quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:00 schreef Sanne het volgende:
Voor iedereen die wil kwijlen.
Was het maar iedere week Valentijn!
Hm. Ideeen:quote:
Fan van de PussycatDolls of hoe ze ook moge heten?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Hm. Ideeen:
Crazy little thing called Lush
StickwitLush
Don't you wish your girlfriend was Lush like me
Get Lush or Die Trying
Ik ben zo in de wolken dat ik de forums niet meer uit elkaar kan houden!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Was dit niet iets compleet beslotens van het ándere forum
Ik vind het allemaal prachtig hoor, maar vraag me dan beetje af wat dit hier doet...
Jij mag het volgende topic openenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Hm. Ideeen:
Crazy little thing called Lush
StickwitLush
Don't you wish your girlfriend was Lush like me
Get Lush or Die Trying
Hoort het constante gehuil om die tuut niet in het TPG topic ook?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Was dit niet iets compleet beslotens van het ándere forum
Ik vind het allemaal prachtig hoor, maar vraag me dan beetje af wat dit hier doet...
De tuut is met 5 mensen besteld die hier in dit topic op dit forum rond hangen. De valentijnsactie is een forumspecifieke-actie van een ander forum.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hoort het constante gehuil om die tuut niet in het TPG topic ook?
Ja, in de zin als er een centraal klaagtopic was geweest over verloren pakketten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Absoluut niet haha, maar ik ken niet zoveel uit de huidige top 40. De eerste was Queen, en de laatste was van een film die nog moet uitkomen. Ik zat toevallig net te kijken op de site van Pathe.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Fan van de PussycatDolls of hoe ze ook moge heten?
Zoals Anitra al zei, jij mag het volgende topic openenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:48 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Absoluut niet haha, maar ik ken niet zoveel uit de huidige top 40. De eerste was Queen, en de laatste was van een film die nog moet uitkomen. Ik zat toevallig net te kijken op de site van Pathe.
Had dan meegedaan, tut! Ik vond het vorige keer al zo leuk dat je meedeed!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:01 schreef Maeghan het volgende:
Haha, ik vond het ook niet kunnen hoor. Ik zat gelijk m'n toetsenbord onder te kwijlen van al die mooie pakjes =P
Commercieel gedoe is natuurlijk bagger, maar een gigantische doos vol cadeautjes krijgen, is natuurlijk helemaal fantastisch... Mijn pakket was echt geweldigquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:05 schreef Maeghan het volgende:
Ja, maar ik ben tegen het hele commerciele gedoe rond valentijn, en ik moet me toch aan m'n principes houden. =P (Dat, en ik verwachtte nog een ccrekening van 200+ euro *kuch*)
Leuk hoor al die pakjes!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:00 schreef Sanne het volgende:
Voor iedereen die wil kwijlen.
Was het maar iedere week Valentijn!
Neen, want dat gaat om Lush en om mensen die hier in het topic op de hoogte gehouden wilden worden van de stand van zakenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oeh!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:10 schreef Anitra het volgende:
(Er wordt gewerkt aan filialen in Utrecht, Arnhem en Groningen)
Die info staat al máánden in die tekst helaas... Er schijnt ook gewerkt te worden aan een filiaal in Rotterdam, maar erg haast hebben ze niet bij Lush geloof ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:15 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Oeh!!!
Waar heb je die info vandaan en is er bekend wanneer er een filiaal in Groningen komt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |