Dankjewelquote:Op maandag 30 januari 2006 21:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wiccy Magic Muscles!
een massagebar tegen spierpijn.
Ik heb over het algemeen al mijn zeepjes door midden gehakt.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:19 schreef Bob. het volgende:
ik had nog nooit een hele massagebar gezien, die zijn best groot dan als je ze zo in verhouding met andere Lush spulletjes ziet zegik verwachtte een heel klein dingetje juist joh
Ik moest een beetje lachen om deze post. Collega kwam laatst ook helemaal verbijsterd terug van pauze, had een antirimpel proefje in een parfumerie gekregen. En ze was nog zo jong.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:37 schreef MissBliss het volgende:
Ik dus gisteren op zoek naar Arabian Bright, eerst naar de Kalverstraat, daar hadden ze het niet meeren dat vrouwtje wou wel voor me apart houden als ze nog binnen zouden komen, maar toen kwamen ze erachter dat ze niet meer bestelbaar waren
en ze zei ook dat ze in de Leidsestraat niet meer hadden
Dus ik naar de LeidsestraatEn daar hadden ze er nog
2
Ik zat nog te twijfelen ze allebei te nemen, maar ze waren maar tot maart houdbaar. Nou verder nog een Fresh Farmacy en toen kreeg ik dus een proefje van een vers masker............ TEGEN RIMPELS!!!
Ik zie er verdomme hartstikke jong uitMaar goed, ik heb het net toch maar geprobeerd, dus even kijken straks wat het resultaat is... Zit wel veel in zo'n potje
Ik kan er denk ik nog wel 2 keer meedoen.
-edit- Oh het masker heet dus Ayesha...
Ik was alleen vergeten het in de koelkast te zettendus ik hoop dat het niet gaat schimmelen ofzo.
hm dat klinkt wel als een slim idee, ik heb mijn zeepjes altijd het idee dat ze half oplossen als ik ze in de badkamer leg.. doormidden hakken zou er dan voor zorgen dat dat iig minder snel gaatquote:Op maandag 30 januari 2006 21:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen al mijn zeepjes door midden gehakt.
Anders vind ik het zonde onder de douche dat ze half verpulveren.
Wicci werkt zeker goedquote:Op maandag 30 januari 2006 21:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen al mijn zeepjes door midden gehakt.
Anders vind ik het zonde onder de douche dat ze half verpulveren.
Wiccy ruikt wel een beetje vies, maar ik geloof wel dat hij goed werkt, en dat is precies wat ik nodig heb
Mooie verzameling Sweet!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Daar is ie dan; de huidige collectie
[afbeelding]
Ze staan er allemaal zo gezellig bij elkaarquote:
Nee nou zo vaag! Want mn oude pot is nog voor iets minder dan de helft vol en die blijft 10 maanden goed! (nu dus nog tot september ofzo) en die nieuwe is dus maar 3 maanden goed, tot maart...quote:Op maandag 30 januari 2006 15:54 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig ook nog een pot Arabian Bright uit de Leidsestraat kunnen bemachtigen, Sweet16 was daar zaterdag geweest en die heeft hem voor me meegenomen. Heb nu dus de nieuwe, die idd tot ergens in maart goed blijft en nog een bijna volle pot. Ik denk niet dat het gelijk bedorven is na maart![]()
Ik vond hem ook wel fijn!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen om deze post. Collega kwam laatst ook helemaal verbijsterd terug van pauze, had een antirimpel proefje in een parfumerie gekregen. En ze was nog zo jong.
Maakt helemaal niets uit hoor, ze zeggen zelfs dat je tegewoordig niet vroeg genoeg kan beginnen.
By the way: Ayesha is het duurste maskertje van Lush. Ik vind hem goed werken.
wel hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 18:02 schreef Anitra het volgende:
Dus er is zaterdag niks meer in maastricht te halen evenstar?
oh genoeg hoor.. maar het toppunt is de winkel van nijntjequote:Op maandag 30 januari 2006 18:16 schreef Anitra het volgende:
oeh bah, die mogen ze houden
Hmm zijn er nog andere leuke winkels om te overvallen in Maastricht?
En denk dat ik toch langs Lush moet want wil ff snuffelen aan de gezichtscreme want ik heb hier 2 vrij nieuwe staan en ze stinken allebei zo.
Spannend! Woensdag (1 februari!) heb ik mijn laatste tentamen en dan mag ik voor mezelf een laatste "goed-gedaan-lotje-cadeau" kopenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:18 schreef PeRi het volgende:
Vanaf 1 februari, als het goed is, liggen ze in de winkels.
Nog niks dus?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:18 schreef Vava het volgende:
En een nieuwe dag dus nieuwe kans voor de TPG![]()
voor 5quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog niks dus?
Zitten we hier verdorie met een half forum te wachten op een pakketje voor 4 van hen![]()
Wow, bedankt Aarti, je doet het gewoon per wasbeurt een klein beetje, of gewoon dat hele ding in een potje met water?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:42 schreef Aarti het volgende:
Sweet16, ik gebruik RRS als douchegel, net als een aantal andere BBS trouwens. Gewoon een stukje in wat water, poosje laten staan, en klaar
Zo ga ik nu ook Candy Canen
Ja hier ook, is ondertussen al 9 dagen geleden. Heb sowieso nog even wat dingen nodig voor als ik ga skieen overmorgen. Hoop dat ze opschieten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:18 schreef Vava het volgende:
En een nieuwe dag dus nieuwe kans voor de TPG![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |