Zou leuk zijn als er genoeg bonnen voor iedereen zijn!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:22 schreef Anitra het volgende:
En veel kortingsbonnen met veel pakjes Vava
Dat denk ik welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als er genoeg bonnen voor iedereen zijn!
Ik denk het ook welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:44 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat denk ik wel
Als er kadootjes inzitten dan zijn het er wel meer dan 5 hoor als ik die andere pakketten zie. Hmm ze kunnen natuurlijk ook een groot pakket sturen![]()
Fünf, foenf, funfquote:Op zondag 29 januari 2006 13:30 schreef PeRi het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie tütte. Met hoeveel personen delen jullie 'm?
quote:
Skin Drink moet je aan Catwoman vragen. Ik zelf gebruik altijd Celestial, als ik jouw verzameling zo bekijk zal jij die ook lekker vinden, ruikt naar vanillequote:Op zondag 29 januari 2006 15:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja zeker wetenben echt een beetje verslaafd aan snowcake en smitten
en gebruik eigenlijk altijd de ultimate shine-shampoobar
en vriendlief de seanik
de volgende keer wil ik in elk geval wat douchegels kopen en een voetencreme en een dagcreme
(die ik heb is bijna op, dus mag van mezelf dan eentje van Lush kopen... Skin Drink lijkt me wel erg lekker, iemand daar ervaring mee???)
quote:Op zondag 29 januari 2006 09:26 schreef vriendinnie het volgende:
Ik ook, ben erg nieuwsgierig wat jullie krijgen
We wachten gewoon rustig afquote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef Shirley het volgende:
Nog geen tuutje?
Morgen dan maar! DIe van Lushalicious ziet er ook hoopvol uit!
Krijg jij vaak post op zondag?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef Shirley het volgende:
Nog geen tuutje?
Morgen dan maar! DIe van Lushalicious ziet er ook hoopvol uit!
Ik was gister niet online, dus ik uit nu m'n teleurstelling omdat Vava gister geen post heeft gehad.quote:
aha.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik was gister niet online, dus ik uit nu m'n teleurstelling omdat Vava gister geen post heeft gehad.
quote:Iedere taartvormige Ring of Roses wordt handmatig door kleine rozenknopjes gerold. Het was dan ook niet moeilijk om een naam te kiezen. Met extra veel rozenolie voor een droog of ouder wordende huid. Amandopondofans herkennen de geur ongetwijfeld, je kunt nu ook onder de douche met citroen en roos!
Zie je msn venster.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shirley! Mail je nummer even, zodat ik je kan doorgeven als het is aangekomen!
's avonds douchen dus, of voor 09.00 uur.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:22 schreef Vava het volgende:
Nou, ik ben morgen en dinsdag in elk geval de hele dag thuis om dat pakket in ontvangst te nemen
Zal je net zien dat ik onder de douche sta ofzo als ze komen
Hmm... mezelf kennende gaat dat nooit lukken voor 9 uurquote:Op zondag 29 januari 2006 22:23 schreef Sanne het volgende:
[..]
's avonds douchen dus, of voor 09.00 uur.
Ojaquote:Op zondag 29 januari 2006 22:35 schreef Aarti het volgende:
gewoon niet douchen, stel je voor dat die postbode savonds komt!
Inderdaad! Dan stink je maar, je kan daarna toch douchen met 50.000 Lushproductjes tegelijkquote:Op zondag 29 januari 2006 22:35 schreef Aarti het volgende:
gewoon niet douchen, stel je voor dat die postbode savonds komt!
Ik ga gewoon lekker stinkend hier thuis zitten wachten tot er een mannetje van de TPG langs komtquote:Op zondag 29 januari 2006 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad! Dan stink je maar, je kan daarna toch douchen met 50.000 Lushproductjes tegelijk![]()
En toch he! Zul je nog even geduld moeten hebbenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:50 schreef Shirley het volgende:
Ik ben zóóóóó benieuwd! Ik kan gewoon niet wachten!
Ik weet het.... Wat zou er allemaal inzitten?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:53 schreef Vava het volgende:
[..]
En toch he! Zul je nog even geduld moeten hebben![]()
Zodra ik het weet maak ik een e-mail en die stuur ik naar julliequote:Op zondag 29 januari 2006 22:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik weet het.... Wat zou er allemaal inzitten?
Puik! 14.gifquote:Op zondag 29 januari 2006 23:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Zodra ik het weet maak ik een e-mail en die stuur ik naar jullie
En uiteraard maak ik foto's
Snowcake was toch niet uitverkocht? Of lees ik je berichtje verkeerd? Donderdag was er nog hartstikke veel Snowcake in de Leidse.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:27 schreef Ripley het volgende:
Zondag gescoord:
Ik ging eigenlijk voor dreamcream (en eventueel snowcake voor de vader van marty) maar die was uitverkocht
Ikquote:Op maandag 30 januari 2006 11:04 schreef Leegle het volgende:
En de spanning loopt op... zou het pakketje vandaag binnenkomen?
Ik vraag me stiekem af hoeveel mensen er nu in spanning mee aan het lezen zijn
Helemaal blij als ze mijn naam zien staanquote:Op maandag 30 januari 2006 14:55 schreef Anitra het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel er zitten te F5-en
Ik hoop hetquote:Op maandag 30 januari 2006 15:33 schreef Bob. het volgende:
Zenuwslopend dit![]()
En Sjoem je zult het vast lekker vinden![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Helemaal blij als ze mijn naam zien staan
En mijn nageltjes gaan erg hard momenteel
ik ben zelf ook nog niet zo lang fan dus ik ken ook nog niet zo veel dingen, maar je kunt op www.lush.nl kijken, daar staat bij alles ook een beschrijving!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:35 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik hoop het
Nog een aanrader misschien?
Zoet is wel lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 15:38 schreef Anitra het volgende:
[..]![]()
Sjoem het ligt eraan aan wat voor een geurtjes je houd.
Hou je van zoet dan is Rockstar een must have, hou je van oosters dan is Karma geweldig en als je van citroen houd dat is Bohemian of Sandstone een aanrader.
Dan idd Rockstar, Honey I wash the Kids, miranda is ook zoetig, maar idd de site bekijken en misschien vind je veel meer lekkers.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zoet is wel lekker![]()
Dankje
En Bob., ik zal eens wat meer gaan rondneuzen op de site. Ook jij bedankt!
aah ik hou ook van zoetquote:Op maandag 30 januari 2006 15:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zoet is wel lekker![]()
Dankje
Ik heb gelukkig ook nog een pot Arabian Bright uit de Leidsestraat kunnen bemachtigen, Sweet16 was daar zaterdag geweest en die heeft hem voor me meegenomen. Heb nu dus de nieuwe, die idd tot ergens in maart goed blijft en nog een bijna volle pot. Ik denk niet dat het gelijk bedorven is na maartquote:Op maandag 30 januari 2006 15:37 schreef MissBliss het volgende:
Ik dus gisteren op zoek naar Arabian Bright, eerst naar de Kalverstraat, daar hadden ze het niet meeren dat vrouwtje wou wel voor me apart houden als ze nog binnen zouden komen, maar toen kwamen ze erachter dat ze niet meer bestelbaar waren
en ze zei ook dat ze in de Leidsestraat niet meer hadden
Dus ik naar de LeidsestraatEn daar hadden ze er nog
2
Ik zat nog te twijfelen ze allebei te nemen, maar ze waren maar tot maart houdbaar. Nou verder nog een Fresh Farmacy en toen kreeg ik dus een proefje van een vers masker............ TEGEN RIMPELS!!!
Ik zie er verdomme hartstikke jong uitMaar goed, ik heb het net toch maar geprobeerd, dus even kijken straks wat het resultaat is... Zit wel veel in zo'n potje
Ik kan er denk ik nog wel 2 keer meedoen.
-edit- Oh het masker heet dus Ayesha...
Ik was alleen vergeten het in de koelkast te zettendus ik hoop dat het niet gaat schimmelen ofzo.
Heb je een bad? Dan is Ma Bar erg fijnquote:Op maandag 30 januari 2006 15:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zoet is wel lekker![]()
Dankje
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Heb je een bad? Dan is Ma Bar erg fijnbeetje honing/chocola-achtig
Ik vrees het ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:28 schreef Aarti het volgende:
Kan ik concluderen dat het feestje naar morgen verschoven wordt?
Ik heb hem nog nooit geroken, hoe ruikt hij?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:29 schreef CherryLips het volgende:B4B
Oh verleidelijk om nog wat in te slaan....
Morgen weer een dagquote:Op maandag 30 januari 2006 19:31 schreef flugeltje het volgende:
Dat überding is dus nog niet binnen begrijp ik?
*teleurgesteld met popcorn en cola afdruipt*
Heel vies, vooral niet aan ruiken, en als je het per ongeluk ergens bij krijgt moet je het maar naar mij sturen, want het is echt heel vies!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:35 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit geroken, hoe ruikt hij?
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:41 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Heel vies, vooral niet aan ruiken, en als je het per ongeluk ergens bij krijgt moet je het maar naar mij sturen, want het is echt heel vies!!!![]()
Hmm..... deze post komt heeeeeeel geloofwaardig overquote:Op maandag 30 januari 2006 19:41 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Heel vies, vooral niet aan ruiken, en als je het per ongeluk ergens bij krijgt moet je het maar naar mij sturen, want het is echt heel vies!!!![]()
Wiccy Magic Muscles!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:14 schreef Bob. het volgende:
oeeh dat ziet er lekker uit zeg Sweet16! wat is dat ding daar vooraan, ovaal en wit met rode puntjes? die ziet er leuk uit
Dankjewelquote:Op maandag 30 januari 2006 21:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wiccy Magic Muscles!
een massagebar tegen spierpijn.
Ik heb over het algemeen al mijn zeepjes door midden gehakt.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:19 schreef Bob. het volgende:
ik had nog nooit een hele massagebar gezien, die zijn best groot dan als je ze zo in verhouding met andere Lush spulletjes ziet zegik verwachtte een heel klein dingetje juist joh
Ik moest een beetje lachen om deze post. Collega kwam laatst ook helemaal verbijsterd terug van pauze, had een antirimpel proefje in een parfumerie gekregen. En ze was nog zo jong.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:37 schreef MissBliss het volgende:
Ik dus gisteren op zoek naar Arabian Bright, eerst naar de Kalverstraat, daar hadden ze het niet meeren dat vrouwtje wou wel voor me apart houden als ze nog binnen zouden komen, maar toen kwamen ze erachter dat ze niet meer bestelbaar waren
en ze zei ook dat ze in de Leidsestraat niet meer hadden
Dus ik naar de LeidsestraatEn daar hadden ze er nog
2
Ik zat nog te twijfelen ze allebei te nemen, maar ze waren maar tot maart houdbaar. Nou verder nog een Fresh Farmacy en toen kreeg ik dus een proefje van een vers masker............ TEGEN RIMPELS!!!
Ik zie er verdomme hartstikke jong uitMaar goed, ik heb het net toch maar geprobeerd, dus even kijken straks wat het resultaat is... Zit wel veel in zo'n potje
Ik kan er denk ik nog wel 2 keer meedoen.
-edit- Oh het masker heet dus Ayesha...
Ik was alleen vergeten het in de koelkast te zettendus ik hoop dat het niet gaat schimmelen ofzo.
hm dat klinkt wel als een slim idee, ik heb mijn zeepjes altijd het idee dat ze half oplossen als ik ze in de badkamer leg.. doormidden hakken zou er dan voor zorgen dat dat iig minder snel gaatquote:Op maandag 30 januari 2006 21:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen al mijn zeepjes door midden gehakt.
Anders vind ik het zonde onder de douche dat ze half verpulveren.
Wicci werkt zeker goedquote:Op maandag 30 januari 2006 21:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen al mijn zeepjes door midden gehakt.
Anders vind ik het zonde onder de douche dat ze half verpulveren.
Wiccy ruikt wel een beetje vies, maar ik geloof wel dat hij goed werkt, en dat is precies wat ik nodig heb
Mooie verzameling Sweet!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Daar is ie dan; de huidige collectie
[afbeelding]
Ze staan er allemaal zo gezellig bij elkaarquote:
Nee nou zo vaag! Want mn oude pot is nog voor iets minder dan de helft vol en die blijft 10 maanden goed! (nu dus nog tot september ofzo) en die nieuwe is dus maar 3 maanden goed, tot maart...quote:Op maandag 30 januari 2006 15:54 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig ook nog een pot Arabian Bright uit de Leidsestraat kunnen bemachtigen, Sweet16 was daar zaterdag geweest en die heeft hem voor me meegenomen. Heb nu dus de nieuwe, die idd tot ergens in maart goed blijft en nog een bijna volle pot. Ik denk niet dat het gelijk bedorven is na maart![]()
Ik vond hem ook wel fijn!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen om deze post. Collega kwam laatst ook helemaal verbijsterd terug van pauze, had een antirimpel proefje in een parfumerie gekregen. En ze was nog zo jong.
Maakt helemaal niets uit hoor, ze zeggen zelfs dat je tegewoordig niet vroeg genoeg kan beginnen.
By the way: Ayesha is het duurste maskertje van Lush. Ik vind hem goed werken.
wel hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 18:02 schreef Anitra het volgende:
Dus er is zaterdag niks meer in maastricht te halen evenstar?
oh genoeg hoor.. maar het toppunt is de winkel van nijntjequote:Op maandag 30 januari 2006 18:16 schreef Anitra het volgende:
oeh bah, die mogen ze houden
Hmm zijn er nog andere leuke winkels om te overvallen in Maastricht?
En denk dat ik toch langs Lush moet want wil ff snuffelen aan de gezichtscreme want ik heb hier 2 vrij nieuwe staan en ze stinken allebei zo.
Spannend! Woensdag (1 februari!) heb ik mijn laatste tentamen en dan mag ik voor mezelf een laatste "goed-gedaan-lotje-cadeau" kopenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:18 schreef PeRi het volgende:
Vanaf 1 februari, als het goed is, liggen ze in de winkels.
Nog niks dus?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:18 schreef Vava het volgende:
En een nieuwe dag dus nieuwe kans voor de TPG![]()
voor 5quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog niks dus?
Zitten we hier verdorie met een half forum te wachten op een pakketje voor 4 van hen![]()
Wow, bedankt Aarti, je doet het gewoon per wasbeurt een klein beetje, of gewoon dat hele ding in een potje met water?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:42 schreef Aarti het volgende:
Sweet16, ik gebruik RRS als douchegel, net als een aantal andere BBS trouwens. Gewoon een stukje in wat water, poosje laten staan, en klaar
Zo ga ik nu ook Candy Canen
Ja hier ook, is ondertussen al 9 dagen geleden. Heb sowieso nog even wat dingen nodig voor als ik ga skieen overmorgen. Hoop dat ze opschieten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:18 schreef Vava het volgende:
En een nieuwe dag dus nieuwe kans voor de TPG![]()
Heb jij gewoon in NL besteld?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:01 schreef dady het volgende:
[..]
Ja hier ook, is ondertussen al 9 dagen geleden. Heb sowieso nog even wat dingen nodig voor als ik ga skieen overmorgen. Hoop dat ze opschieten.
Ja. Dus het zou zo ongeveer morgen of vandaag aan moeten komen? Besteld op vorige week zondag trouwens.quote:
Dan is de kans zeer aannemelijk dat je het vandaag of morgen in huis hebtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:19 schreef dady het volgende:
[..]
Ja. Dus het zou zo ongeveer morgen of vandaag aan moeten komen? Besteld op vorige week zondag trouwens.
Ik zal straks even kijken!quote:
Ik heb gewoon steeds een klein stukje in een beetje water, dat lost dan direct op, en als je het ff laat staank, is het wat dikker. Zo kunnen ook de badlozen van de bruisballen genietenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wow, bedankt Aarti, je doet het gewoon per wasbeurt een klein beetje, of gewoon dat hele ding in een potje met water?
Ik heb ook Candy Cane, die vind ik heerlijk
Ik zie alleen die love stack.. (en dat ze bij wat dingen andere plaatjes hebben gezet) maar verder niks.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:54 schreef PeRi het volgende:
De Valentijnsproducten staan op de site. Maar de Mange Too massagebar niet..
Links is er een nieuw kopje met Valentijn. Even op klikken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zie alleen die love stack.. (en dat ze bij wat dingen andere plaatjes hebben gezet) maar verder niks.
Hoewel dat niet zoveel zegt, want ze hebben nog steeds info over de "december feestmaand" erop staan
Ah, die had ik even gemist, op de o zo duidelijke sitequote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Links is er een nieuw kopje met Valentijn. Even op klikken.
En die hartjeszeep kan ik ook niet ontdekkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:54 schreef PeRi het volgende:
De Valentijnsproducten staan op de site. Maar de Mange Too massagebar niet..
Nu je het zegt. Ik dacht al dat er nog iets miste, maar ik wist ff niet wat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
En die hartjeszeep kan ik ook niet ontdekken
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:14 schreef PeRi het volgende:
Ik wilde echt dezelfde post als jou gaan maken San.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:25 schreef Aarti het volgende:
Is in Amerika niet alles NOG duurder dan hier, waar alles al duurder is dan in Engeland?
Hier niet hoor!quote:
Grrr, dat heeft Chello eerder gehad met co.uk domeinen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hier niet hoor!
Maar die zeep staat er daar ook niet op. Wel de Mange Too... die kost 4.95 daar.
Wanadoo ook plat sinds gisteravond weer.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Grrr, dat heeft Chello eerder gehad met co.uk domeinen.
Klopt, maar ze zijn wel verkrijgbaar, net als de Kiss Chase die niet op de site staat daar. Is bevestigd op het IF. Kan alleen ff geen link en prijs meer vinden..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die Valentijnsbruisbal kost er 1.95...
Die zeep is onvindbaar.
Ja, dat vragen we ons allemaal afquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:36 schreef Sanne het volgende:
Ik ben blij dat het niet alleen aan mijn verbinding ligt.
Waar blijft die tüte?
Zo voelt 't welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:51 schreef PeRi het volgende:
Oh, dat valt eigenlijk nog wel mee. Ik dacht langer geleden.
Dan hoop ik dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:45 schreef Aarti het volgende:
Vava, hij komt morgen, ik voel het aan mn water.
Of is de TPG-bus door zijn vering gegaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien is het pakket zo zwaar dat de postbode door z'n rug is gegaan?![]()
![]()
* Vava stampt ook nog maar eens keihard op de vloerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:45 schreef Shirley het volgende:
Verdorie! Wij willen die ubertute! NU!
*boos stampvoet*
Nee, vind ik niet. Ik heb zelf ook een klein flesje Skin Sin, maar Engelse drop heb ik er nooit in kunnen herkennen! Zal nog eens goed ruiken vanavondquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:42 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik ben gisteren naar Lush in Den Bosch geweest, heb Coalface gekocht (daar had ik een proefje van en die vond ik heel fijn), en een klein flesje Skin Sin. Ik had eraan geroken in de winkel en vond hem wel lekker, maar bij nader inzien vind ik 'm steeds viezer. Het ruikt naar engelse drop! Nou ben ik echt verslaafd aan engelse drop, maar om me daar mee in te smeren is toch minder... zijn er meer mensen die vinden dat t naar engelse drop ruikt?
Andere buttercreams prut ik in een douchepuffquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:04 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik val in herhaling maar toch nog even,...
heb stukje van the ring of roses geprobeerd.. maar hoe gebruik je dat spul want bij mij brokkelde het watjammer want hij ruikt wel lekker vind ik.. iemand tips
?
Dan gaat dat douchen met Ring of Roses je vandaag niet meer lukkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:21 schreef _evenstar_ het volgende:
die heb ik nietnu weet ik gelijk wat ik nog moest halen vandaag
![]()
had nu met washandje geprobeerd maar meer als brokkelen deed het niet en me er dus mee wassen werkte ook niet.. dat wordt dus een no gobenieuwd hoe de randy is ga ik me zo eens mee douchen
![]()
Haha, nou ja misschien ligt het aan mijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Ik heb zelf ook een klein flesje Skin Sin, maar Engelse drop heb ik er nooit in kunnen herkennen! Zal nog eens goed ruiken vanavond
doe ik die ik zal je zo wat laten wetenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef Vava het volgende:
Sweety Pie is zo ontzettend lekker!!! Dat zal misschien wel wat beter gaan met een washandje
Nou ben ik weer te nieuwsgierig geweest en nu net even naar boven gelopen om aan dat flesje te ruiken en je hebt het voor elkaar!! Het ruikt naar die Engelse dropjesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:32 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Haha, nou ja misschien ligt het aan mijZou ik er een scheut olive branch in kunnen doen zodat ie lekkerder ruikt, of is dat een stom plan
Okayquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
doe ik die ik zal je zo wat laten weten
Jaaa, die!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:36 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou ben ik weer te nieuwsgierig geweest en nu net even naar boven gelopen om aan dat flesje te ruiken en je hebt het voor elkaar!! Het ruikt naar die Engelse dropjesdie hele lekkere die er in het blauw en in het roze zijn, met die korreltjes aan de buitenkant
![]()
![]()
Maar die zijn lekkerdus ik vind het helemaal niet erg
![]()
Jij had liever gehad dat het naar die vieze zwarte staafjes had gerokenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Jaaa, die!Maar dat zijn nou nét de dropjes die ik niet lekker vind! Haha
![]()
Ja lekker he! Erg snoeperig iddquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:04 schreef _evenstar_ het volgende:
oke sweetie pie is![]()
damn .. wat een heerlijke geur en blijft ook lekker hangen
.. ruikt naar een of ander snoepje maar kan zo niet thuis brengen welk snoepje
![]()
wel ene gepiel hoor probeer maar eens een stuk jellie uit een potje te pakken dat glibbert![]()
alleen ruik ik mezelf niet.. Ik ben snip, maar dan ook snipverkoudenquote:
Misschien als ik Vava even lief aankijk...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:04 schreef _evenstar_ het volgende:
en sweet sixteen.. ik had dat ook gezien.. maar ja zonder bad heb je er weinig aan![]()
Hey, MissBliss, gebruikt je nieuwe vriendje nog geenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:55 schreef MissBliss het volgende:
ik ben hem dus vergeten bij mn vriendjeen die zie ik pas dit weekend weer, dus ik heb gezegd dat hij het wel weg kan gooien omdat het dan niet meer goed is
Leidsestraat is volgende week dicht ivm verbouwing.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:28 schreef Skaai het volgende:
Mijn zus belde me speciaal op mijn werk op
'Oke ik sta NU in de Lush in Leidsestraat, wat moet ik voor je meenemen?'
Dus ik heb haar gezegd dat zij maar een lijstje moet maken van wat zij wil, omdat ik volgende week de Lush ga bestormen met mijn kortingsbon en cadeaubon
Nouja als de Kalverstraat dan nog maar open isquote:Op woensdag 1 februari 2006 07:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Leidsestraat is volgende week dicht ivm verbouwing.
Ik zei nog: 'Je kan het ook op je eigen gezicht smeren', maar hij was niet dolenthousiast over dat ideequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:24 schreef Reese het volgende:
[..]
Hey, MissBliss, gebruikt je nieuwe vriendje nog geenLush
dan? Is toch zonde om weg te gooien!
Anders had je me toch allang gehoord over verzetten enzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nouja als de Kalverstraat dan nog maar open is
kut, ik woon niet in amsterdamquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:27 schreef Leegle het volgende:
Wist niet of het al bekend was, maar ze zoeken mensen er versterking van hun mailorderteam. Helaas alleen voor mensen die in A'dam wonen... maar dat waren er nogal wat hier geloof ikZou je personeelskorting krijgen?
![]()
Zie de website:
Het Lush Mailorderteam zoekt versterking!
Ben jij enthousiast? Praktisch ingesteld? Dol op onze producten?
Per direct beschikbaar? Woonachtig in Amsterdam? En kun je in ieder geval op maandagmiddag werken?
Dan ben jij degene die we zoeken!
Mail je sollicitatiebrief en je CV zo snel mogelijk naar info@lush.nl
Mannen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zei nog: 'Je kan het ook op je eigen gezicht smeren', maar hij was niet dolenthousiast over dat idee
quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
Mannen.![]()
Hij had het nog wel over zijn hele hoofd kunnen smeren!!
Cherrylips, ik weet dat ik compleet offtopic ga, maar ik wilde even zeggen dat ik je liefdesverhaal echt PRACHTIG vond!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kut, ik woon niet in amsterdam
Ik wou binnenkort toch zelf een vers maskertje kopen en dat is natuurlijk véél te veel voor 1 persoonquote:
volgens mij is Snowcake een kerstproduct en deze zijn niet meer online te koop. In de winkels ligt het nog wel, tot de voorraad op is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:17 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Klopt het dat je die Snowcake online niet bestellen kan? Ik zie het nergens staan om te bestellen..
Ik was nog wel zo nieuwsgierig!
Was een kerstzeepje dus alleen rond de kersttijd te bestellenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:17 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Klopt het dat je die Snowcake online niet bestellen kan? Ik zie het nergens staan om te bestellen..
Ik was nog wel zo nieuwsgierig!
Dank je wel!quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
Cherrylips, ik weet dat ik compleet offtopic ga, maar ik wilde even zeggen dat ik je liefdesverhaal echt PRACHTIG vond!!
Ontopic: mn SkinDrink is op![]()
![]()
![]()
Auw. (TPG medewerkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pfffff ben ik ff gaar![]()
En nog geen toettoet met een tüüttüüt
* TPG schopt
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:37 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Auw. (TPG medewerker, namens al mijn collega's bied ik jullie mijn excuses aan dat het zo lang duurt)
Honey I washed The Kids is duurder in de VS dan de hugs soap, dus denk dat je rond die prijs moet gaan denken voor hier. En dan valt het toch mee?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je wel!![]()
![]()
On-topic:
Dankzij Lush is Valentijnsdag weer leuk als je single bentIk wil dolgraag die hartzeepjes
Maar $7,15
Dat is heel verschillend, de ene keer heb je het binnen 4 dagen in huis en de andere keer duurt het ineens 2 weken... Heb je er versproducten bijzitten? Dan duurt het over het algemeen namelijk wat langer...quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:27 schreef dady het volgende:
Ik heb ondertussen al 10 dagen geleden wat besteld, nog steeds niks binnen? Duurt het wel vaker zo lang?
TPG kan tot 21.30 uur komen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen berichtje meer gehad, dus ik ben bang...
Alleen voor 2e aanbiedingen geloof ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
TPG kan tot 21.30 uur komen...
Daar heb ik m'n hoop ook op gevestigd
Volgens mij niet hoor... Ze komen hier regelmatig 's avonds... Ook bij eerste aanbiedingen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alleen voor 2e aanbiedingen geloof ik
Wat doe jij hier nog? Ga eens vragen bij je burenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:19 schreef Vava het volgende:
En nog nietsmaar mijn moeder was na 16.00 uur ook weg, het kan bij de buren liggen dus of ze komen vanavond dan nog, dat hoop ik!
Ik ook, maar niet op het goede adresquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:30 schreef Ladyxima het volgende:
ik zie al dagen overal van die postbode busjes, waarmee ze pakjes bezorgen![]()
Ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:30 schreef Ladyxima het volgende:
ik zie al dagen overal van die postbode busjes, waarmee ze pakjes bezorgen![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:47 schreef Shirley het volgende:
Ik heb m'n theorie gehaald!!!!!!Ik ben zo blij dat die ubertute me morgen weer boeit!
gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:47 schreef Shirley het volgende:
Ik heb m'n theorie gehaald!!!!!!Ik ben zo blij dat die ubertute me morgen weer boeit!
Goed gedaan!!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:47 schreef Shirley het volgende:
Misschien was dat wel het water wat ik voelde en niet die ubertutequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:47 schreef Shirley het volgende:
Whehehe.... dank je!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Misschien was dat wel het water wat ik voelde en niet die ubertute![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:47 schreef Shirley het volgende:
Ik was daarstraks superchagerijnigquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:44 schreef Anitra het volgende:
Shirley gefeliciteerd
Jullie worden aardig op de proef gesteld en Flugel ook
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik was daarstraks superchagerijnig
Heb morgen een belangrijke bijeenkomst en wilde persé in een gingerbad, met gingerbodylotion smeren en een vleugje gingerparfum opspuiten.... En dat zit dus in m'n bestelling....
Nu heb ik mezelf maar gewassen met Honey en heb een dreamtime in bad gemikt... Ben weer rustig nu...![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:21 schreef _Cara_ het volgende:
Ah...héhé.. ben ik blij dat ik dat nu snap..![]()
Kun je dat nu nog steeds bestellen dan? ik zal het eens nazoeken..klinkt iig erg verlokkelijk..
(ben een echte lush-fanaat)
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:01 schreef ymme het volgende:
Ik heb daar al 10x om een proefje van gevraagt (via opmerkingen) en nooit gekregen, dus dan neem ik de gok maar.
Ik heb verleden jaar, ergens in juli in Haarlem, die harten zien liggen voor de halve prijs. Maar was me toen niet bewust dat dat hele hart ook BBS was. Kan me trouwens niet herinneren dat ze in Amsterdam ook ooit voor de halve prijs zijn geweest.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:00 schreef Skaai het volgende:
Ik hoop nu al dat er over een maandje of 2 ofzo Valentijnstute's komen![]()
![]()
Die harten voor de halve prijs? Die heb ik nog nooit gezien daar. Misschien toch eens beter oplettenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:04 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb verleden jaar, ergens in juli in Haarlem, die harten zien liggen voor de halve prijs. Maar was me toen niet bewust dat dat hele hart ook BBS was. Kan me trouwens niet herinneren dat ze in Amsterdam ook ooit voor de halve prijs zijn geweest.
We houden de Duitse site in de gaten!
Het moet wel in Haarlem geweest zijn. Dat is de enige winkel die ik naast die in Amsterdam heb bezocht.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die harten voor de halve prijs? Die heb ik nog nooit gezien daar. Misschien toch eens beter opletten.
Whehe. Ik wil nog eens een keer naar Maastricht. Dan heb ik ze allemaal in NL gehadquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:09 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het moet wel in Haarlem geweest zijn. Dat is de enige winkel die ik naast die in Amsterdam heb bezocht.![]()
retourtje London is vast en zeker nog goedkoper voor jou.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:13 schreef Sanne het volgende:
Ik ga met dat Lush verwenweekend vast langs Den Bosch. Maastricht vind ik zo ver weg, dan zit ik nog eerder in London hiervandaan.
Heb al 10x wat besteld via de site.quote:
Sterkte! Veel FlyingF daarna, of HIWTK, of nog beter: Rockstar!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:23 schreef PeRi het volgende:
Ik zoek even een neusknijper, ik ga zo Rehab gebruiken.
Ik vind 'm wel lekkerder ruiken dan in de winkel trouwens. De FlyingFox ligt hier niet, heeft die piemel weer ingepikt. Ik ga Retread en HIWTK nog meenemen denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
Sterkte! Veel FlyingF daarna, of HIWTK, of nog beter: Rockstar!!!
Of of of of of of of of ofquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
Sterkte! Veel FlyingF daarna, of HIWTK, of nog beter: Rockstar!!!
Toen ik die tüte helemaal had uitgepakt stond alles op mijn bureau te geuren. En wat denk je dat ik als lekkerste bleef herkennen? Juist, Rockstar en Angel's Delight. Oe!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of of of of of of of of of
Soms kan ik echt niet kiezen... sta ik zo onder de douche 5 minuten naar dat plankje te kijkenMeestal ga ik dan maar voor een all time favourite, die zijn altijd goed
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
De FlyingFox ligt hier niet, heeft die piemel weer ingepikt.
Zat er Rockstar in jouw tüte?! (quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
Toen ik die tüte helemaal had uitgepakt stond alles op mijn bureau te geuren. En wat denk je dat ik als lekkerste bleef herkennen? Juist, Rockstar en Angel's Delight. Oe!
Twee stukjes Rockstar zelfs! Ik had echt ontzettende mazzel met mijn pakket.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zat er Rockstar in jouw tüte?! () Ik ben het met je eens tot het AD gedeelte
![]()
Sla ze!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:22 schreef ymme het volgende:
[..]
Heb al 10x wat besteld via de site.
En elke keer (netjes ja) gevraagt om een proefje van Ultraband, omdat ik hier nieuwschierig naar ben, gevraagt. Maar nooit gekregen dus. Dus nu heb ik Ultraband maar gewoon bestelt, en dan zie ik wel of het met bevalt of niet.
Dus niets![]()
Ik geloof het ookquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:33 schreef Sanne het volgende:
[..]
Twee stukjes Rockstar zelfs! Ik had echt ontzettende mazzel met mijn pakket.
Ik hoop ook voor jou en Vava (de rest weet ik niet) dat er wel dingen in zitten, waar je dus ook van houdt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik geloof het ook! Ik hoop dat wij ook een beetje geluk hebben
Toen hij hoorde dat ik die van jou had gehad, knuffelde hij de fles nog eens even ook.quote:
En die staat nog steeds klaarquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zet alvast even een nieuw topic klaar
We zijn er weer.quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En die staat nog steeds klaar
Fok![]()
Gelukkigquote:
that bastard!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Toen hij hoorde dat ik die van jou had gehad, knuffelde hij de fles nog eens even ook.[afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |