Een Bath Melt met glittertjes Shirleyquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een Bath Melt met glittertjes Shirley
Mijn lijst is alweer zo lang met die nieuwe produkten erbij...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:20 schreef Vava het volgende:
Nou, dat klinkt wel lekker*noteert op het wensjeslijstje
ehm jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mijn lijst is alweer zo lang met die nieuwe produkten erbij...
Stomme verslaving!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:22 schreef Vava het volgende:
[..]
ehm jade mijne is ook alweer veel te groot, dit moet verdeeld worden over 2 aankopen
Ik vind het nog best een onschuldige verslaving hoorquote:
Zwaar schuldig bedoel je! Je zou zomaar in de schulden kunnen raken! Maar je blijft iig wel lekker ruiken dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind het nog best een onschuldige verslaving hoor![]()
Als ik maar lekker ruikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zwaar schuldig bedoel je! Je zou zomaar in de schulden kunnen raken! Maar je blijft iig wel lekker ruiken dan.
Slaap lekker!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
En nu ga ik lekker slapen....
Welterusten
Noujaaaa dan zou ie van mij ook echt NIKS krijgen hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:58 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben gezegend met een vriendje dat niet aan Valentijn doet...![]()
Nee, dat was ik ook niet van planquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:00 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Noujaaaa dan zou ie van mij ook echt NIKS krijgen hoor![]()
Nee, maar 2 pagina's dezelfde reacties hoeft ook niet lijkt me, alles is nu al gezegd, misschien zou het weer over Lush kunnen gaan nu??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:19 schreef vriendinnie het volgende:
Er hoeft hierover toch geen probleem te onstaan, lijkt me...
same herequote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:44 schreef Maeghan het volgende:
maatje M haha... Als ik over twee jaar op streefgewicht ben en je hebt 'm nog, dan mail ik je =P
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
is die tuut er nou al eindelijk?vroeg de lurkert.
voor de liefhebsters heb ik 3 stukken snowcake,
ik geloof 3 stukken angel's delight [iig 2]
en een lush t shirt maatje M in de aanbieding
nee, ikheb juist geen idee, daarom vroeg ik hetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:47 schreef Maeghan het volgende:
Euhm, zijn er meerdere manieren om Buffy te gebruiken dan? Ik neem 'm mee onder de douche, stap even onder het water vandaan en dan haal ik 'm over m'n vel. Maak 'm af en toe even nat als het niet soepel meer gaat. Dan ga ik even met m'n handen eroverheen, zodat alles goed ingesmeerd is, en dan spoel ik me af en dep ik me droog. En dan zit ik een kwartier aan m'n armen toe voelen hoe zacht en glad ze zijn ;-)
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:45 schreef BloodyLotte het volgende:You Snap The Whip
Ik heb 'm in 4 kleine stukjes gesneden en met een klein stukje gisteren me ingesmeerd onder de douche. Ik was helemaal grijs!Maar na het afspoelen was ik zo zacht en rook ik zo lekker. Zelf mijn vriend merkte het.
"Ik wil op je kauwen."
"Waarom?"
"Je ruikt naar een kaugumballetje"
Ik heb eens een monstertje Buffy gehad, en dat een paar keer gebruikt onder de douche, en daarna goed afgespoeld. Maar toch bleef er een laagje achter. Niet heel overdreven, maar je moet daar maar net van houden denk ik (net als met veel dingen)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, ikheb juist geen idee, daarom vroeg ik het![]()
Maar ik las op een ander forum dat het bij mensen zo een vettig laagje achterlaat, dus zouden zij het dan niet onder de douche doen?Of blijf je sowieso met een laagje zitten?
Ik wil hem misschien ook halen, vandaar mn vragen
quote:
stom...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tuut is er nog niet.
Ik ga me erin proppen, desnoods een maand hongerenquote:
Je blijft altijd met een laagje zitten ja, dat is er juist zo lekker aan. Maar echt vettig, nee. Ja, als je met je vingers over je huid gaat, dan voelen je vingers vettig, maar op zich voelt het niet plakkerig op je huid zelf, en je plakt ook niet aan je kleren of zo. Het is meer olieachtig, en het trekt best snel in en dan voelt je huid alleen heel soepel en toch stevig of zo. Nou ja, haha, ik weet niet. Ik vind het gewoon lekker.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, ikheb juist geen idee, daarom vroeg ik het![]()
Maar ik las op een ander forum dat het bij mensen zo een vettig laagje achterlaat, dus zouden zij het dan niet onder de douche doen?Of blijf je sowieso met een laagje zitten?
Ik wil hem misschien ook halen, vandaar mn vragen
Ja, ach.. version 2.0 is eergisteren de deur uitgegaan, dus nog even geduld.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
stom...
ik had m binnen n week
Klinkt goed!!! Voeg hem toe aan mn lijstje voor zondag in de Leidsequote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:54 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Je blijft altijd met een laagje zitten ja, dat is er juist zo lekker aan. Maar echt vettig, nee. Ja, als je met je vingers over je huid gaat, dan voelen je vingers vettig, maar op zich voelt het niet plakkerig op je huid zelf, en je plakt ook niet aan je kleren of zo. Het is meer olieachtig, en het trekt best snel in en dan voelt je huid alleen heel soepel en toch stevig of zo. Nou ja, haha, ik weet niet. Ik vind het gewoon lekker.![]()
Ik zou wel willen, maar ik ben ziekquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Klinkt goed!!! Voeg hem toe aan mn lijstje voor zondag in de Leidse![]()
gaat er nog iemand van hier naar die opening?
You've got mail!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ladies met interesse mogen me altijd mailen
ik ben niet zo vaak online, heb geen internet thuis
de aansluiting laat nogal lang op zich wachten
Mijn moeder heeft Buffy en die is er razend enthousiast over. Ze is ook helemaal weg van Dream Cream en Fresh Farmacy. Het is zo leuk om samen te keuvelen over Lush.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:54 schreef Anitra het volgende:
You snap the whip vind ik ook lekkerder dan Buffy. Met buffy heb ik altijd ruzie die vliegt alle kanten op en ze krast me open
YSTW ruikt ook nog een lekkerder
beterschap, meissie!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik ben ziek
Lig te rillen onder een dik dekbedEn dat met mn laatste vrije weekeinde voor de deur. Ik ben niet blij
.
Dankjewelquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik ben ziek
Lig te rillen onder een dik dekbedEn dat met mn laatste vrije weekeinde voor de deur. Ik ben niet blij
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |