Ze moeten natuurlijk wel hun conditie behouden in de tijd dat ze erin zitten. Door het te verplichten is dat vrij makkelijk voor elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:19 schreef Greetings het volgende:
Dit is echt een opdracht van niks.... veel makkelijker dan dat fietsen.
Kunnen ze trouwens niet eens wat originelers bedenken dan al deze fitness-onzin?
Bijv. 48 uur wakker blijven ofzo
je was niet op de hoogte van het feit dat meeroken net zo erg is als roken??quote:Op woensdag 14 september 2005 02:18 schreef Zapje het volgende:
[..]
en alle vaders en moeders dan die hun baby meenemen naar de schoonfamilie, waar gerookt wordt... ???
Ik ben het met je eens dat je je kind niet altijd uit sigarettenrook kan houden (ivm verjaardag enz) maar wel zo veel mogenlijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:18 schreef Zapje het volgende:
[..]
en alle vaders en moeders dan die hun baby meenemen naar de schoonfamilie, waar gerookt wordt... ???
Ik rook zelf ook, maar ga, zelf ik mijn eigen huis, op mijn balkon roken als ik moeders met kinderen op bezoek heb.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat je je kind niet altijd uit sigarettenrook kan houden (ivm verhaardag enz) maar wel zo veel mogenlijk.
Ik heb overigens geluk, mijn ouders en schoonouders roken buiten als we daar zijn.![]()
dat wou ik ff horen............quote:Op woensdag 14 september 2005 02:21 schreef SHE het volgende:
[..]
.maar no way in hell dat mijn neefje of oppaskinderen in de buurt van rook komen....
ja, is ook goedquote:Op woensdag 14 september 2005 02:21 schreef k_i_m het volgende:
Ze moeten natuurlijk wel hun conditie behouden in de tijd dat ze erin zitten. Door het te verplichten is dat vrij makkelijk voor elkaar te krijgen.
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:23 schreef Day het volgende:
[..]
Ik rook zelf ook, maar ga, zelf ik mijn eigen huis, op mijn balkon roken als ik moeders met kinderen op bezoek heb.
Mijn kutgewoonte, maak je die niet van tere kinderlongetjes, dat is in mijn ogen net zo'n misdaad als zelf rokenquote:
Dat kan idd, alleen dan kan je kind nooit zijn/haar kamertje uit, is ook weer zo zielig he.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:24 schreef SHE het volgende:
Je kunt je kind altijd uit de rook houden, wat is dat voor onzin???
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:24 schreef latevogel het volgende:
dez evogel gat eens kijken of haar nestje er nog staat
truste allemaal
Sweet dreamsquote:Op woensdag 14 september 2005 02:24 schreef latevogel het volgende:
dez evogel gat eens kijken of haar nestje er nog staat
truste allemaal
Zo hoort het! Roken ok...maar niet bij de kids, noch in een straal van metersquote:Op woensdag 14 september 2005 02:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
Ik moet zeggn ik merk dat gelukkig veel mensen dat doen als we op visite zijn, of in een andere kamer gaan staan roken, echt helemaal super.
Mijn man rookt ook maar alleen buiten en op zijn pc kamertje waar Demi toch niet komt.
Je kunt ook gewoon niet roken in huisquote:Op woensdag 14 september 2005 02:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat kan idd, alleen dan kan je kind nooit zijn/haar kamertje uit, is ook weer zo zielig he.
Zeg ik heet LekkerSimpel hoor, dus maak ff geen lekkere simpele opmerkingen.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:19 schreef k_i_m het volgende:
Hee, ik zat zo eens te denken he? Die band moet elke keer gestopt worden als mensen gaan wisselen. Dan gaat de lamp knipperen. Als je ze nou niet op pauze drukken en eraf gaan, dan blijft die lamp toch gewoon aan? Waarom dan nog lopen?.
Ach, moet toch eens kijken, zo'n ding wil je toch geen schade toebrengen.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo hoort het! Roken ok...maar niet bij de kids, noch in een straal van meters
oprotten ermee!
Ik rook zelf
ken de verslaving
maar voor mij, zijn kiddo's helig...die breng je schoon op de wereld en geef je de gelegenheid niet verpest te worden met stoffen die ze schade brengen
Dta is je PLICHT als mama
dan ben of wordt je een hele goeie mama..............quote:
ja we kappen er maar mee.....begint een beetje erg offtopic te worden..............quote:Op woensdag 14 september 2005 02:29 schreef spookdiertje het volgende:
pffffff, nu gaan we het over roken in het algemeen hebben ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |