Snowcake was toch niet uitverkocht? Of lees ik je berichtje verkeerd? Donderdag was er nog hartstikke veel Snowcake in de Leidse.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:27 schreef Ripley het volgende:
Zondag gescoord:
Ik ging eigenlijk voor dreamcream (en eventueel snowcake voor de vader van marty) maar die was uitverkocht
Ikquote:Op maandag 30 januari 2006 11:04 schreef Leegle het volgende:
En de spanning loopt op... zou het pakketje vandaag binnenkomen?
Ik vraag me stiekem af hoeveel mensen er nu in spanning mee aan het lezen zijn
Helemaal blij als ze mijn naam zien staanquote:Op maandag 30 januari 2006 14:55 schreef Anitra het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel er zitten te F5-en
Ik hoop hetquote:Op maandag 30 januari 2006 15:33 schreef Bob. het volgende:
Zenuwslopend dit![]()
En Sjoem je zult het vast lekker vinden![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Helemaal blij als ze mijn naam zien staan
En mijn nageltjes gaan erg hard momenteel
ik ben zelf ook nog niet zo lang fan dus ik ken ook nog niet zo veel dingen, maar je kunt op www.lush.nl kijken, daar staat bij alles ook een beschrijving!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:35 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik hoop het
Nog een aanrader misschien?
Zoet is wel lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 15:38 schreef Anitra het volgende:
[..]![]()
Sjoem het ligt eraan aan wat voor een geurtjes je houd.
Hou je van zoet dan is Rockstar een must have, hou je van oosters dan is Karma geweldig en als je van citroen houd dat is Bohemian of Sandstone een aanrader.
Dan idd Rockstar, Honey I wash the Kids, miranda is ook zoetig, maar idd de site bekijken en misschien vind je veel meer lekkers.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zoet is wel lekker![]()
Dankje
En Bob., ik zal eens wat meer gaan rondneuzen op de site. Ook jij bedankt!
aah ik hou ook van zoetquote:Op maandag 30 januari 2006 15:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zoet is wel lekker![]()
Dankje
Ik heb gelukkig ook nog een pot Arabian Bright uit de Leidsestraat kunnen bemachtigen, Sweet16 was daar zaterdag geweest en die heeft hem voor me meegenomen. Heb nu dus de nieuwe, die idd tot ergens in maart goed blijft en nog een bijna volle pot. Ik denk niet dat het gelijk bedorven is na maartquote:Op maandag 30 januari 2006 15:37 schreef MissBliss het volgende:
Ik dus gisteren op zoek naar Arabian Bright, eerst naar de Kalverstraat, daar hadden ze het niet meeren dat vrouwtje wou wel voor me apart houden als ze nog binnen zouden komen, maar toen kwamen ze erachter dat ze niet meer bestelbaar waren
en ze zei ook dat ze in de Leidsestraat niet meer hadden
Dus ik naar de LeidsestraatEn daar hadden ze er nog
2
Ik zat nog te twijfelen ze allebei te nemen, maar ze waren maar tot maart houdbaar. Nou verder nog een Fresh Farmacy en toen kreeg ik dus een proefje van een vers masker............ TEGEN RIMPELS!!!
Ik zie er verdomme hartstikke jong uitMaar goed, ik heb het net toch maar geprobeerd, dus even kijken straks wat het resultaat is... Zit wel veel in zo'n potje
Ik kan er denk ik nog wel 2 keer meedoen.
-edit- Oh het masker heet dus Ayesha...
Ik was alleen vergeten het in de koelkast te zettendus ik hoop dat het niet gaat schimmelen ofzo.
Heb je een bad? Dan is Ma Bar erg fijnquote:Op maandag 30 januari 2006 15:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zoet is wel lekker![]()
Dankje
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Heb je een bad? Dan is Ma Bar erg fijnbeetje honing/chocola-achtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |