Een Bath Melt met glittertjes Shirleyquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een Bath Melt met glittertjes Shirley
Mijn lijst is alweer zo lang met die nieuwe produkten erbij...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:20 schreef Vava het volgende:
Nou, dat klinkt wel lekker*noteert op het wensjeslijstje
ehm jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mijn lijst is alweer zo lang met die nieuwe produkten erbij...
Stomme verslaving!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:22 schreef Vava het volgende:
[..]
ehm jade mijne is ook alweer veel te groot, dit moet verdeeld worden over 2 aankopen
Ik vind het nog best een onschuldige verslaving hoorquote:
Zwaar schuldig bedoel je! Je zou zomaar in de schulden kunnen raken! Maar je blijft iig wel lekker ruiken dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind het nog best een onschuldige verslaving hoor![]()
Als ik maar lekker ruikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zwaar schuldig bedoel je! Je zou zomaar in de schulden kunnen raken! Maar je blijft iig wel lekker ruiken dan.
Slaap lekker!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
En nu ga ik lekker slapen....
Welterusten
Noujaaaa dan zou ie van mij ook echt NIKS krijgen hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:58 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben gezegend met een vriendje dat niet aan Valentijn doet...![]()
Nee, dat was ik ook niet van planquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:00 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Noujaaaa dan zou ie van mij ook echt NIKS krijgen hoor![]()
Nee, maar 2 pagina's dezelfde reacties hoeft ook niet lijkt me, alles is nu al gezegd, misschien zou het weer over Lush kunnen gaan nu??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:19 schreef vriendinnie het volgende:
Er hoeft hierover toch geen probleem te onstaan, lijkt me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |