Heb jij gewoon in NL besteld?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:01 schreef dady het volgende:
[..]
Ja hier ook, is ondertussen al 9 dagen geleden. Heb sowieso nog even wat dingen nodig voor als ik ga skieen overmorgen. Hoop dat ze opschieten.
Ja. Dus het zou zo ongeveer morgen of vandaag aan moeten komen? Besteld op vorige week zondag trouwens.quote:
Dan is de kans zeer aannemelijk dat je het vandaag of morgen in huis hebtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:19 schreef dady het volgende:
[..]
Ja. Dus het zou zo ongeveer morgen of vandaag aan moeten komen? Besteld op vorige week zondag trouwens.
Ik zal straks even kijken!quote:
Ik heb gewoon steeds een klein stukje in een beetje water, dat lost dan direct op, en als je het ff laat staank, is het wat dikker. Zo kunnen ook de badlozen van de bruisballen genietenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wow, bedankt Aarti, je doet het gewoon per wasbeurt een klein beetje, of gewoon dat hele ding in een potje met water?
Ik heb ook Candy Cane, die vind ik heerlijk
Ik zie alleen die love stack.. (en dat ze bij wat dingen andere plaatjes hebben gezet) maar verder niks.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:54 schreef PeRi het volgende:
De Valentijnsproducten staan op de site. Maar de Mange Too massagebar niet..
Links is er een nieuw kopje met Valentijn. Even op klikken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zie alleen die love stack.. (en dat ze bij wat dingen andere plaatjes hebben gezet) maar verder niks.
Hoewel dat niet zoveel zegt, want ze hebben nog steeds info over de "december feestmaand" erop staan
Ah, die had ik even gemist, op de o zo duidelijke sitequote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Links is er een nieuw kopje met Valentijn. Even op klikken.
En die hartjeszeep kan ik ook niet ontdekkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:54 schreef PeRi het volgende:
De Valentijnsproducten staan op de site. Maar de Mange Too massagebar niet..
Nu je het zegt. Ik dacht al dat er nog iets miste, maar ik wist ff niet wat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
En die hartjeszeep kan ik ook niet ontdekken
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:14 schreef PeRi het volgende:
Ik wilde echt dezelfde post als jou gaan maken San.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:25 schreef Aarti het volgende:
Is in Amerika niet alles NOG duurder dan hier, waar alles al duurder is dan in Engeland?
Hier niet hoor!quote:
Grrr, dat heeft Chello eerder gehad met co.uk domeinen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hier niet hoor!
Maar die zeep staat er daar ook niet op. Wel de Mange Too... die kost 4.95 daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |