Wanadoo ook plat sinds gisteravond weer.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Grrr, dat heeft Chello eerder gehad met co.uk domeinen.
Klopt, maar ze zijn wel verkrijgbaar, net als de Kiss Chase die niet op de site staat daar. Is bevestigd op het IF. Kan alleen ff geen link en prijs meer vinden..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die Valentijnsbruisbal kost er 1.95...
Die zeep is onvindbaar.
Ja, dat vragen we ons allemaal afquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:36 schreef Sanne het volgende:
Ik ben blij dat het niet alleen aan mijn verbinding ligt.
Waar blijft die tüte?
Zo voelt 't welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:51 schreef PeRi het volgende:
Oh, dat valt eigenlijk nog wel mee. Ik dacht langer geleden.
Dan hoop ik dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:45 schreef Aarti het volgende:
Vava, hij komt morgen, ik voel het aan mn water.
Of is de TPG-bus door zijn vering gegaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien is het pakket zo zwaar dat de postbode door z'n rug is gegaan?![]()
![]()
* Vava stampt ook nog maar eens keihard op de vloerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:45 schreef Shirley het volgende:
Verdorie! Wij willen die ubertute! NU!
*boos stampvoet*
Nee, vind ik niet. Ik heb zelf ook een klein flesje Skin Sin, maar Engelse drop heb ik er nooit in kunnen herkennen! Zal nog eens goed ruiken vanavondquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:42 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik ben gisteren naar Lush in Den Bosch geweest, heb Coalface gekocht (daar had ik een proefje van en die vond ik heel fijn), en een klein flesje Skin Sin. Ik had eraan geroken in de winkel en vond hem wel lekker, maar bij nader inzien vind ik 'm steeds viezer. Het ruikt naar engelse drop! Nou ben ik echt verslaafd aan engelse drop, maar om me daar mee in te smeren is toch minder... zijn er meer mensen die vinden dat t naar engelse drop ruikt?
Andere buttercreams prut ik in een douchepuffquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:04 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik val in herhaling maar toch nog even,...
heb stukje van the ring of roses geprobeerd.. maar hoe gebruik je dat spul want bij mij brokkelde het watjammer want hij ruikt wel lekker vind ik.. iemand tips
?
Dan gaat dat douchen met Ring of Roses je vandaag niet meer lukkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:21 schreef _evenstar_ het volgende:
die heb ik nietnu weet ik gelijk wat ik nog moest halen vandaag
![]()
had nu met washandje geprobeerd maar meer als brokkelen deed het niet en me er dus mee wassen werkte ook niet.. dat wordt dus een no gobenieuwd hoe de randy is ga ik me zo eens mee douchen
![]()
Haha, nou ja misschien ligt het aan mijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Ik heb zelf ook een klein flesje Skin Sin, maar Engelse drop heb ik er nooit in kunnen herkennen! Zal nog eens goed ruiken vanavond
doe ik die ik zal je zo wat laten wetenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef Vava het volgende:
Sweety Pie is zo ontzettend lekker!!! Dat zal misschien wel wat beter gaan met een washandje
Nou ben ik weer te nieuwsgierig geweest en nu net even naar boven gelopen om aan dat flesje te ruiken en je hebt het voor elkaar!! Het ruikt naar die Engelse dropjesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:32 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Haha, nou ja misschien ligt het aan mijZou ik er een scheut olive branch in kunnen doen zodat ie lekkerder ruikt, of is dat een stom plan
Okayquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
doe ik die ik zal je zo wat laten weten
Jaaa, die!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:36 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou ben ik weer te nieuwsgierig geweest en nu net even naar boven gelopen om aan dat flesje te ruiken en je hebt het voor elkaar!! Het ruikt naar die Engelse dropjesdie hele lekkere die er in het blauw en in het roze zijn, met die korreltjes aan de buitenkant
![]()
![]()
Maar die zijn lekkerdus ik vind het helemaal niet erg
![]()
Jij had liever gehad dat het naar die vieze zwarte staafjes had gerokenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Jaaa, die!Maar dat zijn nou nét de dropjes die ik niet lekker vind! Haha
![]()
Ja lekker he! Erg snoeperig iddquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:04 schreef _evenstar_ het volgende:
oke sweetie pie is![]()
damn .. wat een heerlijke geur en blijft ook lekker hangen
.. ruikt naar een of ander snoepje maar kan zo niet thuis brengen welk snoepje
![]()
wel ene gepiel hoor probeer maar eens een stuk jellie uit een potje te pakken dat glibbert![]()
alleen ruik ik mezelf niet.. Ik ben snip, maar dan ook snipverkoudenquote:
Misschien als ik Vava even lief aankijk...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:04 schreef _evenstar_ het volgende:
en sweet sixteen.. ik had dat ook gezien.. maar ja zonder bad heb je er weinig aan![]()
Hey, MissBliss, gebruikt je nieuwe vriendje nog geenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:55 schreef MissBliss het volgende:
ik ben hem dus vergeten bij mn vriendjeen die zie ik pas dit weekend weer, dus ik heb gezegd dat hij het wel weg kan gooien omdat het dan niet meer goed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |