top 40. De eerste was Queen, en de laatste was van een film die nog moet uitkomen. Ik zat toevallig net te kijken op de site van Pathe.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Fan van de PussycatDolls of hoe ze ook moge heten?
Zoals Anitra al zei, jij mag het volgende topic openenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:48 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Absoluut niet haha, maar ik ken niet zoveel uit de huidige top 40. De eerste was Queen, en de laatste was van een film die nog moet uitkomen. Ik zat toevallig net te kijken op de site van Pathe.
Had dan meegedaan, tut! Ik vond het vorige keer al zo leuk dat je meedeed!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:01 schreef Maeghan het volgende:
Haha, ik vond het ook niet kunnen hoor. Ik zat gelijk m'n toetsenbord onder te kwijlen van al die mooie pakjes =P
Commercieel gedoe is natuurlijk bagger, maar een gigantische doos vol cadeautjes krijgen, is natuurlijk helemaal fantastisch... Mijn pakket was echt geweldigquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:05 schreef Maeghan het volgende:
Ja, maar ik ben tegen het hele commerciele gedoe rond valentijn, en ik moet me toch aan m'n principes houden. =P (Dat, en ik verwachtte nog een ccrekening van 200+ euro *kuch*)
Leuk hoor al die pakjes!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:00 schreef Sanne het volgende:
Voor iedereen die wil kwijlen.
Was het maar iedere week Valentijn!
Neen, want dat gaat om Lush en om mensen die hier in het topic op de hoogte gehouden wilden worden van de stand van zakenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oeh!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:10 schreef Anitra het volgende:
(Er wordt gewerkt aan filialen in Utrecht, Arnhem en Groningen)
Die info staat al máánden in die tekst helaas... Er schijnt ook gewerkt te worden aan een filiaal in Rotterdam, maar erg haast hebben ze niet bij Lush geloof ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:15 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Oeh!!!
Waar heb je die info vandaan en is er bekend wanneer er een filiaal in Groningen komt?![]()
Een authentiek pand in het centrum van Rotterdam... Succesquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:24 schreef Leegle het volgende:
En tja, die andere filialen...waarschijnlijk wachten ze op dé perfecte, niet te dure A-locatie in de authentiek pand (net als tig andere bedrijfjes). Maar van mij mogen ze ook opschieten
Goes heeft wel authentieke pandjesquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een authentiek pand in het centrum van Rotterdam... Succes
Dat wordt dus nooit wat met Lush hier
Dan wil ik er bij m'n ouders in Zutphen ook wel éénquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:28 schreef Vava het volgende:
[..]
Goes heeft wel authentieke pandjeshebben we gelijk een Lush in Zeeland
![]()
Heb ik nog een reden om eens in Zutphen te gaan kijkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan wil ik er bij m'n ouders in Zutphen ook wel één![]()
Maar Arnhem is iig in aantochtquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:31 schreef Ladyxima het volgende:
ik wacht nog steeds op een in Arnhem...
Lush is niet compleet zonder een filiaal in Arnhem![]()
Thanks!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:48 schreef Vava het volgende:
Anitra, ik vergat het nog te zeggen maar gefeliciteerd met je prijs! Echt heel leuk voor jullie
Hmm... da's dan wel jammerquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:51 schreef Anitra het volgende:
[..]
Thanks!!
Er zit trouwens geen Lush in de buurt van de parken waar we uit mogen kiezen
met heel veel foto'squote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef Shirley het volgende:
Oh en prepare... binnenkort een heel topic over onze aangekomen tuut!
Je slaat de spijker op z'n kop!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef _evenstar_ het volgende:
Sanne je laat je weer kennen hoorhoe oud was je
![]()
je mag zelf een ander afzeiken, maar als een ander terecht commentaar geeft dan is dat tuut gedoe en alles ( wat door meiden van hier besteld is) er om heen niet hier op zijn plaats.
en die gare valentijnsactie wat van een geheel ander fora is vind je wel legitiem.
jammerlijk weer.
fototoestel ligt klaar, batterijen zijn opgeladen en geheugenkaartjes zijn leegquote:
Wat is Elixer?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Zeikerds!
Ik heb vandaag You snap the whip gekocht en ik kreeg er een Elixer ding bij. Het is alleen al leuk om er binnen te lopen, vooral in Maastricht. Ze kennen me al helemaal en kletsen altijd heel aardig.
Een Bath Melt met glittertjes Shirleyquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een Bath Melt met glittertjes Shirley
Mijn lijst is alweer zo lang met die nieuwe produkten erbij...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:20 schreef Vava het volgende:
Nou, dat klinkt wel lekker*noteert op het wensjeslijstje
ehm jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mijn lijst is alweer zo lang met die nieuwe produkten erbij...
Stomme verslaving!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:22 schreef Vava het volgende:
[..]
ehm jade mijne is ook alweer veel te groot, dit moet verdeeld worden over 2 aankopen
Ik vind het nog best een onschuldige verslaving hoorquote:
Zwaar schuldig bedoel je! Je zou zomaar in de schulden kunnen raken! Maar je blijft iig wel lekker ruiken dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind het nog best een onschuldige verslaving hoor![]()
Als ik maar lekker ruikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zwaar schuldig bedoel je! Je zou zomaar in de schulden kunnen raken! Maar je blijft iig wel lekker ruiken dan.
Slaap lekker!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
En nu ga ik lekker slapen....
Welterusten
Noujaaaa dan zou ie van mij ook echt NIKS krijgen hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:58 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben gezegend met een vriendje dat niet aan Valentijn doet...![]()
Nee, dat was ik ook niet van planquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:00 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Noujaaaa dan zou ie van mij ook echt NIKS krijgen hoor![]()
Nee, maar 2 pagina's dezelfde reacties hoeft ook niet lijkt me, alles is nu al gezegd, misschien zou het weer over Lush kunnen gaan nu??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:19 schreef vriendinnie het volgende:
Er hoeft hierover toch geen probleem te onstaan, lijkt me...
same herequote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:44 schreef Maeghan het volgende:
maatje M haha... Als ik over twee jaar op streefgewicht ben en je hebt 'm nog, dan mail ik je =P
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
is die tuut er nou al eindelijk?vroeg de lurkert.
voor de liefhebsters heb ik 3 stukken snowcake,
ik geloof 3 stukken angel's delight [iig 2]
en een lush t shirt maatje M in de aanbieding
nee, ikheb juist geen idee, daarom vroeg ik hetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:47 schreef Maeghan het volgende:
Euhm, zijn er meerdere manieren om Buffy te gebruiken dan? Ik neem 'm mee onder de douche, stap even onder het water vandaan en dan haal ik 'm over m'n vel. Maak 'm af en toe even nat als het niet soepel meer gaat. Dan ga ik even met m'n handen eroverheen, zodat alles goed ingesmeerd is, en dan spoel ik me af en dep ik me droog. En dan zit ik een kwartier aan m'n armen toe voelen hoe zacht en glad ze zijn ;-)
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:45 schreef BloodyLotte het volgende:You Snap The Whip
Ik heb 'm in 4 kleine stukjes gesneden en met een klein stukje gisteren me ingesmeerd onder de douche. Ik was helemaal grijs!Maar na het afspoelen was ik zo zacht en rook ik zo lekker. Zelf mijn vriend merkte het.
"Ik wil op je kauwen."
"Waarom?"
"Je ruikt naar een kaugumballetje"
Ik heb eens een monstertje Buffy gehad, en dat een paar keer gebruikt onder de douche, en daarna goed afgespoeld. Maar toch bleef er een laagje achter. Niet heel overdreven, maar je moet daar maar net van houden denk ik (net als met veel dingen)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, ikheb juist geen idee, daarom vroeg ik het![]()
Maar ik las op een ander forum dat het bij mensen zo een vettig laagje achterlaat, dus zouden zij het dan niet onder de douche doen?Of blijf je sowieso met een laagje zitten?
Ik wil hem misschien ook halen, vandaar mn vragen
quote:
stom...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tuut is er nog niet.
Ik ga me erin proppen, desnoods een maand hongerenquote:
Je blijft altijd met een laagje zitten ja, dat is er juist zo lekker aan. Maar echt vettig, nee. Ja, als je met je vingers over je huid gaat, dan voelen je vingers vettig, maar op zich voelt het niet plakkerig op je huid zelf, en je plakt ook niet aan je kleren of zo. Het is meer olieachtig, en het trekt best snel in en dan voelt je huid alleen heel soepel en toch stevig of zo. Nou ja, haha, ik weet niet. Ik vind het gewoon lekker.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, ikheb juist geen idee, daarom vroeg ik het![]()
Maar ik las op een ander forum dat het bij mensen zo een vettig laagje achterlaat, dus zouden zij het dan niet onder de douche doen?Of blijf je sowieso met een laagje zitten?
Ik wil hem misschien ook halen, vandaar mn vragen
Ja, ach.. version 2.0 is eergisteren de deur uitgegaan, dus nog even geduld.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
stom...
ik had m binnen n week
Klinkt goed!!! Voeg hem toe aan mn lijstje voor zondag in de Leidsequote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:54 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Je blijft altijd met een laagje zitten ja, dat is er juist zo lekker aan. Maar echt vettig, nee. Ja, als je met je vingers over je huid gaat, dan voelen je vingers vettig, maar op zich voelt het niet plakkerig op je huid zelf, en je plakt ook niet aan je kleren of zo. Het is meer olieachtig, en het trekt best snel in en dan voelt je huid alleen heel soepel en toch stevig of zo. Nou ja, haha, ik weet niet. Ik vind het gewoon lekker.![]()
Ik zou wel willen, maar ik ben ziekquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Klinkt goed!!! Voeg hem toe aan mn lijstje voor zondag in de Leidse![]()
gaat er nog iemand van hier naar die opening?
You've got mail!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ladies met interesse mogen me altijd mailen
ik ben niet zo vaak online, heb geen internet thuis
de aansluiting laat nogal lang op zich wachten
Mijn moeder heeft Buffy en die is er razend enthousiast over. Ze is ook helemaal weg van Dream Cream en Fresh Farmacy. Het is zo leuk om samen te keuvelen over Lush.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:54 schreef Anitra het volgende:
You snap the whip vind ik ook lekkerder dan Buffy. Met buffy heb ik altijd ruzie die vliegt alle kanten op en ze krast me open
YSTW ruikt ook nog een lekkerder
beterschap, meissie!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik ben ziek
Lig te rillen onder een dik dekbedEn dat met mn laatste vrije weekeinde voor de deur. Ik ben niet blij
.
Dankjewelquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik ben ziek
Lig te rillen onder een dik dekbedEn dat met mn laatste vrije weekeinde voor de deur. Ik ben niet blij
.
een pakket met geloof ik 50 kerstproducten (maar dat weet ik niet helemaal zeker), het is alleen een verassing wat voor producten!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:41 schreef essiedepessie het volgende:
Hallo hallo, sinds kort ook helemaal lush fan.. door de big shampoo en retread conditioner. vorige week voor 100 euro spulletjes op de site besteld, maar jullie moeten me nu echt even helpen.
Wat is de tuut???
Het is een zwart blokje en zodra ik het op mijn gezicht aan breng heb ik het idee van echte reiniging. Het voelt gewoon goed. Achteraf moet je wel iets hebben van Babyface of Sweet Japanese Girl of AOBS want anders voelt je gezicht zo droogjes aan onder de douche (Misschien ook wel daarna.).quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh trouwens, ik zat er aan te denken om Coalface te gaan proberen. Ik heb vorig jaar eens Fresh Faramcy gehad, maar wellicht bevalt Coalface me beter. Wie hier kan me er wat meer over vertellen?
Heeeeej Vava! Ik dacht al dat er geen tuut was gekomen vandaagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:42 schreef Vava het volgende:
Beterschap XcUZ_Me!
Heute geen tuut, maar morgen wellicht![]()
Ik gebruik SJG altijd 's avonds voordat ik naar bed ga, zodat dat laagje lekker in kan trekken 's nachts. De volgende ochtend heb ik dan een heerlijk zacht gezichtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik gebruik gewoon de Nivea creme voor mijn gezicht. De klassieke, in het blauwe blik. Dat deed ik vroeger niet. Sweet Japanese Girl vind ik kut, dat vettige laagje dat het achterlaat geeft me een enorme glimkop, en dat krijg ik dan ook niet weg.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ladies, ik breng u goed nieuws:![]()
![]()
De übertüte is gearriveerd
![]()
![]()
Ik kreeg net een smsje van Vava! Ze werd in de trein op weg naar haar werk gebeld door haar moeder dat er een groot, zwaar pakket was bezorgd!!!
Helaas voor ons is Vaav pas weer thuis rond 20.30, maar ik denk dat we dan snel foto's en nadere informatie gaan krijgen!![]()
Neeeh!! Na alle telefoontjes en moeite van Vava's kant, vind ik dat zij de primeur mag hebbenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:59 schreef JacMar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk!
Ik ben blij![]()
(kan haar moeder 'm niet even openmaken![]()
)
Tuuuuurlijk! Was ook maar een grapjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neeeh!! Na alle telefoontjes en moeite van Vava's kant, vind ik dat zij de primeur mag hebben![]()
Ik ben echt zo blij en opgeluchtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:02 schreef JacMar het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk! Was ook maar een grapje![]()
Dus een tuut is een erg goed medicijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben echt zo blij en opgelucht
Voel zelfs even m'n koortsrillingen niet meer
Ja, zekerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:03 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dus een tuut is een erg goed medicijn![]()
Ik ben echt heeel nieuwsgierig! Denk dat de dag niet zo snel voorbij gaat vandaagquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, zeker
Ik denk toch echt dat dit pakket 2 is... Pakket 1 zien we nooit meer wat van vrees ik. En aangezien Dld een onderzoek heeft ingesteld, zal 'ie wel retour gaan als 'ie ooit nog wordt teruggevonden.
Jij zit gewoon op de 'wie krijgt wat'-rel te wachtenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:07 schreef flugeltje het volgende:
Yessssss!!!
Dat werd verdikkeme wel eens tijd zeg.... Moeten we écht nog zolang wachten?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij zit gewoon op de 'wie krijgt wat'-rel te wachten
Ook al niet iddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:13 schreef JacMar het volgende:
(@Flugel Dan kan je Harm ook niet zien optreden vanavond![]()
)
Gelukkig ben ik wel thuis vanavond! Ik zit om 20.30u klaar achter de computer![]()
![]()
Ah kijk, al twee mensen vóór een zondagmiddagrelquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:18 schreef Ladyxima het volgende:
Ik ben er vanavond nietecht onmogelijk... ik ben dan op Beter Kom Je Niet
hoe gaat t verder? Ik lees morgen dan alle happyness enzo, en wat erin zit...
hoe ging t verdelen? via mail dacht ik? of catfightop t forum? (anders moeten jullie wachten tot ik weer terug ben
(met verdelen, niet met openen
)
Oooh jammer....Zal ik je een sms sturen? Wil ik wel doen hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:18 schreef Ladyxima het volgende:
Ik ben er vanavond nietecht onmogelijk... ik ben dan op Beter Kom Je Niet
hoe gaat t verder? Ik lees morgen dan alle happyness enzo, en wat erin zit...
hoe ging t verdelen? via mail dacht ik? of catfightop t forum? (anders moeten jullie wachten tot ik weer terug ben
(met verdelen, niet met openen
)
Je hebt er weer helemaal niks van begrepen merk ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik dacht dat de verdeling via mail ging.
Misschien is het een idee om vast een mailtje te sturen met wat je érg graag zou willen van de Kerstproducten en wat je absoluut smerig vindt? Dan kan Vaav al een eerste, grove verdeling maken?
Zet er dan ook even bij of je een bad hebt enzo
Maar morgen ben IK er niet (dagje Amsterdam en Lushmeetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah kijk, al twee mensen vóór een zondagmiddagrel![]()
Nu nog wat meer medestanders vinden en dan wordt de verdeling morgenmiddag live gedaan![]()
Hehehehequote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt er weer helemaal niks van begrepen merk ik![]()
Die verdeling doen jullie gewoon hier, live op het forum... We hebben allemaal zoooooo lang met jullie meegeleefd dat jullie ons dat verzetje wel mogen gunnen....![]()
Zet me anders Cc in de mailcorrespondentiequote:
Zou ik doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:23 schreef JacMar het volgende:
Oh ik zie net jouw bericht pas Xcuz_me![]()
Ik ga alvast verzinnen wat ik het lekkerste kerstproduct vind![]()
niet te vroeg in de middagquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah kijk, al twee mensen vóór een zondagmiddagrel![]()
Nu nog wat meer medestanders vinden en dan wordt de verdeling morgenmiddag live gedaan![]()
Ja, das wel handig bij het maken van een lekker / vies lijstjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:26 schreef JacMar het volgende:
Mocht je trouwens niet meer weten wat er allemaal in kan zitten![]()
Op de Duitse site staan alle kerstproducten nog!![]()
![]()
Zou je dat willen doen?? Te gekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:20 schreef JacMar het volgende:
[..]
Oooh jammer....Zal ik je een sms sturen? Wil ik wel doen hoor![]()
Ja doe maar ;-)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:28 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Zou je dat willen doen?? Te gekzal ik mn nummer doorgeven via priveberichtje op lushalicious?
Bars schuimen inderdaad geweldigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Vanochtend voor het eerst een shampoo bar klont ding gebruikt, en wat schuimt dat ding zegEerst had ik het zo in m'n handen en wreef ik er wat in, en het schuimde voor geen meter. Ik was al bang voor miskoop van het jaar zeg maar, aangezien ik er 2 heb. Toen wreef ik hem eventjes in m'n natte haar en het was alsof hij ontplofte, ik had echt gelijk m'n hele kop vol shampoo. En het ruikt ook best lekker
Ook m'n proefje van Honey I Washed the Kids aangebroken, de hele douchecabine ruikt er nu naar![]()
Lijkt me ok, toch?quote:Okay, ja ik ben van plan om morgen een lijst te maken met alles wat er in zit en die naar iedereen te mailen, dan kunnen ze aangeven wat ze graag willen hebben en dan probeer ik daar met verdelen zoveel mogelijk rekening mee te houden. En dan maandag pakketjes naar het postkantoor brengen. Dinsdag kom ik dan naar jou met jouw spullen en die van Shirley.
Lijkt mij ook prima!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Krijg net een mailtje van Vava met een plan de campagne:
[..]
Lijkt me ok, toch?
En ja, mailtje gepost met toestemming
klinkt goed, maar wat nou als we bijvoorbeeld alle 5 hetzelfde aangeven te willen hebben? (en daar niet zoveel van inzit bijvoorbeeld...) wordt er dan nog wel overlegd dan ofzo?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Krijg net een mailtje van Vava met een plan de campagne:
[..]
Lijkt me ok, toch?
En ja, mailtje gepost met toestemming
Mocht dat zo zijn, dan zien we dat dan wel toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:20 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
klinkt goed, maar wat nou als we bijvoorbeeld alle 5 hetzelfde aangeven te willen hebben? (en daar niet zoveel van inzit bijvoorbeeld...) wordt er dan nog wel overlegd dan ofzo?
(ja, ik klink als een lastige tantemaar dat valt heus wel mee hoor
)
Misschien zitten er wel 50 bruisballen inquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:29 schreef Ladyxima het volgende:
als er veel bruisballen inzitten, wil ik er wel 1tje dan, dan geef ik die aan een vriendin
maar ik zie het morgen dan wel!
En dat duurt nog wel even denk ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien zitten er wel 50 bruisballen in
Laten we eerst de hele lijst maar afwachten
Het eerste tuutpakket is inderdaad foetsie. Volgens mij verduisterd door een postbeamte, maar goed we zullen het wel nooit weten. Gelukkig is versie 2 wel goed aangekomenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:25 schreef lotje11 het volgende:
Begrijp ik nou goed dat het eerste tuut pakket op mysterieuze wijze verdwenen is??? Maar joepie dat jullie hem eindelijk hebben!!
Ik was zo helder om m'n vochtige shampoo bar in dat blikje te doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb net een grote teleurstelling meegemaakt...
Douchen met je favo Lush zeepjes en er he-le-maal níets van ruiken
Reincarnate is niks. Alsof je beton over je hoofdhuid staat te schuren
Je hebt nu buitensporig geweld gebruikt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was zo helder om m'n vochtige shampoo bar in dat blikje te doenKreeg het er dus met geen mogelijkheid weer uit.
Dat heb ik eerder gehoordquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was zo helder om m'n vochtige shampoo bar in dat blikje te doenKreeg het er dus met geen mogelijkheid weer uit.
Nee, nog net nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt nu buitensporig geweld gebruikt?
Vetvrij papiertje onderin doen en je hebt er geen last meer van.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke shampoo heb je?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil me haar weer wassen met de shampooIk vind dat effect zo leuk
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:46 schreef Sanne het volgende:
[..]
Vetvrij papiertje onderin doen en je hebt er geen last meer van.
Of een paar druppeltjes lijm.
* Anitra bestelt een nieuwe F5 knop voor Xcuz-Mequote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit ook in het Idols-topic te posten. M'n F5 trekt het niet meer
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:52 schreef Anitra het volgende:
[..]
* Anitra bestelt een nieuwe F5 knop voor Xcuz-Me
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:55 schreef Vava het volgende:
Ik ben erirritante trein
vlak voor het station stil gaan staan terwijl ik naar huis MOET
maar eindelijk.
Ik ga nu beginnen met openen!
Hint, hint!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:04 schreef Vava het volgende:
Het ziet er tot dusver zeer geslaagd uit
details!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:04 schreef Vava het volgende:
Het ziet er tot dusver zeer geslaagd uit
Doe maar rustig aan! Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:20 schreef Vava het volgende:
Ik ga zo uitpakken, eerst even eten hoor![]()
Mijn vriendje is hier ook héél blij meequote:
Fijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn vriendje is hier ook héél blij mee
Weet ik niet precies, maar 't stond een beetje raar zo. Gaaf dat je 't even edit!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:33 schreef debby1973 het volgende:
Was dus niet mijn bedoeling om het voor haar te verpesten. Dacht haar wat type werk uit handen te kunnen nemen. De inhoud van die pakjes is toch altijd hetzelfde?
Kennelijk kent tóch niet iedereen die uit zijn hoofd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:33 schreef debby1973 het volgende:
De inhoud van die pakjes is toch altijd hetzelfde?
quote:Vava zegt:
ik sneed in mijn vinger met het mesje, dus moest ff een pleister pakken![]()
He net gemistquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk dat je het toch nog even weghaalt debby![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet dat er één zwaargewonde TeddyBearsdinges bij zit
Is dat vaav of een beer?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aaaaaaaaah!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is een beetje de vraag he?quote:
Ja goedquote:
Yesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja goed
ik ga snel verder met uitpakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |