Misschien was dat wel het water wat ik voelde en niet die ubertutequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:47 schreef Shirley het volgende:
Ik heb m'n theorie gehaald!!!!!!Ik ben zo blij dat die ubertute me morgen weer boeit!
Whehehe.... dank je!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Misschien was dat wel het water wat ik voelde en niet die ubertute![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:47 schreef Shirley het volgende:
Ik heb m'n theorie gehaald!!!!!!Ik ben zo blij dat die ubertute me morgen weer boeit!
Ik was daarstraks superchagerijnigquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:44 schreef Anitra het volgende:
Shirley gefeliciteerd
Jullie worden aardig op de proef gesteld en Flugel ook
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik was daarstraks superchagerijnig
Heb morgen een belangrijke bijeenkomst en wilde persé in een gingerbad, met gingerbodylotion smeren en een vleugje gingerparfum opspuiten.... En dat zit dus in m'n bestelling....
Nu heb ik mezelf maar gewassen met Honey en heb een dreamtime in bad gemikt... Ben weer rustig nu...![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:21 schreef _Cara_ het volgende:
Ah...héhé.. ben ik blij dat ik dat nu snap..![]()
Kun je dat nu nog steeds bestellen dan? ik zal het eens nazoeken..klinkt iig erg verlokkelijk..
(ben een echte lush-fanaat)
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:01 schreef ymme het volgende:
Ik heb daar al 10x om een proefje van gevraagt (via opmerkingen) en nooit gekregen, dus dan neem ik de gok maar.
Ik heb verleden jaar, ergens in juli in Haarlem, die harten zien liggen voor de halve prijs. Maar was me toen niet bewust dat dat hele hart ook BBS was. Kan me trouwens niet herinneren dat ze in Amsterdam ook ooit voor de halve prijs zijn geweest.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:00 schreef Skaai het volgende:
Ik hoop nu al dat er over een maandje of 2 ofzo Valentijnstute's komen![]()
![]()
Die harten voor de halve prijs? Die heb ik nog nooit gezien daar. Misschien toch eens beter oplettenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:04 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb verleden jaar, ergens in juli in Haarlem, die harten zien liggen voor de halve prijs. Maar was me toen niet bewust dat dat hele hart ook BBS was. Kan me trouwens niet herinneren dat ze in Amsterdam ook ooit voor de halve prijs zijn geweest.
We houden de Duitse site in de gaten!
Het moet wel in Haarlem geweest zijn. Dat is de enige winkel die ik naast die in Amsterdam heb bezocht.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die harten voor de halve prijs? Die heb ik nog nooit gezien daar. Misschien toch eens beter opletten.
Whehe. Ik wil nog eens een keer naar Maastricht. Dan heb ik ze allemaal in NL gehadquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:09 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het moet wel in Haarlem geweest zijn. Dat is de enige winkel die ik naast die in Amsterdam heb bezocht.![]()
retourtje London is vast en zeker nog goedkoper voor jou.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:13 schreef Sanne het volgende:
Ik ga met dat Lush verwenweekend vast langs Den Bosch. Maastricht vind ik zo ver weg, dan zit ik nog eerder in London hiervandaan.
Heb al 10x wat besteld via de site.quote:
Sterkte! Veel FlyingF daarna, of HIWTK, of nog beter: Rockstar!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:23 schreef PeRi het volgende:
Ik zoek even een neusknijper, ik ga zo Rehab gebruiken.
Ik vind 'm wel lekkerder ruiken dan in de winkel trouwens. De FlyingFox ligt hier niet, heeft die piemel weer ingepikt. Ik ga Retread en HIWTK nog meenemen denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
Sterkte! Veel FlyingF daarna, of HIWTK, of nog beter: Rockstar!!!
Of of of of of of of of ofquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
Sterkte! Veel FlyingF daarna, of HIWTK, of nog beter: Rockstar!!!
Toen ik die tüte helemaal had uitgepakt stond alles op mijn bureau te geuren. En wat denk je dat ik als lekkerste bleef herkennen? Juist, Rockstar en Angel's Delight. Oe!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of of of of of of of of of
Soms kan ik echt niet kiezen... sta ik zo onder de douche 5 minuten naar dat plankje te kijkenMeestal ga ik dan maar voor een all time favourite, die zijn altijd goed
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
De FlyingFox ligt hier niet, heeft die piemel weer ingepikt.
Zat er Rockstar in jouw tüte?! (quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
Toen ik die tüte helemaal had uitgepakt stond alles op mijn bureau te geuren. En wat denk je dat ik als lekkerste bleef herkennen? Juist, Rockstar en Angel's Delight. Oe!
Twee stukjes Rockstar zelfs! Ik had echt ontzettende mazzel met mijn pakket.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zat er Rockstar in jouw tüte?! () Ik ben het met je eens tot het AD gedeelte
![]()
Sla ze!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:22 schreef ymme het volgende:
[..]
Heb al 10x wat besteld via de site.
En elke keer (netjes ja) gevraagt om een proefje van Ultraband, omdat ik hier nieuwschierig naar ben, gevraagt. Maar nooit gekregen dus. Dus nu heb ik Ultraband maar gewoon bestelt, en dan zie ik wel of het met bevalt of niet.
Dus niets![]()
Ik geloof het ookquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:33 schreef Sanne het volgende:
[..]
Twee stukjes Rockstar zelfs! Ik had echt ontzettende mazzel met mijn pakket.
Ik hoop ook voor jou en Vava (de rest weet ik niet) dat er wel dingen in zitten, waar je dus ook van houdt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik geloof het ook! Ik hoop dat wij ook een beetje geluk hebben
Toen hij hoorde dat ik die van jou had gehad, knuffelde hij de fles nog eens even ook.quote:
.
En die staat nog steeds klaarquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zet alvast even een nieuw topic klaar
We zijn er weer.quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En die staat nog steeds klaar
Fok![]()
Gelukkigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |