een pakket met geloof ik 50 kerstproducten (maar dat weet ik niet helemaal zeker), het is alleen een verassing wat voor producten!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:41 schreef essiedepessie het volgende:
Hallo hallo, sinds kort ook helemaal lush fan.. door de big shampoo en retread conditioner. vorige week voor 100 euro spulletjes op de site besteld, maar jullie moeten me nu echt even helpen.
Wat is de tuut???
Het is een zwart blokje en zodra ik het op mijn gezicht aan breng heb ik het idee van echte reiniging. Het voelt gewoon goed. Achteraf moet je wel iets hebben van Babyface of Sweet Japanese Girl of AOBS want anders voelt je gezicht zo droogjes aan onder de douche (Misschien ook wel daarna.).quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh trouwens, ik zat er aan te denken om Coalface te gaan proberen. Ik heb vorig jaar eens Fresh Faramcy gehad, maar wellicht bevalt Coalface me beter. Wie hier kan me er wat meer over vertellen?
Heeeeej Vava! Ik dacht al dat er geen tuut was gekomen vandaagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:42 schreef Vava het volgende:
Beterschap XcUZ_Me!
Heute geen tuut, maar morgen wellicht![]()
Ik gebruik SJG altijd 's avonds voordat ik naar bed ga, zodat dat laagje lekker in kan trekken 's nachts. De volgende ochtend heb ik dan een heerlijk zacht gezichtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik gebruik gewoon de Nivea creme voor mijn gezicht. De klassieke, in het blauwe blik. Dat deed ik vroeger niet. Sweet Japanese Girl vind ik kut, dat vettige laagje dat het achterlaat geeft me een enorme glimkop, en dat krijg ik dan ook niet weg.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ladies, ik breng u goed nieuws:![]()
![]()
De übertüte is gearriveerd
![]()
![]()
Ik kreeg net een smsje van Vava! Ze werd in de trein op weg naar haar werk gebeld door haar moeder dat er een groot, zwaar pakket was bezorgd!!!
Helaas voor ons is Vaav pas weer thuis rond 20.30, maar ik denk dat we dan snel foto's en nadere informatie gaan krijgen!![]()
Neeeh!! Na alle telefoontjes en moeite van Vava's kant, vind ik dat zij de primeur mag hebbenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:59 schreef JacMar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk!
Ik ben blij![]()
(kan haar moeder 'm niet even openmaken![]()
)
Tuuuuurlijk! Was ook maar een grapjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neeeh!! Na alle telefoontjes en moeite van Vava's kant, vind ik dat zij de primeur mag hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |