Jij moet helemaal niet zeiken. Alleen maar negatief posten kan je......quote:Op woensdag 14 september 2005 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Met hulp van BB en een maand later de Sociale dienst.
IJzersterkquote:Op woensdag 14 september 2005 01:21 schreef Wup het volgende:
Tanja: ik ben s'ochtends alleen fucking chagrijnig
Rikkert: dat weten we
mja, ik kan eerlijk gezegd ook niet veel positieve dingen van Traanja opnoemen..quote:Op woensdag 14 september 2005 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jij moet helemaal niet zeiken. Alleen maar negatief posten kan je......
En jij bent net zo'n jankzak met elke keer dezelfde posts. We weten het, we weten hetquote:Op woensdag 14 september 2005 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat Tanja zei... "Ik ben al een zeikwijf, en anders wordt ik het meer ...."
Misschien een wijze uitspraak van Tanja.... Die voor heel veel mensen geldt hier en in het huis.
Zij heeft zelfkennis en zegt dat eerlijk...
waar zie jij dat?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:22 schreef kwakveense het volgende:
pssst...zoals tanja nu half over haar deken ligt slaap ik ook altijd...en ik ben niet eens zwanger...
Jouw Tanja is een vervelend, egoïstisch, achterbaks en chagerijnig rotmokkel dat de meest vreselijke uitspraken over haar kind doet. Ik hoop van harte dat er wordt meegekeken door de nodige instanties die het kind diréct bij haar weghalen zodra het geboren is.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien een wijze uitspraak van Tanja.... Die voor heel veel mensen geldt hier en in het huis.
Wordt leuk als het kindje er is!quote:Op woensdag 14 september 2005 01:23 schreef milagro het volgende:
Ik mag hopen dat Tanja nooit in het ziekenhuis belandt, al was het maar voor de nachtrust.
Als je ergens om de haverklap wakker wordt door vanallesennogwat is het daar wel.
Ze heeft nu ook alweer last van het geroezemoes.
Vreemd, ze valt zeker ook nooit in slaap op de bank dan, voor de tv of zo
ik heb een infrarood schermpje...quote:Op woensdag 14 september 2005 01:24 schreef Wup het volgende:
[..]
waar zie jij dat?
die slaapkamerstreams zijn pikzwart hier
Zo is de sfeer hier helaas.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tanja is gewoon wel een lieffie!quote:Op woensdag 14 september 2005 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
de meerderheid hier heeft voornamelijk commentaar op haar voorkeurspositie en negatieve gedrag....quote:Bijna beangstigend, hoe er zonder enig invoelingsvermogen wordt ingebeukt op iemand, die duidelijk begeleiding op sociaal gebied nodig heeft.
En de anti-Tanja komen ook altijd met dezelfde posts... dat weten we.. dat weten we... dat weten ... we nu ook wel een keer....kuthoer en breezerslet die je bent....quote:Op woensdag 14 september 2005 01:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En jij bent net zo'n jankzak met elke keer dezelfde posts. We weten het, we weten het.
op de man spelen is vals....voor bb personages is dat anders, die kiezen voor een media-positie en dan vraag je om op de man gespeelde opmerkingen...quote:Op woensdag 14 september 2005 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En de anti-Tanja komen ook altijd met dezelfde posts... dat weten we.. dat weten we... dat weten ... we nu ook wel een keer....kuthoer en breezerslet die je bent....
(Je mag mensen toch uitschelden? want heb al meerdere scheldwoorden voorbij zien komen)
Gelul!quote:Op woensdag 14 september 2005 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze hadden het over trainen.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:26 schreef snakelady het volgende:
pas na 6 weken na de bevalling iets doen???
Ik liep na 1 dag al weer rond hoor.
ze had al genoeg naar bevallings verhalen gekeken om te weten hoe het moetquote:Op woensdag 14 september 2005 01:27 schreef Wup het volgende:
ze hebben Tanja ook allemaal griezelverhalen verteld, ze is doodsbang voor die bevalling
Dit topic is voor commentaar op de streams. In het Tanja topic kan je deze discussie verder voeren zonder dat het storend is in dit topic. Maak desnoods een nieuw topic aan, maar hou op met je gejank, want ik krijg hier een rolberoerte van, elke keer hetzelfde gezeikquote:Op woensdag 14 september 2005 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En de anti-Tanja komen ook altijd met dezelfde posts... dat weten we.. dat weten we... dat weten ... we nu ook wel een keer....kuthoer en breezerslet die je bent....
(Je mag mensen toch uitschelden? want heb al meerdere scheldwoorden voorbij zien komen)
ja de eerste weken drie keer per nacht eruit, of als je pech hebt, zoals ik, de eerste maaaaaanden nog 2 keerquote:Op woensdag 14 september 2005 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wordt leuk als het kindje er is!
En als het kindje tandjes krijgt
Yee-ha, moederschap.
Dat komt misschien omdat Tanja eeuwig zelf negatief is, vooral over haar zwangerschap waar anderen een moord voor zouden doen.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zo is de sfeer hier helaas.
Ze willen een zondebok.
Ze hebben haar miskramen toegewenst, en uitgescholden voor domme zeug, crackhoer ect ect.
Bijna beangstigend, hoe er zonder enig invoelingsvermogen wordt ingebeukt op iemand, die duidelijk begeleiding op sociaal gebied nodig heeft.
Ik zet er zelf ook regelmatig positieve tanjaposten tegenover![]()
Oja, sterfquote:Op woensdag 14 september 2005 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mag ik?quote:
Sweet dreamsquote:Op woensdag 14 september 2005 01:27 schreef kwakveense het volgende:
beuh....ik ga ecth slapen!
In Nijntje stijlquote:Op woensdag 14 september 2005 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Engquote:Op woensdag 14 september 2005 01:28 schreef Kimske het volgende:
Ik ben geen kloon hoorEn heb ook echt wel over dr gezeken. De laatste dagen zie ik dr gewoon anders
Hear hear!quote:Op woensdag 14 september 2005 01:28 schreef k_i_m het volgende:
Dit topic is voor commentaar op de streams. In het Tanja topic kan je deze discussie verder voeren zonder dat het storend is in dit topic. Maak desnoods een nieuw topic aan, maar hou op met je gejank, want ik krijg hier een rolberoerte van, elke keer hetzelfde gezeik.
Dat is geen lulverhaal. Er zijn vrouwen die dat hebben. Weet ik niet uit eigen ervaringen maar van verhalen van zussen en vriendinnen.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:28 schreef latevogel het volgende:
wat een lul verhaal van tanja:ik geloof dat je 6 weken na je bevalling nabloedingen heb,ze is echt slecht op de hoogete hoor
dt blijkt wel weer omdat ze zeg"eigelijk weet ik het niet"
ben het met je eens ,tanja heeft hulpen begeleiding nodig.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zo is de sfeer hier helaas.
Ze willen een zondebok.
Ze hebben haar miskramen toegewenst, en uitgescholden voor domme zeug, crackhoer ect ect.
Bijna beangstigend, hoe er zonder enig invoelingsvermogen wordt ingebeukt op iemand, die duidelijk begeleiding op sociaal gebied nodig heeft.
o zo, ik dacht al.quote:
Ja, maar wel een met inhoud. Dat maakt hem interessant. Niet alleen uiterlijk, maar ook iets in het hersenpannetje. En lekker stabiel, nooit in paniek.quote:
dat klopt want kan zomaar een nieuw kindje van komenquote:Op woensdag 14 september 2005 01:31 schreef Day het volgende:
[..]
Net zoals ze je ook aanraden om de 1e 6 weken na de bevalling geen sex te hebben.
Dat klopt idd, als je hechtingen hebt kan het zelfs nog langer duren.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:31 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is geen lulverhaal. Er zijn vrouwen die dat hebben. Weet ik niet uit eigen ervaringen maar van verhalen van zussen en vriendinnen.
Net zoals ze je ook aanraden om de 1e 6 weken na de bevalling geen sex te hebben.
Die zijn voor de muisquote:Op woensdag 14 september 2005 01:33 schreef Wup het volgende:
ik snap nog steeds niet wat die peentjes in die rugzak doen........
yepquote:Op woensdag 14 september 2005 01:33 schreef k_i_m het volgende:
Kraakt het geluid bij andere mensen ook steeds?.
helaas wel jaquote:Op woensdag 14 september 2005 01:33 schreef k_i_m het volgende:
Zit jezelf niet zo tegen te kletsen muts... Als er een Tanja topic is, waarom staat de live-stream dan vol over Tanja?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dit topic is voor commentaar op de streams. In het Tanja topic kan je deze discussie verder voeren zonder dat het storend is in dit topic. Maak desnoods een nieuw topic aan, maar hou op met je gejank, want ik krijg hier een rolberoerte van, elke keer hetzelfde gezeik.
microfoontje tegen buikzak , denk ik, van Roelquote:Op woensdag 14 september 2005 01:33 schreef k_i_m het volgende:
Ga nog ff doorquote:Op woensdag 14 september 2005 01:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar ook, zoals Tanja zei, om je baarmoeder weer terug te brengen naar normale formaat. Dus zoveel onzin was het niet. Ik geef toe dat ik haar verrassing eraf-verhaal niet helemaal begrijp, maar je kan ook bezig blijven met het afkraken natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:32 schreef latevogel het volgende:
[..]
dat klopt want kan zomaar een nieuw kindje van komen![]()
Als iemand 1% van de tijd een goede kant laat zien en 99% van de andere tijd het VERTIKT om een beetje mee te werken met bijv. de zwangerschapsgymnastiek van BB, een gesprek op gang te houden met iemand anders, haar kindje hel en verdoemenis toewenst omdat ze nu het geslacht weet, omdat ZIJ niet in het huis wil zitten, maar haar MOEDER haar daar wil dumpen....quote:Ik denk dat Tanja een hoop vooroordelen heeft weggenomen. Mede dankzij de woorden van Rob, waar iedereen zich aan ergerde. Maar geef ook eens toe als iemand in het huis zich/haar van de goede kant laat zien.
Joh, zak in de kakquote:Op woensdag 14 september 2005 01:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
ps.
Iedereen zeikt dat Tanja niet in beeld is, dus niet te zien is op de live-stream. Dit topic gaat toch over wat er wel op de live-stream te zien is????
Goh, we zijn het een keertje eens.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:38 schreef SHE het volgende:
Had ik al gemeld dat ik Tanja een stuitligging wens?
Nog niet. Doe eens?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:38 schreef SHE het volgende:
Had ik al gemeld dat ik Tanja een stuitligging wens?
helemaal mee eens....de meesten hier zijn toch kuddedieren.....en zodra Tanja weer een traan heeft, of sip kijkt...ja hoor...daar komen de afkrakers weer....en doet ze eens wat positiefs...ook daar hebben de kuddedieren geen goed woordje voor over.....best wel zieligquote:Op woensdag 14 september 2005 01:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zit jezelf niet zo tegen te kletsen muts... Als er een Tanja topic is, waarom staat de live-stream dan vol over Tanja?
Dus je praat jezelf tegen.
Tanja had net ook weer een goed gesprek met Rikkert. Maar daar hoor je niemand over.
Want dat past niet in het algemene kuddevolk-plaatje in deze streams. Want die zijn voor 99% anti-Tanja. En als er een pro-Tanja iets goed zegt over haar, dan moet die zijn bek maar houden?
Dan kan je net zo goed deze reeks sluiten, want dan mag je nooit iets goeds over iemand zeggen, want er is altijd wel iemand, die tegen die persoon is.
Ik denk dat Tanja een hoop vooroordelen heeft weggenomen. Mede dankzij de woorden van Rob, waar iedereen zich aan ergerde. Maar geef ook eens toe als iemand in het huis zich/haar van de goede kant laat zien.
ow ik kraak haar niet alleen af hoor maar kom op ze brengt geen meerwaarde in het huis helaasquote:Op woensdag 14 september 2005 01:37 schreef Day het volgende:
[..]
Maar ook, zoals Tanja zei, om je baarmoeder weer terug te brengen naar normale formaat. Dus zoveel onzin was het niet. Ik geef toe dat ik haar verrassing eraf-verhaal niet helemaal begrijp, maar je kan ook bezig blijven met het afkraken natuurlijk.
En ik vind het wel typisch dat juist degene die voor egoïst en asociaal wordt uitgemaakt, de enige is die naar een zieke in het huis omkijkt.
Ik heb jou niet 2 weken lang streams zien volgenquote:Op woensdag 14 september 2005 01:40 schreef Zapje het volgende:
[..]
helemaal mee eens....de meesten hier zijn toch kuddedieren.....en zodra Tanja weer een traan heeft, of sip kijkt...ja hoor...daar komen de afkrakers weer....en doet ze eens wat positiefs...ook daar hebben de kuddedieren geen goed woordje voor over.....best wel zielig
jullie lezen wat subjectief..quote:Op woensdag 14 september 2005 01:40 schreef Zapje het volgende:
helemaal mee eens....de meesten hier zijn toch kuddedieren.....en zodra Tanja weer een traan heeft, of sip kijkt...ja hoor...daar komen de afkrakers weer....en doet ze eens wat positiefs...ook daar hebben de kuddedieren geen goed woordje voor over.....best wel zielig
ik vind het wel knap dat je dat kunt volgen, 9 van 10 verhalen van Liesje is geen touw aan vast te knopen en Linda is 80% van de tijd onverstaanbaar........quote:Op woensdag 14 september 2005 01:41 schreef Rica het volgende:
Geweldige redbull anekdotes van Linda en Lieske.
Joh, er werd ongeveer 15 keer verbaasd gereageerd dat ze aandacht aan Rikkert gaf.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat Tanja een hoop vooroordelen heeft weggenomen. Mede dankzij de woorden van Rob, waar iedereen zich aan ergerde. Maar geef ook eens toe als iemand in het huis zich/haar van de goede kant laat zien.
een zieke?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:37 schreef Day het volgende:
[..]
Maar ook, zoals Tanja zei, om je baarmoeder weer terug te brengen naar normale formaat. Dus zoveel onzin was het niet. Ik geef toe dat ik haar verrassing eraf-verhaal niet helemaal begrijp, maar je kan ook bezig blijven met het afkraken natuurlijk.
En ik vind het wel typisch dat juist degene die voor egoïst en asociaal wordt uitgemaakt, de enige is die naar een zieke in het huis omkijkt.
6 weken is het gemiddelde. Na de bevalling (keizersnee of gewone bevalling) bloed je idd een flink aantal weken! De 1 doet er 4 weken over de andere 8. Maar gemiddeld 6 weken verlies je een redelijke hoeveelheid bloedquote:Op woensdag 14 september 2005 01:28 schreef latevogel het volgende:
wat een lul verhaal van tanja:ik geloof dat je 6 weken na je bevalling nabloedingen heb,ze is echt slecht op de hoogete hoor
dt blijkt wel weer omdat ze zeg"eigelijk weet ik het niet"
waarom nou weer mavo snol. Wat heeft dat er nou weer mee te maken.... zegt meer over jou dan over Tanjaquote:Op woensdag 14 september 2005 01:40 schreef SHE het volgende:
17 sigaretten op een dag
hell, ik wens haar een kruising tussen een labrador en een bosnegert
dit is geen moeder, dit is een egotrippende , sjaggo mavo snol
meer niet, sorry
Nu klets jij, ik heb al meerdere positieve dingen langs zien komen over Tanja, vooral dat mensen verbaasd erover waren hoe positief ze haar eigen gedraagde.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zit jezelf niet zo tegen te kletsen muts... Als er een Tanja topic is, waarom staat de live-stream dan vol over Tanja?
Dus je praat jezelf tegen.
Tanja had net ook weer een goed gesprek met Rikkert. Maar daar hoor je niemand over.
Want dat past niet in het algemene kuddevolk-plaatje in deze streams. Want die zijn voor 99% anti-Tanja. En als er een pro-Tanja iets goed zegt over haar, dan moet die zijn bek maar houden?
Dan kan je net zo goed deze reeks sluiten, want dan mag je nooit iets goeds over iemand zeggen, want er is altijd wel iemand, die tegen die persoon is.
Zeg ongelovelijke drol;quote:Op woensdag 14 september 2005 01:40 schreef Zapje het volgende:
[..]
Klopt, ik ben dat niveau ruimschoots voorbij en zelfs die trol bij de groentenboer op de hoek heeft een prettiger smoelwerk en wereldbeeld dan deze kuthoerquote:Op woensdag 14 september 2005 01:44 schreef Kimske het volgende:
[..]
waarom nou weer mavo snol. Wat heeft dat er nou weer mee te maken.... zegt meer over jou dan over Tanja![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:40 schreef SHE het volgende:
17 sigaretten op een dag
hell, ik wens haar een kruising tussen een labrador en een bosnegert
dit is geen moeder, dit is een egotrippende , sjaggo mavo snol
meer niet, sorry
amenquote:Op woensdag 14 september 2005 01:45 schreef Jumparound het volgende:
mensen, please...
ga die discussie ergens anders voeren
Tanja.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:42 schreef Kimske het volgende:
En zodra de naam Tanja valt, dan gaat t negatief.
Hoiquote:Op woensdag 14 september 2005 01:45 schreef Kimske het volgende:
er is wel degelijk ene filter tussen moeder en kind. Helaas beschermt dat niet tegen t roken, maar tegen zat andere dingen..
ja raar, hè, ze doen onnodig moeilijkquote:Op woensdag 14 september 2005 01:44 schreef Rica het volgende:
Wat pakken ze dat nou weer stom aan. Zo kan niemand een fatsoenlijke tijd slapen. Kunnen ze beter opsplitsen in twee ploegen, een die deze nacht doet en de andere morgent.
Mens, ga fietsen, ik ga hier niet meer op in.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Klopt, ik ben dat niveau ruimschoots voorbij en zelfs die trol bij de groentenboer op de hoek heeft een prettiger smoelwerk en wereldbeeld dan deze kuthoer
Iemand die zijn ongeboren kind een pakje per dag toestopt, mag van mij de vinketering krijgen
fuck nuance, embrace life
Ze heeft overigens de HAVO en de MEAO in 1 jaar gedaan.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:44 schreef Kimske het volgende:
[..]
waarom nou weer mavo snol. Wat heeft dat er nou weer mee te maken.... zegt meer over jou dan over Tanja![]()
Maar wel een mannier om veeeels te laat naar je bed te gaan en suffe streams te kijkenquote:Op woensdag 14 september 2005 01:47 schreef k_i_m het volgende:
Internet is niet je leven
Ja zo zijn ze donderavond allemaal zo gammel als wat.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:47 schreef milagro het volgende:
[..]
ja raar, hè, ze doen onnodig moeilijk
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:48 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Maar wel een mannier om veeeels te laat naar je bed te gaan en suffe streams te kijken
aah daar hebben we onze ramptoeristquote:
Speak 4 yourself, cockquote:Op woensdag 14 september 2005 01:47 schreef k_i_m het volgende:
Internet is niet je leven
En ik schakel toch weer inquote:Op woensdag 14 september 2005 01:49 schreef Kimske het volgende:
interessant gesprek op 4..
Ja, ik dacht ik knal hem er gewoon nog even in voor alle newbie'squote:
beter had ze 2 mavo opnieuw gedaan, dan had ze geweten dat als je ejaculeert in de vagina, er een embryo kan ontstaanquote:Op woensdag 14 september 2005 01:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft overigens de HAVO en de MEAO in 1 jaar gedaan.
ach sommigen durven alleen dat soort taal uit te slaan achter de monitor, int echt stellen ze niks voor....niks van aantrekken...maar genoeg positieve dingen over Tanja, dat mag hier niet...quote:Op woensdag 14 september 2005 01:47 schreef Kimske het volgende:
[..]
Mens, ga fietsen, ik ga hier niet meer op in.
Jij anti, prima, vooral in je negatieve cirkel blijven hangen, en niet verder kijken, toppie!
![]()
![]()
Moeilijk he, gewoon antwoord te geven.... Neem nog een Breezer zal ik zeggen.... Domme muts....quote:
Nou mop, vertel, wat vind jij zo allemachtig positief aan Tanja. Ik ben werkelijk waar zeer benieuwdquote:Op woensdag 14 september 2005 01:50 schreef Zapje het volgende:
[..]
ach sommigen durven alleen dat soort taal uit te slaan achter de monitor, int echt stellen ze niks voor....niks van aantrekken...maar genoeg positieve dingen over Tanja, dat mag hier niet...![]()
een korreltje zout, ms of toch liever wat slakken erbij?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:50 schreef Zapje het volgende:
[..]
ach sommigen durven alleen dat soort taal uit te slaan achter de monitor, int echt stellen ze niks voor....niks van aantrekken...maar genoeg positieve dingen over Tanja, dat mag hier niet...![]()
ik snap ( en velen ) die theorie van haar niet, dat het verrassingseffect weg is...terwijl haar kind de verrassing is...dat het haar niet meer boeit (de ) ....schijnt met haar geloof te maken te hebben...net als die zwarte kraaltjes.....quote:Op woensdag 14 september 2005 01:51 schreef snakelady het volgende:
Maar waar ik me bij Tanja het emeste aan stoor is haar gedrag.
Ze doet net of zwangerschap een ziekte is en dat is het niet, het is iets moois waar je van moet genieten, zeker als alles goed gaat.
Als er nu echt iets mis is ok maar zoals ze bezig is daar stoor ik me eigen aan.
Moeder worden is een van de mooiste dingen die er is en ze doet net of het geen fluit voorsteld, lekker roken en ongezond leven, lekker klagen en niet eens meedoen met die zwangerschapcursus vanmiddag, slaat echt nergens op.
Shit, wist dat ik iets was vergeten, kut zeg.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:53 schreef Jumparound het volgende:
snakelady, het niveau van je post valt me tegen...
Goede argumenten en niet eens 1 scheldwoord
ja en ze is gestopt met roken.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft overigens de HAVO en de MEAO in 1 jaar gedaan.
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:51 schreef snakelady het volgende:
Ze doet net of zwangerschap een ziekte is en dat is het niet, het is iets moois waar je van moet genieten, zeker als alles goed gaat.
Als er nu echt iets mis is ok maar zoals ze bezig is daar stoor ik me eigen aan.
Moeder worden is een van de mooiste dingen die er is en ze doet net of het geen fluit voorsteld, lekker roken en ongezond leven, lekker klagen en niet eens meedoen met die zwangerschapcursus vanmiddag, slaat echt nergens op.
Over napraters gesprokenquote:Op woensdag 14 september 2005 01:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze is haar eigen?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moeilijk he, gewoon antwoord te geven.... Neem nog een Breezer zal ik zeggen.... Domme muts....
En liever 1% in beeld dan 99% in beeld en de snol uithangen.
BB is net begonnen. En moet je zien wat voor slettebakken er rondlopen.
Dat Tanja ff moest verwerken dat ze dat van haar vader en de bekentenis van het geslacht (voorzover die waar is) heeft gehoord, dat boeit niemand. Want je moet actief meedoen.
Ik vind haar zelf ook een saaie doos, die de confrontatie ook niet opzoekt. Maar dat ligt in haar aard. Ik denk dat er al meer mensen in het huis door de mand zijn gevallen die achterbaks, players en snollen zijn.
Deze BB heeft er iets ingebracht wat discutabel is... Een zwangere vrouw... De medebewoners weten natuurlijk ook dat dat een aandachtspunt is en een (hopelijke) kijkcijferkanon.
En iedereen vergeet dat de rest er zit voor hun charmes, stoer zijn, lekkere chic, geil, en neukbaar.
Tja, Tanja is niet neukbaar. Maar dat zegt meer over de andere 12 bewoners dan over Tanja.
Die valse koppen en lachjes.... ja dat trekt kijkcijfers. GNA GNA GNA GNA
Nee, geef mij dan Tanja maar. Die is als enige in het huis haar eigen. En dat is toch waar BB om draait???? De winnaar moet degene zijn die het meest d'r eigen is.
En jammer genoeg is het de meest achterbakse die altijd wint.
Degene die vanmiddag het gesprek hebben gevolgd weten wel wie de grootste bekken hadden en vanavond geen bek open deden.
Dus zeik iemand niet af, die het voor Tanja opneemt....
idd, nog zo iets, het kind is gezond, dat is wat belangrijk is.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:54 schreef Zapje het volgende:
[..]
ik snap ( en velen ) die theorie van haar niet, dat het verrassingseffect weg is...terwijl haar kind de verrassing is...dat het haar niet meer boeit (de ) ....schijnt met haar geloof te maken te hebben...net als die zwarte kraaltjes.....
Zo, daar heb je lang over gedaan! Hoe moeilijk is het, een nieuw topic openen waar je deze discussie kan voeren? Daarbij ben ik niet eens een fervente Tanja hater dus zit je bij mij sowieso al aan het verkeerde adres. Ik ben namelijk tegen Nathalie. Le-zen is kennelijk niet voor iedereen weggelegd, maar als je met dit soort verhalen aan komt zetten moet je wel zorgen dat je het kan onderbouwen. Ik spreek alleen mijn irritatie uit dat dit topic verpest wordt, en dan ga je me een breezer noemenquote:
Indd, en op BB-site is te lezen dat ze bang is weggenomineerd te worden omdat ze veelal te aanwezig is, en vooral te vrolijk is.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:54 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
ja en ze is gestopt met roken.![]()
Daarom, je mag je lekker ergeren aan haar en ik doe mee met je.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:54 schreef latevogel het volgende:
[..]
![]()
zwanger zijn is is een cadeau waar menig mens veel dingen moet voor laten/doen en soms niet 123 kom aangevlogen helaas......
ik heb2 kids maar is niet zo makkelijk geweest om zwanger te worden en dan zou ik me niet mogen ergeren aan haar![]()
kom op zeg
Ze helpt zwaar gehandicapte rikkert?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:58 schreef spookdiertje het volgende:
LEKKER SIMPEL E.A. ik wacht op argumenten ?
ai...da's ook een puntquote:Op woensdag 14 september 2005 01:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ze helpt zwaar gehandicapte rikkert?
je kunt ook overdrijven, tis mijn favoriet ook niet...maar ze probeert het wel allemaal ff..terwijl ze in een zeer onstabiele onzekere fase van haar leven zit....quote:Op woensdag 14 september 2005 01:52 schreef EmjaY het volgende:
[..]
Nou mop, vertel, wat vind jij zo allemachtig positief aan Tanja. Ik ben werkelijk waar zeer benieuwd![]()
En ontopic, het was op de streamsquote:
Helemaal mee eens. Ik erger me ook aan Tanja, hoor. Maar ik wordt af en toe wel onpasselijk van de dingen die men haar (en haar kind) toewenst.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:51 schreef snakelady het volgende:
Enwat is de reden dat ze datdoet , ze heeft fuidelijk te kennen gegeven dat zij NIEMAND in het huis leuk vindquote:Op woensdag 14 september 2005 01:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ze helpt zwaar gehandicapte rikkert?
Het is écht een freakshow dit jaar.quote:
36 uur in totaal. Maakt niet uit wie wat doet. Band moet in beweging blijven, 24/7. 30 seconden wisseltijd toegestaan.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:02 schreef k_i_m het volgende:
Hoelang moet iedereen op die loopband eigenlijk??
Ik schreef dus, dat dit topic er niet is om pro Tanja personen aan te vallen.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Ze is haar eigen?![]()
je bent idd lekker simpel
Kamp houtrust is een straat verderop
100 uur, de manquote:Op woensdag 14 september 2005 02:02 schreef k_i_m het volgende:
Hoelang moet iedereen op die loopband eigenlijk??
kijk das lekkerquote:Op woensdag 14 september 2005 01:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daarom, je mag je lekker ergeren aan haar en ik doe mee met je.![]()
Jij snapt het!quote:Op woensdag 14 september 2005 01:59 schreef Maurisico het volgende:
Mede mogelijk gemaakt door de Bb-redactie! Dank daarvoor! Graag nog meer schaamteloze Tanja-beschermacties, maak ons fokkers maar gek!! Laat ze schelden, tieren op BB, op Tanja en op elkaar. Heerlijk programma tot nu toe!!![]()
Haar iets toewensen zeker niet en haar kind al helemaal niet, naja, wens haar natuurlijk een gezond kind toe.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:01 schreef Day het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik erger me ook aan Tanja, hoor. Maar ik wordt af en toe wel onpasselijk van de dingen die men haar (en haar kind) toewenst.
Los daarvan begrijp ik ook dat ze zich afzondert, ze weet dat er, zodra ze d'r kont keert, over d'r geluld wordt. Dus waarom zou ze schijnheilig moeten doen. Ik heb nu al diverse mensen horen zeggen, dat ze er wat over haar gedrag gaan zeggen, maar niemand doet het. Weet ook zeker dat het vanavond niet gebeurd was!
Ze probeert een andere kant van zichzelf te laten zien en op die mannier iets te compenseren voor haar eerder asociaal gedrag?quote:Op woensdag 14 september 2005 02:02 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
Enwat is de reden dat ze datdoet , ze heeft fuidelijk te kennen gegeven dat zij NIEMAND in het huis leuk vind![]()
Ik vind alle bewoners een stel onuitstaanbare idioten, alleen dido tolereer ik, omdat ze lekker is.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik schreef dus, dat dit topic er niet is om pro Tanja personen aan te vallen.
Naar mijn weten is dit topic om te reageren op live-streams.
En ik heb vanavond NIETS gezien van wat er vanmiddag in de tuin werd besproken.
Omdat Tanja mee deed???? Tja, dat komt velen niet uit, dat weet ik.
Steunen jullie Chantal de Stoker maar, heb je veel meer aan.
De ene na de andere gaat slapen hoor ik. Dus ff kijken wie over blijven. Ze zijn de tijden aan het bespreken die nog aan het lopen moeten.
idd, ze ziet echt niet in wat haar staat te gebeuren, ze denkt ook dat ze even die baby eruit poepstalsof het niks is.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:04 schreef latevogel het volgende:
[..]
kijk das lekker![]()
want op een of andere manier denken veel mensen hier dat het plof is en hoppa zwanger...........
Dat die domme muts dan op veel dingen reageer van nee doe ik niet.of komt wel ,of ja weet ik ja dagggggggggg is niet zo
ik hoop dat we over een jaar har nog eens mogen lezen hoe het is geweest de eerste jaren van vroeg opstaan of als het een huilbaby was (wens ik haar ff toe)en mega veel slapenloze nachten dan mag ze klagen (zal ze zonder al die voorafgaande dingen )toch wel doen denk ik,maar kom op ..het kan niet zo zijn dat ze ff 1 keer naar iemand bezorgd is ineens in ons koppie stijgd en we zeggen hee leuk die tanja ............ja echt niet![]()
Dat gaat me dan ook weer te ver.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind alle bewoners een stel onuitstaanbare idioten, alleen dido tolereer ik, omdat ze lekker is.
Voor de rest, mag van mij de fik erin...maar een moeder die een pakje per dag rookt en blijft roken, ondanks de waarschuwingen, mag van mij aan het gas
en ja, dat is een doodsverwensing![]()
Juist, en daarom hekel ik de rest van de bewoners des te meer, geen 1 heeft het ruggegraat die mongeaul te vertellen dat ze haar kind schade toebrengt...wat eh...kijkcijfers he???quote:Op woensdag 14 september 2005 02:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Haar iets toewensen zeker niet en haar kind al helemaal niet, naja, wens haar natuurlijk een gezond kind toe.
Wat ik ook merk is dat iedereen haar behandeld als een zwaar gehandicapte maar idd over haar lullen achter haar rug.
Dat schiet niet op natuurlijk, als ze zo blijven behandelen veranderd Tanja's gedrag natuurlijk ook niet.
ik weet de ingestudeerde dialogen nog goed, over dat ze wel ff met Tanja zouden gaan praten onder het eten..............geen woord is er over gesproken vanavond, de meesten hebben in dat huis een grote bek, maar durven ho maar......quote:Op woensdag 14 september 2005 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
I
en omdat het hier zo gezellig is vanavond, op verzoek:)quote:Op woensdag 14 september 2005 02:07 schreef k_i_m het volgende:
Leuk shot, van die kiezelstenen in de plantenbak.
heb je je medicijnen vanavond al gehad ?quote:Op woensdag 14 september 2005 02:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind alle bewoners een stel onuitstaanbare idioten, alleen dido tolereer ik, omdat ze lekker is.
Voor de rest, mag van mij de fik erin...maar een moeder die een pakje per dag rookt en blijft roken, ondanks de waarschuwingen, mag van mij aan het gas
en ja, dat is een doodsverwensing![]()
Precies, dat bedoel ik!quote:Op woensdag 14 september 2005 02:09 schreef Zapje het volgende:
[..]
ik weet de ingestudeerde dialogen nog goed, over dat ze wel ff met Tanja zouden gaan praten onder het eten..............geen woord is er over gesproken vanavond, de meesten hebben in dat huis een grote bek, maar durven ho maar......
Ligt er nou een dood beest in?quote:Op woensdag 14 september 2005 02:10 schreef Wup het volgende:
[..]
en omdat het hier zo gezellig is vanavond, op verzoek:)
[afbeelding]
*flap* *flap* *flap*quote:Op woensdag 14 september 2005 02:10 schreef Wup het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wauw, wreed , vet , gaaf , stoer, indrukwekkend man.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:10 schreef Wup het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet helemaal waar, zij is best intelligent namelijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:08 schreef snakelady het volgende:
idd, ze ziet echt niet in wat haar staat te gebeuren, ze denkt ook dat ze even die baby eruit poepstalsof het niks is.
muis vermoord met peentje?quote:Op woensdag 14 september 2005 02:11 schreef k_i_m het volgende:
Ligt er nou een dood beest in?
*flap* *flap* *flap*quote:
whahaha, dat meen je niet?quote:Op woensdag 14 september 2005 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, zij is best intelligent namelijk.![]()
Ze heeft namelijk besloten een week voor de 24ste oktober niet meer te eten omdat ze bang is dat ze anders tijdens de bevaling moet poepen.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, zij is best intelligent namelijk.![]()
Ze heeft namelijk besloten een week voor de 24ste oktober niet meer te eten omdat ze bang is dat ze anders tijdens de bevaling moet poepen.![]()
Het kan ook mijn fantasie zijn, maar het lijkt net alsof er 3 pootjes van een insect uitstekenquote:
ja, ik zie het ook hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 02:13 schreef k_i_m het volgende:
Het kan ook mijn fantasie zijn, maar het lijkt net alsof er 3 pootjes van een insect uitsteken.
Dacht ik ook!quote:Op woensdag 14 september 2005 02:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het kan ook mijn fantasie zijn, maar het lijkt net alsof er 3 pootjes van een insect uitsteken.
Kopje koffie en krantje erbij.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:12 schreef snakelady het volgende:
Het is juist goed als je poept tijden een bevalling, zien de verloskundige graag, dan pers je goed.![]()
En ik denk dat kapitijn cortega best wel eens gelijk zou kunnen hebbenquote:Op woensdag 14 september 2005 02:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
de vrouwen in dat huis zijn allemaal slappelingen....vooral Dido en Nathalie....de enigste van wie ik verwacht dat ze hun bek * misschien * eens zullen opentrekken zijn Ingrid , Chantal en heel misschien Lieske ook nog wel...die is toch sterker dan eerst.........Dido en Nathalie lopen toch jankend weg als er iets is wat hun niet aanstaat...quote:Op woensdag 14 september 2005 02:11 schreef Day het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik!
ALS iemand het doet, zal het 1 van de heren zijn. Maar van de dames zal niemand het doen. Zeker degene met de grootste scheur (Chantal) niet.
Je doel als moeder is een gezond kind op de wereld te zetten..iedereen die dat moedwillig dwarsboomt is in mijn ogen OF een moordenaar OF een mongoolquote:Op woensdag 14 september 2005 02:11 schreef Zapje het volgende:
[..]
heb je je medicijnen vanavond al gehad ?![]()
Menno heeft toch een gesprek met haar gehad?quote:Op woensdag 14 september 2005 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je vergeet de sigarettenquote:
Chocomelquote:Op woensdag 14 september 2005 02:12 schreef snakelady het volgende:
Het is juist goed als je poept tijden een bevalling, zien de verloskundige graag, dan pers je goed.
Kopje koffie en krantje erbij.
graag.quote:
zelfquote:Op woensdag 14 september 2005 02:16 schreef Day het volgende:
Trouwens, over de opdracht...hebben ze zelf besloten om elkaar zo kort na elkaar af te lossen? Of moest dat van BB?
volgens mij mogen ze dat zelf uitmaken.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:16 schreef Day het volgende:
Trouwens, over de opdracht...hebben ze zelf besloten om elkaar zo kort na elkaar af te lossen? Of moest dat van BB?
en alle vaders en moeders dan die hun baby meenemen naar de schoonfamilie, waar gerookt wordt... ???quote:Op woensdag 14 september 2005 02:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Je doel als moeder is een gezond kind op de wereld te zetten..iedereen die dat moedwillig dwarsboomt is in mijn ogen OF een moordenaar OF een mongool
en voor die laatste kan ik nog begrip opbrengen
Voor een Tanja niet...sorry...want ze is wel gehaaid genoeg een ander tot op de grond af te branden.
Nee, Tanja is het type, who gives a fuck...I don't.....daarvoor is curritage![]()
*sllllllllllllllllurrrrrrrrrrrrrrp*
Ze moeten natuurlijk wel hun conditie behouden in de tijd dat ze erin zitten. Door het te verplichten is dat vrij makkelijk voor elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:19 schreef Greetings het volgende:
Dit is echt een opdracht van niks.... veel makkelijker dan dat fietsen.
Kunnen ze trouwens niet eens wat originelers bedenken dan al deze fitness-onzin?
Bijv. 48 uur wakker blijven ofzo
je was niet op de hoogte van het feit dat meeroken net zo erg is als roken??quote:Op woensdag 14 september 2005 02:18 schreef Zapje het volgende:
[..]
en alle vaders en moeders dan die hun baby meenemen naar de schoonfamilie, waar gerookt wordt... ???
Ik ben het met je eens dat je je kind niet altijd uit sigarettenrook kan houden (ivm verjaardag enz) maar wel zo veel mogenlijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:18 schreef Zapje het volgende:
[..]
en alle vaders en moeders dan die hun baby meenemen naar de schoonfamilie, waar gerookt wordt... ???
Ik rook zelf ook, maar ga, zelf ik mijn eigen huis, op mijn balkon roken als ik moeders met kinderen op bezoek heb.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat je je kind niet altijd uit sigarettenrook kan houden (ivm verhaardag enz) maar wel zo veel mogenlijk.
Ik heb overigens geluk, mijn ouders en schoonouders roken buiten als we daar zijn.![]()
dat wou ik ff horen............quote:Op woensdag 14 september 2005 02:21 schreef SHE het volgende:
[..]
.maar no way in hell dat mijn neefje of oppaskinderen in de buurt van rook komen....
ja, is ook goedquote:Op woensdag 14 september 2005 02:21 schreef k_i_m het volgende:
Ze moeten natuurlijk wel hun conditie behouden in de tijd dat ze erin zitten. Door het te verplichten is dat vrij makkelijk voor elkaar te krijgen.
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:23 schreef Day het volgende:
[..]
Ik rook zelf ook, maar ga, zelf ik mijn eigen huis, op mijn balkon roken als ik moeders met kinderen op bezoek heb.
Mijn kutgewoonte, maak je die niet van tere kinderlongetjes, dat is in mijn ogen net zo'n misdaad als zelf rokenquote:
Dat kan idd, alleen dan kan je kind nooit zijn/haar kamertje uit, is ook weer zo zielig he.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:24 schreef SHE het volgende:
Je kunt je kind altijd uit de rook houden, wat is dat voor onzin???
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:24 schreef latevogel het volgende:
dez evogel gat eens kijken of haar nestje er nog staat
truste allemaal
Sweet dreamsquote:Op woensdag 14 september 2005 02:24 schreef latevogel het volgende:
dez evogel gat eens kijken of haar nestje er nog staat
truste allemaal
Zo hoort het! Roken ok...maar niet bij de kids, noch in een straal van metersquote:Op woensdag 14 september 2005 02:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
Ik moet zeggn ik merk dat gelukkig veel mensen dat doen als we op visite zijn, of in een andere kamer gaan staan roken, echt helemaal super.
Mijn man rookt ook maar alleen buiten en op zijn pc kamertje waar Demi toch niet komt.
Je kunt ook gewoon niet roken in huisquote:Op woensdag 14 september 2005 02:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat kan idd, alleen dan kan je kind nooit zijn/haar kamertje uit, is ook weer zo zielig he.
Zeg ik heet LekkerSimpel hoor, dus maak ff geen lekkere simpele opmerkingen.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:19 schreef k_i_m het volgende:
Hee, ik zat zo eens te denken he? Die band moet elke keer gestopt worden als mensen gaan wisselen. Dan gaat de lamp knipperen. Als je ze nou niet op pauze drukken en eraf gaan, dan blijft die lamp toch gewoon aan? Waarom dan nog lopen?.
Ach, moet toch eens kijken, zo'n ding wil je toch geen schade toebrengen.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo hoort het! Roken ok...maar niet bij de kids, noch in een straal van meters
oprotten ermee!
Ik rook zelf
ken de verslaving
maar voor mij, zijn kiddo's helig...die breng je schoon op de wereld en geef je de gelegenheid niet verpest te worden met stoffen die ze schade brengen
Dta is je PLICHT als mama
dan ben of wordt je een hele goeie mama..............quote:
ja we kappen er maar mee.....begint een beetje erg offtopic te worden..............quote:Op woensdag 14 september 2005 02:29 schreef spookdiertje het volgende:
pffffff, nu gaan we het over roken in het algemeen hebben ?
Zeker een snooepie!quote:Op woensdag 14 september 2005 02:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach, moet toch eens kijken, zo'n ding wil je toch geen schade toebrengen.![]()
[afbeelding]
*ff trotse moeder uithangen*
ehm, wel ff opletten, hier in huis word niet gerookt.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet roken in huis
Is roken noodzakelijk?
Primaire levensbehoefte? Zuurstof?
DOE NORMAAL!
thnx.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:31 schreef Day het volgende:
[..]
Zeker een snooepie!(had foto's ook al op je site gezien)
zucht.........quote:Op woensdag 14 september 2005 02:29 schreef spookdiertje het volgende:
Die lamp mag niet uit en de band mag niet stoppen. Ik heb niet gehoord dat er daadwerkelijk verplicht werd dat er iemand op moest lopen, als ze die rugzak maar niet op de grond lieten vallen.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeg ik heet LekkerSimpel hoor, dus maak ff geen lekkere simpele opmerkingen.
Ik denk nog na voor ik ik typ.
Ooit aan videocontrole van BB gedacht. Ooit aan gedacht dat er 24/7 mensen achter de knoppen zitten?
Dus laat het lekkere simpele denken maar aan de lekkere simpele mensen over.
Dan gaat mama maar het balcon op hoor.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:27 schreef SHE het volgende:
Zo hoort het! Roken ok...maar niet bij de kids, noch in een straal van meters
Dta is je PLICHT als mama
en terecht, leven heerstquote:Op woensdag 14 september 2005 02:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach, moet toch eens kijken, zo'n ding wil je toch geen schade toebrengen.![]()
[afbeelding]
*ff trotse moeder uithangen*
nee, we doen maar alsof.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:29 schreef spookdiertje het volgende:
Ik snap je ook wel hoor en je hebt ook wel gelijk alleen soms breng je het niet zo subtiel .quote:Op woensdag 14 september 2005 02:33 schreef SHE het volgende:
[..]
en terecht, leven heerst
en daarom snap ik niet dat mensen Tanja nog wensen te verdedigen...een moeder beschermt, geeft liefde en zorgt voor de allerbeste leefomstandigheden.......en daar hoort rook allerminst bij
Call me a sucker, maar ik vind kindjes te kostbaar
dat mag best maar moet dat hier??quote:Op woensdag 14 september 2005 02:34 schreef Rica het volgende:
Mijn god, het leger des heils is neergestreken op Fok!
Lieverd, er is een verschil tuissen roken tijdens zwangerschap en erna en je kind beschermen tegen rook van buitenafquote:Op woensdag 14 september 2005 02:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
ehm, wel ff opletten, hier in huis word niet gerookt.
Maar doel op het feit dat je een kind nooit 100% uit rook kan houden, aangezien mensen die roken rook met zich meedragen, in huizen waar wel gerookt word maar op het moment van visite niet ook best nog wat rook hangt.
Op straat, bij de mac enz. enz.
Ook al zit je in een rookvrij gedeelte toch komt er vaak rook.
Dus helemaal je kind eruithouden is haast onmogenlijk.
Ja, en dan zegt Roel ook dat zijn tondeuse is gejat, en dat iemand anders die gaat gebruiken.... zo ken ik ook nog wel een paar smoesjes om onder de opdracht uit te komen.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die lamp mag niet uit en de band mag niet stoppen. Ik heb niet gehoord dat er daadwerkelijk verplicht werd dat er iemand op moest lopen, als ze die rugzak maar niet op de grond lieten vallen.
Je kan dus ook met je voeten op de zijkant gaan staan zodat je niet hoeft te lopen.
Nadenken is best moeilijk, ik geef het toe. Ik neem het dan ook niemand kwalijk dat het ze minder goed lukt dan dat het mij lukt.
Yep, wij hebben 2 auto's zelfs.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:33 schreef spookdiertje het volgende:
zit met een vraag aan de moeders en vaders hier .
als je in een garage box zou staan met je kind en je mag kiezen , of uitlaatgassen of sigaretten rook ?
wat kies je dan ?
heb je een auto ?
Ja, die loopband moet op 20 km per uur.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:35 schreef PC eend het volgende:
Hebben meer mensen last van een lage framerate op stream 3 ?
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Lieverd, er is een verschil tuissen roken tijdens zwangerschap en erna en je kind beschermen tegen rook van buitenaf
Je kunt zelf in huis niet roken, kind uit kroegen houden...helemaal afsluiten kan nooit, maar je doet je best
en tanja...die doet niks, behalve roken en janken...ja, de echte alpha female![]()
Ik ben zelf een roker en me des te meer bewust van de gevaren....bij mij betekent zwangerschap, exit.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik snap je ook wel hoor en je hebt ook wel gelijk alleen soms breng je het niet zo subtiel .
Maar ach, je bent iniedergeval niet bang om je mening te geven.![]()
yep, hele avond al, rest van de streams okequote:Op woensdag 14 september 2005 02:35 schreef PC eend het volgende:
Hebben meer mensen last van een lage framerate op stream 3 ?
ja , ik vroeg het me af.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Yep, wij hebben 2 auto's zelfs.
Zoals ik al schreef, je kan een kind niet tegen alle slechte stoffen in de wereld beschermen, helaas maar waar.
Maar je kan iniedergeval wel je best doen.
Hoe minder hoe beter.
Blijkbaar. Ga lekker in Afrika zielige kindjes helpen of collecteren voor Jantje beton of whatever, als het hier maar niet is aub.quote:
Nope. OUD is hierheen geëvacueerd.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:34 schreef Rica het volgende:
Mijn god, het leger des heils is neergestreken op Fok!
gisteravond ook al............quote:Op woensdag 14 september 2005 02:38 schreef Wup het volgende:
[..]
yep, hele avond al, rest van de streams oke
Surequote:Op woensdag 14 september 2005 02:39 schreef Rica het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ga lekker in Afrika zielige kindjes helpen of collecteren voor Jantje beton of whatever, niet hier iig.
Kunnen we het nu weer over BB hebben?![]()
ieuw!!quote:Op woensdag 14 september 2005 02:10 schreef Wup het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja, want hongersnood in afrika is hetzelfde als roken tijdens je zwangerschapquote:Op woensdag 14 september 2005 02:39 schreef Rica het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ga lekker in Afrika zielige kindjes helpen of collecteren voor Jantje beton of whatever, als het hier maar niet is aub.
Kunnen we het nu weer over BB hebben?![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:40 schreef APK het volgende:
Kunnen alle moeders trouwens effe uit dit topic opflikkeren, jullie kinderen moeten morgen weer vroeg op.
Nog erger.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:39 schreef svann het volgende:
[..]
Nope. OUD is hierheen geëvacueerd.
Ja en??quote:Op woensdag 14 september 2005 02:40 schreef APK het volgende:
Kunnen alle moeders trouwens effe uit dit topic opflikkeren, jullie kinderen moeten morgen weer vroeg op.
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:42 schreef Rica het volgende:
[..]
Nog erger.
Wie opent er daar even een miskramentopic? Zijn wel weer een paar daagjes zoet mee.
Aah ok, thnxquote:Op woensdag 14 september 2005 02:38 schreef Wup het volgende:
[..]
yep, hele avond al, rest van de streams oke
Daaaaag Majoor Bosschardquote:Op woensdag 14 september 2005 02:41 schreef SHE het volgende:
[..]
ja, want hongersnood in afrika is hetzelfde als roken tijdens je zwangerschap
is 3 mavo gelukt of had je huiswerkbegeleiding?
Na alle verhalen vanavond over totaalrupturen, hechtingen en 30 uur persweëen durf ik daar niet eens meer aan te denkenquote:Op woensdag 14 september 2005 02:42 schreef SHE het volgende:
[quote]
de mond is vrij neutraal qua zuurte
mocht ze'm elders stoppen, dan zou je vragen kunnen stellen![]()
Dat kind van jou -met alle respect- interesseert mij geen ene ruk, sorry.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:42 schreef snakelady het volgende:
Ik heb een geluk, ze wil haar fles om 8 uur en slaapt daarna weer verder dus dan kan ik ook nog even slapen.
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Na alle verhalen vanavond over totaalrupturen, hechtingen en 30 uur persweëen durf ik daar niet eens meer aan te denken.
de pilquote:Op woensdag 14 september 2005 02:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Na alle verhalen vanavond over totaalrupturen, hechtingen en 30 uur persweëen durf ik daar niet eens meer aan te denken.
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Geheelonthouding ookquote:Op woensdag 14 september 2005 02:45 schreef SHE het volgende:
[..]
de pil
het schijnt te werken en dat hoeft dat niet enzo![]()
Jij oordeeld ergens over (duh, heb je nogal een handje naar) en ik verklaar me eigen.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kind van jou -met alle respect- interesseert mij geen ene ruk, sorry.
Anders had ik OUD wel in mijn AT gehouden.
Dat je als de wiedeweerga moet gaan slapen, je moet er morgen weer vroeg uitquote:Op woensdag 14 september 2005 02:44 schreef MissHobje het volgende:
Wat zei Ingrid nou ????
Jij moet conflictvoorkomer worden voor je eigen!quote:Op woensdag 14 september 2005 02:47 schreef snakelady het volgende:
Jij oordeeld ergens over (duh, heb je nogal een handje naar) en ik verklaar me eigen.
En mij interesseert veel van jouw opmerkingen ook niet echt, maar ach, we moeten het toch met elkaar doen op dit forum.![]()
Vertelquote:Op woensdag 14 september 2005 02:47 schreef SHE het volgende:
[..]
krijg je ook nog eens een chill stofje in je arm gespoten![]()
geen enkele stream is 100 % live....zit altijd een kleine vertraging opquote:Op woensdag 14 september 2005 02:48 schreef snakelady het volgende:
die streams lopen echt totaal niet gelijk zeg.
ik heb geen idee, de cameraman kon er niet bijkomenquote:Op woensdag 14 september 2005 02:49 schreef snakelady het volgende:
Waarom schreeuwde Lieske??
Het is dat je er af en toe wel leuke opmerkingen doorheen pleurt....quote:Op woensdag 14 september 2005 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Jij moet conflictvoorkomer worden voor je eigen!![]()
Ze hadden een been in ochtendjas gedaan met een blok ofzo.. zodat het net leek dat iemand in haarkast zatquote:Op woensdag 14 september 2005 02:49 schreef snakelady het volgende:
Waarom schreeuwde Lieske??
ow? wat goed, ik kon echt niks zien....quote:Op woensdag 14 september 2005 02:51 schreef MissHobje het volgende:
Ze hadden een been in ochtenjas gedaan met een blok ofzo.. zodat het net leek dat iemand in haarkast zat![]()
Nou, zeg maar, als je per ongeluk je pil uitkotst, of hypervruchtbaar bent zoals ik, maar wel liever nadenkt over kinderen en die klojo's eigenlijk helemaal niet zo leuk vindquote:
hahaha, wat een ding is het toch ook he.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ze hadden een been in ochtendjas gedaan met een blok ofzo.. zodat het net leek dat iemand in haarkast zat![]()
liever nietquote:Op woensdag 14 september 2005 02:49 schreef spookdiertje het volgende:
wordt het weer een nachtje menno en ingrid ?
Ik was blijven hangen bij dat stofje wat in je arm gespoten wordtquote:Op woensdag 14 september 2005 02:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, zeg maar, als je per ongeluk je pil uitkotst, of hypervruchtbaar bent zoals ik, maar wel liever nadenkt over kinderen en die klojo's eigenlijk helemaal niet zo leuk vind
dan ga je naar zo'n ziekenhuis, en dan krijg je een prikje, doet je benen wijd, komt er zo'n tell sell stofzuiger, en in 3 minuten ben je weer quick & brite![]()
aldus......
ow bedoel je dat, sorryquote:Op woensdag 14 september 2005 02:54 schreef spookdiertje het volgende:
de sportbikkels van het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |