Past niet hier met zo'n flatscreenquote:Op donderdag 15 september 2005 00:18 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Godverdomme ik zit IN mn beeldscherm
Ze mogen wel opschieten, ik wil slapenquote:Op donderdag 15 september 2005 00:18 schreef Zhenar het volgende:
Komt er nu nog iets??? Of gaan ze nu alleen Rikkerts wortel opeten en klaar.![]()
Ja maar straks gebeuren er ongelukken mee!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 00:19 schreef MissX het volgende:
zo Rob loopt gelijk weer alles te dirigeren
laat ze lekker ff op die loopband, zal ze geen kwaad doen
Trustenquote:Op donderdag 15 september 2005 00:21 schreef Bully© het volgende:
Ik ga maar eens slapen, lees het morgen wel weer. Truste mensen.....
![]()
Welterusten.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:21 schreef Bully© het volgende:
Ik ga maar eens slapen, lees het morgen wel weer. Truste mensen.....
![]()
Neequote:Op donderdag 15 september 2005 00:22 schreef Zhenar het volgende:Menno kijkt echt alsof hij net heeft ontdekt dat Ingrid een man is!!!
![]()
Wie is eigenlijk die Leroy??quote:Op donderdag 15 september 2005 00:24 schreef Stali. het volgende:
Leroy bekent nu de tweelingbroer te zijn van Ralph..
quote:
Duh! De tweelingbroer van Ralph, zie stream 3.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk die Leroy??
(ondanks mijn bijna 24/7 streamen krijg ik het toch voor elkaar nog iets te missen)
Menno gaat naar huis, ole olequote:Op donderdag 15 september 2005 00:24 schreef MissX het volgende:
Ingrid en Menno zitten wel een eindje uit elkaar en Menno kijkt idd niet heel happy
Iemand die een paar bewoners in de selectie hebben gezien en iedereeen vraagt zich af of hij het huis inkomt wat natuurlijk kul is.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
(ondanks mijn bijna 24/7 streamen krijg ik het toch voor elkaar nog iets te missen)
Ja.quote:
Bij een zendercheck is een keer de naam van Leroy omgeroepen...eventuele nieuwe bewoner dus.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
want eigenlijk moesten ze tot 5 voor 1 lopen toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:24 schreef bemeall het volgende:
Rob heeft ze voor de gek gehouden en stiekem is de opdracht nu mislukt, dat was Robs geheime missie
Jaaaquote:Op donderdag 15 september 2005 00:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ben ik hiervoor opgebleven?![]()
Houd dan tenminste een orgie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |