Zou leuk zijn als er genoeg bonnen voor iedereen zijn!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:22 schreef Anitra het volgende:
En veel kortingsbonnen met veel pakjes Vava
Dat denk ik welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als er genoeg bonnen voor iedereen zijn!
Ik denk het ook welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:44 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat denk ik wel
Als er kadootjes inzitten dan zijn het er wel meer dan 5 hoor als ik die andere pakketten zie. Hmm ze kunnen natuurlijk ook een groot pakket sturen![]()
Fünf, foenf, funfquote:Op zondag 29 januari 2006 13:30 schreef PeRi het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie tütte. Met hoeveel personen delen jullie 'm?
quote:
Skin Drink moet je aan Catwoman vragen. Ik zelf gebruik altijd Celestial, als ik jouw verzameling zo bekijk zal jij die ook lekker vinden, ruikt naar vanillequote:Op zondag 29 januari 2006 15:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja zeker wetenben echt een beetje verslaafd aan snowcake en smitten
en gebruik eigenlijk altijd de ultimate shine-shampoobar
en vriendlief de seanik
de volgende keer wil ik in elk geval wat douchegels kopen en een voetencreme en een dagcreme
(die ik heb is bijna op, dus mag van mezelf dan eentje van Lush kopen... Skin Drink lijkt me wel erg lekker, iemand daar ervaring mee???)
quote:Op zondag 29 januari 2006 09:26 schreef vriendinnie het volgende:
Ik ook, ben erg nieuwsgierig wat jullie krijgen
We wachten gewoon rustig afquote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef Shirley het volgende:
Nog geen tuutje?
Morgen dan maar! DIe van Lushalicious ziet er ook hoopvol uit!
Krijg jij vaak post op zondag?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef Shirley het volgende:
Nog geen tuutje?
Morgen dan maar! DIe van Lushalicious ziet er ook hoopvol uit!
Ik was gister niet online, dus ik uit nu m'n teleurstelling omdat Vava gister geen post heeft gehad.quote:
aha.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik was gister niet online, dus ik uit nu m'n teleurstelling omdat Vava gister geen post heeft gehad.
quote:Iedere taartvormige Ring of Roses wordt handmatig door kleine rozenknopjes gerold. Het was dan ook niet moeilijk om een naam te kiezen. Met extra veel rozenolie voor een droog of ouder wordende huid. Amandopondofans herkennen de geur ongetwijfeld, je kunt nu ook onder de douche met citroen en roos!
Zie je msn venster.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shirley! Mail je nummer even, zodat ik je kan doorgeven als het is aangekomen!
's avonds douchen dus, of voor 09.00 uur.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:22 schreef Vava het volgende:
Nou, ik ben morgen en dinsdag in elk geval de hele dag thuis om dat pakket in ontvangst te nemen
Zal je net zien dat ik onder de douche sta ofzo als ze komen
Hmm... mezelf kennende gaat dat nooit lukken voor 9 uurquote:Op zondag 29 januari 2006 22:23 schreef Sanne het volgende:
[..]
's avonds douchen dus, of voor 09.00 uur.
Ojaquote:Op zondag 29 januari 2006 22:35 schreef Aarti het volgende:
gewoon niet douchen, stel je voor dat die postbode savonds komt!
Inderdaad! Dan stink je maar, je kan daarna toch douchen met 50.000 Lushproductjes tegelijkquote:Op zondag 29 januari 2006 22:35 schreef Aarti het volgende:
gewoon niet douchen, stel je voor dat die postbode savonds komt!
Ik ga gewoon lekker stinkend hier thuis zitten wachten tot er een mannetje van de TPG langs komtquote:Op zondag 29 januari 2006 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad! Dan stink je maar, je kan daarna toch douchen met 50.000 Lushproductjes tegelijk![]()
En toch he! Zul je nog even geduld moeten hebbenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:50 schreef Shirley het volgende:
Ik ben zóóóóó benieuwd! Ik kan gewoon niet wachten!
Ik weet het.... Wat zou er allemaal inzitten?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:53 schreef Vava het volgende:
[..]
En toch he! Zul je nog even geduld moeten hebben![]()
Zodra ik het weet maak ik een e-mail en die stuur ik naar julliequote:Op zondag 29 januari 2006 22:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik weet het.... Wat zou er allemaal inzitten?
Puik! 14.gifquote:Op zondag 29 januari 2006 23:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Zodra ik het weet maak ik een e-mail en die stuur ik naar jullie
En uiteraard maak ik foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |