Wanadoo ook plat sinds gisteravond weer.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Grrr, dat heeft Chello eerder gehad met co.uk domeinen.
Klopt, maar ze zijn wel verkrijgbaar, net als de Kiss Chase die niet op de site staat daar. Is bevestigd op het IF. Kan alleen ff geen link en prijs meer vinden..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die Valentijnsbruisbal kost er 1.95...
Die zeep is onvindbaar.
Ja, dat vragen we ons allemaal afquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:36 schreef Sanne het volgende:
Ik ben blij dat het niet alleen aan mijn verbinding ligt.
Waar blijft die tüte?
Zo voelt 't welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:51 schreef PeRi het volgende:
Oh, dat valt eigenlijk nog wel mee. Ik dacht langer geleden.
Dan hoop ik dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:45 schreef Aarti het volgende:
Vava, hij komt morgen, ik voel het aan mn water.
Of is de TPG-bus door zijn vering gegaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien is het pakket zo zwaar dat de postbode door z'n rug is gegaan?![]()
![]()
* Vava stampt ook nog maar eens keihard op de vloerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:45 schreef Shirley het volgende:
Verdorie! Wij willen die ubertute! NU!
*boos stampvoet*
Nee, vind ik niet. Ik heb zelf ook een klein flesje Skin Sin, maar Engelse drop heb ik er nooit in kunnen herkennen! Zal nog eens goed ruiken vanavondquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:42 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik ben gisteren naar Lush in Den Bosch geweest, heb Coalface gekocht (daar had ik een proefje van en die vond ik heel fijn), en een klein flesje Skin Sin. Ik had eraan geroken in de winkel en vond hem wel lekker, maar bij nader inzien vind ik 'm steeds viezer. Het ruikt naar engelse drop! Nou ben ik echt verslaafd aan engelse drop, maar om me daar mee in te smeren is toch minder... zijn er meer mensen die vinden dat t naar engelse drop ruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |