Een authentiek pand in het centrum van Rotterdam... Succesquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:24 schreef Leegle het volgende:
En tja, die andere filialen...waarschijnlijk wachten ze op dé perfecte, niet te dure A-locatie in de authentiek pand (net als tig andere bedrijfjes). Maar van mij mogen ze ook opschieten
Goes heeft wel authentieke pandjesquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een authentiek pand in het centrum van Rotterdam... Succes
Dat wordt dus nooit wat met Lush hier
Dan wil ik er bij m'n ouders in Zutphen ook wel éénquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:28 schreef Vava het volgende:
[..]
Goes heeft wel authentieke pandjeshebben we gelijk een Lush in Zeeland
![]()
Heb ik nog een reden om eens in Zutphen te gaan kijkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan wil ik er bij m'n ouders in Zutphen ook wel één![]()
Maar Arnhem is iig in aantochtquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:31 schreef Ladyxima het volgende:
ik wacht nog steeds op een in Arnhem...
Lush is niet compleet zonder een filiaal in Arnhem![]()
Thanks!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:48 schreef Vava het volgende:
Anitra, ik vergat het nog te zeggen maar gefeliciteerd met je prijs! Echt heel leuk voor jullie
Hmm... da's dan wel jammerquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:51 schreef Anitra het volgende:
[..]
Thanks!!
Er zit trouwens geen Lush in de buurt van de parken waar we uit mogen kiezen
met heel veel foto'squote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef Shirley het volgende:
Oh en prepare... binnenkort een heel topic over onze aangekomen tuut!
Je slaat de spijker op z'n kop!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef _evenstar_ het volgende:
Sanne je laat je weer kennen hoorhoe oud was je
![]()
je mag zelf een ander afzeiken, maar als een ander terecht commentaar geeft dan is dat tuut gedoe en alles ( wat door meiden van hier besteld is) er om heen niet hier op zijn plaats.
en die gare valentijnsactie wat van een geheel ander fora is vind je wel legitiem.
jammerlijk weer.
fototoestel ligt klaar, batterijen zijn opgeladen en geheugenkaartjes zijn leegquote:
Wat is Elixer?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Zeikerds!
Ik heb vandaag You snap the whip gekocht en ik kreeg er een Elixer ding bij. Het is alleen al leuk om er binnen te lopen, vooral in Maastricht. Ze kennen me al helemaal en kletsen altijd heel aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |